Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2033 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 102  Następna
Autor Wiadomość
#1701 PostWysłany: 03 Kwi 2018 21:59 

Rejestracja: 11 Mar 2018
Posty: 201
niebieski
Mam pytanie odnośnie anulowania rezerwacji w Airbnb (zwrot średnio rygorystyczny, więc opłata za noclegi powinna zostać mi zwrócona bezproblemowo):
Muszę niestety anulować rezerwację, bo Wizzair skasował mój lot (najbliższy na tej trasie jest dopiero w dniu zakończenia rezerwacji) - czy mogę więc wybrać odpowiedź na pytanie - Dlaczego musisz anulować? Wybierz powód: - Podlegam wyjątkowym okolicznościom?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast
Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN
#1702 PostWysłany: 04 Kwi 2018 06:47 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
To chyba tylko dla celów statystycznych, więc zaznacz cokolwiek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1703 PostWysłany: 04 Kwi 2018 08:40 

Rejestracja: 11 Mar 2018
Posty: 201
niebieski
Dzięki za info.
A czy w wypadku anulowania lotu można odzyskać opłatę serwisową od Airbnb? Czy tylko zwracają ją w przypadku (cyt.):
Opłata serwisowa Airbnb podlega zwrotowi do 3 razy w ciągu roku, w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji.

Na stronie Airbnb znalazłem katalog Okoliczności Wyjątkowych Airbnb a w nim taki punkt, na który mógłbym się powołać:
Za faktyczne okoliczności wyjątkowe uważane są następujące sytuacje:
n i e s p o d z i e w a n e ograniczenia w podróży lub poważne zagrożenia sygnalizowane dla danej podróży, które wystąpiły po dokonaniu rezerwacji i które zostały oficjalnie zakomunikowane przez stosowne organa krajowe lub międzynarodowe (np. biura lub wydziały rządowe).

Przerabiał może ktoś coś takiego? Czy raczej Airbnb i tak nie zwróci opłaty serwisowej i szkoda zachodu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1704 PostWysłany: 04 Kwi 2018 11:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Zmiana lotu nie podpada pod twój przypadek - trzeba było kłócić się z linią lotniczą o lot w tym samym terminie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1705 PostWysłany: 11 Kwi 2018 14:50 

Rejestracja: 11 Mar 2018
Posty: 201
niebieski
Mam pytanie odnośnie zmiany terminu rezerwacji w Airbnb (najprawdopodobniej „host” zgodzi się na zmianę) i mam takie pytania:
1.Czy w informacjach o mnie (komentarze lub gdzieś indziej) będzie informacja o skasowaniu przeze mnie rezerwacji (jeżeli się orientuję, to wystawia to automat), tak jak ma to miejsce przy zwykłej anulacji?
2.Czy oprócz różnicy w cenie wynajmu (związanej z terminami rezerwacji) Airbnb pobiera jakąś dodatkową opłatę (np. liczy sobie drugi raz opłatę serwisową) za taką zmianę?
3.Jeżeli okaże się, że będę musiał zmienić/skasować nowy termin rezerwacji, to czy będę to mógł zrobić na tych samych warunkach, co przed zmianą terminu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1706 PostWysłany: 11 Kwi 2018 15:20 

Rejestracja: 27 Lis 2017
Posty: 104
Loty: 85
Kilometry: 175 417
Z6GD9 napisał(a):
Dzięki za info.
A czy w wypadku anulowania lotu można odzyskać opłatę serwisową od Airbnb? Czy tylko zwracają ją w przypadku (cyt.):
Opłata serwisowa Airbnb podlega zwrotowi do 3 razy w ciągu roku, w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji.

Na stronie Airbnb znalazłem katalog Okoliczności Wyjątkowych Airbnb a w nim taki punkt, na który mógłbym się powołać:
Za faktyczne okoliczności wyjątkowe uważane są następujące sytuacje:
n i e s p o d z i e w a n e ograniczenia w podróży lub poważne zagrożenia sygnalizowane dla danej podróży, które wystąpiły po dokonaniu rezerwacji i które zostały oficjalnie zakomunikowane przez stosowne organa krajowe lub międzynarodowe (np. biura lub wydziały rządowe).

Przerabiał może ktoś coś takiego? Czy raczej Airbnb i tak nie zwróci opłaty serwisowej i szkoda zachodu?


Miałam identyczną sytuację, gdy Wizz zmienił mój lot z Lanzarote na Teneryfę. Odwołałam swoją rezerwację na Airbnb i najpierw dostałem zwrot za sam nocleg, ale po kontakcie z nimi i powołaniu się na ten paragraf, oddali też tą kasę za serwis, mimo że pan napisał, że niestety mój przypadek się nie kwalifikuje pod ten paragraf. Napisał, że to w drodze wyjątku. Więc spróbuj, a może też Ci się uda:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1707 PostWysłany: 12 Kwi 2018 08:43 

Rejestracja: 11 Mar 2018
Posty: 201
niebieski
Dzięki za info - prawdopodobnie tak zrobię.
Ale niespodziewanie pojawił się jeszcze u mnie cień szansy na zmianę terminu rezerwacji, wiec czekam na odpowiedzi na moje pytania dwa posty wyżej (wtedy będzie mi łatwiej podjąć decyzję, bo zmiana będzie mnie kosztowała trochę "zachodu").
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1708 PostWysłany: 17 Kwi 2018 11:50 

Rejestracja: 11 Mar 2018
Posty: 201
niebieski
Ponawiam pytania (może ktoś potrafi odpowiedzieć chociaż na jedno z poniższych?):

Odnośnie zmiany terminu rezerwacji w Airbnb („host” zgodzi się na zmianę):
1.Czy w informacjach o mnie (komentarze lub gdzieś indziej) będzie informacja o skasowaniu przeze mnie rezerwacji (jeżeli się orientuję, to wystawia to automat), tak jak ma to miejsce przy zwykłej anulacji?
2.Czy oprócz różnicy w cenie wynajmu (związanej z terminami rezerwacji) Airbnb pobiera jakąś dodatkową opłatę (np. liczy sobie drugi raz opłatę serwisową) za taką zmianę?
3.Jeżeli okaże się, że będę musiał zmienić/skasować nowy termin rezerwacji, to czy będę to mógł zrobić na tych samych warunkach, co przed zmianą terminu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1709 PostWysłany: 27 Kwi 2018 08:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2588
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Wczoraj wieczor zrobilem rezerwacje z natychmiastowym potwierdzeniem, po chwili dostalem maila od gospodarza, ze maja full i oferuja "room in basement without window". Oczywiscie odmowilem i podziekowalem za wspolprace, na co odpisal zebym anulowal rezerwacje. Przy anulowaniu wybralem powod, ze gospodarz nie moze mnie przyjac na co on odpisal, ze airbnb zawsze tak sugeruje i mam samodzielnie anulowac rezerwacje, bo dla nich to jakis wiekszy problem. Odpisalem, ze ja postepuje zgodnie z wytycznymi airbnb i niech sam to skasuje, po czym dostaje info od gospodarza, ze on jednak nadal moze mnie goscic...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1710 PostWysłany: 27 Kwi 2018 09:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Żebyś się nie zdziwił że będzie na miejscu bez okna :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1711 PostWysłany: 27 Kwi 2018 10:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2016
Posty: 1200
Loty: 73
Kilometry: 147 838
niebieski
Skorzystaj z opcji rozstrzygania sporów na airbnb.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1712 PostWysłany: 27 Kwi 2018 11:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2588
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Probowalem, ale po 72h mozna to zrobic a nocleg mam jutro... Wyslalem info do airbnb, moze szybciej zareaguja

Edit: dzwonil pan z airbnb, sprawa zalatwiona, dla nich oczywista wina gospodarza a pan z infolinii bardzo uprzejmy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1713 PostWysłany: 29 Maj 2018 09:43 

Rejestracja: 29 Maj 2018
Posty: 3
Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Specjalnie założyłam konto żebyście mogli mi doradzić:) mam taki problem z właścicielem u którego wynajelam pokój w Pradze. Właściciel od samego początku naszej rozmowy( A jeszcze się nie spotkaliśmy nawet) robi mi problemy. Czepia się o wszystko i mimo że tłumacze. Np.ma w zakładkach napisane ze check in jest dopiero o 16. I pisze mi wiadomość ze on nie wie o której mieszkanie bedzie gotowe, że da znac, ale może zobaczymy się dopiero wieczorem. To się go grzecznie pytam czy to będzie później niż 16. A on że mam sprawdzić w zakładkach. To mówię mu że już je widzialam na co on, że mam się przestać na nie patrzeć, tylko je przeczytać.

Proszę pomóżcie, bo zamiast jechać na miłe dwa dni w Pradze jade podbuzowana. To że mu wystawie negatywny komentarz za chamstwo to jest jasne. Ale czy chamstwo gospodarza moge zgłosić do airbnb? Zwłaszcza że koles ma sporo pozytywnych komentarzy, tylko się na mnie, biedna polke wziął

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1714 PostWysłany: 29 Maj 2018 10:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Gru 2013
Posty: 657
niebieski
Może spróbuj skontaktować się z Airbnb i poprosić o możliwość bezpłatnej anulacji?
_________________
Flightoholic.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1715 PostWysłany: 29 Maj 2018 11:00 

Rejestracja: 29 Maj 2018
Posty: 3
Niestety, anulacja nie wchodzi w grę, za mało czasu do mojego wyjazdu :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1716 PostWysłany: 29 Maj 2018 11:03 

Jak dla mnie zwyczajnie przesadzasz: masz zapewne wyraźnie napisane, iż zameldowanie po 16, a ty wypytujesz kiedy co i jak zamiast napisać wprost czy mogę wcześniej czy też o której konkretnie będziesz

Tak to po prostu działa..... trochę się mu nie dziwię
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1717 PostWysłany: 29 Maj 2018 14:39 

Rejestracja: 29 Maj 2018
Posty: 3
A ja sie dziwię, bo decydując się na taką formę współpracy z ludźmi nie ma miejsca na chamstwo.
Sama jestem gospodarzem na airbnb juz kilka lat, podróży tez mam już kilka za soba, wiem jak działa system i nie wyobrażam sobie w taki sposób odpowiadać moim gościom.. I wcale nie jest tak ze dopytuje o jakieś pierdoly.
Góra
 Profil Relacje PM off
wikiman lubi ten post.
 
      
#1718 PostWysłany: 02 Lip 2018 07:23 

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 381
niebieski
Orientuje się ktoś, czy można jakoś wpłynąć na wysokość zniżki z reflinka? Możę kraj pochodzenia konta ma znaczenie? Na swoim koncie mam bodaj 100/MWZ 200, znajomy na innym w tym samym czasie 110/300.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1719 PostWysłany: 02 Lip 2018 13:55 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 274
niebieski
zmien ip na inny kraj za pomoca vpn na np. .nz jest fifty/fifty
Góra
 Profil Relacje PM off
niciej uważa post za pomocny.
 
      
#1720 PostWysłany: 11 Lip 2018 07:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Cze 2016
Posty: 329
Loty: 56
Kilometry: 155 526
niebieski
Z6GD9 napisał(a):
Mam pytanie odnośnie zmiany terminu rezerwacji w Airbnb (najprawdopodobniej „host” zgodzi się na zmianę) i mam takie pytania:
1.Czy w informacjach o mnie (komentarze lub gdzieś indziej) będzie informacja o skasowaniu przeze mnie rezerwacji (jeżeli się orientuję, to wystawia to automat), tak jak ma to miejsce przy zwykłej anulacji?
2.Czy oprócz różnicy w cenie wynajmu (związanej z terminami rezerwacji) Airbnb pobiera jakąś dodatkową opłatę (np. liczy sobie drugi raz opłatę serwisową) za taką zmianę?
3.Jeżeli okaże się, że będę musiał zmienić/skasować nowy termin rezerwacji, to czy będę to mógł zrobić na tych samych warunkach, co przed zmianą terminu?

Zmieniałem kiedyś trzykrotnie tą samą rezerwację a w końcu ją anulowałem jako gość, dlatego mogę odpowiedzieć na Twoje pytania:
Ad1. Nie mam żadnej informacji w komentarzach że anulowałem rezerwację, taka informacja z automatu jest wystawiana jeżeli anulujesz rezerwacje jako gospodarz.
Ad2. Airbnb nie pobiera żadnej dodatkowej opłaty za zmianę rezerwacji, wylicza jedynie na nowo koszt nowej rezerwacji w oparciu o nowe terminy, i tak w moim przypadku zmniejszałem ilość dni zatem dostawałem zwrot kasy na konto karty którą płaciłem.
Ad3. Anulacja odbywa się na tych samych zasadach jak przed zmianami.

Mogę dodać że mimo że miałem rygorystyczne zasady anulowania ale gospodarz wyraził zgodę na anulację bez ponoszenia kosztów, dostałem zwrot wszystkich wpłaconych pieniędzy łącznie z opłatą Airbnb co mnie zaskoczyło, fakt musiałem pisać do Airbnb i załączyć zgodę gospodarza na anulację bez ponoszenia kosztów, bez żadnej dyskusji w odpowiedzi na moją prośbę dostałem odpowiedź że moja rezerwacja została anulowana. Wspomniana rezerwacja ma status "anulowana" bez wpisu przez kogo, a pieniądze wróciły po paru dniach na konto w całości.

Załączniki:
anulacja airbnb.JPG
anulacja airbnb.JPG [ 31.81 KiB | Obejrzany 5425 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Z6GD9 uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2033 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 102  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group