Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 12 Sie 2014 20:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 975
niebieski
Aer Lingus zmienił mi jeden z lotów (dla 5 osób) - przesunął go o 11 godzin. Ponieważ taki lot był mi zupełnie niepotrzebny zadzwoniłam z zamiarem zrezygnowania. Pani nakazała wypełnić formularz znajdujący się na stronie i przesłać, co niezwłocznie uczyniłam. Dostałam zwrotne potwierdzenie przyjęcia z automatu mniej więcej 10 dni temu. I cisza. Nigdy nie zwracałam biletu i nie wiem jak długo trwa procedura. Czy mieliście takie doświadczenia - może akurat z tymi liniami. Jak długo może trwać taka procedura i jak to może wyglądać. Czy powinnam się przypomnieć?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#2 PostWysłany: 12 Sie 2014 21:01 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
Taki zwrot trwa od 2-3 dni (np. Lufthansa) do 90 dni (słynna Tripsta). Nie powinno trwać dłużej niż 7-14 dni. Jeśli za kilka dni pieniędzy nie będzie to napisz że dajesz im 3-4 dni i jeśli pieniądze nie wpłyną to zgłaszasz chargeback. Zazwyczaj to działa.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 12 Sie 2014 21:35 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7942
HON fly4free
Sprawdź jeszcze czy w regulaminie przewoźnika nie ma zakreślonego terminu do zwrotu, czasami linie zastrzegają, że rozliczenie zwróconych biletów nastąpi np. do 4 tygodni. Wtedy sugeruję powstrzymać się z ewentualnym szybkim zgłaszaniem chargebacka (przed upływem tego terminu), gdyż może się to okazać nieskuteczne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 12 Sie 2014 21:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 975
niebieski
W automatycznym mailu napisali mi, że to może trochę potrwać i proszą o cierpliwość. I jeszcze, żebym się nie wychylała, bo pospieszanie i powoływanie się na numer zgłoszenia może tylko zrobić mi bałagan w zgłoszeniu i opóźnić rozpatrywanie sprawy. Ale masz rację @marek - muszę sprawdzic regulamin bo o tym zapomniałam.

-- 12 Sie 2014 22:07 --

No i niestety nie ma w regulaminie wzmianki o terminie
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 13 Sie 2014 09:21 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
Ja bym nie miał skrupułów przed chargebackiem, skoro taka Lufthansa potrafi procesować zwrot na kartę migiem i pieniądze po 2 dniach są na rachunku to znaczy że jak się chce to się da i miganie się że trwa to do iluś tygodni to zwykła gra na czas linii lotniczej i przetrzymywanie środków (nierzadko sporych).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 13 Sie 2014 18:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 975
niebieski
Z tym zwrotnym obciążeniem to okazuje się, ze też nie jest tak szast, prast. Zadzwoniłam do banku - to po prostu reklamacja i czeka się do 60 dni. Wiec chyba jednak dam szansę Aer Lingus'owi.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 12 Wrz 2014 23:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 975
niebieski
Melduję że Aer Lingus zwrócił pieniądze za lot. Czas oczekiwania - miesiąc.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Abcn lubi ten post.
 
      
#8 PostWysłany: 31 Sie 2018 13:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3225
srebrny
btw zrezygnowałem właśnie z weekendowego wypadu AerLingusem, cena biletu RT - 120€, zwracają mi 48€, myślę że to całkiem nieźle : )
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group