Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wątek poświęcony opiniom i wrażeniom z pobytów w hotelach sieci Accor: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921

adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie customercare@accor.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com
jako dalsza linia ewentualnie
guestexperience.gb@accor.com

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod


Hotele ibis Budget biorące udział w programie Le Club Accorhotels (można płacić punktami i otrzymywać punkty za noclegi)
[+] Pokaż
Hotele w Polsce, Korei Płd. i Japonii biorą udział w programie.
W Brazylii w programie biorą udział tylko niektóre (w Sertaozinho, Ribeirao Preto, Sao Jose Do Rio Preto, 3 hotele w Belo Horizonte, Leme, Araraquara, Budgety w Salvador, Sao Bernando Do Campo, Campinas, Jundiai, Sorocaba, Sao Paulo Paulista, Barueri, Sao Paulo Jardins), a pozostałe kilkadziesiąt nie.
W Chile tylko ten w Calama, pozostałe 3 nie.
W Maroku wszystkie 4 biorą udział.
W Rosji jedyny Ibis Budget bierze udział.
W Australii niektóre biorą udział (w Dandenong, Melbourne, Fawkner, Tullamarine, Redcliffe, Wentworthville), pozostałe nie.
W Hiszpanii wszystkie oprócz: Madrid Vallecas, Madrid Centro Lavapies, Zaragoza, Madrid Getafe
W Niemczech, Portugalii, Francji, Belgii, UK, Danii, Austrii, Holandii, Indonezji żaden.



Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html

Pokoje hotelowe w ciągu dnia, bez nocy, tzw. "day use":
https://all.accor.com/hotels-services-d ... x.en.shtml


 [ 12650 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 621, 622, 623, 624, 625, 626, 627 ... 633  Następna
Autor Wiadomość
#12461 PostWysłany: 09 Paź 2022 11:03 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1063
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Mój ulubiony hotel w Polsce z sieci Accor ( Mercure Kasprowy) wychodzi z programu .
Odpowiedź z hotelu na ten temat.

Tak, Hotel rozstaje się z siecią Accor. Od grudnia jesteśmy Hotelem Bachleda Kasprowy.

 
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#12462 PostWysłany: 09 Paź 2022 11:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1309
Loty: 379
Kilometry: 531 607
srebrny
Do wikipost można dodać nowy "ibis budget Tbilisi Center" w którym można płacić punktami
Góra
 Relacje PM off
Martinuss lubi ten post.
 
 
#12463 PostWysłany: 09 Paź 2022 12:12 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1738
niebieski
michzak napisał(a):
GLOOMER napisał(a):
Na Ukrainie działają hotele, ale nie jest jasne, z jakiego powodu nie mogą dodać ich do promocji :?:

Napisz pytanie do Accorhotels, bo tutaj nikt nie ma konkretnych informacji dlaczego - jedynie domysły mogą być. Obsługa klienta Accora powinna najlepiej wiedzieć
No ale przecież Ukrainy nie ma na liście...
Góra
 Relacje PM off  
 
#12464 PostWysłany: 09 Paź 2022 14:46 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1127
niebieski
Zapewne odgrzewam stary kotlet, ale wyszukiwarka wskazała same podobne pytania i braki w odpowiedzi :(

Czy i od kiedy nie można transferować punktów z programu Accor do Miles&More?
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#12465 PostWysłany: 10 Paź 2022 20:24 

Rejestracja: 22 Lip 2018
Posty: 207
niebieski
Jest promka +6000pkt!!!

https://all.accor.com/loyalty-program/p ... mmfHBGIe8#
Góra
 Relacje PM off
13 ludzi lubi ten post.
12 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#12466 PostWysłany: 11 Paź 2022 09:23 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2596
złoty
Wersja polska też już jest:
https://all.accor.com/loyalty-program/p ... s.pl.shtml
I warunki dla potomnych:
1. W odniesieniu do tej oferty obowiązują ogólne warunki programu ALL - Accor Live Limitless. Oferta jest przeznaczona wyłącznie dla uczestników programu ALL - Accor Live Limitless.
2. Aby skorzystać z tej oferty, uczestnicy programu lojalnościowego ALL - Accor Live Limitless muszą bezwzglęgnie zarejestrować się (między 11 października 2022 a 1 listopada 2022 g. 23:59 czasu środkowoeuropejskiego (UTC+1)), klikając znajdujący się poniżej przycisk "Zapisz się", a następnie podążając za instrukcjami. Niniejsza oferta premiowa jest dostępna wyłącznie w przypadku rezerwacji dokonanych po rejestracji przeprowadzonej za pomocą przycisku na dedykowanej stronie.
3. Oferta umożliwia uczestnikom programu ALL - Accor Live Limitless – niezależnie od ich statusu – uzyskanie premii w postaci maksymalnie 6000 punktów Reward: 500 punktów Reward za pierwszy zrealizowany pobyt, 2,500 punktów Reward za drugi zrealizowany pobyt oraz 3000 punktów Reward za trzeci zrealizowany pobyt w jednym z hoteli uczestniczących w programie lojalnościowym ALL - Accor Live Limitless.
Te dodatkowe punkty Reward są dodawane do punktów Reward i punktów Status uzyskiwanych przez uczestnika programu za pobyt kwalifikowany, zgodnie z ogólnymi warunkami programu ALL - Accor Live Limitless.
Oferta może zostać wykorzystana jedynie raz przez uczestnika programu w okresie jej obowiązywania. Pierwszy pobyt zarezerwowany i wykorzystany po rejestracji w ofercie umożliwia uzyskanie punktów Reward zgodnie z warunkami oferty.
4. Ta oferta obowiązuje w przypadku każdego pobytu uczestnika od 11 października 2022 roku do 21 grudnia 2022 roku w jednym z hoteli uczestniczących w programie, zarezerwowanego między 11 października 2022 a 1 listopada 2022 g. 23:59 czasu środkowoeuropejskiego (UTC+1).
Oferta nie obejmuje pobytów zarezerwowanych w hotelach na Ukrainie lub w Rosji.
5. Pobyt musi obejmować co najmniej 2 noclegi.
6. Pobyty w dniach następujących bezpośrednio po sobie (wymeldowanie i ponowne zameldowanie w tym samym dniu) w tym samym hotelu będą uważane za pojedynczy pobyt. Tego rodzaju pojedynczy pobyt może zostać zakwalifikowany do udziału w tej ofercie tylko raz.
7. W ramach tej oferty, pobyt jest rozumiany jako pojedyncza (1) rezerwacja dokonana przez uczestnika programu ALL - Accor Live Limitless, niezależnie od liczby zarezerwowanych pokoi. Rezerwacja przez uczestnika programu więcej, niż jednego pokoju będzie uważana za pojedynczy (1) pobyt. Uwzględniana jest pierwsza data wyjazdu, po której obliczana jest liczba punktów Reward i Status. Inaczej mówiąc, uczestnik programu ALL - Accor Live Limitless uzyska punkty i noclegi kwalifikowane za pokój, który zostanie zwolniony jako pierwszy.
8. Aby skorzystać z oferty, pobyt musi zostać zarezerwowany za pośrednictwem jednego z kanałów dystrybucyjnych Accor (strony internetowe Accor, aplikacje mobilne Accor ALL, centrala rezerwacyjna ALL, hotele) lub w tradycyjnych biurach podróży wykorzystujących system rezerwacyjny GDS połączony automatycznie z centralą rezerwacyjną Accor. Skorzystanie z oferty nie jest możliwe w przypadku rezerwacji pobytu u pośredników, tour operatorów lub poprzez internetowe biura podróży (takie jak Expedia.com, Booking.com itp.).
9. W chwili rezerwacji należy podać numer karty uczestnika programu lojalnościowego ALL - Accor Live Limitless, a następnie okazać ją w recepcji hotelu w chwili zameldowania.
10. Punkty Reward zostaną naliczone na koncie uczestnika programu w terminie 10 dni od zakończenia pobytu w hotelu.
11. Oferta nie może być łączona z żadnymi innymi promocjami lub ofertami i nie obowiązuje w przypadku grup.
Jeśli Twój pobyt spełnia warunki kilku ofert, otrzymasz wyłącznie punkty Reward z najlepszej oferty (czyli takiej pozwalającej zdobyć największą liczbę punktów Reward).
Pobyty realizowane w onefinestay nie uprawniają do skorzystania z tej oferty.
12. Pobyt całkowicie lub częściowo opłacony za pomocą punktów Reward nie podlega tej ofercie.
13. Oferta jest uzależniona od dostępności miejsc. Obowiązują ogólne warunki dotyczące zastrzeżonych taryf publicznych w każdym z hoteli.
Firma Accor i/lub hotele uczestniczące i/lub partnerzy oferty nie przyjmują jakiejkolwiek odpowiedzialności za niezrealizowanie świadczeń lub brak możliwości skorzystania z oferty w związku ze zdarzeniem zewnętrznym i niemożliwym do kontrolowania, uniemożliwiającym realizację oferty przez firmę Accor i/lub przez hotele uczestniczące i/lub partnerów albo powodującym nadmierne koszty jej realizacji. Klientom ani uczestnikom nie będzie przysługiwało żadne odszkodowanie, a ewentualne korzyści przewidziane w ofercie (w szczególności punkty Reward) nie będą należne, jeśli oferta nie będzie mogła być zrealizowana w zaistniałych okolicznościach.
14. Podczas kontaktu z infolinią lub innymi kanałami obsługi klienta ALL prosimy o podanie następującego numeru referencyjnego związanego z ofertą: 015196.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12467 PostWysłany: 11 Paź 2022 14:23 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1564
srebrny
Fajnie, że promocja w końcu jest.
Niefajnie, że niektóre ceny w hotelach sporo wzrosły.

Być może to ja mam takiego pecha i problem dotyczy tylko tych hoteli, które wybrałem a gdzie indziej jest lepiej. Mówiąc krótko, w ubiegłym tygodniu nie mogąc się doczekać promocji zrobiłem 3 rezerwacje we Włoszech z możliwością anulowania. Zanim dzisiaj zabrałem się do ich anulowania sprawdziłem aktualne ceny - i są wyższe o odpowiednio 54 EUR, 38 EUR i 22 EUR. Razem 114 EUR czyli prawie tyle ile warte jest 6000 pkt. (120 EUR). W efekcie nic nie anuluję i nie zmieniam bo to nie ma sensu. Oczywiście zawsze można powiedzieć, że minęło kilka dni i teraz jest drożej...ale jakoś średnio mi się chce wierzyć w taki zbieg okoliczności.

Z ciekawości sprawdziłem też, czy samo zapisanie się do promocji zmieni ceny ale nie - zarówno przed jak i po zapisaniu się do promocji ceny były dokładnie takie same.
Góra
 Relacje PM off
kacper451 lubi ten post.
 
 
#12468 PostWysłany: 11 Paź 2022 14:53 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 941
srebrny
za każdym razem gdy pojawia się promo to ceny idą mocno w górę
Góra
 Relacje PM off  
 
#12469 PostWysłany: 12 Paź 2022 00:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1943
srebrny
@Wintermute nie wiem czy to reguła, u mnie wszystkie sprawdzane wcześniej hotele są w takich samych cenach
Góra
 Relacje PM off  
 
#12470 PostWysłany: 12 Paź 2022 07:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1309
Loty: 379
Kilometry: 531 607
srebrny
@greg2014 kolejny BAR zależy od poziomu oblozenia najczęściej, choć w sieciowych tez sie spotkałem z przechodzeniem na kolejny BAR np. 7dni przed data X
Góra
 Relacje PM off
greg2014 lubi ten post.
 
 
#12471 PostWysłany: 12 Paź 2022 09:47 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1564
srebrny
@joael - może to faktycznie zmiana obłożenia i przejście na wyższy "level" cenowy, ale w trzech różnych przypadkach ?
Wszystkie pobyty są w listopadzie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12472 PostWysłany: 12 Paź 2022 10:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1309
Loty: 379
Kilometry: 531 607
srebrny
W sieci hotel sam nie zarządza polityką sprzedaży, od tego jest local sales management. Polityka może dotyczyć marki albo regionu. Jeżeli zauważyłeś wzrosty to pewnie mają przejścia miedzy BAR dla regionu na X dni przed.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12473 PostWysłany: 12 Paź 2022 11:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 3798
Loty: 557
Kilometry: 655 514
HON fly4free
To ciekawe - bez ironii. Wydaje mi się jednak, że jeśli masz niezależny hotel działający pod marką sieci to jego kierownictwo jest w pełni odpowiedzialne za politykę cenową
Góra
 Relacje PM off  
 
#12474 PostWysłany: 12 Paź 2022 16:34 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 728
niebieski
Jeśli właścicielem kilku sieciowych hoteli jest ten sam podmiot to gołym okiem widać, że ich polityka cenowa jest właściwie identyczna. Stąd możliwe jest, że ceny nagle wrosły we wszystkich hotelach należących do jednego właściciela.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12475 PostWysłany: 13 Paź 2022 19:23 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1127
niebieski
Ktoś mógłby potwierdzić/zaprzeczyć? Dzięki

bartek. napisał(a):
Zapewne odgrzewam stary kotlet, ale wyszukiwarka wskazała same podobne pytania i braki w odpowiedzi :(

Czy i od kiedy nie można transferować punktów z programu Accor do Miles&More?
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#12476 PostWysłany: 13 Paź 2022 19:38 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2596
złoty
Pewnie od maja 2019 (nie pamiętam czy wtedy to też było możliwe).
Przykładowe info:
https://onemileatatime.com/lufthansa-po ... suspended/
https://onemileatatime.com/marriott-bonvoy-lufthansa/
https://www.headforpoints.com/2019/06/0 ... s-but-why/
Góra
 Relacje PM off  
 
#12477 PostWysłany: 17 Paź 2022 21:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1956
platynowy
Podwyższony cashback na Quidco do 11,25% w planie podstawowym do 19.10.2022 do godziny 00:59
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
skrzat uważa post za pomocny.
 
 
#12478 PostWysłany: 20 Paź 2022 09:14 

Rejestracja: 04 Maj 2018
Posty: 15
Loty: 24
Kilometry: 51 067
Szanowni, czy ktos z Was korzysta/korzystał z Accor Plus?

A konkretnie interesuje mnie info, czy korzystając Red Hot Rooms można płacić punktami Rewards?
Nigdzie nie znalazłem takiego info, dodatkowo bot na ich stronie nie umie odpowiedzieć na takie pytanie...
Góra
 Relacje PM off  
 
#12479 PostWysłany: 20 Paź 2022 12:38 

Rejestracja: 06 Lip 2017
Posty: 6
Loty: 157
Kilometry: 419 088
-- 20 Paź 2022 12:11 --

Spojrzałem na kilkanaście ofert i niestety jak jest czerwona cena, to nie ma opcji płatności punktami, pomimo że dany pokój w dalszych opcjach ma taką opcję, ale już nie ma "czerwonej" ceny

-- 20 Paź 2022 12:38 --

Accor Plus
w sumie niewiele informacji dostępnych jest o tym programie, a że skusiłem się kilka miesięcy na dołączenie, to podzielę się kilkoma refleksjami.
1. Nie można połączyć Accor Plus ze zwykłym programem ALL jeść posiada się kartę Ibis Businnes. Ja tak miałem i program A+ proponował mi otworzenie osobnego programu na srebrnym statusie, gdzie w ALL było złoto. Uznałem że to słabe rozwiązanie (choć w sieci są głosy że warto mieć mimo wszystko rozpięte, tj w Azji A+, a reszta świata ALL), w moim przypadku wystąpiłem o zamknięcie wcześniejsze IB, no i po kilku dniach udało się połączyć karty.
2. Dla Azji i Oceanii dostępnych jest faktycznie dużo więcej opcji zniżkowych niedostępnych normalnie w ALL. Ja w sumie wziąłem A+ dla dużo niższej ceny na Malediwy i opłata roczna to pikuś przy zniżce którą miałem, no i wpadła Platyna :-)
3. Jako jedną z głównych zalet podaje A+ dostępne darmowe noclegi w ramach Stay Plus, ale powiem Wam że trafić na taki darmowy nocleg, z tych droższych oczywiście, to trudna sprawa. Ja wyklikałem już naprawdę wiele konfiguracji z planowanego wyjazdu w grudniu i ciężko złapać coś co ma cenę noclegu powyżej 1k płn. Może na wiosnę coś jeszcze zdołam złapać.
4. O innych benefitach nie piszę, bo jeszcze nie skorzystałem, jak np. zniżki w restauracjach, ale na forach piszą że to duża oszczędność szczególnie w Australii.


Ostatnio edytowany przez dmirstek, 20 Paź 2022 12:13, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#12480 PostWysłany: 23 Paź 2022 10:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1943
srebrny
JM.PL napisał(a):
2. Dla Azji i Oceanii dostępnych jest faktycznie dużo więcej opcji zniżkowych niedostępnych normalnie w ALL. Ja w sumie wziąłem A+ dla dużo niższej ceny na Malediwy i opłata roczna to pikuś przy zniżce którą miałem, no i wpadła Platyna :-)

Miałeś Golda i za przystąpienie do Accor plus dostałeś platynę, jak to możliwe?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 12650 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 621, 622, 623, 624, 625, 626, 627 ... 633  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group