Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wątek poświęcony opiniom i wrażeniom z pobytów w hotelach sieci Accor: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921

adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie CustomerCare@welcome.accorhotels.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com
jako dalsza linia ewentualnie
guestexperience.gb@accor.com

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod


Hotele ibis Budget biorące udział w programie Le Club Accorhotels (można płacić punktami i otrzymywać punkty za noclegi)
[+] Pokaż
Hotele w Polsce, Korei Płd. i Japonii biorą udział w programie.
W Brazylii w programie biorą udział tylko niektóre (w Sertaozinho, Ribeirao Preto, Sao Jose Do Rio Preto, 3 hotele w Belo Horizonte, Leme, Araraquara, Budgety w Salvador, Sao Bernando Do Campo, Campinas, Jundiai, Sorocaba, Sao Paulo Paulista, Barueri, Sao Paulo Jardins), a pozostałe kilkadziesiąt nie.
W Chile tylko ten w Calama, pozostałe 3 nie.
W Maroku wszystkie 4 biorą udział.
W Rosji jedyny Ibis Budget bierze udział.
W Australii niektóre biorą udział (w Dandenong, Melbourne, Fawkner, Tullamarine, Redcliffe, Wentworthville), pozostałe nie.
W Hiszpanii wszystkie oprócz: Madrid Vallecas, Madrid Centro Lavapies, Zaragoza, Madrid Getafe
W Niemczech, Portugalii, Francji, Belgii, UK, Danii, Austrii, Holandii, Indonezji żaden.



Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html


 [ 12112 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606  Następna
Autor Wiadomość
#12021 PostWysłany: 05 Gru 2021 14:08 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 614
srebrny
W tym roku nie miałem potrzeby przenoszenia, ale dwa razy robiłem to w zeszłorocznej edycji i booster przepadł - i hotel i support się nie przejął tym że to nie z mojej winy. Ale, przenosiłem na terminy poza okresem promocji.
Góra
 Relacje PM off
metia lubi ten post.
metia uważa post za pomocny.
 
 
#12022 PostWysłany: 05 Gru 2021 14:24 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 187
W zeszłym roku miałem dwa przypadki: w pierwszym przy zmianie terminu w tym samym hotelu naliczyli punkty, w drugim przy zmianie hotelu i numeru rezerwacji naliczenie nastąpiło dopiero przy pomocy obsługi klienta.
Nie będzie problemu jeśli jest zachowany numer rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
metia lubi ten post.
metia uważa post za pomocny.
 
 
#12023 PostWysłany: 05 Gru 2021 16:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 800
Loty: 231
Kilometry: 275 906
niebieski
@metia raczej powinno to zostać uznane (być może nie z automatu, ale po "reklamacji" naliczą punkty manualnie). Miałem raz podobną sytuację z przeniesieniem pobytu rezerwowanego w ramach jakiejś akcji ekstra-punktowej i też naliczali manualnie (sprawdzili sobie, że rezerwacja zakładana w ramach dobrego kodu oferty zgodnie z warunkami i przeniesiona z "winy" hotelu a nie klienta).
Góra
 Relacje PM off
metia lubi ten post.
metia uważa post za pomocny.
 
 
#12024 PostWysłany: 05 Gru 2021 19:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1467
niebieski
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, dają mi pewne pole do manewrów :) Oby infolinia accora stanęła na wysokości zadania, bo niestety hotel mi nie pomoże (są zamknięci, personel na przymusowym urlopie, kontakt mailowy ograniczony).

Przy okazji: jakieś najnowsze opinie o Mercure Karpacz i Mercure Jelenia Góra? W wątku z opiniami słabo, a wiem, że oba były w remoncie.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12025 PostWysłany: 05 Gru 2021 20:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 800
Loty: 231
Kilometry: 275 906
niebieski
@metia ja zawsze robię tak, nauczony przezornością. Dzwonię za wczasu do nich, rozmawiam z jedną z pań (często ze wschodnim akcentem). Tłumaczę jaka jest sytuacja. Panie to sprawdzają (w sensie - czy się rzeczywiście kwalifikuję: czy zapisałem się do oferty, zrobiłem rezerwację zgodnie z regulaminem oferty, itp.) i proszę o przesłanie maila potwierdzającego. Dostaję maila "z góry" i w razie jakichkolwiek nieścisłości (a 3k punktów to już jakaś tam kwota warta zainteresowania się), przedstawiam informację, że kontaktowałem się, informowałem, dostałem potwierdzenie. Nigdy mnie nie skrzywdzili :)
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
metia uważa post za pomocny.
 
 
#12026 PostWysłany: 06 Gru 2021 12:30 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 614
srebrny
Nie pamiętam by ktoś już wspominał o tej uroczej grafice Ibisa, jeśli tak, to przepraszam za dubla.

Przyznam się, że ucieszyłem się, że zwróciłem uwagę na tą reklamę dopiero ostatniego dnia pobytu - bo inaczej chyba miałbym koszmary. O ile ten fan Village People wygląda pociesznie, to już ta pani poniżej wygląda bardziej złowieszczo.
Nie wiem za jakie przewiny, ale mam dziwną pewność, że Pani nie specjalizuje się w automechanice - tylko w karaniu niegrzecznych gości hotelowych... :twisted: :D


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12027 PostWysłany: 06 Gru 2021 15:06 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 24
Czy kartę z programu ALL można podpiąć dopiero przy zakwaterowaniu? Czyli w sytuacji gdy firma rezerwuje mi pokój przez Booking, a ja dopiero przy check-in podpinam kartę?

metia napisał(a):
Przy okazji: jakieś najnowsze opinie o Mercure Karpacz i Mercure Jelenia Góra? W wątku z opiniami słabo, a wiem, że oba były w remoncie.


Jelenia Góra: dwa rodzaje pokojów - stare i nowe. W pełnym znaczeniu tych słów :D - czyli stare są naprawdę zużyte, a nowe są nowoczesne i eleganckie. Lobby w miarę odnowione. Obsługa średnia. Na tyłach hotelu masz duży darmowy parking jak coś, bo ten oficjalny jest płatny.

Karpacz: pokoje nieodnowione, ale jeszcze nie są jakoś mocno zużyte, da się przeżyć. Za to bardzo fajnie odnowiono lobby i bar. Jest strefa spa z basenem (całkiem OK, chociaż też nieco zużyta). Ogólnie mimo wszystko jest tam całkiem przyjemnie i lubię tam wracać.
Góra
 Relacje PM off
metia lubi ten post.
metia uważa post za pomocny.
 
 
#12028 PostWysłany: 06 Gru 2021 15:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 800
Loty: 231
Kilometry: 275 906
niebieski
@kjpkjp jeżeli firma zarezerwowała bezpośrednio na stronie Accora (lub infolinii tudzień na stronie hotelu), to tak. Ktoś x (przysłowiowy Kowalski) zajmujący się rezerwacjami ma konto, zakłada rezerwację, Ty pojawiasz się przy check-in'ie, dodajesz swoją kartę i masz np. przywileje, punkty, itp.

Jeżeli firma (czy Ty sam) zrobicie to przez Booking, Expedię, Hotels, cokolwiek - punkty się nie należą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12029 PostWysłany: 07 Gru 2021 08:12 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 4618
HON fly4free
z newslettera
Załącznik:
15%.png

jednak najbardziej zastanowiło mnie to :?:
Załącznik:
gdansk czarne.png


i uwaga redakcyjna
@mod
obecnie program nazywa się ALL – Accor Live Limitless, może warto zaktualizować tytuł wątku i wikipost?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
Washington uważa post za pomocny.
 
 
#12030 PostWysłany: 07 Gru 2021 15:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1872
srebrny
Co jakiś czas wrzucana jest oferta accora 4x więcej punktów za pobyty w nowych hotelach, ostatnio skorzystałem dwa razy z tej ofert tzn. za każdym razem z jednego hotelu z konkretnej oferty. Po drugim pobycie accor nie naliczyl mi punktów x4, po mojej interwencji stwierdzili że wedle ich zapisu można skorzystac z niej tylko raz w okresie jej obowiązywania. Nie bardzo rozumiem ich interpretację zapisu, czy ktos z was korzystał z tej ofert np kilkukrotnie w ciągu roku i zostały punkty poprawnie naliczone?
Z tego co mi odpisali to wnioskuję że jeżeli skorzystam z pobytu w hotelu z tej oferty x4 np w styczniu, to przy kolejnych ofertach tego typu w innych hotelach uczestniczących w promocji np w czerwcu i w grudniu już nie mogę bo limit wyczerpałem....
Góra
 Relacje PM off  
 
#12031 PostWysłany: 07 Gru 2021 16:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1337
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
No i mają rację. Czytałeś regulamin promocji? Zapewne był taki zapis: "Oferta może zostać wykorzystana jedynie 1 raz przez uczestnika programu w okresie jej obowiązywania"
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#12032 PostWysłany: 07 Gru 2021 16:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1622
złoty
To prawda, że w każdej promocji jest wpisane ile razy można skorzystać. Ale jak jest kolejna promocja to licznik powinien się zerować. Dla jasności sprawdź czy te promocje mają taki sam numer (numery promocji są zaszyte w linku).

Ja mam też ciekawą sytuację, którą reklamuje bez efektu. Skorzystałem z promocji +1000 pkt. Reward, jeśli będę spał w hotelu ze śniadaniem. Taki pokój zarezerwowałem, ale punktów brak (pokoje bez śniadania były tańsze dodam). Odpowiedź była taka, że zarezerwowałem pokój ze śniadaniem darmowym (przypomnę ze pokój bez śniadania był tańszy), a że promocje się nie łączą (pierwszy raz zdążyło mi się weryfikowanie jaki pokój rezerwowałem vs udział w promocji Accora), to punktów +1000 pkt Reward nie dostanę. Odwołuje się, ale słabo to widzę niestety i czuje, że ktoś tu próbuje klientów wykiwać.

To jest też uwaga na przyszłość do wszystkich korzystających z różnych promocji, żeby zwracać uwagę na to jaki pokój się rezerwuje (chociaż konia z rzędem temu co wie, jak dany hotel kwalifikuje zniżkę na parking, śniadanie w ofercie, jeśli cena jest wyższa ze śniadaniem od tego samego pokoju bez śniadania). To może powodować, że nie zaliczy sie taki nocleg to promocji Accor.

Tam jest coraz gorzej niestety :-(


Ostatnio edytowany przez pawfazi, 07 Gru 2021 21:26, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#12033 PostWysłany: 07 Gru 2021 19:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1872
srebrny
pawi napisał(a):
No i mają rację. Czytałeś regulamin promocji? Zapewne był taki zapis: "Oferta może zostać wykorzystana jedynie 1 raz przez uczestnika programu w okresie jej obowiązywania"

Oczywiście że czytałem, ale do głowy mi nie przyszło że to oferta raz na cały okres członkowstwa ;) przecież za każdym razem są inne hotele inne daty, więc uznałem że to są całkiem inne oferty widocznie się myliłem ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#12034 PostWysłany: 07 Gru 2021 19:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1337
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Z praktyki niestety nie wiem, ale jak mniemam są to oferty czasowe. Jak minie jedna oferta, można skorzystać z drugiej. Przy każdej promocji są daty. Aż się przyjrzę następnej partii ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#12035 PostWysłany: 08 Gru 2021 12:28 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 690
niebieski
@pawfazi Na ogół jest tak, że w tego typu promocjach jest mowa o specjalnej stawce uprawniającej do wzięcia udziału w ofercie i otrzymania punktów promocyjnych.Tutaj warunki oferty, jak się wydaje, mówią o zwykłej stawce noclegu ze śniadaniem. Oferta dotyczyła hoteli Luxury & Premium w wybranych krajach, należało się do niej zapisać i zrobić rezerwację w określonym czasie. Jeśli więc spełniłeś te warunku, moim zdaniem, punkty należą się

Stawka ze śniadaniem zawsze (poza wyjątkami) jest droższa od stawki bez śniadania. W takiej stawce nie ma mowy o darmowym śniadaniu. Jego cena jest uwidoczniona w szczegółach oferty. Warto zawalczyć, bo widać, że ktoś tu stosuje spychologię. Nie ma czegoś takiego, jak darmowe śniadanie w stawce noclegu ze śniadaniem. Może warto przesłać im screen przykładowego wyliczenie kosztu śniadania w stawce noclegu ze śniadaniem w tym samym hotelu? Choć moim zdaniem już sam wybór stawki kwalifikował do naliczenia punktów.

Link do oferty z warunkami i hotelami uczestniczącymi: https://all.accor.com/loyalty-program/p ... r.pl.shtml?

@Andi Z oferty 4 x punkty za pobyty w nowych hotelach można skorzystać tylko raz dla aktualnie publikowanej listy hoteli. Jeśli lista się zmieni, można skorzystać ponownie raz i tak dalej.
Góra
 Relacje PM off
pawfazi lubi ten post.
Andi uważa post za pomocny.
 
 
#12036 PostWysłany: 08 Gru 2021 13:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1622
złoty
@egg Dzieki, spełniłem warunki. Zapisalem sie do promocji. Pokój miałem ze śniadaniem, a punktow brak.
Wiecie, tutaj chodzi o zasady: ktoś próbuje robić w balona klientów tej sieci. To może się przydazyc każdemu, kto zarezerwuje pokój np. po stawce Parkuj i jedz (taką stawkę widuje najczęściej, ale to tylko przyklad) w ramach promocji 6000 pkt. Accor może nie naliczyć promocyjnych punktow Reward, bo stwierdzi, że to była promocyjna stawka na parking, a promocje się nie łączą i punktów z promocji 6000 pkt nie będzie :-(
Góra
 Relacje PM off  
 
#12037 PostWysłany: 08 Gru 2021 14:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1872
srebrny
egg napisał(a):

@Andi Z oferty 4 x punkty za pobyty w nowych hotelach można skorzystać tylko raz dla aktualnie publikowanej listy hoteli. Jeśli lista się zmieni, można skorzystać ponownie raz i tak dalej.

Tak też uważam i skontaktowałem się jeszcze raz z BOK i ponownie zajęli się to sprawą, pierwsza odpowiedź że punkt się należą i to pewnie jakiś błąd, ale zbadają warunki oferty i dadzą znać
Góra
 Relacje PM off  
 
#12038 PostWysłany: 08 Gru 2021 16:37 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 690
niebieski
@pawfazi Kontaktowałeś się najpierw z hotelem? Na ogół w spornych kwestiach kieruję sprawę do hotelu i w większości przypadków to wystarczy. Dopiero, gdy widzę, że jest opór materii, przekazuję ją do obsługi klienta Accor.

W tej sprawie należy przedstawić argument zapisu warunków promocji i czytać je literalnie. W punkcie 3. jest zapis, który mówi, że "Pobyt musi zostać zarezerwowany poprzez wybór oferty noclegu ze śniadaniem." i dalej "Jeżeli stawka nie jest dostępna, wykorzystanie oferty przez uczestnika programu nie jest możliwe." Wybrałeś ofertę noclegu ze śniadaniem, stawka była dostępna. W warunkach nie ma mowy o specjalnej stawce, czy stawce wyróżnionej nazwą, co często zdarza się w przypadku ofert specjalnych. Ponadto spełniłeś pozostałe warunki, zapisałeś się do oferty, wybrałeś hotel z listy Luxury & Premium, zrobiłeś rezerwację w wyznaczonym terminie i odbyłeś pobyt w określonym czasie. Składałbym reklamację do skutku.

Odnośnie braku kwalifikacji w przypadku zbiegu ofert, w warunkach od jakiegoś czasu powtarza się taki zapis, cytuję: "Oferta nie może być łączona z żadnymi innymi promocjami lub ofertami i nie obowiązuje w przypadku grup. Jeśli Twój pobyt spełnia warunki kilku ofert, otrzymasz wyłącznie punkty Reward z najlepszej oferty (czyli takiej pozwalającej zdobyć największą liczbę punktów Reward)." Moim zdaniem zapis ten dotyczy jedynie zbiegu ofert promocyjnych, za które przyznawane są punkty Reward i chyba taki był zamysł jego wprowadzenia, Ale, jeśli ktoś nierozsądny uprze się i odwoła tylko do pierwszego zdania tego zapisu to może odmówić naliczenia należnych punktów z tytułu oferty punktowej z powodu zarezerwowania stawki, choćby z przywołanego tu przykładu, z bezpłatnym parkingiem. Jest to do wyjaśnienia, ale po co marnować czas?
Góra
 Relacje PM off  
 
#12039 PostWysłany: 08 Gru 2021 17:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1622
złoty
@egg Dokładnie tak samo rozumiem te promocje i to co napisałeś - tym bardziej mnie to przekonuje w mojej interpretacji.
Te promocje to zupełnie inne sprawy (jedna sprawa to promocje stawek, które sam hotel sobie wymyślą i oferuje klientom, a co innego jest ogólna promocja sieci Accor, której nie można łączyć z inna promocja sieci Accor).
Jednak na infolinii Accor osoba, na którą pierwszy raz trafiłem przy mnie czytala regulamin i odczułem ze szuka haków, żeby jej nie uznać.
Kolejne osoby trzymały się sztywno pierwszej interpretacji całkowicie nie przyjmując moich argumentów. I nie chcąc zmienić zdania pierwszej osoby, chociaż subiektywnie czułem, że moje argumenty wytrącają ich argumenty i one to widzą (taką solidarność zawodowa).
Wysłałem maila wyżej, ale tam zapadła cisza od ponad tygodnia.

Z samym hotelem nie pisałem, ponieważ oni swoje punkty naliczyli, ale rzeczywiście nie zaszkodzi napisać.

Jeszcze raz dzieki i mam nadzieję, że to co piszemy pomoże innym na przyszłość.
Góra
 Relacje PM off
egg lubi ten post.
 
 
#12040 PostWysłany: 08 Gru 2021 18:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1467
niebieski
@pawfazi
To jest nas już dwójka w tej sytuacji. Też mam brak naliczonych punktów z tej promocji, mimo zapisania się do promocji, wyboru hotelu z listy i stawki ze śniadaniem. Twój post mi uświadomił braki w naliczeniu.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 12112 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group