Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 05 Gru 2016 14:53 

Rejestracja: 30 Sty 2014
Posty: 9
Czy ktoś z Was miał problem z hotelami z grupy Accorhotels dotyczący wystawionej faktury?
Dwa tygodnie temu nocowałam w hotelu Mercure Daventry Court Hotel and Spa (Anglia) po pobycie pobrali mi dodatkową opłatę z karty kredytowej, oczywiście bez mojej autoryzacji. Po kontakcie z hotelem okazało się, że według nich korzystałam z restauracji i dlatego ściągnęli mi z mojej karty opłatę za to. Oczywiście nie korzystałam z restauracji, nawet nie wiem w którym miejscu ona jest :) Następnie wystawili mi fakturę i cisza. Teraz zastanawiam się co mam zrobić. Pisałam do hotelu już dwie wiadomości w celu anulacji tej faktury i oczywiście cisza. Na infolinii sieci Accor poinformowali mnie, że oni się tym nie zajmują i że mam kontaktować się z działem obsługi klienta. Oczywiście zaraz siadam i składam reklamację.
Tylko tak się zastanawiam, czy ktoś z Was miał podobny problem i udało mu się uzyskać zwrot niesłusznie pobranej kwoty?
Jeszcze nigdy nie korzystałam z hotelowej restauracji, jak nie miałam z góry wykupionego posiłku, może ktoś z Was mi napisać czy w takiej sytuacji wystarczy podać numer pokoju i tyle, czy trzeba coś podpisać?
A tak na przyszłość jak ustrzec się przed taką sytuacją? Przy oddawaniu karty do pokoju poprosić od razu fakturę albo jakieś potwierdzenie, że za nic nie muszę zapłacić?? To się robi jakaś paranoja :D Nigdy nie miałam problemu z żadnym hotelem zawsze tylko klucz do skrzynki i tyle, a tu nagle takie coś.
Góra
 Relacje PM off
Raphael uważa post za pomocny.
 
 
#2 PostWysłany: 05 Gru 2016 15:03 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 306
zawsze przy check-out , sprawdzam czy wszystko jest opłacone i biorę fakturę , wg. mnie kelner w restauracji hotel powinien pobrać podpis na rachunku osoby zamawiającej " na pokój "


Ostatnio edytowany przez MUC2014 05 Gru 2016 19:42, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 05 Gru 2016 15:24 

Rejestracja: 30 Sty 2014
Posty: 9
Też się zapytałam przy check-out czy wszystkiego jest dobrze. Pan poklikał w komputerze i powiedział: tak, jest ok. No i po weekendzie pobrali kasę za obiad :D Masakra jakaś.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 05 Gru 2016 15:45 

Rejestracja: 07 Sie 2013
Posty: 417
Loty: 177
Kilometry: 387 374
niebieski
Miałem podobne problemy ale w Hilton'ach. Raz niesłusznie naliczona opłata za rezygnację z usług spa (poprzedni gość zamawiał), innym razem błędna stawka za nocleg (pomimo przedpłaty) lub opłata za internet (darmowy dla osób ze statusem). W każdym przypadkach błąd wychwycony przy wymeldowaniu (zwrot kasy na kartę). Nauczyło mnie to jednego, zawsze, ale to ZAWSZE brać przy wymeldowaniu fakturę (nawet imienną) i sprawdzać czy wszystko się zgadza. Faktura przydaje się również do prawidłowego naliczenia punktów (gdyby coś poszło nie tak z automatu).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
MUC2014 lubi ten post.
 
 
#5 PostWysłany: 05 Gru 2016 16:17 

Rejestracja: 30 Sty 2014
Posty: 9
Właśnie, muszę wprowadzić tą samą praktykę. Teraz po każdym pobycie zawsze będę brała fakturę. Ale tak czy siak i tak im nie odpuszczę tych ok. 280 zł. Mam nadzieję, że mi to zwrócą. Czas pokaże....
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 05 Gru 2016 16:27 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 985
Loty: 130
Kilometry: 249 917
niebieski
Jeśli nie zwrócą - chargeback.
_________________
ImageImage
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 05 Gru 2016 18:39 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 579
srebrny
ktosik83 napisał(a):
Jeszcze nigdy nie korzystałam z hotelowej restauracji, jak nie miałam z góry wykupionego posiłku, może ktoś z Was mi napisać czy w takiej sytuacji wystarczy podać numer pokoju i tyle, czy trzeba coś podpisać?


Zawsze jak się otwiera rachunek na pokój w restauracji hotelowej, po zamówieniu powinni przynieść paragon z wyszczególnioną kwotą którą klient powinien podpisać. Na samym końcu powinno się taki otwarty rachunek u kelnera zamknąć. Hotel powinien mieć paragon z podpisem klienta, na paragonie powinna być też data i godzina jego wydrukowania i hotel powinien móc taki paragon przedstawić.
Mnie na szczęście nigdy sytuacja ze złym naliczeniem rachunku za restaurację nie spotkała, ale też jak przedmówcy, biorę zawsze fakturę na koniec. Za to kiedyś nie zamknąłem rachunku (zapomniałem ;) ) i sporo czasu zajęło mi zamkniecie go przy wymeldowaniu...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 05 Gru 2016 18:54 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1794
niebieski
A z kolei mnie spotkała niespodzianka ze strony Ibisa Lwów. Dokonałem rezerwacji z bezpłatnym odwołaniem na bookingu, ale po dwóch tygodniach pieniądze bez żadnej informacji czy pytania zostały zdjęte z karty.

Hotel poinformował, że stawka na bookingu była błędna (o 30 zł za noc za niska) i miała dotyczyć oferty bezzwrotnej, więc sami pobrali całą kwotę i ewentualnie proponowali zwrot pobranej kwoty (ale na różnicach kursowych byłbym stratny).

Booking się wypiął, powtórzył wersję hotelu. Od momentu pobrania środków do ich zwrotu minął prawie miesiąc. O różnicę w kursach musiałem się dopominać dodatkowo, na szczęście skutecznie (choć trochę to trwało).
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 05 Gru 2016 19:00 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1763
niebieski
Mi sie kiedys przydazylo w Tbilisi, ze ktos probowal wykarmic 10 osob na moj koszt. Cale szczescie ja rowniez jadlem w hotelowej restauracji plus costam pilem wiec na recepcji od razu widzieli ze to nie moj podpis i nie robili problemow.

Ale az mi sie slabo zrobilo hehe.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 05 Gru 2016 19:29 

Rejestracja: 09 Lip 2011
Posty: 1211
niebieski
Przy meldowaniu powinni się pytać czy chcesz mieć otwarty rachunek na usługi dodatkowe / minibarek czy nie.

Nie masz rachunku otwartego płacisz gotówką / kartą od razu po zjedzeniu w restauracji.

Masz otwarty rachunek, kelner musi przynieść rachunek do podpisu. Przy zameldowaniu / wymeldowaniu też się zawsze podpisuje, więc trzeba sprawdzić czy podpis się zgadza i po kłopocie...

Jak nie da się nic załatwić to chargeback.
Góra
 Relacje PM off
bornispl lubi ten post.
bornispl uważa post za pomocny.
 
 
#11 PostWysłany: 06 Gru 2016 12:21 

Rejestracja: 30 Sty 2014
Posty: 9
Przy meldowaniu pytali się czy chce otworzyć rachunek w restauracji powiedziałam, że nie chce. A i tak sobie otworzyli eh.... Zobaczymy jak sprawa się skończy.... Tak czy siak hotel trafia na moją czarną listę. Szkoda, bo nawet dobry jest ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], cool_aka_romeo oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group