Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pytania "Czy ktoś dostał już punkty za XXXX" będą leciały do kosza

Janu napisał(a):
Ze względu na to, że landryna i booking olewali reklamacje, złożyłem skargę przez:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main ... how&lng=PL

30 listopada węgierski oddział landryny napisał w odpowiedzi na skargę, że zbadano sprawę ponownie i wypłacono zaległą prowizję, w związku z czym...skarga jest niezasadna. Czyli wypłacili zaległą kasę z czerwca, po czym stwierdzili, że nie ma tematu.

Na przyszłe zaległości polecam to rozwiązanie, strona węgierska działa a nie pisze w kółko "przekazano do działu IT"


 [ 1519 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 76  Następna
Autor Wiadomość
#1201 PostWysłany: 12 Gru 2018 00:30 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1160
złoty
Chris Peen napisał(a):
Abstrahując od ostatnich problemów z wypłatą środków przez Wizza...
Czy generalnie dostajecie środki za rezerwacje pokrywające się (dotyczy jednego konta Wizz), np. w tym samym czasie rezerwacja Wasza i znajomych?


Tak. Ja miałem problem tylko z czerwcowymi robionymi w ten sposób.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1202 PostWysłany: 12 Gru 2018 00:43 

Rejestracja: 12 Gru 2014
Posty: 184
niebieski
Ale rozumiem, że Twój problem był taki jak wszystkich, że po prostu części czerwcowych rezerwacji nie wypłacili od razu i zrobili to dopiero niedawno? Nie chodziło o to, że rezerwacje się nakładają na siebie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1203 PostWysłany: 12 Gru 2018 09:52 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1160
złoty
1. Tak
2. Rozliczali mi rezerwacje robione w tym samym obiekcie i terminach na różne osoby jak również rezerwacje zachodzące datami w różnych obiektach
Góra
 Relacje PM off
Kravkrk lubi ten post.
Kravkrk uważa post za pomocny.
 
 
#1204 PostWysłany: 14 Gru 2018 00:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1179
Loty: 12
Kilometry: 8 834
srebrny
W odpowiedzi na swoją reklamację z 10.12.2018 dot. nierozliczonych pobytów za m-c październik otrzymałem następującą wiadomość:

Cytuj:
Pragnę poinformować iż dnia 06.12.2018 na Pana konto Wizz wpłynęło 6 płatności w sumie na kwotę ... zł.
Jeśli nie są to wszystkie środki na które Pan oczekiwał, chciałabym poinformować, że okres oczekiwania na dodanie środków z Booking.com na konto Wizz to od 8 do 12 tygodni.


Odpowiedziałem również miło że potwierdzam 6 płatności ale że były to za listopad a ja reklamuje 5 za październik i nie jestem w tym reklamowaniu odosobniony. :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off  
 
#1205 PostWysłany: 14 Gru 2018 00:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13024
HON fly4free
Nie ma sensu, ale przynajmniej prześlij im link ze strony Wizz Hungary
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... king-com#/

i co na temat zwrotu mówi pkt 2.3 regulaminu i z czego wynika ich bzdurne 8-12 tygodni
Góra
 Relacje PM off  
 
#1206 PostWysłany: 14 Gru 2018 00:30 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 453
niebieski
Skarga przez eck również wysłana, zero reakcji na razie, obawiam sie, że srodków w tym roku nie zobaczymy a szkoda bo mi potrzebne do jednej rezerwacji. Niezłą farsą jest ten program.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
gorny77 lubi ten post.
 
 
#1207 PostWysłany: 14 Gru 2018 00:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1179
Loty: 12
Kilometry: 8 834
srebrny
@gorny77 na razie jak to mówią "wyczerpuję dostępne możliwości reklamacji" nie licząc na powodzenie. Potem będzie krok 2.
Góra
 Relacje PM off
gorny77 lubi ten post.
 
 
#1208 PostWysłany: 15 Gru 2018 16:49 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1637
złoty
"Niedawno złożyli Państwo skargę przeciwko przedsiębiorcy za pośrednictwem platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR). Przedsiębiorca odrzucił jednak Państwa skargę. Oznacza to, że postępowanie w sprawie skargi zostało zakończone i nie będą Państwo mogli korzystać z platformy ODR w celu przekazania skargi do organu rozstrzygania sporów."

Uzasadnienie po węgiersku, tłumaczenie z translatora:
"Informujemy konsumenta, że sprawdziliśmy złożony wniosek.

Pragniemy poinformować, że 8 października w październiku rezerwacja została zaksięgowana na koncie Wizz 5 listopada, więc nie będziemy w stanie spłacić kredytu.

Wniosek konsumenta zostaje odrzucony."

To oczywiste kłamstwo, bo podobnie jak u Was, nic za październik nie wpłynęło.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1209 PostWysłany: 17 Gru 2018 17:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1179
Loty: 12
Kilometry: 8 834
srebrny
A u mnie wymiana maili trwa w najlepsze. Dziś dostałem takie cudo od Pani Aleksandry

Cytuj:
Dziękuję za e-mail.
By sprawdzić dlaczego nie otrzymał Pan środków proszę o przesłanie dodatkowych informacji dotyczących tych rezerwacji:
numer rezerwacji,
numer konta Wizz,
datę pobytu w hotelu oraz imię klienta.

Kiedy otrzymam te dane, prześlę je do naszego działu finansowego który zajmuje się wypłatami tych środków.
Jednocześnie informuję iż czas oczekiwania na dodanie bonusu z Booking.com to 8 do 12 tygodni.


Grzecznie udzieliłem pełnej odpowiedzi i czekam co będzie dalej. :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off  
 
#1210 PostWysłany: 17 Gru 2018 18:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1223
Loty: 139
Kilometry: 230 108
platynowy
ja zlozylem 3 osobne reklamacje, na 2 odpisali na nastepny dzień: raz ze racja i mam czekac miesiac, na druga zebym doslal nr konta wizz i zebym czekal okolo miesiac a na trzecią nie odpisuja juz z tydzień
Góra
 Relacje PM off  
 
#1211 PostWysłany: 17 Gru 2018 23:48 

Rejestracja: 08 Lut 2013
Posty: 147
Loty: 5
Kilometry: 5 119
Reklamacje składaliście przez formularz na stronie Wizz Air? Pisałem na maila customerrelations3@wizzair.com i tam mnie odesłali... Póki co czekam na rozliczenie noclegów odbytych w październiku...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1212 PostWysłany: 18 Gru 2018 00:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1179
Loty: 12
Kilometry: 8 834
srebrny
@thingol wszystkim chodzi o październik
Góra
 Relacje PM off  
 
#1213 PostWysłany: 18 Gru 2018 06:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2010
Posty: 386
Loty: 149
Kilometry: 275 804
srebrny
A może ja sobie tym razem odpuszczę reklamację. Zobaczymy jaki będzie efekt. Może jak Wam będą oddawać punkty za październik, to wtedy i moje przeleją. Nie mam już ochoty na pisanie z nimi maili, tym bardziej, że akurat mała kwota w październiku.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1214 PostWysłany: 18 Gru 2018 21:56 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 453
niebieski
Z dziś:

Cytuj:
Dziękuję za przesłanie wymaganych potwierdzeń.



Uprzejmie informuję, że ze względu na ilość zgłoszeń czas oczekiwania na środki wynosi obecnie 8-12 tygodni. Z tego względu środki mogły nie zostać przypisane do konta. Jednakże, błąd dotyczący Pańskich rezerwacji został zgłoszony. Punkty powinny zostać przypisane w przyszłym miesiącu.



Z poważaniem,
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1215 PostWysłany: 18 Gru 2018 23:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1179
Loty: 12
Kilometry: 8 834
srebrny
U mnie podobnie

Cytuj:
Szanowny Panie,

Dziękuję za odpowiedź wraz z informacjami dotyczącymi rezerwacji za które nie zostały wypłacone środki.
Pragnę poinformować, iż przekazałam dane do naszego Działu Finansowego do weryfikacji i wypłaty poprawnie przeprowadzonych rezerwacji.
Przypominam, że proces ten może trwać od 8 do 12 tygodni.

Dziękuję za cierpliwość i wyrozumiałość.

Z wyrazami szacunku,


Nie omieszkałem grzecznościowo odpisać
Cytuj:
Szanowna Pani !

Serdecznie dziękuję za informację.

Mam nadzieję, że przesłany przeze mnie wykaz pozwoli Państwu odnaleźć przyczynę problemu. Od kilku lat korzystam z Państwa oferty i zawsze byłem z niej bardzo zadowolony. Jestem głęboko przekonany, że i tym razem będzie dokładnie tak samo.

W przypadku gdyby zaszła konieczność udzielenia dodatkowych informacji służę pomocą.

Z poważaniem

Uwielbiam tego ping-ponga w wymianie uprzejmości :lol:
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#1216 PostWysłany: 19 Gru 2018 17:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1275
Loty: 189
Kilometry: 399 636
złoty
Z dobrze poinformowanych źródeł wiem, że wlatują landrynki za październik. Bez żadnych reklamacji. Ja jeszcze nie mam, lecz liczę, że wkrótce się pojawią.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Djorkaeff uważa post za pomocny.
 
 
#1217 PostWysłany: 19 Gru 2018 17:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Gru 2015
Posty: 383
Loty: 98
Kilometry: 151 983
srebrny
Potwierdzam, mam za rezerwacje z pazdziernika. Reklamacji nie skladalam.
_________________
Αντσύνα
Анцина
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
 
#1218 PostWysłany: 19 Gru 2018 17:47 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1637
złoty
Je też dostałem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1219 PostWysłany: 19 Gru 2018 19:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5724
Loty: 31
Kilometry: 39 292
HON fly4free
A u mnie dzisiaj odpowiedź na reklamację:
"Szanowny Panie,

Dziękuję za wiadomość.

Uprzejmie informuję, że wysłałam zgłoszenie o zwrot środków na Pana konto Wizz.
Chciałabym poinformować, że płatności są wydawane raz w miesiącu, więc powinien Pan zobaczyć pieniądze na swoim koncie Wizz w przyszłym miesiącu."

No to zobaczymy, czy coś dostanę teraz - jeśli nie i mam czekać miesiąc albo i dłużej, to znaczy, że piszący słuszne reklamacje wyjdą na tym nie powiem jak.... :evil:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1220 PostWysłany: 19 Gru 2018 21:16 

Rejestracja: 18 Maj 2016
Posty: 220
niebieski
Ja miałem prawie identyczną odpowiedź na reklamację - w październiku, po braku wypłaty (trochę ponad 40 eur) za rezerwację z początku września, wysłałem reklamację 29.10. Odpowiedź dostałem 30.10 z prośbą o podanie dat przyjazdu i wyjazdu z hotelu oraz nazwiska osoby z rezerwacji, po mojej odpowiedzi, tego samego dnia dostałem odpowiedź jak w poście wyżej. Zaległe środki wpłynęły na konto Wizz 5 listopada.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1519 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 76  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group