Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pytania "Czy ktoś dostał już punkty za XXXX" będą leciały do kosza

Janu napisał(a):
Ze względu na to, że landryna i booking olewali reklamacje, złożyłem skargę przez:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main ... how&lng=PL

30 listopada węgierski oddział landryny napisał w odpowiedzi na skargę, że zbadano sprawę ponownie i wypłacono zaległą prowizję, w związku z czym...skarga jest niezasadna. Czyli wypłacili zaległą kasę z czerwca, po czym stwierdzili, że nie ma tematu.

Na przyszłe zaległości polecam to rozwiązanie, strona węgierska działa a nie pisze w kółko "przekazano do działu IT"


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1847 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#321 PostWysłany: 17 Gru 2016 16:18 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
szczotek99 napisał(a):
Trzeba bedzie ich probowac jakos przycisnac.

Najtęższe umysły już się nad tym zastanawiały i nikt nie znalazł żadnego sposobu :(
To co piszesz, jest logiczne dla wszystkich. Wszystkich, oprócz samego Wizza.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Nowość! Wakacyjne loty Ethiopian Airlines do RPA i Tanzanii z bagażem z Warszawy od 2376 PLN Nowość! Wakacyjne loty Ethiopian Airlines do RPA i Tanzanii z bagażem z Warszawy od 2376 PLN
Wczasy w Egipcie: tydzień w 4* hotelu z all inclusive od 2005 PLN. Wyloty z 5 miast Wczasy w Egipcie: tydzień w 4* hotelu z all inclusive od 2005 PLN. Wyloty z 5 miast
#322 PostWysłany: 17 Gru 2016 17:24 

Rejestracja: 17 Wrz 2015
Posty: 370
srebrny
Anonymous napisał(a):
Napisz, gdzie napisałeś tj. czy czasem nie na ich stary e-mail customer..., czy też formularz reklamacyjny, ale w temacie czy opcji gdzie otrzymujemy z automatu "Dziękujemy za wiadomość przesłaną do Działu Obsługi Klienta. Przypominamy, że w odpowiedzi na pytanie przesyłamy wyłącznie niniejszą odpowiedź automatyczną"????


Właśnie zauważyłem, że w spamie wylądowała mi wiadomość z takim tekstem jak napisałaś. Trudno, choć szkoda, bo za grudzień miało mi wlecieć kolejne ok. 50 euro, a tak to wejdzie pewnie albo połowa, albo jeszcze mniej tak jak w tym miesiącu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#323 PostWysłany: 29 Gru 2016 11:34 

Anonymous napisał(a):
Te 5% mamy już dawno ustalone, proponuję napisać jak ktoś otrzyma 10%, czy też coś z tym zrobił czy coś ustalił

Przed chwilą, czyli po 14 dniach od reklamacji:

Kod:
Szanowny Panie,

 

Dziękujemy za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta.

Uprzejmie informujemy, że Pana sprawa jest wyjaśniana z booking.com.

Odpowiedź uzyskamy po upływie ok. 3 tygodni.
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
pablo1603 uważa post za pomocny.
 
      
#324 PostWysłany: 29 Gru 2016 11:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Obyś @‌gorny77‌ przetarł szlaki...
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#325 PostWysłany: 29 Gru 2016 11:57 

Skoro liczą się warunki promocji z dnia rezerwacji....
Wszystko jest jasne, ale czy dla nich???
Góra
 PM off  
      
#326 PostWysłany: 29 Gru 2016 14:18 

Rejestracja: 03 Wrz 2014
Posty: 425
niebieski
Ja nie dostałam póki co takiego meila a także składałam reklamację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#327 PostWysłany: 05 Sty 2017 14:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 1134
Loty: 392
Kilometry: 429 122
niebieski
Nie korzystałem z tej promocji od września, a teraz wygląda to zupełnie inaczej. Logując się przez Wizz do Bookingu, pod każdą ofertą hotelu napisane jest ile otrzymamy punktów Wizz, które będą odpowiadać kwocie w euro.

I tak: nocleg za 108 euro, booking informuje mnie, że otrzymam 5 euro do Wizz. Nocleg za 33,5 euro, otrzymać mam 2 euro.

To jest jakaś zmiana, która zaokrągla punkty w Wizz, czy w grudniu takich komunikatów jeszcze nie było?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#328 PostWysłany: 05 Sty 2017 14:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
To są kwoty zaokrąglone. Ja miałem dostać za nocleg 1€, dostałem 1,09€.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Djorkaeff lubi ten post.
 
      
#329 PostWysłany: 05 Sty 2017 15:16 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 678
Loty: 34
Kilometry: 47 914
niebieski
Mam pytanie,

ten numer: numer członkowski Wizz Air uprawniający do zwrotu to jest numer klienta Wizzair czy trzeba mieć wypupione WDC?

Wizzair'a nie korzystałam jeszcze, więc nie wiem jak to wygląda.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#330 PostWysłany: 05 Sty 2017 15:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2588
Loty: 371
Kilometry: 601 471
piekara114 napisał(a):
czy trzeba mieć wypupione WDC?


To ma cos wspolnego z http://sjp.pwn.pl/sjp/upupic;2533228.html ? :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#331 PostWysłany: 05 Sty 2017 15:25 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 678
Loty: 34
Kilometry: 47 914
niebieski
A się czepiasz.... :lol: Oczywiście wykupione
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#332 PostWysłany: 05 Sty 2017 16:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@‌piekara114‌ Wystarczy nr konta Wizz, nie musisz mieć wykupionego WDC.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#333 PostWysłany: 05 Sty 2017 19:03 

Rejestracja: 03 Wrz 2014
Posty: 425
niebieski
Ktoś wywalczył reklamacją te obiecane 10%?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#334 PostWysłany: 05 Sty 2017 23:06 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 678
Loty: 34
Kilometry: 47 914
niebieski
miriam napisał(a):
@‌piekara114‌ Wystarczy nr konta Wizz, nie musisz mieć wykupionego WDC.


Dzięki za wyjaśnienie. Rzadko korzystam i z booking i z samolotów, wolę samochód i prywatne miejscówki u tubylców, ale czasami trzeba coś zmienić :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#335 PostWysłany: 10 Sty 2017 23:18 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 247
Witam. Również rezerwowałem przez Wizza na Bookingu 7 września nocleg na tydzień i tak jak u Was 5% zamiast 10. Na razie składam reklamację do Bookingu, w końcu to na ich stronie była informacja o wysokości bonusu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#336 PostWysłany: 18 Sty 2017 21:17 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
No i co? Odpisali w ogóle na te reklamacje, czy kompletnie je zignorowali?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#337 PostWysłany: 19 Sty 2017 12:52 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 247
d-t-x napisał(a):
No i co? Odpisali w ogóle na te reklamacje, czy kompletnie je zignorowali?

Na reklamacje odpisali, na ten moment Wizzair twierdzi że to wina Booking a Booking że to wina Wizzair Grzecznie poprosiłem ich aby wyjaśnili to między sobą, w końcu to oni na podstawie wzajemnej umowy coś realizują a mi prześlą informację odnośnie ustaleń i oczywiście 14 euro na konto.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#338 PostWysłany: 19 Sty 2017 12:59 

Też czekam, ale przynajmniej na teraz jasno podają ile kto przy rezerwacji po pobycie otrzyma (ale z 5% to praktycznie się nie kalkuluje w ogóle, to już lepiej z hotels.com za 10 noclegów 1 bezpłatny czyli realne 10%)
Góra
 PM off  
      
#339 PostWysłany: 19 Sty 2017 13:21 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
pablo1603 napisał(a):
d-t-x napisał(a):
No i co? Odpisali w ogóle na te reklamacje, czy kompletnie je zignorowali?

Na reklamacje odpisali, na ten moment Wizzair twierdzi że to wina Booking a Booking że to wina Wizzair Grzecznie poprosiłem ich aby wyjaśnili to między sobą, w końcu to oni na podstawie wzajemnej umowy coś realizują a mi prześlą informację odnośnie ustaleń i oczywiście 14 euro na konto.

Czyli standardowa śpiewka. To samo opisywali nam wszystkim od zawsze i nic z tego nie wynikało. Mnie kiedyś orżnęli na 20€ i po kilku mailach w ogóle przestali odpisywać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#340 PostWysłany: 30 Sty 2017 18:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1388
niebieski
Ja również dostałem jedynie 5%, a o błędzie dowiedziałem się z forum. :P

Napisałem do bookingu - oczywiście informacja, że należy kontaktować się z Wizzairem od konsultantki, która ledwo co wiedziała o co chodzi.

Teraz czekam na informację od Wizzair.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1847 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group