Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pytania "Czy ktoś dostał już punkty za XXXX" będą leciały do kosza

Janu napisał(a):
Ze względu na to, że landryna i booking olewali reklamacje, złożyłem skargę przez:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main ... how&lng=PL

30 listopada węgierski oddział landryny napisał w odpowiedzi na skargę, że zbadano sprawę ponownie i wypłacono zaległą prowizję, w związku z czym...skarga jest niezasadna. Czyli wypłacili zaległą kasę z czerwca, po czym stwierdzili, że nie ma tematu.

Na przyszłe zaległości polecam to rozwiązanie, strona węgierska działa a nie pisze w kółko "przekazano do działu IT"


 [ 1547 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78  Następna
Autor Wiadomość
#1461 PostWysłany: 27 Cze 2019 16:45 

Rejestracja: 17 Mar 2014
Posty: 4
Loty: 112
Kilometry: 196 494
maczala1 napisał(a):
Badyyl napisał(a):
U mnie wpadły prawie wszystkie. Miałem 3 poddwóje rezerwacje i one nie jeszcze nie wpadły :cry:

Co rozumiesz przez podwójne rezerwacje ?


2 rezerwacje na te same daty, ale w innych miejscach (bądź niekoniecznie).

Ale i tak już jedna z trzech takich wpadła :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1462 PostWysłany: 27 Cze 2019 20:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1141
Loty: 227
Kilometry: 243 641
złoty
Wszystkie środki za rezki z maja wpadły.
Można wydawać na bilety :)
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez BZG, 27 Cze 2019 21:09, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#1463 PostWysłany: 27 Cze 2019 20:36 

Rejestracja: 17 Lis 2013
Posty: 85
Co mnie martwi to fakt, że mi nie wpadły, a wszystkie rez były z 10% zwrotem :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
Góra
 Relacje PM off  
 
#1464 PostWysłany: 27 Cze 2019 20:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1277
Loty: 139
Kilometry: 230 108
platynowy
Znów pewnie beda wpadac przez 3 dni
Góra
 Relacje PM off
pingwin_ lubi ten post.
 
 
#1465 PostWysłany: 03 Lip 2019 10:44 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1162
złoty
Nie wiem czy było ale porównując zwrot 5% to lepiej je wziąć w gotówce w mbanku z mOkazji z tej oferty niż przeznaczać na bilety Wizz licząc że zostaną kiedy zaksięgowane.

Zwrot tylko przy rezerwacji z linku podanego w szczegółach mOkazji
1. mOkazja nie wymaga zapisu
2. Do 31.08.2019 r. za pomocą linku dostępnego
w szczegółach mOkazji zarezerwuj hotel
na Booking.com. Zapłać kartą mBanku. Pamiętaj, Twoja mOkazja będzie działać tylko, jeśli rezerwacji dokonasz
z podanego linku
3. Zwrócimy Ci 5% wartości transakcji.
Mamy na to 60 dni od momentu kiedy zakończysz pobyt
w hotelu
4. Z mOkazji możesz skorzystać 5 razy
5. Maksymalna całkowita suma zwrotów z tej mOkazji
to 2 000 zł
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#1466 PostWysłany: 04 Lip 2019 18:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5816
Loty: 36
Kilometry: 49 420
HON fly4free
Taki ciekawy mail o temacie "Twoje środki WIZZ (korekta)" dzisiaj przyszedł:
"Drogi Pasażerze Wizz Air,

nawiązując do ostatniego e-maila, który wysłaliśmy w sprawie środków WIZZ w związku z rezerwacją w portalu Booking.com, błędnie podaliśmy 10% zamiast 5% (faktyczna kwota środków). Serdecznie przepraszamy za tę pomyłkę.

Dziękujemy za wyrozumiałość!"

Jak dla mnie błędu nie było, bo w momencie rezerwacji obowiązywało 10%. Nie wiem, czy chcieli mi chapnąć tą "nadwyżkę", ale na szczęście środki już wydane. 8-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1467 PostWysłany: 04 Lip 2019 19:26 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 817
srebrny
Fałszywy alarm. Mail wyglądał tak:

"Dear Customer,
We have added your Wizz credits to your account.
Take advantage of our current 10% credit offer when booking accommodation on wizzair.com and our app!
Kind regards,

Wizz Air Team"


Więc korekta odnosi się do nieaktualnej kwoty zwrotu w treści maila, a nie do zwrotów wypłaconych na starych zasadach.
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
 
#1468 PostWysłany: 04 Lip 2019 20:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 2610
srebrny
@Kashpir
Też dostałem takiego maila, środków nie zdążyłem wydać ale żadnej korekty nie zrobili. Chyba faktycznie to jakieś tłumaczenie na kolanie. Kolejne potwierdzenie, że bajzel mają tam konkretny.
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
 
#1469 PostWysłany: 05 Lip 2019 00:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5816
Loty: 36
Kilometry: 49 420
HON fly4free
To dobrze :) Zbytnio zasugerowałem się tytułem wiadomości :lol:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1470 PostWysłany: 05 Lip 2019 13:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2011
Posty: 113
Loty: 85
Kilometry: 136 668
niebieski
Ja dostałem już polską wersję. Faktycznie nic z tego nie wynika, a wygląda raczej na zabezpieczenie Wizz w razie reklamacji (jak by ktoś się domagał 10% na podstawie jakiegoś maila, którego z automatu pewnie wysyłali, nie zmieniając kwoty zwrotu).


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1471 PostWysłany: 05 Lip 2019 14:36 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 509
niebieski
Też dostałem to info ale myślałem że jest związane z ich awarią systemu na którą się załapałem na początku czerwca.
No ale widzę że rozsyłają wszystkim. I na dodatek nie do końca wiadomo o co im chodzi...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1472 PostWysłany: 05 Lip 2019 19:11 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 354
niebieski
Wiadomo o co chodzi. Patrz mój post #1430 - dostałem info, że jest zwrot 10%. Jak widać podkreślają, że się pomylili...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1473 PostWysłany: 05 Lip 2019 19:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1277
Loty: 139
Kilometry: 230 108
platynowy
A skąd oni wiedzą kiedy robiłeś rezerwację, za którą zwrócili?
Może być nawet część za 5 a część za 10%
Góra
 Relacje PM off  
 
#1474 PostWysłany: 05 Lip 2019 19:24 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 354
niebieski
Moim zdaniem informacja nie dotyczy zwróconych środków jeśli oddali 10% a mówi, że jeśli oddali 5% (a nie 10% jak w mailu z początku czerwca) to tak miało być i nie będę uwzględniali żadnych reklamacji.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1475 PostWysłany: 05 Lip 2019 19:31 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5446
HON fly4free
@marcin.krakow Nie w tym rzecz.Prostują informację rozesłaną pod koniec czerwca kiedy kwota zwrotu już była 5% a oni błędnie zachęcali do rezerwacji na starych zasadach " Drogi Kliencie!
Środki Wizz zostały dodane do Twojego konta.
Skorzystaj z naszej 10% zniżki, dokonując rezerwacji noclegu na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem naszej aplikacji!
Pozdrawiamy "
Góra
 Relacje PM off  
 
#1476 PostWysłany: 05 Lip 2019 22:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5816
Loty: 36
Kilometry: 49 420
HON fly4free
I tak chyba jest, niemniej wysyłanie wiadomości "Twoje środki WIZZ (korekta)" powoduje kolejne, niepotrzebne zamieszanie. Ale chyba się musimy przyzwyczaić, że w tym programie tak po prostu jest. 8-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1477 PostWysłany: 06 Lip 2019 00:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1242
srebrny
Ja po zobaczeniu tego maila od razu logowalem się do konta WIZZ żeby sprawdzić czy mi czegoś nie zabrali...

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1478 PostWysłany: 06 Lip 2019 12:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 2610
srebrny
W sumie to pewnie większość tak zareagowała, łącznie ze mną :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1479 PostWysłany: 08 Lip 2019 11:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1277
Loty: 139
Kilometry: 230 108
platynowy
Zwracajcie uwage przy robieniu rezerwacji na Wasz nr konta wizzair. Nawet jeśli w ostatnim kroku uzupełnicie rózowe pole, to w kolejnym kiedy wyświetla się Wam potwierdzenie rezerwacji zjedźcie sobie niżej i sprawdzcie czy ten numer tam jest, czy pole jest puste. W moim przypadku około 1/3 - 1/2 rezerwacji wyrzuca numer i muszę kliknąc "edytuj numer" i go dodać, mimo że podawałem go w różowym polu wcześniej.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1480 PostWysłany: 08 Lip 2019 12:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 2610
srebrny
Ludzie na forum podawali, że jak się skorzysta z tej edycji numeru konta Wizz już po zrobieniu rezerwacji, to pomimo tego że dla nas będzie widoczny nowy numer, to niestety zwrot środków pójdzie na stary numer. Wynika z tego, że ta funkcja może nie działać poprawnie w przypadku edycji rezerwacji już istniejącej. Sam nigdy nie miałem potrzeby z tego korzystać.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1547 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brandwatch [Bot], CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group