Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pytania "Czy ktoś dostał już punkty za XXXX" będą leciały do kosza

Janu napisał(a):
Ze względu na to, że landryna i booking olewali reklamacje, złożyłem skargę przez:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main ... how&lng=PL

30 listopada węgierski oddział landryny napisał w odpowiedzi na skargę, że zbadano sprawę ponownie i wypłacono zaległą prowizję, w związku z czym...skarga jest niezasadna. Czyli wypłacili zaległą kasę z czerwca, po czym stwierdzili, że nie ma tematu.

Na przyszłe zaległości polecam to rozwiązanie, strona węgierska działa a nie pisze w kółko "przekazano do działu IT"


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1847 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#841 PostWysłany: 17 Lip 2018 07:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Gru 2014
Posty: 200
Loty: 52
Kilometry: 100 098
Nigdy wcześniej nie miałam problemu z nachodzącymi na siebie rezerwacjami (a miałam parę razy taką sytuację, gdzie rezerwacja z rodziny pokrywała się z moją) - punkty zawsze wpływały na konto. Teraz złożyłam reklamację, podałam numery z datami zameldowania i wymeldowania, na co otrzymałam maila, że kierują do weryfikacji, a po pozytywnym rozpatrzeniu punkty trafią niezwłocznie na konto. Mają 30 dni na odpowiedź, czekam więc ;)
_________________
Poradnik: Rzym atrakcje & Gdzie na wakacje do Grecji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu
Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu
#842 PostWysłany: 17 Lip 2018 23:05 

Rejestracja: 12 Gru 2014
Posty: 328
srebrny
Dostaliście już brakujące punkty za czerwiec?
Mnie brakuje za jedną rezerwację z przełomu maja i czerwca, potem za trzy kolejne czerwcowe dostałem, a za kolejne dwie czerwcowe już nie. Od razu napiszę (bo sam ten wątek niedawno poruszyłem), że nie chodzi o rezerwacje nakładające się czy robione przez kogoś.
Reklamację zaczynacie od Wizza czy bookingu? A jeżeli od Wizza to zaczynacie od formularza? Który wybieracie temat? Co wpisać w numer rezerwacji skoro nie miałem lotu? Kiedy odpowiadają?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#843 PostWysłany: 17 Lip 2018 23:07 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Nie dostałem. Napisałem do Wizza, jak poprzednim razem. Wybierz temat Usługi (czy jakoś tak), ja w nr rezerwacji wpisuję cokolwiek.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#844 PostWysłany: 19 Lip 2018 11:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Maj 2015
Posty: 1136
Loty: 207
Kilometry: 387 563
niebieski
Po jakim czasie punkty wpadaja na konto. mam rezerwacje z 26 czerwca ?
_________________
Tajlandia, Malezja, Singapur

Bulgaria
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#845 PostWysłany: 19 Lip 2018 11:11 

jak zakończoną 26 czerwca lub do końca czerwca to masz problem: większość zwroty dostała
Góra
 PM off
juggler5 uważa post za pomocny.
 
      
#846 PostWysłany: 19 Lip 2018 11:51 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
@juggler5: W lipcu już raczej nie wpadną. Ja też czekam na zwrot z 9 czerwca - kontrolnie napisałem reklamację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#847 PostWysłany: 19 Lip 2018 12:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2011
Posty: 195
Loty: 131
Kilometry: 208 382
niebieski
Nie wiem czy większość zwroty dostała. Ja miałem cztery rezerwacje, za dwie (z początku czerwca) dostałem a za dwie ( z drugiej połowy czerwca) nie. Coś im chyba konkretnie pierdykneło, ciekawe tylko czy sami z siebie to naprawią i wystarczy poczekać, czy trzeba walczyć przez reklamacje.
_________________
moje podróże: https://acotamjest.blogspot.com/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#848 PostWysłany: 19 Lip 2018 12:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 285
Loty: 147
Kilometry: 219 847
niebieski
Też jeszcze nie dostałem zwrotu za 23-26 czerwca. Poczekam jeszcze kilka dni z reklamacją.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#849 PostWysłany: 19 Lip 2018 12:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 1049
Loty: 328
Kilometry: 456 296
niebieski
czyli jest nas więcej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#850 PostWysłany: 20 Lip 2018 16:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Maj 2013
Posty: 603
Loty: 302
Kilometry: 377 901
niebieski
U mnie podobna sytuacja przy rezerwacjach w poniższych terminach. Poczekam do końca lipca i złożę reklamację.
13-14.06. (brak zwrotu)
14-16.06. (zwrot 05.07.)
26-27.06. (brak zwrotu)

Testuję to od niedawna. Pierwsze cztery rezerwacje zrobiłam w kwietniu i zwroty przyszły jednocześnie 29 maja.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#851 PostWysłany: 21 Lip 2018 12:41 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 335
niebieski
Jest więcej osób, które nie dostały - np. ja
Kilka rezerwacji z początku czerwca i żadnego zwrotu.

EDIT: mam też rezerwację przez Lufthansę z czerwca i podobnie mil jeszcze nie ma.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#852 PostWysłany: 03 Sie 2018 16:20 

Rejestracja: 26 Sty 2013
Posty: 7
Loty: 33
Kilometry: 77 604
Witajcie, czy dostaliście już wszyscy zwrot za rezerwacje czerwcowe?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#853 PostWysłany: 03 Sie 2018 16:25 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Nic nie dostaliśmy. Napisałem reklamację, odpisano mi, że:
"Pragnę poinformować, iż wysłałam Pana sprawę do Działu IT. Niestety nie mam wpływu na przyspieszenie procesu otrzymania punków, zatem proszę o cierpliwość. Otrzyma Pan punkty w ciągu 30 dni."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#854 PostWysłany: 03 Sie 2018 16:36 

Rejestracja: 26 Sty 2013
Posty: 7
Loty: 33
Kilometry: 77 604
A gdzie dokladnie pisales reklamacje? Ja pisalem 2 razy przez strone wizza ze zwojego konta i zadnej odpowiedzi..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#855 PostWysłany: 03 Sie 2018 17:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Gru 2014
Posty: 200
Loty: 52
Kilometry: 100 098
Ja otrzymałam podobną odpowiedź jak @d-t-x.
30 dni minie 17 sierpnia, także zobaczymy...
_________________
Poradnik: Rzym atrakcje & Gdzie na wakacje do Grecji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#856 PostWysłany: 03 Sie 2018 17:51 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
@nightmanik: Normalnie, przez formularz na stronie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#857 PostWysłany: 03 Sie 2018 18:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3399
Loty: 418
Kilometry: 723 234
platynowy
mi odp po 2 tygodniach od zgłoszenia, abym doprecyzował szczegóły -daty wymeldowania (te nie pokrywają się) a prześlą sprawę do konkretnego działu, który się moją sprawą zajmie. Odpisałem od razu, zaraz minie kolejne 2 tygodnie bez odpowiedzi i bez pkt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#858 PostWysłany: 03 Sie 2018 19:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 1316
Loty: 104
Kilometry: 191 467
srebrny
No to wygląda na to, że ja dostałem chyba najfajniejszą odpowiedź:
Kod:
Dziękujemy za pozytywną opinię. Nasz dział relacji z klientami przekaże ją do odpowiedniego działu.
Dziękujemy za poświęcony czas! Mamy nadzieję, że niebawem ujrzymy Cię na pokładzie.
Obsługa klienta Wizz Air

Reklamowałem 1.VIII brak punktów za pobyt na przełomie V/VI b.r.
_________________
Moje relacje: Bolonia & Trapani 2022Münster 2022
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#859 PostWysłany: 03 Sie 2018 22:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 1049
Loty: 328
Kilometry: 456 296
niebieski
dostałem identyczną dopiskiem , wysyłałem jako reklamacja-


Przypominamy, że w odpowiedzi na komentarz przesyłamy wyłącznie niniejszą odpowiedź automatyczną.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#860 PostWysłany: 04 Sie 2018 00:16 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5134
srebrny
Co to znaczy ze za rezerwacje będę miał 9 wizzair credits ???
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1847 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group