Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 173 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 17 Lis 2016 10:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
Wkurzacie tym wątkiem. Krótko po tym jak okres promocyjny minął, wskoczyły mi dwa wyjazdy do Wwy. Akurat bym sobie dwa pobyty wygenerował. Ale weź i zgadnij na miesiąc do przodu ;-(
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#142 PostWysłany: 17 Lis 2016 11:31 

Rejestracja: 04 Maj 2016
Posty: 20
Potrzebuję pomocy,

własnie przebywam na urlopie, w którym odbywam pobyty kwalifikujące się do promocji wrześniowej.

Niestety za pierwszy pobyt zamiast punktór september boost dostałem nieco więcej punktów opisanych jako "International stay bonus" dział reklamacji twierdzi że naliczył punkty poprawnie bo przy konflikcie promocji aktywują punkty z promocji dającej więcej punktów.

Nie przypominam sobie żebym podczas rezerwacji zapisywał się do innej prmocji, a na 100% byłem zapisany do promocji September Boost. A rezerwacji dokonywałem przez dedykowaną stronę tej promocji. CO więcej wszystkie 4 pobyty były rezerwowane analogicznie jednego dnia.

Sytuacja jest tym bardziej dziwna że podróżuje łącznie z innymi osobami, którym rezerwowałem pokoje na ich konta analogicznie do swojego i im punkty zostały poprawnie naliczone.

Macie pomysł jak zawalczyć z accorem żeby "przepisał" te punkty na promocję wrześniową. Skończyłem właśnie drugi pobyt z tej promocji, odbywam trzeci ale jeszcze z posostałych pobytów nie zostały mi naliczone punkty.

Dzięki i pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#143 PostWysłany: 17 Lis 2016 12:26 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
International stay bonus, to jakaś promocja, o której dostałem maila w tym tygodniu. Nie trzeba było się zapisywać, tylko rezerwować noclegi. Wygląda na to, że ta promocja obejmuje wszystkie noclegi. W tej promocji dostaje się punkty liczone x 3.
Mam nadzieję, że nie pomyliłem tych promocji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#144 PostWysłany: 17 Lis 2016 13:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
Nawet jeśli to nie jest ta promocja o której wyżej pisano, to generalnie niektóre promocje są bez zapisywania. Ostatnio był spory wysyp promocji, ale to już po okresie rezerwowania na 10k. Mimo wszystko mogło się coś pogryźć. Tak naprawdę najlepiej dla Ciebie byłoby gdyby zostawili Ci te wyższe punkty z bieżącej promocji, ale uznali nocneg do promocji 10k, ale to pewnie jest zbyt skomplikowane dla systemu. Widać że mechanizm wykluczania się promocji nie działa zbyt dobrze, przelicza doraźne punkty za pobyt, bez brania pod uwagę ciągłości, która jest ważna dla 10k.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#145 PostWysłany: 17 Lis 2016 15:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3222
Loty: 539
Kilometry: 845 967
złoty
Poczekaj na punkty za kolejne noclegi. Jeśli naliczą Ci się poprawnie bonusy to jesteś do przodu i ja bym tego nie ruszał.

Wracając do popularnego hostelu. Byłem pół godziny temu się zameldować. Wszystko ok, ale pokoje były jeszcze sprzątane i przeprosili za zaistniałą sytuację. Jako, że i tak byłem juz spóźniony do pracy, to czeka mnie po 22iej jazda po tenże klucz do wymeldowania się :(
P.s. Dostałem jeden voucher na drink powitalny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#146 PostWysłany: 17 Lis 2016 16:04 

Rejestracja: 11 Wrz 2013
Posty: 355
Loty: 47
Kilometry: 49 067
niebieski
Ok, w takim razie powkurzam jeszcze bardziej BrunoJ ;) zaliczyło mi punkty za nocleg w wiadomym hotelu, chociaż nie pojawiłem się na miejscu. Gdybym wiedział, że zadziała klepnąłbym 4 pobyty, a nie tylko jeden.

Edit
Może to dzięki temu, że dokupiłem za 10zł wczesny check-in?
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#147 PostWysłany: 18 Lis 2016 01:14 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 771
niebieski
@‌anzo‌ Do oferty ISB nie trzeba się rejestrować. Oznacza to, że nie miałeś wpływu na zaliczenie pobytu do tej promocji i nie ma tu mowy o zbiegu ofert. W takim razie powinni przyznać Ci punkty za pobyt kwalifikujący do promo 10k, do którego zarejestrowałeś się i zrobiłeś rezerwacje w odpowiednim terminie. Najlepiej chyba zaczekać z reklamacją do końca czwartego pobytu. Jeśli zaliczy Ci trzy kolejne pobyty, czwarty będą mogli uznać "ręcznie". Tak chyba będzie dla nich łatwiej ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#148 PostWysłany: 19 Lis 2016 21:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 736
niebieski
kisio napisał(a):
Ok, w takim razie powkurzam jeszcze bardziej BrunoJ ;) zaliczyło mi punkty za nocleg w wiadomym hotelu, chociaż nie pojawiłem się na miejscu. Gdybym wiedział, że zadziała klepnąłbym 4 pobyty, a nie tylko jeden.

Edit
Może to dzięki temu, że dokupiłem za 10zł wczesny check-in?


Jestem w szoku, ale mi też się właśnie tak udało. W ostatniej chwili zmieniły się plany i nie było jak się dostać do stolicy. Teraz patrzę - a tu ostatnia transza +4 tys. pkt.
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off
Krzysztof76 uważa post za pomocny.
 
      
#149 PostWysłany: 19 Lis 2016 21:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
I dopiero teraz ktoś to odkrył. A gdzie Ci wszyscy wcześniejsi testerzy? #$|£\££}£|$¥¥.
;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#150 PostWysłany: 20 Lis 2016 14:36 

Rejestracja: 12 Sty 2014
Posty: 221
niebieski
Mogę potwierdzić, że promocja chińska nie działa. Ale spróbować warto było ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#151 PostWysłany: 21 Lis 2016 23:53 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1165
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Może ktoś skorzysta z pomysłu wykorzystania częściowo voucheru Accor przy kolejnej promocji punktowej.
Rezerwowalem Ibis Style BB na dwie doby dla 1 osoby, przedpłacone 124zl (aby spełnić warunki promocji). Przed przyjazdem zadzwoniłem do hotelu i poinformowałem o tym ze będziemy w 2 osoby i dopłatę zrobimy voucherem. W restauracji hotelowej zamówiliśmy kolacje z winem, rabat dla gości hotelowych 10% całość wyszła 126 zł +36 zł dopłaty do 2 osoby, razem 162 zł daliśmy voucher na 40E. Punkty zaliczone wraz z promocyjnymi :D . Mam nadzieje ze nie zostanę uznany za największego "cebularza" roku :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#152 PostWysłany: 22 Lis 2016 23:14 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
bad-ischler napisał(a):
@‌ZENNNEK‌ @Michy. Zarezerwowalem w czasie trwania promocji 4 i 5 pazdziernika, wszystkie pobyty zrobilem do 15 listopada. Nie oplacalem punktami tylko za gotowke z karty, pobyty byly po 2 noclegi, bez check-in online, osobiscie kazdorazowo sie meldowalem na rejestracji. O co im moze chodzic?


Strasznie kombinują. U mnie też wszystko zgodnie z regulaminem. Za pierwszy pobyt wpadło 500, za drugi 2500, za trzeci wpadło 2000 więc napisałem reklamację i w odpowiedzi odpisali:

otrzymał Pan 2000 punktów bonusowych za promocje "Come back more, earn more". Zgodnie z regulaminem promocję niestety nie łączą się.

Aby było zabawniej, upewniałem się na Infolinii i telefonicznie w hotelu, że biorą udział w September Boost - zostałem zapewniony, że tak.
Teraz zmieniają zdanie i pojawia się jakaś inna promocja z d_py, mniej dla mnie korzystna więc podpinają mi pod nią te noclegi (fck!)

Jest jakaś bezpłatna infolinia gdzie mogę to wyjaśnić? Może być nawet anglojęzyczna.
Gdzie uderzać jeśli człowiek z Accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com próbuje mnie oszukać? Bo inaczej nazwać tego nie można...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#153 PostWysłany: 22 Lis 2016 23:31 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
Zgodnie z notką w dziale "moje oferty" w przypadku zbiegu kilku ofert zostaną naliczone Ci punkty z korzystniejszej oferty, a jak powszechnie wiadomo 3000 pkt jest więcej niż 2000 pkt, tak więc napisz kolejne zgłoszenie. Kolejną sprawą jest czy do promocji z której dostałeś te 2000 pkt należało się zapisać i czy rejestrowałeś się do tej promocji - jeśli nie było obowiązku rejestracji, to nie miałeś wpływu na tą ofertę i powinni Ci podmienić punkty.
Góra
 Profil Relacje PM off
baja uważa post za pomocny.
 
      
#154 PostWysłany: 22 Lis 2016 23:37 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1800
niebieski
@‌baja‌

piłuj ich do znudzenia, ja kiedyś korespondowałem z nimi 3,5 miesiaca
Góra
 Profil Relacje PM off
baja uważa post za pomocny.
 
      
#155 PostWysłany: 22 Lis 2016 23:53 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
tak, powołałem się na tą notkę. sytuacja kuriozalna i mam jakiś niesmak kiedy muszę szarpać się o punkty z promocji w której z góry przedpłacam pobyty po ich mailingu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#156 PostWysłany: 24 Lis 2016 00:52 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 771
niebieski
Możesz napisać do centrali Accor.customercare.fr@acc.accor-customercare.com
Korespondencja możliwa w języku angielskim.
Góra
 Profil Relacje PM off
baja lubi ten post.
baja uważa post za pomocny.
 
      
#157 PostWysłany: 25 Lis 2016 14:30 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
digger napisał(a):
@‌baja‌

piłuj ich do znudzenia, ja kiedyś korespondowałem z nimi 3,5 miesiaca


dziś dopisali punkty i poinformowali o tym, bez choćby jednego - przepraszamy
Góra
 Profil Relacje PM off
digger lubi ten post.
 
      
#158 PostWysłany: 25 Lis 2016 14:34 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
Maila z przeprosinami możesz dostać później. Mnie tez raz uznali reklamację, dopisali punkty, a maila z informacją o uznaniu reklamacji dostałem po 2 tygodniach...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#159 PostWysłany: 25 Lis 2016 14:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 312
@‌baja‌ Tak z ciekawości te 2000 punktów bonusowych za promocję "Come back more, earn more" anulowali czy zostawili jak dopisali punkty z promocji za 4 pobyty ??
Góra
 Profil Relacje PM off
Pacyfa lubi ten post.
 
      
#160 PostWysłany: 26 Lis 2016 19:22 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
Kovalsky napisał(a):
@‌baja‌ Tak z ciekawości te 2000 punktów bonusowych za promocję "Come back more, earn more" anulowali czy zostawili jak dopisali punkty z promocji za 4 pobyty ??


Zostawili i dopisali do konta 1000 pkt z opisem Bonus Promotion. Teraz jestem ciekaw czy kolejny pobyt zliczy mi za 4000 jak powinno, czy tylko za 3000 bo potraktuje jako trzeci pobyt i znowu będę się bujał z pisaniem reklamacji :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off
Kovalsky lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 173 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group