Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 23 Lip 2018 09:44 

Rejestracja: 04 Lip 2011
Posty: 278
niebieski
oczywiście masz rację. nie doczytałam :oops: chyba czas na kawę :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#22 PostWysłany: 25 Lip 2018 08:34 

Rejestracja: 03 Mar 2011
Posty: 96
Orientujecie sie czy przy rezerwacji z bezplatnym anulowaniem pobieraja od razu kase ?
odziwo cena jest lepsza dla jednego hotelu niz na bookingu o 300euro i niz bezposrednio przez hotel o 200 euro.
Tyle, ze przez hotel i booking platnosc jest na miejscu.
Tutaj przy rezerwacji pokazuje ZAPLAC TERAZ mimo, ze jest bezplatne anulowanie... ?

Jednak jest tak jak w hotels.com, mimo, ze jest anulowanie to platnosc od razu. Platnosc pozniej tez dostepna, ale wyzsza kwota.

Mimo wszystko oplaca mi sie wziac z pozniejsza platnoscia przez ryanair, przy noclegach dla 20 osob dostaje 170euro na loty:)))
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 04 Paź 2018 13:37 

Rejestracja: 03 Mar 2011
Posty: 96
Pobyt sie zakonczyl, byly dwie rezerwacje, mialy byc dwa zwroty.. widnialy caly czas jako OCZEKUJACE na date 2 pazdziernika. 3 Pazdziernika mniejszy zwrot z jednej rezerwacji -22 euro pojawil sie na koncie.. drugi 150 euro.. zniknal totalnie!!
Nie wiem czym to bylo spowodowane? Ta druga wieksza rezerwacja obejmowala 5 pokoi z mozliwoscia anulacji, 1 odwolalem telefonicznie w obsludze hotelowej Ryanair. Nie bylo zadnego problemu. Natomiast pozostale 4 pokoje zostaly wykorzystane zgodnie z rezerwacja. Na czacie kazali dzwonic na platna infolinie, tam powiedzieli mi, ze mam dzwonic do obslugi hotelowej...
tam odezwal sie ktos z hotels.com i powiedzial, ze oni nie maja nic wspolnego z programem lojalnosciowym ryanair... wiec znowu dzwonie na platna infolinie ryanair.. i kazali napisac maila...

Masakra.. napisalem mail i teraz czekam.. moze za miesiac odpisza ? A mialo byc tak pieknie.....
Góra
 Profil Relacje PM off
Mar77 uważa post za pomocny.
 
      
#24 PostWysłany: 04 Paź 2018 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 2677
złoty
Ten zwrot francowy to dramat jak i sam ryan.
Nigdy więcej przez ich stronę nic nie zarezerwuję. Dostałem zwrot za nocleg w Lizbonie niecałe 20 EUR na początku lipca i do dzisiaj nie mogę go skonsumować bo ciągle jakieś błędy wywala. Raz mi ładnie zbiło cenę z ok. 200 PLN do kilkunastu groszy, jesli dobrze pamiętam. trochę się zdziwiłem bo miało zbić o ok. 90 czyli do 110 PLN. Nic tam, wklepałem dane z karty i pobrało pełną kwotę :lol: Dałem ciała bo mogłem to prepaidem zapłacić albo limity ustawić, ale w ferworze walki wziąłem pierwszą z brzegu kartę i wtopa. Rozmowa na chacie kilkakrotnie nie przyniosła efektów. W końcu napisałem 2 reklamacje, z ich strony wszystko w porządku usłyszałem w odpowiedzi.
No i wisi mi ciągle te 20 EUR a nie mogę w żaden sposób ich wykorzystać, zawsze wywala błędy a franca rozkłada ręce.

SYF ryanowy, radzę unikać jak ognia
_________________
Mam alergię na "witam" i "w mojej ocenie".
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#25 PostWysłany: 04 Paź 2018 13:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 729
platynowy
A spróbuj kupić bilet za do 20euro tak, żeby wyzerowało cene i nic nie płacić kartą
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 04 Paź 2018 13:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 2677
złoty
próbowałem nie tak dawno jak była wrzuta z SXF na PMI za 12 EUR i dupa nie wchodziło, wystąpił błąd, wystąpił błąd
_________________
Mam alergię na "witam" i "w mojej ocenie".
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 12 Paź 2018 08:34 

Rejestracja: 03 Mar 2011
Posty: 96
Ja się raczej tego zwrotu nie doczekam, polski support w ogóle nie odpisuje na maile już z tydzień a angielski odsyła znowu pisania maili do serwisu hotelowego i dzwonienia do nich :D
no jaja straszne.. 130 euro przeszło bokiem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 13 Paź 2018 08:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 561
srebrny
@perek
a może by tak, dla jaj chociaż, spróbować chargeback w banku
_________________
Moje relacje: Split 2017Słoneczny Brzeg 2018
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 16 Paź 2018 22:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Maj 2017
Posty: 133
niebieski
znowu szybko i sprawnie dostałem kasę na konto, po 6 dniach od wymeldowania.
teraz muszę je wykorzystać
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 07 Gru 2018 20:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 2677
złoty
Dzisiaj wreszcie udało mi się zjeść te nieszczęsne travel credit. Ale tym razem żeby nie zaliczyć wtopy przelałem na revoluta kwotę pomniejszoną o travel credit. Za pierwszym razem znowu ten komunikat i czkawka "ups wystąpił błąd", ale za drugim razem poszło elegancko, potwierdzenie na mailu. Rezerwacja przez apke. I to na tyle przygód z dziadowskim programem francy.
_________________
Mam alergię na "witam" i "w mojej ocenie".
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#31 PostWysłany: 07 Gru 2018 21:21 

Rejestracja: 07 Gru 2018
Posty: 3
cześć.
mam problem z punktami w ryanair.
podczas kupowania biletów do barcelony, zarezerwowałem również hotel przez ich stronę.
dostałem 10% kwoty czyli 35euro w formie "oczekujące do 13.11" czyli do czasu potwierdzenia przez hotel płatności i w ogóle.
po 13.11 te "oczekujące" po prostu zniknęły i nie pojawiły się w zakładce "do wykorzystania".

po wielu bojach na "czacie" i wysyłaniu im kilkunastu mejli z tą samą opowieścią "gdzie są moje punkty"
w końcu dostałem taką odpowiedź:

"Informujemy, że nasze zapisy potwierdzają, że otrzymany kredyt na podróż był dostępny przez 7 dni, upłynął w dniu 13.11.2018.
Ufamy, że powyższe kwestie wyjaśniły kwestie w tym zakresie."

w regulaminie jasno stoi, że po potwierdzeniu "oczekujące" kredyty przejdą do zakładki "do wykorzystania" i będą ważne 180dni.

kiedy im napisałem, że nie dość, że nie minął tydzień od mojego powrotu z barcelony a one zniknęły, nie dość, że nigdy te punkty nie były możliwe do wykorzystania, tylko były jako oczekujące
i że tak w ogóle to mam 180dni według regulaminu na ich - wykorzystanie dostałem takiego oto mejla:

"Chociaż zgadzamy się z twoim poglądem, żałujemy, że nasze stanowisko przedstawione w piśmie z dnia 12.12.2018 pozostaje niezmienione.
Przykro nam, że nie możemy udzielać dalszej pomocy w tej sprawie."

CO ROBIĆ? PORADŹCIE!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 07 Gru 2018 21:33 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3691
Ostrzeżenia: 1
platynowy
konsument.gov.pl
Góra
 Profil Relacje PM off
majselbaum lubi ten post.
 
      
#33 PostWysłany: 07 Gru 2018 21:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11818
HON fly4free
Jak już to ze względu, iż Ryanair ma siedzibę w Irlandii to chyba lepiej czy w ogóle to przez

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main ... how&lng=PL

U kolegi wyżej wstaje czy zasypia środek na wszystko konsument.gov.pl
Góra
 Profil Relacje PM off
majselbaum lubi ten post.
majselbaum uważa post za pomocny.
 
      
#34 PostWysłany: 07 Gru 2018 21:55 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3691
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Porównaj możliwości działań, to może zrozumiesz, dlaczego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 08 Gru 2018 16:03 

Rejestracja: 07 Gru 2018
Posty: 3
dzięki panowie. dzisiaj dostałem ostateczną odpowiedź z ryanair, że mimo, że sympatyzują z moim punktem widzenia to punktów mi nie oddadzą.

skorzystałem z pomocy konsumenckiej i wysłałem zgłoszenie.

DZIĘKI ZA POMOC!


Ostatnio edytowany przez Washington, 08 Gru 2018 17:20, edytowano w sumie 1 raz
za kolejny wulgaryzm będzie ostrzeżenie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 08 Gru 2018 16:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 2677
złoty
Jest już wątek o tym dziadowskim programie
viewtopic.php?f=81&t=123519&p=1158591#p1158591
_________________
Mam alergię na "witam" i "w mojej ocenie".
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 08 Gru 2018 17:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1486
Loty: 363
Kilometry: 441 116
srebrny
Przynajmniej anulowanie rezerwacji działa bez problemu. Zwrot na kartę kredytową nastąpił niemal natychmiast.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 08 Gru 2018 18:25 

Rejestracja: 07 Gru 2018
Posty: 3
ja rezerwując przez ryanair.com nie musiałem płacić. ba, nawet takiej opcji tam nie było.
ale byłem w hotelu, zapłaciłem, na stronie ryan widziałem w oczekujących tę kasę a potem po prostu zniknęła. w historii punktów również jej nie ma.
ryanair pokazuje mi ładnie środkowy palec i mówi: nie mamy pańskich punktów i co nam pan zrobi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group