Rezerwacja telefoniczna: +48 32 728 30 63 Reklama | Wyszukiwarka www.eSKY.pl

Z Krakowa i Wrocławia do Gdańska samolotem od 48 złotych (akt.)

18 marca 2010, 18:08 | | Komentarze: 5 | Drukuj

Takie rzeczy to tylko z Ryanir’em. Loty są niestety tylko w jedną stronę. Tradycyjnie: cena przy płatności kartą MasterCard Prepaid i podróży z bagażem podręcznym.

baner-fly4free

Kraków – Dusseldorf Weeze 17 IV 25 zł Odlot: 0910 Przylot: 1050
Dusseldorf Weeze – Gdańsk 17 IV 23 zł Odlot: 1845 Przylot: 2015
= 48 zł

Kraków – Dusseldorf Weeze 22 IV 25 zł Odlot: 0910 Przylot: 1050
Dusseldorf Weeze – Gdańsk 22 IV 30 zł Odlot: 1945 Przylot: 2115
= 55 zł

Kraków – Dusseldorf Weeze 29 IV 25 zł Odlot: 0910 Przylot: 1050
Dusseldorf Weeze – Gdańsk 29 IV 30 zł Odlot: 1945 Przylot: 2115
= 55 zł

Dla porównania. Najtańszy nocny pociąg na tej trasie kosztuje 68 złotych i jedzie 11h 18 minut. InterCity jedzie ponad 8h i kosztuje 129 złotych.

Wrocław – Frankfurt Hahn 18 IV 25 zł Odlot: 09:20 Przylot: 10:55
Frankfurt Hahn – Gdańsk 18 IV 6 euro Odlot: 19:30 Przylot: 21:15

Wrocław – Frankfurt Hahn 21 IV 25 zł Odlot: 08:25 Przylot: 10:00
Frankfurt Hahn – Gdańsk 21 IV 6 euro Odlot: 19:30 Przylot: 21:15

Wrocław – Frankfurt Hahn 25 IV 25 zł Odlot: 09:20 Przylot: 10:55
Frankfurt Hahn – Gdańsk 25 IV 6 euro Odlot: 19:30 Przylot: 21:15

Dodaj komentarz

Komentarze (5)

  1. 0 Dobre Słabe Odpowiedz
    ania 18 marca 2010, 20:01

    haha jesteś dla mnie geniuszem jeśli chodzi o znajdowanie połączeń lotniczych :)

  2. 0 Dobre Słabe Odpowiedz
    kubro 18 marca 2010, 22:07

    :) Czy geniuszem to nie wiem. Oglądam jednak tą stronę od kilku tygodni i życzę by nie zabrakło Ci sił. Bo pomysły masz naprawdę rewelacyjne…

  3. 0 Dobre Słabe Odpowiedz
    barthos86 19 marca 2010, 9:25

    Kamil,
    do tego można jeszcze dołożyć powrót do Krk, za ok 100 PLN, czyli całość ok 150 PLN.

    Powrót (tani) można złożyć dla dwóch pierwszych dat.

    Gdańsk 17, później wylot 19-go Wizz’em na Skavstę, tutaj niestety nocleg, polecam Sztokholm!, i 20 Ryan do Krk o 6.45.

    To samo dla 26.04 Gdańsk-Skavsta i powrót 27.04 Skavsta-KRK.

    Pozdrawiam

  4. 0 Dobre Słabe Odpowiedz
    Michal M 22 marca 2010, 15:05

    Co jest z Wami ludzie? Co za einstein lecialby z Krakowa o 9 zeby byc w gdansku o 21:15? Przeciez to jest niedorzeczne.

    Pocag wyjezdza o 5:50 w Gdansku jest sie o 17.18 za 63 zlote.

    Jesli Ryanem, to trzeba byc ok 8:30 na lotnisku czyli o 8 trzeba wyjechac z centrum krakowa. Koszt to 7zl jesli kupujemy bilet w automacie, 8 jesli w kasie.
    sam lot to 48 zlotych przyjmujac najtansza wersje

    w Gdansku jestesmy o 21:15 wiec w najlepszym wypadku zlapiemy autobus o 21:35 jesli zdazymy wyjsc z terminalu. Placimy 2.5 zl i jedziemy pol godziny do Dworca Glownego.
    Czyli o 22 jestesmy na miejscu , zatem po 14 godzinach od rozpoczecia podrozy.

    Licze najlepsza wersje, „na styk”. Koszt to minimum 57.5 zl

    Pociag jedzie 11:28h czyli o 3.5h krocej a kosztuje 5.5 zl wiecej wiec opcja lotem jest gorsza.

    Wroclaw – Gdansk to juz zupelnie opcja z kosmosu, nikt normalny tak nie robi.

    14-godzinna podroz za (nie jest napisane) pewnie 48zl w promocji + dojazdy na lotnisko (lacznie 53zl)?
    Pociag kosztuje 46zl i jedzie 8.5h. Wiec o ponad 5h krocej!

  5. 0 Dobre Słabe Odpowiedz
    Kamil Lodziński 22 marca 2010, 16:21

    Hej Michał, tu nie chodzi o praktyczność tego rozwiązania a o ciekawostkę :) . Niektórzy po prostu lubią sobie polatać :)

Zobacz także

24 kwietnia 2014, 23:07 | | Dodaj komentarz

Tanie przeloty z Gdańska do Toskanii na weekend. Bilety do Pizy za 192 PLN

24 kwietnia 2014, 20:38 | | Komentarze: 7

Zrób to sam: Korfu z Warszawy od 1053 PLN (przelot + hotel z wyżywieniem)

24 kwietnia 2014, 13:36 | | Komentarze: 5

Tanie loty do Bergamo z Katowic i Warszawy za 68 PLN

24 kwietnia 2014, 12:52 | | Komentarze: 1

Tanie loty do Portugalii. Lizbona z Berlina od 299 PLN

24 kwietnia 2014, 12:22 | | Dodaj komentarz

Tanie loty na Sardynię (Alghero) z Katowic lub Warszawy od 242 PLN