więcej okazji z Fly4free.pl

Szalony dzień z Ryanairem: Baza w Gdańsku i Modlinie, więcej krajówek oraz loty z Modlina do Madrytu!

"Latający cyrk" Ryanaira, o którym pisaliśmy wczoraj, wystartował! I już mamy dla was świetne informacje. Ryanair otwiera bazę w Gdańsku. Na początku będzie w niej stacjonował jeden samolot Boeing 737-8AS tego przewoźnika.

Ryanair obsługuje obecnie z Gdańska 13 tras. Przewoźnik zapowiedział zwiększenie liczby lotów, z 54 do 94 tygodniowo.

Największy nacisk pójdzie na krajówki. Tak jak wczoraj informowaliśmy przewoźnik zwiększy od rozkładu zimowego częstotliwość lotów do Warszawy Modlina do dwóch rejsów dziennie. Pozostałe wzmacniane trasy to Birmingham i Leeds/Bradford – poinformował dziś w Gdańsku zastępca dyrektora ds. rozwoju Ryanair, Niall O’Connor.

Do tej pory w Polsce były dwie bazy Ryanaira: Kraków i Wrocław. Gdańsk jest bazą numer 3. Ale to nie koniec, bowiem jak informuje serwis Trojmiasto.pl: Dziś (…) ogłoszono także otwarcie bazy w Modlinie (na konferencji w Gdańsku – przyp.red).

Aktualizacja g. 11.35 Bardzo dobre wieści z Wrocławia!

Przed chwilą zakończyła się konferencja prasowa Ryanair we Wrocławiu. Michael O’Leary ogłosił, że Ryanair będzie latał dwa razy dziennie z Wrocławia do Warszawy/Modlina. Od sezonu jesienno-zimowego będzie dodatkowe poranne połączenie!

Poranny lot z Wrocławia będzie o godzinie 6.50, a lądowanie w Modlinie o 7.50. W drogę powrotną samolot wystartuje o 8.15, aby o 9.10 wylądować we Wrocławiu. Popołudniowy rejs z Wrocławia będzie o godzinie 16.10, a przylot do Modlina o 17.10, natomiast lot powrotny z Modlina o 17.35 i lądowanie we Wrocławiu o 18.30.

Bilety w sprzedaży będą dostępne od jutra!

WRC KONFA Fot. Port Lotniczy Wrocław

Aktualizacja g. 13.45 Bardzo dobre wieści z Modlina!

Michael O’Leary ogłosił, że Ryanair jesienią (październik) otworzy w Modlinie swoją bazę operacyjną. Zostanie w niej zbazowany jeden samolot. Będą też nowe połączenia m.in. do Madrytu, do którego polecicie 4 razy w tygodniu! Oprócz tego ogłoszone już dziś dodatkowe loty krajowe do Gdańska i Wrocławia. Będzie też dwa razy w tygodniu połączenie do Shannon.

WMI konferencja Fot. Fly4free.pl

Tym samym od sezonu jesiennego z lotniska w Warszawie/Modlinie Ryanair będzie wykonywał 265 lotów tygodniowo, podczas gdy obecnie jedynie 174.

Modlin konferencja2 Fot. Fly4free.pl

Na konferencji prasowej obecny był również Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik. Pytany o wciąż brakujące 5,5 km torów kolejowych do lotniska w Modlinie powiedział, że z budową infrastruktury są problemy. Sprzeciwiają się jej m.in. ekolodzy, a dodatkowo wygasły już zapisy ustawy uchwalonej przed Euro 2012. Dodał jednak, że liczy na 80% dofinansowania z Unii Europejskiej.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
nie jestescie zbyt optymistyczni?
Mundungus, 8 kwietnia 2014, 9:48 | odpowiedz
Jest szansa na WMI-SZZ?
m, 8 kwietnia 2014, 10:00 | odpowiedz
te Birm i Leeds to poracha :9
anna, 8 kwietnia 2014, 10:07 | odpowiedz
Mam nadzieje ze zostaną przywrócony loty z Wrocławia do Malmo
Magda, 8 kwietnia 2014, 10:09 | odpowiedz
Jeśli baza w Modlinie to może nowe połączenia.Marze o bezpośrednim połączeniem z Wyspami Kanaryjskimi
Rafaa77, 8 kwietnia 2014, 10:12 | odpowiedz
Kiedy ruszają poranne krajówki?
h3rlitz, 8 kwietnia 2014, 10:15 | odpowiedz
Leeds i Birmingham - śmiech na sali. Do pełni szczęścia powinni jeszcze zagęścić loty do Oslo. Żenada
cypel, 8 kwietnia 2014, 10:15 | odpowiedz
GDN zapłaciło za to aby FR dowoził turystów do trójmiasta dlatego nie ma kierunków nad Morze Śródziemne.
latacz, 8 kwietnia 2014, 10:19 | odpowiedz
Ostatnio wśród ludzi stało się modne słowo "żenada", proponowałbym ludziom używającym go z zapoznaniem się jakie ma ono znaczenie i nie nadużywanie go do ciągłego malkontenctwa. Skoro zagęszczają trasy do Leeds i Birmingham to chyba te trasy się sprzedają i przynoszą im zyski. Niestety nie wszyscy chyba żyją w tym samym świecie co ja (zdradzę wam tajemnice, utopia nie istnieje)
Virulent, 8 kwietnia 2014, 10:26 | odpowiedz
Może nareszcie pojawi się jakieś rozsądne połączenie Kraków/Katowice - Gdańsk
tajnosagentos, 8 kwietnia 2014, 10:28 | odpowiedz
tajnosagentosMoże nareszcie pojawi się jakieś rozsądne połączenie Kraków/Katowice – Gdańsk
Połączenie to już jest, ale masz rację, że nierozsądne. 7x weekly przynajmniej by się przydało a nie 3x.
shiv, 8 kwietnia 2014, 10:31 | odpowiedz
VirulentOstatnio wśród ludzi stało się modne słowo „żenada”, proponowałbym ludziom używającym go z zapoznaniem się jakie ma ono znaczenie i nie nadużywanie go do ciągłego malkontenctwa. Skoro zagęszczają trasy do Leeds i Birmingham to chyba te trasy się sprzedają i przynoszą im zyski. Niestety nie wszyscy chyba żyją w tym samym świecie co ja (zdradzę wam tajemnice, utopia nie istnieje)
za SJP PWN żenada daw. «uczucie skrępowania lub zakłopotania» co niestosownego jest w użyciu tego słowa przeze mnie w kontekście fatalnych informacji ? Tak się składa, że F4F odwiedzają też ludzie czerpiący radość z podróżowania a nie latania na wyspy i do Skandynawii w celach zarobkowych
cypel, 8 kwietnia 2014, 10:34 | odpowiedz
Co z krajówkami z Poznania? Po wycofaniu Eurolotu, ze stolicy Wielkopolski można polecieć tylko do Warszawy - czy poznaniacy muszą być skazani na komunikację lądową? :>
e., 8 kwietnia 2014, 10:47 | odpowiedz
dalej nic do Bournemouth...:(
kasia, 8 kwietnia 2014, 10:48 | odpowiedz
Chciałbym zobaczyć w siatce krajowej lotnisko KTW!
Bartosz, 8 kwietnia 2014, 10:54 | odpowiedz
POPROSZĘ DO KRAKOWA - MIASTA KRÓLÓ POLSKICH..
BAMBOSZ, 8 kwietnia 2014, 10:57 | odpowiedz
cypelLeeds i Birmingham – śmiech na sali. Do pełni szczęścia powinni jeszcze zagęścić loty do Oslo. Żenada
FR to nie jest instytucja charytatywna, która ma za zadanie wozić Was do atrakcyjnie turystycznych miejsc. Ma zrobić wszystko, aby zarobić i przynieść zysk swoim akcjonariuszom. Podróżować w celach zarobkowych ludzie MUSZĄ, latać do np. Salonik czy Maroka na wakacje MOGĄ.
mar, 8 kwietnia 2014, 11:01 | odpowiedz
żenada , żorż i żoanna
VirulentOstatnio wśród ludzi stało się modne słowo „żenada”, proponowałbym ludziom używającym go z zapoznaniem się jakie ma ono znaczenie i nie nadużywanie go do ciągłego malkontenctwa. Skoro zagęszczają trasy do Leeds i Birmingham to chyba te trasy się sprzedają i przynoszą im zyski. Niestety nie wszyscy chyba żyją w tym samym świecie co ja (zdradzę wam tajemnice, utopia nie istnieje)
michalko, 8 kwietnia 2014, 11:02 | odpowiedz
A do tego Maroko ktoś im każe latać charytatywnie? Dlaczego inne linie w takim razie nie walną tych "Kanarów i Maroków' gdzies do piwnicy. Fakt jesst taki że brak jest od nas ciekawych połączeń wypoczynkowych. A to że ludzie kombinują jak mogą nawet z nockami na lotniskach żeby polecieć w takie miejsce świadczy chyba o tym, że raczej jest zapotrzebowanie.
mar
cypelLeeds i Birmingham – śmiech na sali. Do pełni szczęścia powinni jeszcze zagęścić loty do Oslo. Żenada
FR to nie jest instytucja charytatywna, która ma za zadanie wozić Was do atrakcyjnie turystycznych miejsc. Ma zrobić wszystko, aby zarobić i przynieść zysk swoim akcjonariuszom. Podróżować w celach zarobkowych ludzie MUSZĄ, latać do np. Salonik czy Maroka na wakacje MOGĄ.
Mefka, 8 kwietnia 2014, 11:11 | odpowiedz
mar
cypelLeeds i Birmingham – śmiech na sali. Do pełni szczęścia powinni jeszcze zagęścić loty do Oslo. Żenada
FR to nie jest instytucja charytatywna, która ma za zadanie wozić Was do atrakcyjnie turystycznych miejsc. Ma zrobić wszystko, aby zarobić i przynieść zysk swoim akcjonariuszom. Podróżować w celach zarobkowych ludzie MUSZĄ, latać do np. Salonik czy Maroka na wakacje MOGĄ.
szanowny kolego chyba pomyliłeś strony, to jest wortal o tanim podróżowaniu a nie serwis dla księgowych
cypel, 8 kwietnia 2014, 11:15 | odpowiedz
Rafaa77Jeśli baza w Modlinie to może nowe połączenia.Marze o bezpośrednim połączeniem z Wyspami Kanaryjskimi
chcemy bezposredniego polaczenia na Kanary!!!
PiotrR, 8 kwietnia 2014, 11:17 | odpowiedz
Modlin to nie tylko drugie, zaraz po Warszawie najlepsze lotnisko w Polsce (np. posiada system ILS kategorii 2 - czyli jeden z najlepszych w Polsce - umożliwiający lądowanie w trudnych warunkach np. podczas dużej mgły), ale również najważniejsza baza Ryanaira. Moim zdaniem, warto się przeprowadzić z Warszawy do Nowego Dworu Mazowieckiego, gdzie mieści się lotnisko w Modlinie, aby w pełni korzystać z możliwości, jakie daje port lotniczy Modlin.
cwin, 8 kwietnia 2014, 11:21 | odpowiedz
PiotrR
Rafaa77Jeśli baza w Modlinie to może nowe połączenia.Marze o bezpośrednim połączeniem z Wyspami Kanaryjskimi
chcemy bezposredniego polaczenia na Kanary!!!
' ee tam lepiej do Portugalii :)
as, 8 kwietnia 2014, 11:23 | odpowiedz
Modlin chyba zatrudnił jakąś firmę PR która spamuje tu już od tygodnia, Modlin w sumie spoko lotnisko ale taka nachalna cukierkowość jak powyżej powoduje odruch wymiotny
juzek, 8 kwietnia 2014, 11:24 | odpowiedz
cwinModlin to nie tylko drugie, zaraz po Warszawie najlepsze lotnisko w Polsce [...]
Offtopicznie się robi. Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Twoja teoria jest błędna. A już teza o przeprowadzce na wieś... ROTFL :P
Symonides, 8 kwietnia 2014, 11:25 | odpowiedz
Zapytajcie o szanse na połączenie WMI - Wyspy Kanaryjskie.Czy jest jakaś szansa na choć jedno połączenie w tygodniu?
AngelaLegionowo, 8 kwietnia 2014, 11:27 | odpowiedz
Oddałbym wiele za bezpośrednie połączenie z baz we Wrocławiu lub Modlinie do Lizbony, Sewilli albo Walencji. Trzymam kciuki, pozdrowienia!
Mac, 8 kwietnia 2014, 11:33 | odpowiedz
MefkaA do tego Maroko ktoś im każe latać charytatywnie? Dlaczego inne linie w takim razie nie walną tych „Kanarów i Maroków’ gdzies do piwnicy. Fakt jesst taki że brak jest od nas ciekawych połączeń wypoczynkowych. A to że ludzie kombinują jak mogą nawet z nockami na lotniskach żeby polecieć w takie miejsce świadczy chyba o tym, że raczej jest zapotrzebowanie.
Może Ci ludzie szukają z nocką żeby było taniej, a nie wygodniej? kto chce wygodnie skorzysta z drogich linii i nie ma problemu.
roland, 8 kwietnia 2014, 11:48 | odpowiedz
to jeszcze tylko ogłoszenie że będzie bezpośredni lot z Polski do Portugalii
forever89, 8 kwietnia 2014, 11:53 | odpowiedz
Czy to już są wszystkie nowości z Wrocławia?
lukits89, 8 kwietnia 2014, 11:54 | odpowiedz
Poznań jak zwykle pominięty...
moi, 8 kwietnia 2014, 11:56 | odpowiedz
Symonides: to nie teoria, tylko fakty. A Nowy Dwór Mazowiecki to miasto, a nie wieś. Najpierw się dokształć, a potem pisz.
cwin, 8 kwietnia 2014, 11:59 | odpowiedz
AngelaLegionowoZapytajcie o szanse na połączenie WMI – Wyspy Kanaryjskie.Czy jest jakaś szansa na choć jedno połączenie w tygodniu?
Przyłączam się do prośby o takie pytanie.Fajnie gdyby wkońcu jakaś linia latała bezpośrednio na kanary,tylko na to czekam
Radosław, 8 kwietnia 2014, 12:04 | odpowiedz
cypelLeeds i Birmingham – śmiech na sali. Do pełni szczęścia powinni jeszcze zagęścić loty do Oslo. Żenada
Do Leeds mam godzine, do Birmingham 1,5 godz. - przyda sie wiecej opcji na wypad wypoczynkowy w rodzinne strony :P
sawiet, 8 kwietnia 2014, 12:08 | odpowiedz
juzek: czasem trzeba prostować to, co ktoś napisał. Np. jeden z użytkowników ma tak duże braki w wykształceniu i pisze, że Nowy Dwór Mazowiecki to wieś... Przylatuje taki pasażer samolotem do Modlina i nawet nie wie, gdzie jest... Trochę to żałosne.
cwin, 8 kwietnia 2014, 12:12 | odpowiedz
AngelaLegionowoZapytajcie o szanse na połączenie WMI – Wyspy Kanaryjskie.Czy jest jakaś szansa na choć jedno połączenie w tygodniu?
No właśnie,zapytajcie
RsArtek, 8 kwietnia 2014, 12:13 | odpowiedz
powiem krotko,liczylem na nowe polaczenia z wro a tu jakies gow..o dali, krajowki...lipa
alpaCino, 8 kwietnia 2014, 12:14 | odpowiedz
Poproszę o jakieś nowe kierunki z Łodzi, bo za chwilę zamkną nam lotnisko :(
ojtomek, 8 kwietnia 2014, 12:17 | odpowiedz
roland
MefkaA do tego Maroko ktoś im każe latać charytatywnie? Dlaczego inne linie w takim razie nie walną tych „Kanarów i Maroków’ gdzies do piwnicy. Fakt jesst taki że brak jest od nas ciekawych połączeń wypoczynkowych. A to że ludzie kombinują jak mogą nawet z nockami na lotniskach żeby polecieć w takie miejsce świadczy chyba o tym, że raczej jest zapotrzebowanie.
Może Ci ludzie szukają z nocką żeby było taniej, a nie wygodniej? kto chce wygodnie skorzysta z drogich linii i nie ma problemu.
A musi być albo drogo albo na podłodze? Od tego sa tanie linie żeby wypośrodkować.
Mefka, 8 kwietnia 2014, 12:17 | odpowiedz
Na stronie trojmiasto.pl jest info, ze Ryan otwiera Gdn-Krk
raf, 8 kwietnia 2014, 12:20 | odpowiedz
rafNa stronie trojmiasto.pl jest info, ze Ryan otwiera Gdn-Krk
http://www.fly4free.pl/ryanair-poleci-z-krakowa-do-gdanska/
Hubert Olender, 8 kwietnia 2014, 13:09 | odpowiedz
cwinSymonides: to nie teoria, tylko fakty. A Nowy Dwór Mazowiecki to miasto, a nie wieś. Najpierw się dokształć, a potem pisz.
nie zrozumiałeś mnie widzę. to nie są fakty, bo jak napisałem samo posiadanie samego ILS'a w II kat. nie świadczy o tym co piszesz. Lokalizacja lotniska od początku była błędem co zostało potwierdzone wielokrotnie i ciągle się potwierdza. A słowo wieś powinienem napisać "wieś" - w kontekście poprzedniego zdania :)
Symonides, 8 kwietnia 2014, 13:09 | odpowiedz
Hubert Olender
rafNa stronie trojmiasto.pl jest info, ze Ryan otwiera Gdn-Krk
http://www.fly4free.pl/ryanair-poleci-z-krakowa-do-gdanska/
a rzeczywiscie, umknęła mi ta wiadomość, dzięki
raf, 8 kwietnia 2014, 13:53 | odpowiedz
Ja chce Warszawa Malaga pls pls pls dajcie to polaczenie
wawa, 8 kwietnia 2014, 13:55 | odpowiedz
Bydgoszcz też by coś chciała ;/
bydgoszczanin, 8 kwietnia 2014, 13:55 | odpowiedz
Loty Wrocław - Sztokholm to moje największe marzenie. Czy któryś przewoźnik zdecyduje sie je przywrócić?
Anet, 8 kwietnia 2014, 14:01 | odpowiedz
shiv
tajnosagentosMoże nareszcie pojawi się jakieś rozsądne połączenie Kraków/Katowice – Gdańsk
Połączenie to już jest, ale masz rację, że nierozsądne. 7x weekly przynajmniej by się przydało a nie 3x.
Jest tylko w wakacje a przydałoby się przez cały rok!
Ola, 8 kwietnia 2014, 14:08 | odpowiedz
Super! Te krajówki bardzo mi pasują!
Ola, 8 kwietnia 2014, 14:11 | odpowiedz
Może coś z Rzeszowa
els961, 8 kwietnia 2014, 14:15 | odpowiedz
Dla mnie Maroczko prosze ;)
Karolina, 8 kwietnia 2014, 14:17 | odpowiedz
Może ktoś w końcu pomyśli i połączy Szczecin z Warszawą jakimś tanim połączeniem - przepraszam bardzo, ale 6,5 godz. w pociągu to stanowczo za długo. Kraków też by mogli z nami połączyć, bo to już pociągiem 11 godz.
Bartek, 8 kwietnia 2014, 14:26 | odpowiedz
BartekMoże ktoś w końcu pomyśli i połączy Szczecin z Warszawą jakimś tanim połączeniem – przepraszam bardzo, ale 6,5 godz. w pociągu to stanowczo za długo. Kraków też by mogli z nami połączyć, bo to już pociągiem 11 godz.
Przecież macie piękne pociągi z WI-FI - jeszcze wam mało?!
??, 8 kwietnia 2014, 14:30 | odpowiedz
Nadal brakuje mi bezpośredniej Portugalii .
em, 8 kwietnia 2014, 14:39 | odpowiedz
A czy wiadomo juz na jakiej trasie bedzie latal ten zbazowany samolot w WMI (poranny lot i wieczorny)?
muguete, 8 kwietnia 2014, 14:45 | odpowiedz
emNadal brakuje mi bezpośredniej Portugalii .
zdecydowanie. no i powrotu tych destynacji blizszych jak budapeszt czy frankturt hahn, to dobre lotniska przesiadkowe
afs, 8 kwietnia 2014, 14:47 | odpowiedz
czesc dalsza obiecanek o polaczeniu kolejowym z warszawka Panie Marszalku zenada
JK, 8 kwietnia 2014, 14:55 | odpowiedz
Poza tym Ryanair musi byc swiadomy z kim konkuruje o Madryt. Jest lot który czesto rzuca promocje na madryt w cenie do 450/500 zł. Poza tym jest Norwegian który może sprzedać bilety nawet od 330-360 zł, wiec Ryanair musi zbic z Modline te cene do ponizej 300 jesli chce byc konkurencyjny, dla nas to lepiej, wiec bedzie mozna sie spodziewac ciekawych promocji na te destynacje.
bla, 8 kwietnia 2014, 15:04 | odpowiedz
Jak zwykle nie było komu zapytać o Wyspy Kanaryjskie. Był ktoś z modów? Jedyni kompetentni ludzie na całej konferencji i o nic nie pytają. :-(
GaGatek, 8 kwietnia 2014, 15:22 | odpowiedz
"Na konferencji prasowej obecny był również Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik. Pytany o wciąż brakujące 5,5 km torów kolejowych do lotniska w Modlinie powiedział, że z budową infrastruktury są problemy. Sprzeciwiają się jej m.in. ekolodzy, a dodatkowo wygasły już zapisy ustawy uchwalonej przed Euro 2012. Dodał jednak, że liczy na 80% dofinansowania z Unii Europejskiej". A mnie dojazd na lotnisko w Modlinie pasuje. Nie jest idealnie, mogłoby być lepiej, ale nie będę się czepiał, bo jak jadę pociągiem Koleji Mazowieckich i wysiadam na stacji Modlin (zaraz za Nowym Dworem Mazowieckim, jadąc od Warszawy), to tuż przed dworcem zawsze czeka autobus, który zawozi pasażerów Koleji Mazowieckich pod samo lotnisko. OK, trzeba wysiąść z pociągu i przesiąść się do autobusu, ale to zajmuje raptem 30 sekund. Jak ktoś się tego czepia, to naprawdę jest czepialski. radek
radek, 8 kwietnia 2014, 15:48 | odpowiedz
Symonides
cwinSymonides: to nie teoria, tylko fakty. A Nowy Dwór Mazowiecki to miasto, a nie wieś. Najpierw się dokształć, a potem pisz.
nie zrozumiałeś mnie widzę. to nie są fakty, bo jak napisałem samo posiadanie samego ILS’a w II kat. nie świadczy o tym co piszesz. Lokalizacja lotniska od początku była błędem co zostało potwierdzone wielokrotnie i ciągle się potwierdza. A słowo wieś powinienem napisać „wieś” – w kontekście poprzedniego zdania
A Ty tak od urodzenia maruszisz, czy tylko dzisiaj??? radek
radek, 8 kwietnia 2014, 15:52 | odpowiedz
Czyli ze stacji kolejowej pewnie "nici" w ciągu dekady? Samo "zbieranie papierków" potrwa kilka lat, zwłaszcza, że "specustawa" wygasła. Może pieniądze wspólnotowe dostaną, ale z czego wezmą 20% w najbliższym czasie jak wszedł podobno komornik? Ale może z WMI będzie kosmodrom, taki kiepski żart, aczkolwiek czasem niektóre artykuły "w darmowych gazetkach portowych" są ciekawe(np. ostatni Modlinu http://hellomodlin.pl/numery/03-14/flip/ strona 12).
sdsfdfsdsfdf, 8 kwietnia 2014, 16:13 | odpowiedz
MefkaA do tego Maroko ktoś im każe latać charytatywnie? Dlaczego inne linie w takim razie nie walną tych „Kanarów i Maroków’ gdzies do piwnicy. Fakt jesst taki że brak jest od nas ciekawych połączeń wypoczynkowych. A to że ludzie kombinują jak mogą nawet z nockami na lotniskach żeby polecieć w takie miejsce świadczy chyba o tym, że raczej jest zapotrzebowanie.
mar
cypelLeeds i Birmingham – śmiech na sali. Do pełni szczęścia powinni jeszcze zagęścić loty do Oslo. Żenada
FR to nie jest instytucja charytatywna, która ma za zadanie wozić Was do atrakcyjnie turystycznych miejsc. Ma zrobić wszystko, aby zarobić i przynieść zysk swoim akcjonariuszom. Podróżować w celach zarobkowych ludzie MUSZĄ, latać do np. Salonik czy Maroka na wakacje MOGĄ.
Ano dlatego nie walną bezpośredniego lotu ponieważ w PL jest po prostu za mało chętnych. Ludzie się boją generalnie latać za granicę, zwłaszcza turystycznie, bo nie znają języków. A że jest garstka takich co znają? To jak są uparci to nocują na lotnisku albo płacą jak za zboże normalnym liniom
sojers1, 8 kwietnia 2014, 17:12 | odpowiedz
Leeds i Birmingham – śmiech na sali. Do pełni szczęścia powinni jeszcze zagęścić loty do Oslo. W 100% zgadzam się z tobą centralna żenada
Michel23, 8 kwietnia 2014, 17:15 | odpowiedz
Niezła baza w Modlinie :) jeden samolot hahah
W, 8 kwietnia 2014, 17:38 | odpowiedz
Radosław
AngelaLegionowoZapytajcie o szanse na połączenie WMI – Wyspy Kanaryjskie.Czy jest jakaś szansa na choć jedno połączenie w tygodniu?
Przyłączam się do prośby o takie pytanie.Fajnie gdyby wkońcu jakaś linia latała bezpośrednio na kanary,tylko na to czekam
przecież latają bezpośrednio czartery w całkiem niezłych cenach :) a dla FR taka trasa jest nieopłacalna...na granicy zasięgu 738, do tego dochodzi fakt że ten samolot robiłby tylko jedną rotację dziennie...a lepiej pyknąć dziennie 6 lotów niż 2 ;)
vivere, 8 kwietnia 2014, 18:48 | odpowiedz
CO TO JAJA? KRAKOW MACIE DAĆ..
ELOSZ, 8 kwietnia 2014, 19:25 | odpowiedz
Doskonałe zdjęcie!!! Co oni maja na twarzach?
berek, 8 kwietnia 2014, 19:42 | odpowiedz
ELOSZCO TO JAJA? KRAKOW MACIE DAĆ..
"Macie dać"??? Czytam i oczom nie wierzę... A kimże Ty jesteś, żeby czegokolwiek żądać??? Co za paskudna postawa roszczewiona!!! A fe!!!
salaBIO, 8 kwietnia 2014, 19:47 | odpowiedz
Trochę kiepsko jest z lotami z Polski do Madrytu. W zeszłym roku można było latać z Poznania(był pełen samolot), a teraz został już tylko Kraków. Myślę, że to chodzi o opłaty lotniskowe, bo Madryt-Barajas kroi przewoźników równiutko. Cieszę się,że to się zmieni.
oko, 8 kwietnia 2014, 20:13 | odpowiedz
Dlaczego każdy wpis dotyczący innych połączeń niż WMI do ... jest tak minusowany? Warszawiacy i ludzie z okolic, trochę szacunku do innych regionów, bo inaczej wpisy dotyczące Waszych połączeń marzeń będą również bezlitośnie minusowane przez ludzi z innych regionów!
antyWMI, 8 kwietnia 2014, 21:38 | odpowiedz
antyWMIDlaczego każdy wpis dotyczący innych połączeń niż WMI do … jest tak minusowany? Warszawiacy i ludzie z okolic, trochę szacunku do innych regionów, bo inaczej wpisy dotyczące Waszych połączeń marzeń będą również bezlitośnie minusowane przez ludzi z innych regionów!
widocznie większość ludzi ma dość tego ciągłego narzekania i utyskiwania, że akurat z miejscowosci X samoloty nie latają. nie lataja i najprawdopodobniej latac nie beda, przynajmniej w takim wymiarze, w jakim niektorzy by chcieli. 2 najlepsze porty lotnicze - warszawa okecie i modlin (tylko one posiadają ILS kat. II, co jest szczegolnie wazne dla tych, ktorzy nie chca, zeby ich lot zostal odwolany z powody np. mgly) maja kazdego rece pelne roboty. przez te porty lotnicze codziennie przewijaja sie tysiace podroznych, a bedzie ich coraz wiecej. to chyba jedyne porty lotnicze w polsce, ktore tak dynamicznie rosna w sile, dlatego, jesli ktos powaznie mysli o wygodnych podrozach, to przeprowadza - albo do warszawy albo do nowego dworu mazowieckiego (modlin). takie jest moje zdanie.
Rem, 8 kwietnia 2014, 22:54 | odpowiedz
Czy mi się wydawało czy od dziś miały być dodane loty z Warszawy do Madrytu? Nie widzę jakoś... ale stronka działa fajnie :)
Symonides, 9 kwietnia 2014, 0:38 | odpowiedz
SymonidesCzy mi się wydawało czy od dziś miały być dodane loty z Warszawy do Madrytu? Nie widzę jakoś… ale stronka działa fajnie
spokojnie bedą ok 10-12
amcioo, 9 kwietnia 2014, 7:40 | odpowiedz
amcioo
SymonidesCzy mi się wydawało czy od dziś miały być dodane loty z Warszawy do Madrytu? Nie widzę jakoś… ale stronka działa fajnie
spokojnie bedą ok 10-12
Ja też czekałem do 0:30 i nic nie było w systemie. Skąd taka informacja że między 10-12? Mam nadzieję że będą przyzwoite ceny
czarny, 9 kwietnia 2014, 8:25 | odpowiedz
czarny
amcioo
SymonidesCzy mi się wydawało czy od dziś miały być dodane loty z Warszawy do Madrytu? Nie widzę jakoś… ale stronka działa fajnie
spokojnie bedą ok 10-12
Ja też czekałem do 0:30 i nic nie było w systemie. Skąd taka informacja że między 10-12? Mam nadzieję że będą przyzwoite ceny
I dalej lipa :-(
czarny, 9 kwietnia 2014, 13:10 | odpowiedz
Rem
antyWMIDlaczego każdy wpis dotyczący innych połączeń niż WMI do … jest tak minusowany? Warszawiacy i ludzie z okolic, trochę szacunku do innych regionów, bo inaczej wpisy dotyczące Waszych połączeń marzeń będą również bezlitośnie minusowane przez ludzi z innych regionów!
widocznie większość ludzi ma dość tego ciągłego narzekania i utyskiwania, że akurat z miejscowosci X samoloty nie latają. nie lataja i najprawdopodobniej latac nie beda, przynajmniej w takim wymiarze, w jakim niektorzy by chcieli. 2 najlepsze porty lotnicze – warszawa okecie i modlin (tylko one posiadają ILS kat. II, co jest szczegolnie wazne dla tych, ktorzy nie chca, zeby ich lot zostal odwolany z powody np. mgly) maja kazdego rece pelne roboty. przez te porty lotnicze codziennie przewijaja sie tysiace podroznych, a bedzie ich coraz wiecej. to chyba jedyne porty lotnicze w polsce, ktore tak dynamicznie rosna w sile, dlatego, jesli ktos powaznie mysli o wygodnych podrozach, to przeprowadza – albo do warszawy albo do nowego dworu mazowieckiego (modlin). takie jest moje zdanie.
Przeprowadza? Ty chyba na głowę upadłeś aby z tak błahego powodu przeprowadzać się do Warszawy czy Nowego Dworu Mazowieckiego. Jest grono o wiele ładniejszych miast, gdzie również jest praca i żyje się dobrze. A człowiek aż tak często nie podróżuje samolotem aby zmieniać miejsce zamieszkania tylko z tego powodu. A i PolskiBus czy kolej także jeżdżą do innych miast gdzie jest lotnisko. Co nie zmienia faktu, że każdy chce aby w jego regionie było lepiej niż jest obecnie :)
antyWMI, 9 kwietnia 2014, 19:47 | odpowiedz
"Oprócz tego ogłoszone już dziś dodatkowe loty krajowe do Gdańska i Wrocławia" Jakoś nie widzę tych dodatkowych lotów w rozkładzie...
Marek, 10 kwietnia 2014, 17:00 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »