Fly4free.pl

Tanie loty na Kubę (Hawana) z Berlina w wakacje od 1308 PLN!

Zamów powiadomienia o takich ofertach
Foto: Kubapossohh, Shutterstock
Za Fly4free.com. Kto jest chętny na podróż na "gorącą" Kubę w te wakacje? Tanie loty z Berlina do Hawany od 1308 PLN w dwie strony! Okazja, aby zobaczyć intrygującą Hawanę i piękne plaże w okazyjnej cenie.

Rezerwacja przelotów na stronie flymeridianair.com. W podróż udacie się z bagażem podręcznym oraz rejestrowanym (nadawanym do luku bagażowego).

W przystępnych cenach do stolicy Niemiec z Polski dostaniemy się dzięki przewoźnikom PolskiBus i Lux Express.

Przykładowe rezerwacje:

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Na fly4free.com ceny zaczynają się w 2 strony od 228 EUR np. z Hamburga
mosia, 5 maja 2016, 8:44 | odpowiedz
28.06.2016-04.07.2016 Frankfurt am Main Havana 288 EUR
meluzyna, 5 maja 2016, 8:47 | odpowiedz
26.06-3.07 Berlin Havana 298 Euro
Mysza, 5 maja 2016, 9:11 | odpowiedz
​Ok ,rezerwacja zrobiona....czekam na maila what's next bo płatności kartą nie było ;/ czy ktoś ma info czy u nich w ogóle karta wchodzi w grę? gdzieś przeczytałem , że tylko wątpliwy paypal ... ;p
kapitanNEMO, 5 maja 2016, 10:31 | odpowiedz
Zrobiłem rezerwację, nieco drożej bo za 3 bilety wyszło 1074 eur. Napisali maila że przyślą coś w ciągu 24 godzin. Czytałem też, że nie akceptują kart kredytowych :/
Wyc, 5 maja 2016, 10:40 | odpowiedz
Ktoś coś wie o tej firmie? W Google nawet ciężko ich znaleźć
Wyc, 5 maja 2016, 11:21 | odpowiedz
Wyc Zrobiłem rezerwację, nieco drożej bo za 3 bilety wyszło 1074 eur. Napisali maila że przyślą coś w ciągu 24 godzin.Czytałem też, że nie akceptują kart kredytowych :/
no i pojawia się dylemat płacić czy nie płacić... ;) kredytówka to jednak większy spokój ducha ;)
kapitanNEMO, 5 maja 2016, 11:21 | odpowiedz
oferta wprawdzie brzmi super, ale ja bym mimo wszystko zalecal ostroznosc. ta linia jeszcze nie wystartowala, pierwsze loty teoretycznie planuja na czerwiec. na niemieckich forach zwracaja uwage, ze wiele rzeczy na ich stronie jest sciagnietych z innych stron... biura, z ktorymi podobno maja zawarta umowe na czartery od czerwca, nie podaja takiej informacji nawet... oczywiscie mam nadzieje, ze wszystko bedzie w jak najlepszym porzadku, ale zalecalbym ostroznosc :)
J., 5 maja 2016, 11:38 | odpowiedz
uważajcie na tą linię bo na razie to wygląda jak olt bis wersja niemiecka. Nie mają jeszcze zgody więc nie wiadomo czy w ogóle polecą. A chcą kasę przelewem także nawet chargeback nie wchodzi w rachubę. Można stracić kasę ja przy opcji przelew wyłącznie wycofałem się
Adames, 5 maja 2016, 12:33 | odpowiedz
Czy zrobienie samej rezerwacji zobowiazuje do zaplacania? Zabookowalam bilety, ale skoro nie mozna placic kredytowa karta to tez wolalbym sie wycofac... Akceptowalam jakis regulamin po niemiecku :/
Prendi, 5 maja 2016, 12:37 | odpowiedz
Dostałem maila z potwierdzeniem rezerwacji i prośbą o przelew. Płacić?
Marcin, 5 maja 2016, 13:08 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Czy placic - nie wiem... Ale to biuro oferuje zdaje sie czartery obslugiwane przez portugalskie hifly: http://www.hifly.aero/en/index.html https://en.wikipedia.org/wiki/Hi_Fly_(airline) https://pl.wikipedia.org/wiki/Hi_Fly http://www.airlinequality.com/airline-reviews/hi-fly/ Wiec o fimie operujacej wiadomo wiecej niz o biurze.
jaco027, 5 maja 2016, 13:30 | odpowiedz
jaco027 Czy placic – nie wiem…Ale to biuro oferuje zdaje sie czartery obslugiwane przez portugalskie hifly:http://www.hifly.aero/en/index.htmlhttps://en.wikipedia.org/wiki/Hi_Fly_(airline)https://pl.wikipedia.org/wiki/Hi_Flyhttp://www.airlinequality.com/airline-reviews/hi-fly/Wiec o fimie operujacej wiadomo wiecej niz o biurze.
OK pytanie za 100pkt, a jeśli zlecimy przelew z rachunku karty kredytowej to będzie obowiązywał w mocy chargeback na wszelki...?
kapitanNEMO, 5 maja 2016, 13:50 | odpowiedz
Co prawda inna szata graficzna strony, ale nazwa kojarzy się z włoską Meridiana fly.
Luk, 5 maja 2016, 14:00 | odpowiedz
Z rezerwacji wynika, (google translator) że kliknięcie na "TAK" było równoznaczne z obowiązkiem zapłaty...jakiś pomysł czy da się wyplątać ? ;/ ewentualnie czy ktoś już otrzymał zakupione e-tickets na maila ?
kapitanNEMO, 5 maja 2016, 14:55 | odpowiedz
Chyba wystarczy po prostu nie zapłacić za te loty. Wygląda niby ok, biorą jeden samolot, i codziennie nim latają, ale martwiąca jest zbieżność nazw z innymi firmami nazywającymi się Meridian. Można płacić paypal? Jeśli tak, to Paypal też ma jakieś tam programy ochrony
Wyc, 5 maja 2016, 15:03 | odpowiedz
Kupiliśmy 4 bilety, dostaliśmy potwierdzenie na maila ze w ciągu 24h otrzymamy informacje o płatnościach. Termin zapłaty 7dni
Ol, 5 maja 2016, 15:43 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Ol Kupiliśmy 4 bilety, dostaliśmy potwierdzenie na maila ze w ciągu 24h otrzymamy informacje o płatnościach. Termin zapłaty 7dni
a skąd informacja, że termin zapłaty to 7 dni? coś więcej co w przypadku braku wpływu na konto DE?
Mar Cin, 5 maja 2016, 15:48 | odpowiedz
kapitanNEMO Z rezerwacji wynika, (google translator) że kliknięcie na „TAK” było równoznaczne z obowiązkiem zapłaty…jakiś pomysł czy da się wyplątać ? ;/ ewentualnie czy ktoś już otrzymał zakupione e-tickets na maila ?
Tak to jest jak sie klika a nie czyta... to jak z PISEM, ludzie bezmyslnie dawali krzyżyki, a teraz płacz...
Zielony, 5 maja 2016, 17:22 | odpowiedz
dostałam potwierdzenie. Czy ktoś z was już to opłacał? Jak to zrobić, bo nie widzę nigdzie takiej informacji.
Anna, 5 maja 2016, 18:56 | odpowiedz
Wyc Chyba wystarczy po prostu nie zapłacić za te loty. Wygląda niby ok, biorą jeden samolot, i codziennie nim latają, ale martwiąca jest zbieżność nazw z innymi firmami nazywającymi się Meridian.Można płacić paypal? Jeśli tak, to Paypal też ma jakieś tam programy ochrony
po kontakcie mailowym z prośbą u udostępnienie możliwości płacenia MasterCard lub PayPal bardzo szybko rzekomy pan Jensen przesłał mi login paypalowy firmy...o mastercard cisza...czy ktoś z rezerwujących wie coś nowego?
kapitanNEMO, 5 maja 2016, 21:39 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Wysłałem zapytanie do HiFly odnosnie ich lotów do Hawany (kod należący do HiFly: 5K-...) oferowanymi przez flymeridianair.com i współpracę z właścicielami Mirdian Air Charter Service UG Panami Oravec ze Słowacji. Zobaczymy jaka będzie odpowiedź - może nie jest tak źle?, a może jest jeszcze gorzej...?
schwanwild, 5 maja 2016, 21:41 | odpowiedz
Moze napisać do Hi Fly http://www.hifly.aero/en/index.html jeśli potwierdzi, że będzie latać dla flymeridianair.com. to chyba sprawa jasna.
artur, 5 maja 2016, 21:52 | odpowiedz
schwanwild Wysłałem zapytanie do HiFly odnosnie ich lotów do Hawany (kod należący do HiFly: 5K-…) oferowanymi przez flymeridianair.com i współpracę z właścicielami Mirdian Air Charter Service UG Panami Oravec ze Słowacji. Zobaczymy jaka będzie odpowiedź – może nie jest tak źle?, a może jest jeszcze gorzej…?
no i słusznie. Czekamy więc
artur, 5 maja 2016, 21:53 | odpowiedz
Ja też napisałam do Hi FLy zapytanie o ich wspolprace z tym przewoznikiem/agencja, jak dostane jakas odpowiedz to dam znac. A co do samej faktury to wydaje mi sie, ze po prostu mozna jej nie zaplacic.
Prendi, 5 maja 2016, 22:15 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Nie zapłacisz to dostaniesz z niemieć wezwanie do zapłaty etc a dalej droga jak u nas. Kolega tak miał z niemieckim biurem, kupił wycieczkę, nie wpłacił i się zaczęło.
Mateusz099, 5 maja 2016, 22:18 | odpowiedz
Mateusz099 Nie zapłacisz to dostaniesz z niemieć wezwanie do zapłaty etc a dalej droga jak u nas. Kolega tak miał z niemieckim biurem, kupił wycieczkę, nie wpłacił i się zaczęło.
a czy ktoś znalazł gdziekolwiek informację o terminie płatności?
kapitanNEMO, 5 maja 2016, 22:24 | odpowiedz
kapitanNEMO
Mateusz099 Nie zapłacisz to dostaniesz z niemieć wezwanie do zapłaty etc a dalej droga jak u nas. Kolega tak miał z niemieckim biurem, kupił wycieczkę, nie wpłacił i się zaczęło.
a czy ktoś znalazł gdziekolwiek informację o terminie płatności?
Masz na rachunku: Bitte überweisen Sie den Rechnungsbetrag innerhalb von 7 Tagen ( ja też ...).
schwanwild, 5 maja 2016, 22:43 | odpowiedz
Mar Cin
Ol Kupiliśmy 4 bilety, dostaliśmy potwierdzenie na maila ze w ciągu 24h otrzymamy informacje o płatnościach. Termin zapłaty 7dni
a skąd informacja, że termin zapłaty to 7 dni? coś więcej co w przypadku braku wpływu na konto DE?
Jak już ktoś wspomniał jest w mailu potwierdzającym lot, zresztą koleżanka wcześniej dzwonila tam i takie same informacje uzyskala telefonicznie od jakiegoś pana. Dajcie koniecznie znać co odlicza z Hi Fly
Ol, 5 maja 2016, 23:56 | odpowiedz
Ol
Mar Cin
Ol Kupiliśmy 4 bilety, dostaliśmy potwierdzenie na maila ze w ciągu 24h otrzymamy informacje o płatnościach. Termin zapłaty 7dni
a skąd informacja, że termin zapłaty to 7 dni? coś więcej co w przypadku braku wpływu na konto DE?
Jak już ktoś wspomniał jest w mailu potwierdzającym lot, zresztą koleżanka wcześniej dzwonila tam i takie same informacje uzyskala telefonicznie od jakiegoś pana.Dajcie koniecznie znać co odlicza z Hi Fly
to ciekawe na moim Bestätigung/Rechnung nigdzie nie ma takiej informacji, że do siedmiu dni...jest jedynie Die Zahlung, bitte per Überweisung. czy ktoś może również u siebie potwierdzić brak określenie terminu zapłaty?
kapitanNEMO, 6 maja 2016, 7:12 | odpowiedz
Jakieś informacje nowe ktoś ma?
marcin, 6 maja 2016, 9:35 | odpowiedz
Avatar użytkownika
marcin Jakieś informacje nowe ktoś ma?
Najgorszą informacją jest brak informacji, w sieci szczególnie. Znalazłem na niemieckich forach ,że mieli startować w maju ale nie dostali jakiś licencji czy coś i przesunęli na czerwiec ... więc wiadomo jak to może się skończyć.
Mateusz099, 6 maja 2016, 9:58 | odpowiedz
Mateusz099
marcin Jakieś informacje nowe ktoś ma?
Najgorszą informacją jest brak informacji, w sieci szczególnie. Znalazłem na niemieckich forach ,że mieli startować w maju ale nie dostali jakiś licencji czy coś i przesunęli na czerwiec … więc wiadomo jak to może się skończyć.
A wiecie może, czy tym którzy rezerwowali w maju z nie wylecieli, zwrócili kasę?
ja, 6 maja 2016, 10:06 | odpowiedz
czy ktoś wie już coś nowego od HiFly lub zapłacił i dostał bilet ? ja dzwoniłem do europejskiego centrum konsumenta i Pan prawnik mnie załamał , ponieważ powiedział , że nie ma żadnych szans tego nie zapłacić bo można się spodziewać wezwań do zapłaty...od rana nie można się dodzwonić pod ich numer z rachunku 0049 8742 587 0090 i telefon po dwóch sygnałach rozłącza...
kapitanNEMO, 6 maja 2016, 11:14 | odpowiedz
Avatar użytkownika
odpowiedź z HiFly pytałem czy mają umowę z meridian air na loty Niemcy-Hawana i czy loty o nr 5K-471 26.06 i 5K-472 10.07 będą obsługiwać dostałem odpowiedź z HiFly : Thank you for your email. We can confirm we will be operating for Meridian Air. Kind regards, Elisabete Dias Commercial Assistant T +351 21 11 436 83/80 F +351 21 11 436 81 E sales@hifly.aero www.hifly.aero czyli trochę tak, ale nie za wiele.... dalej kicha
schwanwild, 6 maja 2016, 11:39 | odpowiedz
kapitanNEMO czy ktoś wie już coś nowego od HiFly lub zapłacił i dostał bilet ? ja dzwoniłem do europejskiego centrum konsumenta i Pan prawnik mnie załamał , ponieważ powiedział , że nie ma żadnych szans tego nie zapłacić bo można się spodziewać wezwań do zapłaty…od rana nie można się dodzwonić pod ich numer z rachunku 0049 8742 587 0090 i telefon po dwóch sygnałach rozłącza…
na kiedy wykupiłeś lot?
Anna, 6 maja 2016, 12:22 | odpowiedz
Anna
kapitanNEMO czy ktoś wie już coś nowego od HiFly lub zapłacił i dostał bilet ? ja dzwoniłem do europejskiego centrum konsumenta i Pan prawnik mnie załamał , ponieważ powiedział , że nie ma żadnych szans tego nie zapłacić bo można się spodziewać wezwań do zapłaty…od rana nie można się dodzwonić pod ich numer z rachunku 0049 8742 587 0090 i telefon po dwóch sygnałach rozłącza…
na kiedy wykupiłeś lot?
26.06-10.07 z Berlina, a ty? jakieś pomysły co zrobić ?
kapitanNEMO, 6 maja 2016, 12:24 | odpowiedz
Ja tez pisalam do Hi Fly maila o zapytania czy beda wspolpracowac z Merdian Air I czy beda wykonywac loty 26.06.2016-03.07.2016 na trasie Berlin-Havana-Berlin I dostalam dokladnie taka sama odpowiedz od the samej odpowiedz: Thank you for your email. We can confirm we will be operating for Meridian Air. Takze nie jest to nic konkretnego. Napisalam jeszcze raz zeby potwierdzili dokladnie te terminy i wkleilam linka strony na ktorej bookowalam bilety. Zastanawiam mnie jeszcze jedna rzecz, na fakturze ktora dostalam nr lotu 26.06 to 5K-472, a #schwanwild pisze, ze jego lot tego dnia to 5K-471. Nr mojego powrotnego lotu 03.07 mial byc 5K-471.
Prendi, 6 maja 2016, 12:30 | odpowiedz
Prendi Ja tez pisalam do Hi Fly maila o zapytania czy beda wspolpracowac z Merdian Air I czy beda wykonywac loty 26.06.2016-03.07.2016 na trasie Berlin-Havana-Berlin I dostalam dokladnie taka sama odpowiedz od the samej odpowiedz:Thank you for your email. We can confirm we will be operating for Meridian Air. Takze nie jest to nic konkretnego. Napisalam jeszcze raz zeby potwierdzili dokladnie te terminy i wkleilam linka strony na ktorej bookowalam bilety.Zastanawiam mnie jeszcze jedna rzecz, na fakturze ktora dostalam nr lotu 26.06 to 5K-472, a #schwanwild pisze, ze jego lot tego dnia to 5K-471. Nr mojego powrotnego lotu 03.07 mial byc 5K-471.
kolejna nieścisłość bo na moim rachunku brak informacji o terminie płatności do 7 dni , wy macie taką informację ? ja mam tylko jak wspomniałem, że proszą o przelew...a co do lotów to u mnie tak: FLUG: SXF -> HAV KLASSE: Y MIT 5K-472 SO 26.06.16 21:00 -> MO 27.06.16 03:05 FLUG: HAV -> SXF KLASSE: Y MIT 5K-471 SO 10.07.16 02:00 -> SO 10.07.16 18:20
kapitanNEMO, 6 maja 2016, 12:51 | odpowiedz
kapitanNEMO
Anna
kapitanNEMO czy ktoś wie już coś nowego od HiFly lub zapłacił i dostał bilet ? ja dzwoniłem do europejskiego centrum konsumenta i Pan prawnik mnie załamał , ponieważ powiedział , że nie ma żadnych szans tego nie zapłacić bo można się spodziewać wezwań do zapłaty…od rana nie można się dodzwonić pod ich numer z rachunku 0049 8742 587 0090 i telefon po dwóch sygnałach rozłącza…
na kiedy wykupiłeś lot?
26.06-10.07 z Berlina, a ty? jakieś pomysły co zrobić ?
z Berlina 26/06-10/07. Pomysłu poza opłata na razie nie mam, chociaż w swojej fs nie mam informacji nt terminu zapłaty. Tylko zastanawia mnie, na jakich zasadach wystawiane są te faktury? Akceptujesz jakiś regulamin, który zobowiązuje do zapłaty. Niektórzy piszą, że maja informacje nt terminu płatności, a u innych brakuje. A u tych co brakuje to rezerwacja wisi w systemie? Na jak długo? Ktoś wie, w jaki sposób to funkcjonuje?
Mucha, 6 maja 2016, 13:42 | odpowiedz
garść info dla zainteresowanych, HiFly odpisało do mnie jak poniżej: Thank you for your email. We can confirm we will be operating for Meridian Air. Kind regards, Elisabete Dias Commercial Assistant natomiast mnie udało się oficjalnie poprzez email zrezygnować z rezerwacji, ponieważ dostałem zwrotną informację: "we will cancel your reservation !" (po wcześniejszej rozmowie tel. po niem.) , w ECK powiedzieli, że taka deklaracja ze strony operatora jest wiążąca dla mnie i gdyby nawet przychodziły jakieś wezwania to mogę sprawę zgłosić do nich i spać spokojnie.
kapitanNEMO, 6 maja 2016, 13:46 | odpowiedz
kapitanNEMO
Anna
kapitanNEMO czy ktoś wie już coś nowego od HiFly lub zapłacił i dostał bilet ? ja dzwoniłem do europejskiego centrum konsumenta i Pan prawnik mnie załamał , ponieważ powiedział , że nie ma żadnych szans tego nie zapłacić bo można się spodziewać wezwań do zapłaty…od rana nie można się dodzwonić pod ich numer z rachunku 0049 8742 587 0090 i telefon po dwóch sygnałach rozłącza…
na kiedy wykupiłeś lot?
26.06-10.07 z Berlina, a ty? jakieś pomysły co zrobić ?
mam z Berlina 26/06-10/07. Pomysłu poza opłątą na razie brak. Sprawdzaliśmy czy można płacić prze PayPal- mają tam konto, wiec w razie złego to można się odwoływać o zwrot kasy. Ale zastanawia mnie, w jaki sposób funkcjonują te rezerwacje w systemie na podstawie faktury? Niektórzy piszą, że jest podany termin płatności 7 dni, u innych brakuje. A tam, gdzie brakuje tej informacji to rezerwacja wisi w systemie przez jaki okres? Czy otrzymana fs jest równoznaczna z rezerwacją? Czy dopóki nie opłacisz to jej nie masz? Czy ktoś wie, jak to działa? Ktoś już opłacił i dostał e-ticket?
Anna, 6 maja 2016, 13:49 | odpowiedz
kapitanNEMO garść info dla zainteresowanych, HiFly odpisało do mnie jak poniżej:Thank you for your email.We can confirm we will be operating for Meridian Air.Kind regards,Elisabete DiasCommercial Assistantnatomiast mnie udało się oficjalnie poprzez email zrezygnować z rezerwacji, ponieważ dostałem zwrotną informację: „we will cancel your reservation !” (po wcześniejszej rozmowie tel. po niem.) , w ECK powiedzieli, że taka deklaracja ze strony operatora jest wiążąca dla mnie i gdyby nawet przychodziły jakieś wezwania to mogę sprawę zgłosić do nich i spać spokojnie.
dostałeś tą informację o anulowaniu rezerwacji po rozmowie telefonicznej?
Anna, 6 maja 2016, 13:52 | odpowiedz
Mucha
kapitanNEMO
Anna
kapitanNEMO czy ktoś wie już coś nowego od HiFly lub zapłacił i dostał bilet ? ja dzwoniłem do europejskiego centrum konsumenta i Pan prawnik mnie załamał , ponieważ powiedział , że nie ma żadnych szans tego nie zapłacić bo można się spodziewać wezwań do zapłaty…od rana nie można się dodzwonić pod ich numer z rachunku 0049 8742 587 0090 i telefon po dwóch sygnałach rozłącza…
na kiedy wykupiłeś lot?
26.06-10.07 z Berlina, a ty? jakieś pomysły co zrobić ?
z Berlina 26/06-10/07. Pomysłu poza opłata na razie nie mam, chociaż w swojej fs nie mam informacji nt terminu zapłaty. Tylko zastanawia mnie, na jakich zasadach wystawiane są te faktury? Akceptujesz jakiś regulamin, który zobowiązuje do zapłaty. Niektórzy piszą, że maja informacje nt terminu płatności, a u innych brakuje. A u tych co brakuje to rezerwacja wisi w systemie? Na jak długo? Ktoś wie, w jaki sposób to funkcjonuje?
na pewno rezerwując akceptowaliśmy obszerny regulamin po niemiecku, wczoraj starałem się go przejrzeć i wyłowić ważne punkty...generalnie język prawniczy, aczkolwiek jest zapis (czyżby skopiowany z innych linii nie wiem....) , że jest możliwa płatność kartą lub paypal. Toteż wysłałem od razu rezygnację ze względu na brak możliwości płatności kartą lub paypalem...Pan mi bardzo szybko odpisał po 19 z loginem na paypalu...jednak ja wysłałem ponownie maila, że jednak chce zrezygnować z rezerwacji. Odpowiedź jak w poprzednim poście przyszła dziś po wcześniejszym telefonie do nich. Generalnie strasznie nie pewna sprawa...szczególnie z tym, że niektórzy mają termin płatności na rachunku, a inni jak ja nie...
kapitanNEMO, 6 maja 2016, 13:54 | odpowiedz
Anna
kapitanNEMO garść info dla zainteresowanych, HiFly odpisało do mnie jak poniżej:Thank you for your email.We can confirm we will be operating for Meridian Air.Kind regards,Elisabete DiasCommercial Assistantnatomiast mnie udało się oficjalnie poprzez email zrezygnować z rezerwacji, ponieważ dostałem zwrotną informację: „we will cancel your reservation !” (po wcześniejszej rozmowie tel. po niem.) , w ECK powiedzieli, że taka deklaracja ze strony operatora jest wiążąca dla mnie i gdyby nawet przychodziły jakieś wezwania to mogę sprawę zgłosić do nich i spać spokojnie.
dostałeś tą informację o anulowaniu rezerwacji po rozmowie telefonicznej?
znajoma zadzwoniła w moim imieniu i przeprowadziła rozmowę po niemiecku, zarzekali się , że widzieli moją rezygnację już wczoraj, ale nie mieli czasu odpisać...pół godziny po telefonie przyszedł ten lakoniczny mail, że anulują moją rezerwację (czas przyszły)...więc nie wiem czy będzie jeszcze jakiś oficjalny dokument anulacyjny czy poprzestanie na tym. w każdym razie mam ciągłość korespondencji również o przewidzianej anulacji więc chyba przestanę się przejmować..i zdecydowanie będę uważał na przyszłość;/
kapitanNEMO, 6 maja 2016, 13:58 | odpowiedz
kapitanNEMO
Mucha
kapitanNEMO
Anna
kapitanNEMO czy ktoś wie już coś nowego od HiFly lub zapłacił i dostał bilet ? ja dzwoniłem do europejskiego centrum konsumenta i Pan prawnik mnie załamał , ponieważ powiedział , że nie ma żadnych szans tego nie zapłacić bo można się spodziewać wezwań do zapłaty…od rana nie można się dodzwonić pod ich numer z rachunku 0049 8742 587 0090 i telefon po dwóch sygnałach rozłącza…
na kiedy wykupiłeś lot?
26.06-10.07 z Berlina, a ty? jakieś pomysły co zrobić ?
z Berlina 26/06-10/07. Pomysłu poza opłata na razie nie mam, chociaż w swojej fs nie mam informacji nt terminu zapłaty. Tylko zastanawia mnie, na jakich zasadach wystawiane są te faktury? Akceptujesz jakiś regulamin, który zobowiązuje do zapłaty. Niektórzy piszą, że maja informacje nt terminu płatności, a u innych brakuje. A u tych co brakuje to rezerwacja wisi w systemie? Na jak długo? Ktoś wie, w jaki sposób to funkcjonuje?
na pewno rezerwując akceptowaliśmy obszerny regulamin po niemiecku, wczoraj starałem się go przejrzeć i wyłowić ważne punkty…generalnie język prawniczy, aczkolwiek jest zapis (czyżby skopiowany z innych linii nie wiem….) , że jest możliwa płatność kartą lub paypal. Toteż wysłałem od razu rezygnację ze względu na brak możliwości płatności kartą lub paypalem…Pan mi bardzo szybko odpisał po 19 z loginem na paypalu…jednak ja wysłałem ponownie maila, że jednak chce zrezygnować z rezerwacji. Odpowiedź jak w poprzednim poście przyszła dziś po wcześniejszym telefonie do nich. Generalnie strasznie nie pewna sprawa…szczególnie z tym, że niektórzy mają termin płatności na rachunku, a inni jak ja nie…
niepewna, bo są szczątkowe informacje. Piszcie, jeśli ktoś posiada jakieś informacje na temat całej sprawy, jakiekolwiek, jak to u Was wygląda.
Anna, 6 maja 2016, 14:00 | odpowiedz
kapitanNEMO
Anna
kapitanNEMO garść info dla zainteresowanych, HiFly odpisało do mnie jak poniżej:Thank you for your email.We can confirm we will be operating for Meridian Air.Kind regards,Elisabete DiasCommercial Assistantnatomiast mnie udało się oficjalnie poprzez email zrezygnować z rezerwacji, ponieważ dostałem zwrotną informację: „we will cancel your reservation !” (po wcześniejszej rozmowie tel. po niem.) , w ECK powiedzieli, że taka deklaracja ze strony operatora jest wiążąca dla mnie i gdyby nawet przychodziły jakieś wezwania to mogę sprawę zgłosić do nich i spać spokojnie.
dostałeś tą informację o anulowaniu rezerwacji po rozmowie telefonicznej?
znajoma zadzwoniła w moim imieniu i przeprowadziła rozmowę po niemiecku, zarzekali się , że widzieli moją rezygnację już wczoraj, ale nie mieli czasu odpisać…pół godziny po telefonie przyszedł ten lakoniczny mail, że anulują moją rezerwację (czas przyszły)…więc nie wiem czy będzie jeszcze jakiś oficjalny dokument anulacyjny czy poprzestanie na tym. w każdym razie mam ciągłość korespondencji również o przewidzianej anulacji więc chyba przestanę się przejmować..i zdecydowanie będę uważał na przyszłość;/
zadzwoniliście, po to aby anulować? Czy oni znaleźli jakiś błąd w systemie i odpisali Wam, że anulują rezerwację?
Anna, 6 maja 2016, 14:03 | odpowiedz
Anna
kapitanNEMO
Anna
kapitanNEMO garść info dla zainteresowanych, HiFly odpisało do mnie jak poniżej:Thank you for your email.We can confirm we will be operating for Meridian Air.Kind regards,Elisabete DiasCommercial Assistantnatomiast mnie udało się oficjalnie poprzez email zrezygnować z rezerwacji, ponieważ dostałem zwrotną informację: „we will cancel your reservation !” (po wcześniejszej rozmowie tel. po niem.) , w ECK powiedzieli, że taka deklaracja ze strony operatora jest wiążąca dla mnie i gdyby nawet przychodziły jakieś wezwania to mogę sprawę zgłosić do nich i spać spokojnie.
dostałeś tą informację o anulowaniu rezerwacji po rozmowie telefonicznej?
znajoma zadzwoniła w moim imieniu i przeprowadziła rozmowę po niemiecku, zarzekali się , że widzieli moją rezygnację już wczoraj, ale nie mieli czasu odpisać…pół godziny po telefonie przyszedł ten lakoniczny mail, że anulują moją rezerwację (czas przyszły)…więc nie wiem czy będzie jeszcze jakiś oficjalny dokument anulacyjny czy poprzestanie na tym. w każdym razie mam ciągłość korespondencji również o przewidzianej anulacji więc chyba przestanę się przejmować..i zdecydowanie będę uważał na przyszłość;/
zadzwoniliście, po to aby anulować? Czy oni znaleźli jakiś błąd w systemie i odpisali Wam, że anulują rezerwację?
napisałem wczoraj wieczorem maila, że proszę o anulację , a zadzwoniła moja znajoma zapytać kiedy mogę spodziewać się potwierdzenia anulacji. (rozmowa opisana powyżej)
kapitanNEMO, 6 maja 2016, 14:08 | odpowiedz
schwanwild
kapitanNEMO
Mateusz099 Nie zapłacisz to dostaniesz z niemieć wezwanie do zapłaty etc a dalej droga jak u nas. Kolega tak miał z niemieckim biurem, kupił wycieczkę, nie wpłacił i się zaczęło.
a czy ktoś znalazł gdziekolwiek informację o terminie płatności?
Masz na rachunku: Bitte überweisen Sie den Rechnungsbetrag innerhalb von 7 Tagen( ja też …).
Jesteś chyba jedyną osobą, która ma na fakturze zapłatę do 7 dni, podeslij nam jakiś skan, bo nikt nie ma a Ty jeden masz...
Maja, 6 maja 2016, 14:24 | odpowiedz
Ja tez na fakturze dostalam informacje, ze platnosc wynosi 7 dni
Prendi, 6 maja 2016, 14:36 | odpowiedz
Prendi Ja tez na fakturze dostalam informacje, ze platnosc wynosi 7 dni
I co płacisz? Zapłaciłaś paypal, kredytówka czy przelew? Bo zgodnie z ich regulaminem muszą udostępnić pay pal albo płatność kredytówką.
Maja, 6 maja 2016, 14:42 | odpowiedz
Zastanawiam mnie kwestia ewentualnej widnykacji płatności. Ponieważ przy tego typu rezerwacjach to znajać czyjeś dane teleadresowe dowolna osoba może zrobić rezerwację na kogokolwiek. Nie potwierdza się tego ani mailem, anie telefonem.
K., 6 maja 2016, 15:07 | odpowiedz
No więc chyba wszystko jasne ; Meridian Air - mała firma , która zaczyna pośredniczyć w lotach czarterowych na Kubę, nie mając jeszcze systemu rezerwacyjnego oraz płatności kartą kredytową. Jeśli Hi fly potwierdza, że będą dla nich latać to ja płacę. jak tylko PayPal mnie zweryfikuje. Ktoś już dostał bilet ?
artur, 6 maja 2016, 15:15 | odpowiedz
artur No więc chyba wszystko jasne ; Meridian Air – mała firma , która zaczyna pośredniczyć w lotach czarterowych na Kubę, nie mając jeszcze systemu rezerwacyjnego oraz płatności kartą kredytową. Jeśli Hi fly potwierdza, że będą dla nich latać to ja płacę. jak tylko PayPal mnie zweryfikuje. Ktoś już dostał bilet ?
potwierdzona informacja?
Anna, 6 maja 2016, 15:25 | odpowiedz
Anna
artur No więc chyba wszystko jasne ; Meridian Air – mała firma , która zaczyna pośredniczyć w lotach czarterowych na Kubę, nie mając jeszcze systemu rezerwacyjnego oraz płatności kartą kredytową. Jeśli Hi fly potwierdza, że będą dla nich latać to ja płacę. jak tylko PayPal mnie zweryfikuje. Ktoś już dostał bilet ?
potwierdzona informacja?
za wpisem kapitanNEMO Thank you for your email. We can confirm we will be operating for Meridian Air. Kind regards, Elisabete Dias Commercial Assistant
artur, 6 maja 2016, 15:28 | odpowiedz
Pani Elisabete Dias istnieje i pracuje dla Hi Fly ! ;) https://pt.linkedin.com/in/elisabete-dias-98591723
artur, 6 maja 2016, 15:42 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Prendi Ja tez pisalam do Hi Fly maila o zapytania czy beda wspolpracowac z Merdian Air I czy beda wykonywac loty 26.06.2016-03.07.2016 na trasie Berlin-Havana-Berlin I dostalam dokladnie taka sama odpowiedz od the samej odpowiedz:Thank you for your email. We can confirm we will be operating for Meridian Air. Takze nie jest to nic konkretnego. Napisalam jeszcze raz zeby potwierdzili dokladnie te terminy i wkleilam linka strony na ktorej bookowalam bilety.Zastanawiam mnie jeszcze jedna rzecz, na fakturze ktora dostalam nr lotu 26.06 to 5K-472, a #schwanwild pisze, ze jego lot tego dnia to 5K-471. Nr mojego powrotnego lotu 03.07 mial byc 5K-471.
mój bład we wpisie oczywiście odwrotne nr lotów sorki
schwanwild, 6 maja 2016, 15:47 | odpowiedz
artur No więc chyba wszystko jasne ; Meridian Air – mała firma , która zaczyna pośredniczyć w lotach czarterowych na Kubę, nie mając jeszcze systemu rezerwacyjnego oraz płatności kartą kredytową. Jeśli Hi fly potwierdza, że będą dla nich latać to ja płacę. jak tylko PayPal mnie zweryfikuje. Ktoś już dostał bilet ?
pomimo mojej rezygnacji, dołączam się i proszę o wpis gdy ktoś dostanie bilet...
kapitanNEMO, 6 maja 2016, 15:56 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Propoonuję aby w doli i niedoli naszych biletów, byśmy mogli skoordynować nasze działania , a przede wszystkim skontaktować i skomunikować się ze sobą się podaję mój njułan mail sxf.hav@gmail.com
schwanwild, 8 maja 2016, 23:30 | odpowiedz
Czy ktos zauwazyl, ze ta agencja zmienila na swojej stronie regulamin? To na pewno nie ten, ktory byl wczesniej. Ma ktos moze zapisana gdzies poprzednia wersje?
Prendi, 9 maja 2016, 17:04 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Dostał ktoś potwierdzenie na meila z biletem ?
grzesiek984, 9 maja 2016, 20:04 | odpowiedz
Prendi Czy ktos zauwazyl, ze ta agencja zmienila na swojej stronie regulamin? To na pewno nie ten, ktory byl wczesniej. Ma ktos moze zapisana gdzies poprzednia wersje?
tak, posiadam poprzednią wersje w PDF. http://www.megafileupload.com/nsXN/AGB___Meridian_Air.pdf
kapitanNEMO, 9 maja 2016, 22:46 | odpowiedz
kapitanNEMO
Prendi Czy ktos zauwazyl, ze ta agencja zmienila na swojej stronie regulamin? To na pewno nie ten, ktory byl wczesniej. Ma ktos moze zapisana gdzies poprzednia wersje?
tak, posiadam poprzednią wersje w PDF. http://www.megafileupload.com/nsXN/AGB___Meridian_Air.pdf
Dzieki #kapitanNEMO. To jedno wielkie oszustwo, z tą zmianą regulaminu. Dodatkowo na fakturze, którą dostałam od tej 'agencji' jest hiperłącze do regulaminu, który otwiera się oczywiście w obecnej postaci bez śladu wcześniejszej formy, ponieważ jest zapisany jako strona internetowa. Nie posiadasz może print screenów, na której widnieje w przeglądarce ich strona z wyświetlonym poprzednim regulaminem?
Prendi, 9 maja 2016, 23:36 | odpowiedz
dostałem dzisiaj potwierdzenie z lotniska SXF, że HIFly będzie wykonywał loty do HAV: After consulting our flight statistics department, we want to inform you, that the company HIFLY (flight 5K 472 SXF -HAV) has planned to carry out charter flights weekly ( 26.06.16 - 23.10.2016) on Sunday from Schönefeld Airport ,departure at 9.00 pm (21.00) local time. No responsibility can be taken for the correctness of this information. All times indicated are local.
marcin, 10 maja 2016, 8:46 | odpowiedz
Prendi
kapitanNEMO
Prendi Czy ktos zauwazyl, ze ta agencja zmienila na swojej stronie regulamin? To na pewno nie ten, ktory byl wczesniej. Ma ktos moze zapisana gdzies poprzednia wersje?
tak, posiadam poprzednią wersje w PDF. http://www.megafileupload.com/nsXN/AGB___Meridian_Air.pdf
Dzieki #kapitanNEMO. To jedno wielkie oszustwo, z tą zmianą regulaminu. Dodatkowo na fakturze, którą dostałam od tej ‚agencji’ jest hiperłącze do regulaminu, który otwiera się oczywiście w obecnej postaci bez śladu wcześniejszej formy, ponieważ jest zapisany jako strona internetowa. Nie posiadasz może print screenów, na której widnieje w przeglądarce ich strona z wyświetlonym poprzednim regulaminem?
niestety print screenów nie posiadam, ale myślę, że ta nagła zmiana regulaminu ma związek z dużą ilością rezygnacji ewentualnych klientów ;/ życzę Wam szczęścia, żeby ta cała podróż się odbyła bo firma może mieć dobre intencje, ale najzwyczajniej w świecie może im przeszkodzić niewidzialna ręka rynku :)
kapitanNEMO, 10 maja 2016, 9:45 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Co wam dają potwierdzenie z lotniska że będą latać, co wam da że czarterują od kogoś samoloty ... OLT też czarterowało, też operowało i co ? Ludzi w Zadarze zostawili etc. gdyby nie Scandjet to nie mieliby jak wrócić...
Mateusz099, 11 maja 2016, 21:28 | odpowiedz
Mateusz099 Co wam dają potwierdzenie z lotniska że będą latać, co wam da że czarterują od kogoś samoloty … OLT też czarterowało, też operowało i co ? Ludzi w Zadarze zostawili etc. gdyby nie Scandjet to nie mieliby jak wrócić…
Tez mamy loty z Havany do Berlina wykupione. Biletu nie otrzymaliśmy do tej pory. Płacilismy przelewem bo na dokumencie jaki otrzymaliśmy był podany numer konta. Zapytaliśmy Hi fly o lot i twierdzą: "Please note that we will operate for Meridian. We do confirm that we will operate flight HAV-SXF on the 26th of June 16 for Meridian. Best regards Johanna Neto Commercial Assistant" Jak u Was? Jest już potwierdzenie oficjalne, że to ściema jakaś?
megi, 12 maja 2016, 13:54 | odpowiedz
Właśnie otrzymałem potwierdzenie i e -bilet. Zapłaciłem przelewem przedwczoraj.
artur, 12 maja 2016, 16:15 | odpowiedz
Ktoś leci z Berlina 26.06 do Hawany i ma ochotę współdzielić taxi do miasta. ( max 2 osoby ) Przypominam, że przylot jest o 3 w nocy więc nie ma co liczyć na inną formę transportu. Kontakt na citocom@gmail.com
artur, 13 maja 2016, 13:26 | odpowiedz
Airline Flight Informationen Airport Munich and Berlin http://www.planeboys.de/forecast/saison_und%20extrafluege/sxf/Summer/summer_season.htm http://www.munich-airport.de/de/consumer/fluginfo/airlines/5K/index.jsp
hazesrw77, 14 maja 2016, 17:46 | odpowiedz
Ktoś może leci 28.06 z Frankurtu i jedzie z Polski? Jest nas trójka i szukamy taniej opcji przejazdowej z południa (Kraków). Jakby ktoś się wybierał i miałby miejsce w aucie lub wiedział jak tanio się dostać na lotnisko proszę o maila na monika.a.tur@gmail.com
mmm, 19 maja 2016, 13:04 | odpowiedz
Mateusz099 Co wam dają potwierdzenie z lotniska że będą latać, co wam da że czarterują od kogoś samoloty … OLT też czarterowało, też operowało i co ? Ludzi w Zadarze zostawili etc. gdyby nie Scandjet to nie mieliby jak wrócić…
i chyba się właśnie zaczęły schodki....oficjalny mail jaki dostałem przed momentem od HiFly : "Dear Sir/Madam, We regret to inform you that, due to non-compliance of MERIDIAN’s legal obligations, all flights are now cancelled. For any further information, please contact MERIDIAN"
kapitanNEMO, 6 czerwca 2016, 9:15 | odpowiedz
kapitanNEMO
Mateusz099 Co wam dają potwierdzenie z lotniska że będą latać, co wam da że czarterują od kogoś samoloty … OLT też czarterowało, też operowało i co ? Ludzi w Zadarze zostawili etc. gdyby nie Scandjet to nie mieliby jak wrócić…
i chyba się właśnie zaczęły schodki….oficjalny mail jaki dostałem przed momentem od HiFly :„Dear Sir/Madam,We regret to inform you that, due to non-compliance of MERIDIAN’s legal obligations, all flights are now cancelled.For any further information, please contact MERIDIAN”
Tez dostalam dzisiaj takiego maila, juz po zmianie regulaminu bylo widac, ze to jakies oszustwo.
Prendi, 6 czerwca 2016, 11:02 | odpowiedz
Dzwoniłem wczoraj , żeby podpytać o kartę turysty i potwierdzili ze lot 26.06 jest aktualny. Hmm ciekawe.
artur, 10 czerwca 2016, 10:56 | odpowiedz
Kto udzielił takiej odpowiedzi? Meridian?
max, 10 czerwca 2016, 15:39 | odpowiedz
max Kto udzielił takiej odpowiedzi? Meridian?
Meridian
artur, 10 czerwca 2016, 22:01 | odpowiedz
Prendi
kapitanNEMO
Mateusz099 Co wam dają potwierdzenie z lotniska że będą latać, co wam da że czarterują od kogoś samoloty … OLT też czarterowało, też operowało i co ? Ludzi w Zadarze zostawili etc. gdyby nie Scandjet to nie mieliby jak wrócić…
i chyba się właśnie zaczęły schodki….oficjalny mail jaki dostałem przed momentem od HiFly :„Dear Sir/Madam,We regret to inform you that, due to non-compliance of MERIDIAN’s legal obligations, all flights are now cancelled.For any further information, please contact MERIDIAN”
Tez dostalam dzisiaj takiego maila, juz po zmianie regulaminu bylo widac, ze to jakies oszustwo.
Ja dostałam maila od meridian, zeby podac konto do przelania hajsu ;/ Ktos cos ruszył w tym kierunku i faktycznie zwrócili?
mmm, 11 czerwca 2016, 17:28 | odpowiedz
mmm
Prendi
kapitanNEMO
Mateusz099 Co wam dają potwierdzenie z lotniska że będą latać, co wam da że czarterują od kogoś samoloty … OLT też czarterowało, też operowało i co ? Ludzi w Zadarze zostawili etc. gdyby nie Scandjet to nie mieliby jak wrócić…
i chyba się właśnie zaczęły schodki….oficjalny mail jaki dostałem przed momentem od HiFly :„Dear Sir/Madam,We regret to inform you that, due to non-compliance of MERIDIAN’s legal obligations, all flights are now cancelled.For any further information, please contact MERIDIAN”
Tez dostalam dzisiaj takiego maila, juz po zmianie regulaminu bylo widac, ze to jakies oszustwo.
Ja dostałam maila od meridian, zeby podac konto do przelania hajsu ;/Ktos cos ruszył w tym kierunku i faktycznie zwrócili?
Ja już tydzień czekam na zwrot kasy. Ktoś już dostał zwrot?
Marcin, 21 czerwca 2016, 8:33 | odpowiedz
Zdecydowanie nie polecam. Mieliśmy lecieć 26.06 do Hawany. Zadzwoniłem 24.06 żeby potwierdzić. Okazało się że wycofano im pozwolenia do końca czerwca. Nie wysłali informacji mimo że mieli numer telefonu i e-mail. Teraz czekam na kase
Magic, 26 czerwca 2016, 13:00 | odpowiedz
Do końca lipca a nie czerwca
Magic, 26 czerwca 2016, 13:10 | odpowiedz
Magic Zdecydowanie nie polecam. Mieliśmy lecieć 26.06 do Hawany. Zadzwoniłem 24.06 żeby potwierdzić. Okazało się że wycofano im pozwolenia do końca czerwca. Nie wysłali informacji mimo że mieli numer telefonu i e-mail. Teraz czekam na kase
Goma, 4 lipca 2016, 21:00 | odpowiedz
Magic Zdecydowanie nie polecam. Mieliśmy lecieć 26.06 do Hawany. Zadzwoniłem 24.06 żeby potwierdzić. Okazało się że wycofano im pozwolenia do końca czerwca. Nie wysłali informacji mimo że mieli numer telefonu i e-mail. Teraz czekam na kase
Otrzymales zwrot kasy? Ja mam bilety na koniec listopada i nie wiem co teraz z tym zrobic...
Goma, 4 lipca 2016, 21:01 | odpowiedz
Wszystkich, którzy kupili i zapłacili za bilety a ich lot nie został zrealizowany proszę o dołączenie do grupy na Facebooku: Cheated by Meridian Air Charter Service UG.
oszukana, 12 kwietnia 2017, 9:55 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »