Fly4free.pl

Tanie loty na rajskie Karaiby. Gwadelupa i Martynika z Warszawy za 1914 PLN

Tanie loty na rajskie Karaiby oferują linie KLM/Air France. Bilety na Gwadelupę (Pointe-à-Pitre) i Martynikę (Fort-de-France) za bardzo dobrą cenę 1914 PLN w dwie strony.

Obydwie wyspy należą do najczęściej odwiedzanych w tym regionie świata. Piękne plaże, tropikalna fauna i flora, luźna atmosfera. Karaiby w najlepszym wydaniu! Możemy lecieć korzystając z dowodu osobistego – obie wyspy są departamentem zamorskim Francji. Dostępne terminy podróży od września do lutego 2016 roku.

Kalendarze dostępnych terminów na Gwadelupę (eSKY.pl) >>

Kalendarze dostępnych terminów na Martynikę (eSKY.pl) >>

Podróż za ocean z przesiadkami w Paryżu. W cenie biletu bagaż podręczny oraz rejestrowany do 23 kilogramów. Uwaga: czeka nas zmiana lotnisk w stolicy Francji. Linie zapewniają bezpłatny transfer między lotniskami. Jak czytamy na stronie przewoźnika – „Jeżeli muszą Państwo przemieścić się pomiędzy lotniskiem Charles de Gaulle a lotniskiem Paris Orly, transfer będzie odbywał się autobusem. Usługa ta jest bezpłatna dla pasażerów lecących z/do CAY, FDF, PTP.”

Przeloty możemy kupić na stronie przewoźnika.

Najtańsze noclegi na Karaibach znajdziecie w multiwyszukiwarce obiektów Hotel4free.pl lub na Airbnb – serwisie, w którym możemy wynająć mieszkania czy apartamenty.

Przykładowe rezerwacje:

Tanie loty Warszawa – Gwadelupa – Warszawa >>
Gwadelupa

Tanie loty Warszawa – Martynika – Warszawa >>
Martynika

Dwie pieczenie na jednym ogniu? Lećmy na Karaiby i odwiedźmy dwie piękne wyspy, a za bilety zapłacimy 1916 PLN (cena nie zawiera transferów między wyspami). Korzystamy z funkcji „Podróż złożona” i wybieramy kolejne etapy podróży:

1) Warszawa – Fort-de-France,
2) Pointe-à-Pitre – Warszawa lub

1) Warszawa – Pointe-à-Pitre,
2) Fort-de-France – Warszawa.

PodrozZlozona

Przykładowa rezerwacja obejmująca dwie wyspy:
FdFPtP

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Avatar użytkownika
Nalezy tylko pamietac, ze do konca listopada jest "oficjalny" sezon huraganow w tym rejonie swiata i dobrze jest monitorowac stan pogody przed wylotem. Na przyklad serwisie weather . com w zakladce hurricanes.
jaco027, 1 września 2015, 7:34 | odpowiedz
Avatar użytkownika
jaco027Nalezy tylko pamietac, ze do konca listopada jest „oficjalny” sezon huraganow w tym rejonie swiata i dobrze jest monitorowac stan pogody przed wylotem. Na przyklad serwisie weather . com w zakladce hurricanes.
hm... czyż to możliwe żeby na "RAJSKICH" wyspach pojawiały się huragany? tam przecież tylko miód i mleko w rzekach, czyste plaże,ciepła woda, zimne drinki i nagie kobiety, oraz szczęśliwi i bogaci tubylcy
okiemserca, 1 września 2015, 7:47 | odpowiedz
Wyspy ładne, zwłaszcza Gwadelupa ale ceny z kosmosu, niechęć miejscowych do pracy miesza się z francuskim komunizmem, ulicznego żarcia brak, banany z pola obok droższe niż w Biedronce i ogólnie brak klimatu karaibskiego charakterystycznego dla wysp hiszpańskojęzycznych. Co chwila jakiś strajk a miejscowi pilnują głównie przywilejów socjalnych.
Artut, 1 września 2015, 8:11 | odpowiedz
Dostępne terminy podróży od września do lutego 2015 roku. A nie jak w artykule 2016.
A, 1 września 2015, 9:40 | odpowiedz
czumu drogo - z tego co pamiętam ceny takie jak u nas, chleb 3,5, ziemniaki 2, banany 4 - tylko podane ceny w EUR. Jak widać jak wejdziemy do strefy EUR u nas też będą takie ceny.
gość, 1 września 2015, 9:47 | odpowiedz
hm… czyż to możliwe żeby na „RAJSKICH” wyspach pojawiały się huragany? tam przecież tylko miód i mleko w rzekach, czyste plaże,ciepła woda, zimne drinki i nagie kobiety, oraz szczęśliwi i bogaci tubylcy
Czemu minusujecie? Przecież widać że gość żartuje sobie ;-)
krzysztof, 1 września 2015, 9:49 | odpowiedz
A może ktoś chętny na styczeń na Gwadelupę? Dobrze byłoby 4 osoby zebrać, apartament już wypatrzyłem. Auto wypożyczyć i pobyczyć się trochę. chętnych zapraszam na maila: elzik@gazeta.pl
biker, 1 września 2015, 10:17 | odpowiedz
ADostępne terminy podróży od września do lutego 2015 roku. A nie jak w artykule 2016.
Znalazlem za 1896 PLN WAW - PTP, FDF - WAW na kwiecien
Lajkonik, 1 września 2015, 10:37 | odpowiedz
bikerA może ktoś chętny na styczeń na Gwadelupę? Dobrze byłoby 4 osoby zebrać, apartament już wypatrzyłem. Auto wypożyczyć i pobyczyć się trochę. chętnych zapraszam na maila:elzik@gazeta.pl
napisałam Ci PW na fb
tacjana, 1 września 2015, 10:45 | odpowiedz
gośćczumu drogo – z tego co pamiętam ceny takie jak u nas, chleb 3,5, ziemniaki 2, banany 4 – tylko podane ceny w EUR.Jak widać jak wejdziemy do strefy EUR u nas też będą takie ceny.
skoro tak to zainwestuj swój cały majątek w zakup czegokolwiek przed wejściem i pomnożysz go czterokrotnie. nie wpadłeś na to czy jedyne na czym się znasz to narzekanie ?
sebaa, 1 września 2015, 10:50 | odpowiedz
bikerA może ktoś chętny na styczeń na Gwadelupę? Dobrze byłoby 4 osoby zebrać, apartament już wypatrzyłem. Auto wypożyczyć i pobyczyć się trochę. chętnych zapraszam na maila:elzik@gazeta.pl
Ja jestem chętny jeśli w pokoju będą co najmniej 2 kobiety. Dla mnie 1 i dla ciebie.
prof. dr hab. inż Anton Lucjusz Dambyldor, 1 września 2015, 11:09 | odpowiedz
pytanko do obieżyświatów jak z jednej z tych wysp dostać się na Dominikę i jaki to koszt?
jan, 1 września 2015, 11:18 | odpowiedz
Jan - np LIAT z Point-a-Pitre za ok 200-230 dolarow w dwie strony znajdziesz. Trafiaja sie tez promocje i wtedy ok 100 dolarow przelot kosztuje ale to rzadko. Lata tez Winair. Z Martyniki nie lecialem ale sprawdzilbym LIAT. Co do lodzi wiem ze sa ale cen nie znam, wiec sie nie wypowiem. Dominika - swietny wybor ale nie dla "byczacych sie" na plazach czy zwiedzaczy samochodowych. Dla chcacych robic jakis trekking wyspa jest super.
goral, 1 września 2015, 11:46 | odpowiedz
Mam pytanie do doświadczonych podróżników: polecalibyście bardziej Martynikę/Gwadelupę czy może Barbados/Antigua? AF ma niezłe ceny lotów do swoich posiadłości zamorskich, ale widzę że nie cieszą się one dobrą sławą :)
And, 1 września 2015, 12:19 | odpowiedz
goralJan – np LIAT z Point-a-Pitre za ok 200-230 dolarow w dwie strony znajdziesz. Trafiaja sie tez promocje i wtedy ok 100 dolarow przelot kosztuje ale to rzadko. Lata tez Winair. Z Martyniki nie lecialem ale sprawdzilbym LIAT. Co do lodzi wiem ze sa ale cen nie znam, wiec sie nie wypowiem. Dominika – swietny wybor ale nie dla „byczacych sie” na plazach czy zwiedzaczy samochodowych. Dla chcacych robic jakis trekking wyspa jest super.
Ze niby Dominikana nie ma ladnych plaz do byczenia sie?
dominik, 1 września 2015, 12:46 | odpowiedz
Ze niby Dominikana nie ma ladnych plaz do byczenia sie? Dominika, takie państwo.
Nogus, 1 września 2015, 13:27 | odpowiedz
And - wszystko zalezy od tego, czego oczekujesz. Klimaty kolonialne, jakies latwe trekkingi, spacery to Gwadelupa, plaze i rum - Barbados, plaze i nurki - Antigua. Moze tez warto rozwazyc inne wyspy: Grenada, Dominika np... Nie mylic z Dominikana oczywiscie :-)
goral, 1 września 2015, 13:46 | odpowiedz
goralJan – np LIAT z Point-a-Pitre za ok 200-230 dolarow w dwie strony znajdziesz. Trafiaja sie tez promocje i wtedy ok 100 dolarow przelot kosztuje ale to rzadko. Lata tez Winair. Z Martyniki nie lecialem ale sprawdzilbym LIAT. Co do lodzi wiem ze sa ale cen nie znam, wiec sie nie wypowiem. Dominika – swietny wybor ale nie dla „byczacych sie” na plazach czy zwiedzaczy samochodowych. Dla chcacych robic jakis trekking wyspa jest super.
Byliśmy na początku roku na Dominice, I bardzo gorąco polecam. Dzika, zielona wyspa, z ogromną ilością gór i wulkanów oraz małą ilością turystów. A poza tym jest dużo tańsza niż wyspy francuskie - trekkingowo/hikingowo fantastyczny wybór. W ramach inspiracji polecam szlak waitukubuli trail (http://www.waitukubulitrail.com/). Najbardziej podobało nam się boiling lake (drugie największe boiling lake na świecie) i Champagne Reef. Jak się dostać na Dominikę: płyneliśmy promem Express des Iles z Fort de France do Roseau, koszt ok 120Euro w dwie strony (http://www.express-des-iles.com/) Na wyspie można wypożyczyć samochód - ruch lewostronny.
K13, 1 września 2015, 14:56 | odpowiedz
AndMam pytanie do doświadczonych podróżników: polecalibyście bardziej Martynikę/Gwadelupę czy może Barbados/Antigua?AF ma niezłe ceny lotów do swoich posiadłości zamorskich, ale widzę że nie cieszą się one dobrą sławą
Do zwiedzania francuskie wyspy są ciekawsze, po pierwsze znacznie większe, trzeba wypożyczyć samochód ( z taniej miejscowej wypożyczalni, nie z sieciówki). Drogi i jazda po nich zaskoczyły nawet mnie. Niestety na Gwadelupie trzeba dobrze zaznajomić się z mapą, żeby nie stać w godzinnych korkach pomiędzy Haute i Basse terre. Sporo tras trekkingowych, choć wszytko oczywiście mocno ucywilizowane + spore wodospady, do jednego z nich schodzi się nawet po poionowej skarpie trzymając się korzeni. Ogólnie nasz pobyt wyglądał w ten sposób. Śniadanie, szybki basen z dziećmi i w drogę, powrót ok 20, basen, kolacja i wyro i tak 10 dni na Gwadelupie. Martynika jest słabsza pod tym względem, za to jest mniej korków na drogach
Artur, 1 września 2015, 15:14 | odpowiedz
Gwadelupa fantastyczna do trekkingów. Polecam wspinaczkę na wulkan La Soufrière oraz wyprawe przez las na ogromne wodospady:) Ja akurat skorzystałem w drugim tygodniu pobytu z rejsu po Karaibach (Dominikana, Martynika, Sint Maarten, Tortola, Antigua). Wypłynięcia z Pointe-a-Pitre.
mac, 1 września 2015, 15:33 | odpowiedz
3 dni temu na wyspie Dominika (nie mylić z Dominikaną) ponad 20 osób poniosło śmierć a wyspa cofnęła się w rozwoju o 20 lat po zniszczeniach wyrządzonych przez tropikalny sztorm Erika - to czas huraganów na Karaibach....
Flecistka, 1 września 2015, 16:31 | odpowiedz
Avatar użytkownika
prof. dr hab. inż Anton Lucjusz Dambyldor
bikerA może ktoś chętny na styczeń na Gwadelupę? Dobrze byłoby 4 osoby zebrać, apartament już wypatrzyłem. Auto wypożyczyć i pobyczyć się trochę. chętnych zapraszam na maila:elzik@gazeta.pl
Ja jestem chętny jeśli w pokoju będą co najmniej 2 kobiety. Dla mnie 1 i dla ciebie.
słuchaj kobietę dla Ciebie już mam, choć nie znam Twoich gustów. Bilety kupione 21-26.01. Szukamy jeszcze jednej kobiety raczej z francuskim.
biker, 1 września 2015, 20:34 | odpowiedz
goralAnd – wszystko zalezy od tego, czego oczekujesz. Klimaty kolonialne, jakies latwe trekkingi, spacery to Gwadelupa, plaze i rum – Barbados, plaze i nurki – Antigua. Moze tez warto rozwazyc inne wyspy: Grenada, Dominika np… Nie mylic z Dominikana oczywiscie
Ja akurat celuję bardziej w leniwy wypoczynek na plaży, od czasu do czasu urozmaicany zwiedzaniem wyspy :) A dlatego akurat wymieniłem te 4 wyspy, ponieważ planuję lecieć w grudniu (myślisz, że to dobry termin?) i ceny są całkiem przyzwoite :)
And, 2 września 2015, 10:20 | odpowiedz
And
goralAnd – wszystko zalezy od tego, czego oczekujesz. Klimaty kolonialne, jakies latwe trekkingi, spacery to Gwadelupa, plaze i rum – Barbados, plaze i nurki – Antigua. Moze tez warto rozwazyc inne wyspy: Grenada, Dominika np… Nie mylic z Dominikana oczywiscie
Ja akurat celuję bardziej w leniwy wypoczynek na plaży, od czasu do czasu urozmaicany zwiedzaniem wyspy A dlatego akurat wymieniłem te 4 wyspy, ponieważ planuję lecieć w grudniu (myślisz, że to dobry termin?) i ceny są całkiem przyzwoite
Grudzień to bardzo dobry termin, o ile masz już coś w przyzwoitych cenach. Sądzę że wybór między Gwadelupą a Barbados będzie najsensowniejszy. Te wyspy są różne, ale zapewniają to co lubisz.
goral, 2 września 2015, 11:41 | odpowiedz
Ktoś może na przełomie lutego i marca? Bilet kupiony na 26.02-13.03, Martynika. W planie także Gwadelupa bądź St. Lucia. Towarzysz poszukiwany! :)
Emyska, 11 września 2015, 21:54 | odpowiedz
macGwadelupa fantastyczna do trekkingów. Polecam wspinaczkę na wulkan La Soufrière oraz wyprawe przez las na ogromne wodospady:) Ja akurat skorzystałem w drugim tygodniu pobytu z rejsu po Karaibach (Dominikana, Martynika, Sint Maarten, Tortola, Antigua). Wypłynięcia z Pointe-a-Pitre.
ONa***, 27 września 2015, 19:13 | odpowiedz
A mozesz zdradzic, z jaka firma rezerwowales ten rejs karaibski- online czy gdzies na miejscu? Jaki orientacyjnie koszt i czy wymagana jest wiza?
ONa***, 27 września 2015, 19:16 | odpowiedz
Podaj proszę maila, lub napis zna mojego martino01@interia.pl
martino01, 15 października 2015, 9:25 | odpowiedz
Jakiego masz maila? Pozdrawiam, Marcin
martino01, 15 października 2015, 9:27 | odpowiedz
Avatar użytkownika
K13
goralJan – np LIAT z Point-a-Pitre za ok 200-230 dolarow w dwie strony znajdziesz. Trafiaja sie tez promocje i wtedy ok 100 dolarow przelot kosztuje ale to rzadko. Lata tez Winair. Z Martyniki nie lecialem ale sprawdzilbym LIAT. Co do lodzi wiem ze sa ale cen nie znam, wiec sie nie wypowiem. Dominika – swietny wybor ale nie dla „byczacych sie” na plazach czy zwiedzaczy samochodowych. Dla chcacych robic jakis trekking wyspa jest super.
Byliśmy na początku roku na Dominice, I bardzo gorąco polecam. Dzika, zielona wyspa, z ogromną ilością gór i wulkanów oraz małą ilością turystów. A poza tym jest dużo tańsza niż wyspy francuskie – trekkingowo/hikingowo fantastyczny wybór. W ramach inspiracji polecam szlak waitukubuli trail (http://www.waitukubulitrail.com/). Najbardziej podobało nam się boiling lake (drugie największe boiling lake na świecie) i Champagne Reef.Jak się dostać na Dominikę: płyneliśmy promem Express des Iles z Fort de France do Roseau, koszt ok 120Euro w dwie strony (http://www.express-des-iles.com/)Na wyspie można wypożyczyć samochód – ruch lewostronny.
Byłem i na Martynice (w 2014) i na Gwadelupie i Dominice (2015). Polecam każdą:). Chociaż gdybym miał wybierać to postawiłbym na Martynikę. Fantastyczne plaże a do tego mnóstwo możliwości trekkingowych (wodospady, las deszczowy). Gwadelupa jest też warta odwiedzenia ale podział na Basse Terre i GrandeTerre powoduje, że robią się pewne problemy z planowaniem. Na GT nizinnie, wiec raczej tylko plaże i miasteczka, z kolei na BT góry i jedna droga dokoła wyspy więc raczej tylko trekking. na Martynice można to lepiej zaplanować. Dominika - dzika, fantastyczne wodospady. Plaże (z wyjątkiem Batibou) słabe, ale nie po to jedzie się na Dominikę. Nie zgodzę się co do cen, bo właśnie na francuskich wyspach jest znacznie taniej niż na Dominice. A kiedy porównywałem inne wyspy (Barbados, Antigua, St. Vincent) to podobnie - na korzyść francuskich. I uwaga ogólna - jak zwiedzać te wyspy to koniecznie wynajętym samochodem. Bez niego nie dotrze się do najwspanialszych miejsc na każdej z tych 3 uroczych wysp. I jeszcze jedna uwaga. W 2015 mnóstwo karaibskich plaż zawalonych wodorostami. Na Gwadelupie tylko na nielicznych dało się pływać, tylko nieliczne były czyste. A na niektórych aż serce z żalu pękało bo nie miały swojego uroku.
Miras2, 30 listopada 2015, 16:30 | odpowiedz
Avatar użytkownika
ArtutWyspy ładne, zwłaszcza Gwadelupa ale ceny z kosmosu, niechęć miejscowych do pracy miesza się z francuskim komunizmem, ulicznego żarcia brak, banany z pola obok droższe niż w Biedronce i ogólnie brak klimatu karaibskiego charakterystycznego dla wysp hiszpańskojęzycznych. Co chwila jakiś strajk a miejscowi pilnują głównie przywilejów socjalnych.
Ceny jak w Europie. Jaki kosmos?
Miras2, 30 listopada 2015, 16:31 | odpowiedz
W koncu konkret
Miras2
K13
goralJan – np LIAT z Point-a-Pitre za ok 200-230 dolarow w dwie strony znajdziesz. Trafiaja sie tez promocje i wtedy ok 100 dolarow przelot kosztuje ale to rzadko. Lata tez Winair. Z Martyniki nie lecialem ale sprawdzilbym LIAT. Co do lodzi wiem ze sa ale cen nie znam, wiec sie nie wypowiem. Dominika – swietny wybor ale nie dla „byczacych sie” na plazach czy zwiedzaczy samochodowych. Dla chcacych robic jakis trekking wyspa jest super.
Byliśmy na początku roku na Dominice, I bardzo gorąco polecam. Dzika, zielona wyspa, z ogromną ilością gór i wulkanów oraz małą ilością turystów. A poza tym jest dużo tańsza niż wyspy francuskie – trekkingowo/hikingowo fantastyczny wybór. W ramach inspiracji polecam szlak waitukubuli trail (http://www.waitukubulitrail.com/). Najbardziej podobało nam się boiling lake (drugie największe boiling lake na świecie) i Champagne Reef.Jak się dostać na Dominikę: płyneliśmy promem Express des Iles z Fort de France do Roseau, koszt ok 120Euro w dwie strony (http://www.express-des-iles.com/)Na wyspie można wypożyczyć samochód – ruch lewostronny.
Byłem i na Martynice (w 2014) i na Gwadelupie i Dominice (2015). Polecam każdą:). Chociaż gdybym miał wybierać to postawiłbym na Martynikę. Fantastyczne plaże a do tego mnóstwo możliwości trekkingowych (wodospady, las deszczowy). Gwadelupa jest też warta odwiedzenia ale podział na Basse Terre i GrandeTerre powoduje, że robią się pewne problemy z planowaniem. Na GT nizinnie, wiec raczej tylko plaże i miasteczka, z kolei na BT góry i jedna droga dokoła wyspy więc raczej tylko trekking. na Martynice można to lepiej zaplanować. Dominika – dzika, fantastyczne wodospady. Plaże (z wyjątkiem Batibou) słabe, ale nie po to jedzie się na Dominikę. Nie zgodzę się co do cen, bo właśnie na francuskich wyspach jest znacznie taniej niż na Dominice. A kiedy porównywałem inne wyspy (Barbados, Antigua, St. Vincent) to podobnie – na korzyść francuskich. I uwaga ogólna – jak zwiedzać te wyspy to koniecznie wynajętym samochodem. Bez niego nie dotrze się do najwspanialszych miejsc na każdej z tych 3 uroczych wysp. I jeszcze jedna uwaga. W 2015 mnóstwo karaibskich plaż zawalonych wodorostami. Na Gwadelupie tylko na nielicznych dało się pływać, tylko nieliczne były czyste. A na niektórych aż serce z żalu pękało bo nie miały swojego uroku.
blondynka, 2 lipca 2016, 14:42 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »