więcej okazji z Fly4free.pl

Ryanair otwiera loty krajowe! Polecimy z Warszawy do Gdańska i Wrocławia!

Michael O'Leary, dyrektor generalny linii lotniczych Ryanair, podczas konferencji w Warszawie ogłosił dziś chęć rozwoju działalności operacyjnej na lotnisku w Modlinie. Ryanair uruchamia pierwsze loty krajowe po Polsce!

W marcu 2014 polecimy z Modlina do Wrocławia i Gdańska. Połączenia będą realizowane codziennie. Przewoźnik nie wyklucza także dodanie innych miast w Polsce z Warszawy Modlin.

Ceny lotów na nowo otwartych trasach mają zaczynać się od 99 PLN w jedną stronę, czekamy na promocje 😉 Rejsy Ryanair z Warszawy do Gdańska i Wrocławia będą dostępne w sprzedaży od 1 listopada. Loty będą realizowane samolotami Boeing 737-800, które posiadają 189 miejsc.

Przewoźnik zapowiedział także chęć otworzenia bazy na lotnisku w Modlinie we wrześniu 2014. W przyszłym roku Ryanair planuje otworzenie 6-7 nowych tras krajowych.

ryanair MOL

Michael O’Leary z Ryanair w Warszawie powiedział:

„Jesteśmy zadowoleni ze wzrostu rezerwacji od czasu ogłoszenia powrotu lotów Ryanaira do Modlina od 30 września już za 5 dni. Od przyszłego roku Ryanair będzie operować na ponad 30 trasach do / z Warszawy Modlina i liczymy, że przewieziemy 1,5 mln pasażerów do / z Modlina w 2014 roku.

Nie mamy wątpliwości, że lokalizacja Warszawa Modlin (tylko 38km od centrum Warszawy), przy nisko kosztowej bazie, tanim parkingu i łatwym tpołaczeniu autobusowym, pozwoli ułatwić wybór tego lotniska pasażerom, którzy polecą pierwszymi polskimi rejsami krajowymi Ryanaira z Gdańska i Wrocławia do Warszawy.

W ciągu ostatnich dwóch lat Ryanair stał się liniami lotniczymi nr w Polsce przewożąc więcej pasażerów niż LOT. Nasze dwa pierwsze połączenia krajowe przyniosą znacznie niższe ceny biletów lotniczych dla polskich konsumentów, a wreszcie pomogą uwolnić ich od wysokich cen biletów LOT-u na trasach krajowych.”

mol 2

Oto oficjalny cennik lotów Ryanaira na nowych połączeniach. Lotach z Modlina do Salonik i Alicante były ogłoszone już wcześniej.

cennik Ryanair

Przewoźnik także potwierdza duże cięcia w swojej siatce połączeń na sezon zimowy. Jednak jeszcze jak poinformował Michael O’Leary „rozkład nie jest jeszcze zatwierdzony i mogą nastąpić korekty”.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Nie uda mu się lot ma monopol
dery, 26 września 2013, 14:59 | odpowiedz
Dla mnie bomba! Koniec gnicia 7h w PKP do Wroc z Waw.
ciastko, 26 września 2013, 14:59 | odpowiedz
i tłucz się z Modlina do centrum busem
piter, 26 września 2013, 15:00 | odpowiedz
mega hit i news dekady!
maciejwroclaw, 26 września 2013, 15:01 | odpowiedz
Nie ma już co kupować biletów Lotu. To będzie koniec...
GREG, 26 września 2013, 15:01 | odpowiedz
mega hit i news dekady
maciej wroclaw, 26 września 2013, 15:01 | odpowiedz
Piękna wiadomość, dużo namiesza na rynku lotniczym w naszym kraju. Ale skakać pod sufit z radości, zacznę dopiero jak to usłyszymy z ust MOL'a.
richardbranson, 26 września 2013, 15:01 | odpowiedz
piteri tłucz się z Modlina do centrum busem
Dokładnie. Po cholerę komu latać pod Warszawę? To miałoby sens, gdyby loty odbywały się na Chopina, skąd jest rzut beretem do największego skupiska biurowego stolicy na Mokotowie...
Czytelnick, 26 września 2013, 15:03 | odpowiedz
prezes potwierdza, loty od marca 2014!!!
maciej wroclaw, 26 września 2013, 15:05 | odpowiedz
ciastkoDla mnie bomba! Koniec gnicia 7h w PKP do Wroc z Waw.
1,5 h na lotnisko Wrocław (dojazd + odprawa), + 1 h lotu + 30 min transfer + 1,5 h busem do Wwy. Oszczędnośc jest, ale nie taka znowu mega.
Miś, 26 września 2013, 15:05 | odpowiedz
Poznaniacy pozdrawiaja Pana O'Leary...
moi, 26 września 2013, 15:05 | odpowiedz
Czy ja wiem, gdyby to było połączenie z Chopina to super a tak to raczej średnia rewelacja.
karol, 26 września 2013, 15:06 | odpowiedz
CzytelnickDokładnie. Po cholerę komu latać pod Warszawę? To miałoby sens, gdyby loty odbywały się na Chopina, skąd jest rzut beretem do największego skupiska biurowego stolicy na Mokotowie…
Porównaj sobie czas przejazdu na tej trasie samochodem albo niskokosztowym pociągiem (czyli nie IC, które jedzie przyzwoicie a go Gdańska będzie niedługo zapier*) i zrozumiesz po co.
mmmmmm, 26 września 2013, 15:06 | odpowiedz
Miś
ciastkoDla mnie bomba! Koniec gnicia 7h w PKP do Wroc z Waw.
1,5 h na lotnisko Wrocław (dojazd + odprawa), + 1 h lotu + 30 min transfer + 1,5 h busem do Wwy. Oszczędnośc jest, ale nie taka znowu mega.
1,5 ha to chyba w godzinach szczytu, mając szczęście i mega korek.
xx, 26 września 2013, 15:07 | odpowiedz
OK, mamy oficjalne potwierdzenie na 100% http://www.ryanair.com/pl/informacje/ryanair-oglasza-pierwsze-2-polskie-polaczenia-krajowe
richardbranson, 26 września 2013, 15:09 | odpowiedz
piteri tłucz się z Modlina do centrum busem
nie kazdy musi mieszkac w centrum warszawy.
gosc, 26 września 2013, 15:10 | odpowiedz
Krajówki? Super. Ryan to nie OLT, więc w ABW chyba zaczną siedzieć po godzinach :)
Don_Bartoss, 26 września 2013, 15:10 | odpowiedz
mmmmmm
CzytelnickDokładnie. Po cholerę komu latać pod Warszawę? To miałoby sens, gdyby loty odbywały się na Chopina, skąd jest rzut beretem do największego skupiska biurowego stolicy na Mokotowie…
Porównaj sobie czas przejazdu na tej trasie samochodem albo niskokosztowym pociągiem (czyli nie IC, które jedzie przyzwoicie a go Gdańska będzie niedługo zapier*) i zrozumiesz po co.
biorąc pod uwage ze s8 z wrocławia całkiem ładnie się buduje to uważam ze samochodem będzie można w porównywalnym czasie dostać sie do Wrocławia jak samolotem przez Modlin
ZBN, 26 września 2013, 15:11 | odpowiedz
a co z lotami, ktore zostaly skasowane po 5 lisyopada a ludzie kupili juz bilety???
xxx, 26 września 2013, 15:13 | odpowiedz
Czemu każdy uważa, że lecąc do/z Modlina, to leci się do Warszawy?
modliniak, 26 września 2013, 15:13 | odpowiedz
Na tej konferencji tylko ogłosili te dwie nowe krajówki? Miało być na temat wielkiego rozwoju a tu tylko dwie krajówki... Liczyłem na południowy kierunek z Modlina a nie takie coś
Okim, 26 września 2013, 15:14 | odpowiedz
a co z ludzmi ktorych nabili w butelke i po 3 dniach mega promocji skasowali im loty, do dzis nie informujac o tym? kupisz bilet do gdanska i ci odwolaja, zapominajac o poinformowaniu, lepiej niz pkp
qba, 26 września 2013, 15:16 | odpowiedz
OkimNa tej konferencji tylko ogłosili te dwie nowe krajówki? Miało być na temat wielkiego rozwoju a tu tylko dwie krajówki… Liczyłem na południowy kierunek z Modlina a nie takie coś
Przecież powiedzieli, że w przyszłym roku ma być 6-7 krajówek.
Modliniak, 26 września 2013, 15:16 | odpowiedz
Nie lubię RyanAira, ale "lubię to!"...
sirocco, 26 września 2013, 15:18 | odpowiedz
piteri tłucz się z Modlina do centrum busem
Zależy jak dla kogo. Z Żoliborza do Modlina mam jakieś 30 km, na Okęcie ok. 20 km - tyle że w korkach... Autobusem z Młocin do Modlina pojedzie się mniej więcej tyle, ile by się jechało na Okęcie... więc nie dramatyzujmy :)
Grex, 26 września 2013, 15:26 | odpowiedz
Z Katowic nie ma to sensu. Pociag z centrum do centrum jedzie <3h za maks 117zl (2kl), a czesto nawet za 60-80. Wiecej zajmie dojazd na oba lotniska, niz sama podroz pociagiem :-)
Milek, 26 września 2013, 15:27 | odpowiedz
gosc
piteri tłucz się z Modlina do centrum busem
nie kazdy musi mieszkac w centrum warszawy.
Dotyczy to 80-90% pasażerów. Reszta się nie liczy.
zapinio, 26 września 2013, 15:27 | odpowiedz
ciastkoDla mnie bomba! Koniec gnicia 7h w PKP do Wroc z Waw.
Ale i Polskibus posmutnieje - trasa do Wrocławia to był też ich hit.
Grex, 26 września 2013, 15:27 | odpowiedz
Miś
ciastkoDla mnie bomba! Koniec gnicia 7h w PKP do Wroc z Waw.
1,5 h na lotnisko Wrocław (dojazd + odprawa), + 1 h lotu + 30 min transfer + 1,5 h busem do Wwy. Oszczędnośc jest, ale nie taka znowu mega.
Ale wygoda większa - wolę siedzieć przy kawie na lotnisku niż cisnąć się w autobusie kolejną godzinę.
alex, 26 września 2013, 15:30 | odpowiedz
"Ceny lotów ...(krajowych)... mają zaczynać się od 99 PLN" no to czekamy na promocje, bo przez Skandynawię wyjdzie taniej
drak, 26 września 2013, 15:36 | odpowiedz
Kraków - Gdańsk by FR :) Mają w KRK zbazowane samoloty a połączenie ma potencjał
dans, 26 września 2013, 15:39 | odpowiedz
Według mnie szału nie zrobią. Mogli by konkurować z lotem gdyby to były loty z Okęcia. Czasami latam krajówkami LOT-u i dużą część pasażerów stanowią ludzie przesiadający się z innych samolotów, więc tych Ryanair nie podbierze. Ludzi jeżdżących w delegacje i na różne spotkania tez raczej nie. Po drugie trzeba doliczyć czas i koszt dojazdu z/do Modlina. Reasumując to połączenie będzie dobre dla ludzi mieszkających w okolicach Nowego Dworu Mazowieckiego i ewentualnie udających się z Modlina w dalsza podróż samolotami Ryanair'em. Lot z Warszawy przez Modlin do Wrocławia/Gdańska może przegrywać rywalizację z LOT-em i być może nawet z pociągiem po zakończeniu modernizacji linii kolejowych. Dla wielu ludzi cena nie jest najważniejszym kryterium i wolą zapłacić więcej ale dolecieć do lotniska blisko centrum i nie tułać się jeszcze z Modlina do Warszawy.
Marcin, 26 września 2013, 15:49 | odpowiedz
zapinio
gosc
piteri tłucz się z Modlina do centrum busem
nie kazdy musi mieszkac w centrum warszawy.
Dotyczy to 80-90% pasażerów. Reszta się nie liczy.
Jak to obliczyles?
gosc, 26 września 2013, 15:50 | odpowiedz
Szczerze to nie wróżę im powodzenia na tych trasach, Modlin to nie Chopin a w przypadku tak krótkich ma to bardzo duże znaczenie. Trochę polatają w połowie pustym 738 i zrezygnują z tej trasy. Jak mógłbym coś podpowiedzieć to KRK-GDN mogłoby mieć sens.
wartek, 26 września 2013, 15:53 | odpowiedz
gosc
piteri tłucz się z Modlina do centrum busem
nie kazdy musi mieszkac w centrum warszawy.
Ludzie mieszkają np. w Piaseczne... Ale mniejsza o to. Zwróćcie wagę jakie piękne i wielkie możliwości otwierają się przed młodzieżą mieszkająca w Nowym Dworze. Mogą studiować w Szkole Morskiej, Uniwersytecie Wrocławski. Wróżę rychłą degradację stołecznych uczelni!
lukasz, 26 września 2013, 15:55 | odpowiedz
Czytelnick
piteri tłucz się z Modlina do centrum busem
Dokładnie. Po cholerę komu latać pod Warszawę? To miałoby sens, gdyby loty odbywały się na Chopina, skąd jest rzut beretem do największego skupiska biurowego stolicy na Mokotowie…
Już widzę jak jakiś biznesmen ląduje w Modlinie i jedzie do Śródmieścia, Mokotowa. Woli dać 100-200 zł więcej i wylądować w normalnym miejscu. A "zwykły szary człowiek" nie lata na trasach na tyle często by utrzymać krajowe loty.
Magdaaa, 26 września 2013, 15:56 | odpowiedz
lukasz
gosc
piteri tłucz się z Modlina do centrum busem
nie kazdy musi mieszkac w centrum warszawy.
Ludzie mieszkają np. w Piaseczne… Ale mniejsza o to. Zwróćcie wagę jakie piękne i wielkie możliwości otwierają się przed młodzieżą mieszkająca w Nowym Dworze. Mogą studiować w Szkole Morskiej, Uniwersytecie Wrocławski. Wróżę rychłą degradację stołecznych uczelni!
hahaha i co będą latać codziennie na zajęcia? xD nawet co 2 weekend dla przeciętnego studenta to jest nie do przejścia
Milag92, 26 września 2013, 15:58 | odpowiedz
Serio tak was podnieca perspektywa dojazdu na lotnisko w Gdańsku/Wrocławiu, dalej lot do kurnika i minimum godzinka na dojazd do centrum Warszawy? Dopóki WMI nie zostanie wymienione na WAW, dopóty ten pomysł nie ma żadnej przyszłości...
staś, 26 września 2013, 16:00 | odpowiedz
Po co znowu narzekać. We Francji, Hiszpanii i Włoszech też R ma kilka połączeń krajowych. Latają, ceny nie są niskie, a wokół szybkie pociągi i prawdziwe autostrady. Jakby się nie opłacało to by nie latali. O Polskiego busa nie ma co się martwić, ceny mają niższe.
raf, 26 września 2013, 16:06 | odpowiedz
piteri tłucz się z Modlina do centrum busem
wysiadasz z ModlinBusa na przystanku metro Młociny i dalej metrem, po 15 minutach będziesz w centrum
WD32, 26 września 2013, 16:08 | odpowiedz
Grex
piteri tłucz się z Modlina do centrum busem
Zależy jak dla kogo. Z Żoliborza do Modlina mam jakieś 30 km, na Okęcie ok. 20 km – tyle że w korkach… Autobusem z Młocin do Modlina pojedzie się mniej więcej tyle, ile by się jechało na Okęcie… więc nie dramatyzujmy
ja też z Bielan mam bliżej do Modlina niż na Okęcie , jedyny minus to brak dojazdu komunikacja miejską
WD, 26 września 2013, 16:09 | odpowiedz
Koszmar!!
Marcin, 26 września 2013, 16:12 | odpowiedz
Zdecydowanie dla mnie LOT a nie ten plastikowy badziew!
Marcin, 26 września 2013, 16:12 | odpowiedz
Hmm LOT pewnie "wyleci" z rynku, wiec za kilka lat tylko oni moga obslugiwac krajowki, a na PKP za bardzo bym generalnie nie liczyl z "szybka koleja", bo remont np. WAW-GDA kolejowej trwa juz prawie 10 lat. Jak im sie oplacic latanie odrzutowcami? Chyba, ze rzeczywiscie uznali iz beda mieli 100% oblozenie z racji brakow PKP...
eargonwsd, 26 września 2013, 16:14 | odpowiedz
mmmmmm
CzytelnickDokładnie. Po cholerę komu latać pod Warszawę? To miałoby sens, gdyby loty odbywały się na Chopina, skąd jest rzut beretem do największego skupiska biurowego stolicy na Mokotowie…
Porównaj sobie czas przejazdu na tej trasie samochodem albo niskokosztowym pociągiem (czyli nie IC, które jedzie przyzwoicie a go Gdańska będzie niedługo zapier*) i zrozumiesz po co.
hmm... samochodem Wro-Waw to 3h z małym hakiem więc.... sorry Modlin....
as, 26 września 2013, 16:14 | odpowiedz
Liczę na Poznań-Kraków :-) Byłoby wspaniale!
poznaniak, 26 września 2013, 16:16 | odpowiedz
Nie z Warszawy, tylko z Modlina.
krzysiek, 26 września 2013, 16:21 | odpowiedz
Typowe w Polsce - byleby narzekac, byleby patrzec na wszystko w zlym swietle... Ja np nie mam samochodu, pociagiem ostatnio jechalem na trasie wro-poz i pociag mial 1.5h opoznienia. Wole siedzie w czystym terminalu, niz zazulonych dworcach kolejowych. Nie podoba ci sie oferta? Siedz cicho i z niej po prostu nie korzystaj...
Janek, 26 września 2013, 16:28 | odpowiedz
Nie jestem z W-wy ale sory Modlin to nie Warszawa-nazwa lotniska jest błędna. Dla mnie z Gdańska lot do Modlina nie ma sensu bo potem będę się tułał minumum godzinę do W-wy a jak jadę dalej to też mi nie pasuje. To albo pojadę LOTEm jak mnie stać albo PKP albo Polskim busem. Biznes rajankiem nie będzie latał a szaraki jak ja maja to w d bo to tanio wcale nie wyjdzie o niewygodzie nie wspominając. Sens maja połaczenia GDN-KRK, POZ-KRK, GDN-LUZ i wtedy można dać 100 zł. Ale Modlin szkoda czasu chyba że ktoś robi składaka ale Franca jest niepoważna wystarczy zobaczyć jak robi promocje a potem nawet nie raczy poinformować o odwołaniach
Adam, 26 września 2013, 16:36 | odpowiedz
Nowak, wsadź sobie w De swoje zegarki. Nie musisz już udawać, że budujesz autostradę z Wrocka do Wwy!
Paweł, 26 września 2013, 16:46 | odpowiedz
Z Modlina do Gdańska to jest bez sensu. Godzina do Modlina, godzinę przed odlotem trzeba być, pół godziny rezerwy czasowej, około 50 minut lotu (wliczając kołowanie), czterdzieści minut jazdy z Rębiechowa do centrum. Razem wynosi około czterech godzin. Pociąg dziś jedzie niecałe pięć godzin i kosztuje 66 PLN. Od połowy przyszłego roku będzie jeździł cztery godziny a od grudnia 2014 dwie i pół godziny za 120 PLN. Latanie z Chopina to byłaby REWELACJA. OLT EXPRESS miał na tej trasie 10 rejsów dziennie i wszystkie prawie 100% obłożenia. Mieszkam w Gdańsku a pracuję w Warszawie. Dotychczas odbyłem około 300 rejsów na tej trasie. LOT ma dziś bardzo wysokie obłożenie dlatego ceny wywindował tak, że już mnie na Niego nie stać. Ostatni lot mam 20 października. Mam nadzieję, że ktoś kupi tą markę bo jeżeli nie to czeka Go los MALEV-a i na jego gruzach powstanie taki drugi WIZZ. Nie sądzę by każdy Obywatel Polski chciał dopłacić kolejne trzydzieści złotych "pożyczki". Teraz, do czasu upadku LOT-u, czeka mnie pociąg.
Wlodek, 26 września 2013, 16:52 | odpowiedz
TE 99zł i tak to jest drogo - przecież np, w Hiszpanii na podobnych odległościach płaci się 15e
lukas, 26 września 2013, 17:05 | odpowiedz
WlodekZ Modlina do Gdańska to jest bez sensu. Godzina do Modlina, godzinę przed odlotem trzeba być, pół godziny rezerwy czasowej, około 50 minut lotu (wliczając kołowanie), czterdzieści minut jazdy z Rębiechowa do centrum. Razem wynosi około czterech godzin. Pociąg dziś jedzie niecałe pięć godzin i kosztuje 66 PLN. Od połowy przyszłego roku będzie jeździł cztery godziny a od grudnia 2014 dwie i pół godziny za 120 PLN. Latanie z Chopina to byłaby REWELACJA. OLT EXPRESS miał na tej trasie 10 rejsów dziennie i wszystkie prawie 100% obłożenia. Mieszkam w Gdańsku a pracuję w Warszawie. Dotychczas odbyłem około 300 rejsów na tej trasie. LOT ma dziś bardzo wysokie obłożenie dlatego ceny wywindował tak, że już mnie na Niego nie stać. Ostatni lot mam 20 października. Mam nadzieję, że ktoś kupi tą markę bo jeżeli nie to czeka Go los MALEV-a i na jego gruzach powstanie taki drugi WIZZ. Nie sądzę by każdy Obywatel Polski chciał dopłacić kolejne trzydzieści złotych „pożyczki”. Teraz, do czasu upadku LOT-u, czeka mnie pociąg.
Właśnie dlatego, ze obłożenie jest duże ceny są wysokie. Każda linia lotnicza zrobi to samo. Jeżeli ma bardzo duże obłożenie samolotów podwyższy ceny. Takie kierunki jak WAW-SZZ, WAW-GDN, WAW-WRO maja duże zapełnienie pomimo stosunkowo wysokich cen. Kierunki WAW-POZ, WAW-KTW, WAW-KRK muszą rywalizować z pociągami( które jadą często krócej niż 3h)Marcin i tam ceny są niższe. LOT oprócz pasażerów transferowych chce przyciągnąć niższymi cenami także pasażerów rozpoczynających podróż w Warszawie.
Marcin, 26 września 2013, 17:10 | odpowiedz
WlodekZ Modlina do Gdańska to jest bez sensu. Godzina do Modlina, godzinę przed odlotem trzeba być, pół godziny rezerwy czasowej, około 50 minut lotu (wliczając kołowanie), czterdzieści minut jazdy z Rębiechowa do centrum. Razem wynosi około czterech godzin. Pociąg dziś jedzie niecałe pięć godzin i kosztuje 66 PLN. Od połowy przyszłego roku będzie jeździł cztery godziny a od grudnia 2014 dwie i pół godziny za 120 PLN.
z Metra Młociny 35 minut. no ale trzeba uwzględnić, że nie koniecznie bedzie jechac o potrzebnej nam godzinie.Wiekszosc osob do dworca centralnego tez musi dojechac. Dla czesci osob moze byc tez lepszym siedziec w kawiarni na lotnisku niz w pociagu (w Psuedolino ma nie byc nawet restauracyjnych, tylko barowe z miejscami stojacymi). Po trzecie nie wierzylbym w te 2,5h niestety.
Krzysiek, 26 września 2013, 17:14 | odpowiedz
Czytelnick
piteri tłucz się z Modlina do centrum busem
Dokładnie. Po cholerę komu latać pod Warszawę? To miałoby sens, gdyby loty odbywały się na Chopina, skąd jest rzut beretem do największego skupiska biurowego stolicy na Mokotowie…
ale z Chopina do centrum to tez ze 20 min trzeba by jechać ah, gdyby lądowali gdzieś koło pałacu kultury!!
Harnaś Janosik, 26 września 2013, 17:25 | odpowiedz
Dla mnie bomba! Może uda się złożyć jakiś składak przez Modlin, na kierunek którego nie mamy w Gdańsku :)
biochemik, 26 września 2013, 17:38 | odpowiedz
ciastkoDla mnie bomba! Koniec gnicia 7h w PKP do Wroc z Waw.
pognijesz sobie w autobusie w Łomiankach :)
Marek, 26 września 2013, 17:56 | odpowiedz
Ludzie nie kumacie po co to wszystko! Nie chodzi tutaj tylko i wyłącznie o latanie po Polsce, przecież ile jest różnych promocji z wro i gda? Pewne kierunki nie latają z wwa a to otwiera możliwość taniego skladaka :) biochemik dobrze kombinujesz
przemo, 26 września 2013, 18:12 | odpowiedz
Hi hi cena 99 zl ale ktos zapomnial za bagaz ceny powyzej 10 kg okolo 100 zl jak nie wiecej wole pociagiem tam oplat za bagaz nie ma
mirko, 26 września 2013, 18:20 | odpowiedz
poczekajcie jak wizz wywęszy biznes i sam poleci do Gdańska
mezo23, 26 września 2013, 18:41 | odpowiedz
karolCzy ja wiem, gdyby to było połączenie z Chopina to super a tak to raczej średnia rewelacja.
Poczekamy max 6 miesięcy i wizzem z Chopina będziesz latał
ricardo, 26 września 2013, 19:21 | odpowiedz
piteri tłucz się z Modlina do centrum busem
Nie tylko busy kursują do Modlina.Możesz taniej i wygodniej dojechać Kolejami Mazowieckimi.Nie wciskaj kitu.
fly, 26 września 2013, 20:07 | odpowiedz
as
mmmmmm
CzytelnickDokładnie. Po cholerę komu latać pod Warszawę? To miałoby sens, gdyby loty odbywały się na Chopina, skąd jest rzut beretem do największego skupiska biurowego stolicy na Mokotowie…
Porównaj sobie czas przejazdu na tej trasie samochodem albo niskokosztowym pociągiem (czyli nie IC, które jedzie przyzwoicie a go Gdańska będzie niedługo zapier*) i zrozumiesz po co.
hmm… samochodem Wro-Waw to 3h z małym hakiem więc…. sorry Modlin….
Ten Twój "mały hak" to ok.2 godz.Chyba,że jesteś stałym klientem programu "Uwaga,pirat"
fly, 26 września 2013, 20:19 | odpowiedz
ciastkoDla mnie bomba! Koniec gnicia 7h w PKP do Wroc z Waw.
...z Modlina? Absurd. Z okęcia to rozumiem, a tak dojazd do modlina (czas dojazdu + niezbędny zapas czasu na wszelki wypadek - korki czy coś + czas na odprawy, kontrole, boarding....i wychodzi tyle co pociągiem do Wrocka. Bez sensu niestety
ase, 26 września 2013, 20:23 | odpowiedz
Powyższe połączenia są atrakcyjne na pierwszy rzut oka, ale faktycznie licząc realny czas to niewielka różnica czasowa (bus, PKP, auto) na trasach 300 km. Hitem byłby GDN-KRK, eurolotem podróżuję raz w miesiącu i obłożenie zawsze powyżej 90%. Niestety, prawdopodobnie takie połączenie nie powstanie, gdyż tu chodzi o Modlin- tam będą maszyny zbazowane i przed głównymi trasami z GDN, czy WRO przy "okazji" zabiorą z Modlina pasażerów do powyższych portów.
bart, 26 września 2013, 21:25 | odpowiedz
przemoLudzie nie kumacie po co to wszystko! Nie chodzi tutaj tylko i wyłącznie o latanie po Polsce, przecież ile jest różnych promocji z wro i gda? Pewne kierunki nie latają z wwa a to otwiera możliwość taniego skladaka biochemik dobrze kombinujesz
Dokładnie panowie , super rozwiązanie na składak również z Gdańska
grego, 26 września 2013, 21:28 | odpowiedz
fly
ashmm… samochodem Wro-Waw to 3h z małym hakiem więc…. sorry Modlin….
Ten Twój „mały hak” to ok.2 godz.Chyba,że jesteś stałym klientem programu „Uwaga,pirat”
NIe do końca. Kluczem jest przejazd pomiędzy Piotrkowem a Sycowem, czyli ok 140 km. Reszta to jest trasa szybkiego ruchu i jedzie się szybko, mieszcząc się w limicie. A zanim Ryanair zacznie latać, to pewnie kolejne odcinki S8 zostaną oddane do użytkowania i samochodem naprawdę będzie się wygodnie i szybko jechało.
vanin, 26 września 2013, 22:02 | odpowiedz
Nalezy pamietac, ze jak sie leci na podrecznym, to handling w modlinie jest o ok 20min krotszy niz na okeciu (liczac czas od ladowania do opuszczenia terminala), wiec przy powrotach nie jest tak zle...szkoda tylko, ze w gdansku jedzie sie strasznie dlugo i czesto w korkach. Jak juz ktos napisal, jak PKP sie w koncu ogarnie i zejdzie ponizej 4-3h (tak bylo jeszcze 10lat temu), to latanie juz nie bedzie sie oplacac i franca sie zwinie. Tluc sie S7 od centrum do centrum to tez masakra. W Wroclawiem jest podobnie, w korkach mozna spedzic 40min w drodze od centrum na lotnisko, ale tu ani PKP ani S8 dlugo nie zagrozi francy...Jeszcze zobaczymy w jakich godzinach beda te loty (czy bedzie szansa w ogole na zainteresowanie biznesu srednie szczebla, bo klasa menadzerska i tak nie bedzie latac lowcostami)
gulakov, 26 września 2013, 22:09 | odpowiedz
Warszawa-Lotnisko Modlin 1,5 h. Czekanie na lot 1,5 h. Lot 1h. Dotarcie do centrum 1 h = 5h podróż. Dla porównania Polski Bus też 5h do Gdańska.
Witold, 26 września 2013, 22:14 | odpowiedz
Wg mnie większość z was nie bierze pod uwagę 1 podstawowej rzeczy - Modlin jako port przesiadkowy. Z Gdańska skąd latam najczęściej mamy kilka połączeń FR, w Modlinie ma być ich ponad 20, w Gdańsku są głównie kierunki na północ, więc jeżeli GDN-WMI będzie rano codziennie, a powrót wieczorem to to ma sens, nawet za te 99zł.
joael, 26 września 2013, 22:46 | odpowiedz
karolCzy ja wiem, gdyby to było połączenie z Chopina to super a tak to raczej średnia rewelacja.
To samo pomyslalem. Na lotnisku trzeba byc wczesniej, plus dojazd do Modlina. Walka o miejsce w samolocie, potem dojazd z lotniska do miasta. Oceniam, ze calosc z dojazdami i odprawa zajmie ze 4h vs 4:40 samochodem jak ostatnio jechalem.
Nikt, 26 września 2013, 23:01 | odpowiedz
ZBN
mmmmmm
CzytelnickDokładnie. Po cholerę komu latać pod Warszawę? To miałoby sens, gdyby loty odbywały się na Chopina, skąd jest rzut beretem do największego skupiska biurowego stolicy na Mokotowie…
Porównaj sobie czas przejazdu na tej trasie samochodem albo niskokosztowym pociągiem (czyli nie IC, które jedzie przyzwoicie a go Gdańska będzie niedługo zapier*) i zrozumiesz po co.
biorąc pod uwage ze s8 z wrocławia całkiem ładnie się buduje to uważam ze samochodem będzie można w porównywalnym czasie dostać sie do Wrocławia jak samolotem przez Modlin
za 99 zł?
Oli, 26 września 2013, 23:12 | odpowiedz
WitoldWarszawa-Lotnisko Modlin 1,5 h. Czekanie na lot 1,5 h. Lot 1h. Dotarcie do centrum 1 h = 5h podróż. Dla porównania Polski Bus też 5h do Gdańska.
Warszawa-Modlin 0.5-1h, czekanie na lot 1h, lot 0.75h, dotarcie do centrum 0.75-1h. Raczej 3,5-4h podrozy kolego.
Zorientowany, 27 września 2013, 0:42 | odpowiedz
porównanie do LOTU ? :) ZAPOMNIELIŚCIE O PŁATNYM BAGAŻU + 95 ZŁ :) w sezonie + dojazd do modlina 1-1,5 h. - kontakt z infolinią 2 zł / minute :) wolę LOT bo mam serwis i alternatywę
econom, 27 września 2013, 2:15 | odpowiedz
co ty piszesz za bzdury połączenie z Modlina do centrum 0,5 h ? raczej 1,5 h :)
econom, 27 września 2013, 2:17 | odpowiedz
modliniakCzemu każdy uważa, że lecąc do/z Modlina, to leci się do Warszawy?
Bo lecac do Pyrzowic czy Goleniowa też leci się do Katowic czy Szczecina proste...
Jacek, 27 września 2013, 4:43 | odpowiedz
no właśnie dlaczego tak DROGO !!!!!! we Włoszech czy Hiszpani ceny na krajówkach od 15 euro co daje 6O-65 zl a nas od 99 zł
Jacek, 27 września 2013, 5:12 | odpowiedz
Jacekno właśnie dlaczego tak DROGO !!!!!! we Włoszech czy Hiszpani ceny na krajówkach od 15 euro co daje 6O-65 zl a nas od 99 zł
Dlatego, że na początku zawsze podaje się zawyżoną cenę, a dopiero bliżej daty odlotu są promocje. Trik marketingowy.
Ich, 27 września 2013, 6:55 | odpowiedz
Połączenie Gdańsk - Wrocław byłoby hitem. Ale Gdańsk - Modlin?? Zdecydowanie wolę Polskim Busem z kawą, rogalikiem, lodami i ciasteczkami w cenie :))
Inxs, 27 września 2013, 9:25 | odpowiedz
To juz wole leciec z Radomia jak z Modlina
Ja, 27 września 2013, 9:47 | odpowiedz
Miś
ciastkoDla mnie bomba! Koniec gnicia 7h w PKP do Wroc z Waw.
1,5 h na lotnisko Wrocław (dojazd + odprawa), + 1 h lotu + 30 min transfer + 1,5 h busem do Wwy. Oszczędnośc jest, ale nie taka znowu mega.
Na modlin jedzie się max godzinę - pociąg plus bus
Pelson, 27 września 2013, 10:17 | odpowiedz
ja myslę, że połaczenia GDN-WMI i WRO-WMI będą traktować bardziej jak "dowozowe" na inne swoje loty, i to jest klucz bardziej realny niż dowóz point to point
meleagris, 27 września 2013, 10:22 | odpowiedz
Fajnie, że jest alternatywa dla lotów krajowych LOT-u/Eurlot-u, ale lokalizacja Modlina to na tyle duży minus, że przy różnicy kilkudziesięciu złotych sporo pasażerów może pozostać wierna Okęciu. Co innego, gdyby loty krajowe z Chopina wprowadził do swojej siatki Wizzair...
ojtomek, 27 września 2013, 10:25 | odpowiedz
Ludzie nie ogarniacie bo nie latacie. Z centralnego do modlina macie dogodny dojazd. 40 minut pociągiem(KML - aktualnie można w nich nawet zwykłe bilety ZTM kasować. Pociągi jeżdża kilka razy na godzinę). Na Chopina z centrum jeździ się 15/20 min więc warto.
Krzysztof, 27 września 2013, 13:20 | odpowiedz
Katowice i Kraków maja bezposrednie polaczenie do Pafos na Cyprze. Ciekawe kiedy uruchomione zostana polaczenia z Warszawy lub Modlina. Swietny kierunek turystyczny. Normalne ceny i wspaniala pogoda, Dzisiaj temperatura powietrza 30 stopni, morza 25 stopni. Doskonala alternatywa dla niepewnego Egiptu.
Nanek, 27 września 2013, 14:24 | odpowiedz
Do wszystkich niezadowolonych. Wyobraźcie sobie, że są ludzie, którzy nie mieszkają w centrum Warszawy i bliżej im na lotnisko położone w Nowym Dworze Mazowieckim. Wydaje mi się, że jest sporo takich ludzi. A jeżeli Wam za daleko na lotnisko w Modlinie, a chcecie tanio latać, to mam dla Was rozwiązanie: przeprowadźcie się do Nowego Dworu Mazowieckiego. Wtedy podróż pociągiem, do dzielnicy Nowego Dworu Mazowieckiego – Modlin, zajmie Wam 4 minuty, a nie ponad 40*, jak dotychczas. Sprawdźcie sami: http://rozklad-pkp.pl/ Więcej o Nowym Dworze Mazowieckim przeczytacie na oficjalnej stronie miasta: http://www.nowydwormaz.pl/ * przy założeniu, że wyruszacie z Warszawy Centralnej
Bogdan, 27 września 2013, 16:12 | odpowiedz
ciastkoDla mnie bomba! Koniec gnicia 7h w PKP do Wroc z Waw.
tak, policz dojazd do lotniska, odprawę, czekanie, dojazd do centrum itp żeby przypadkiem samolotem nie wyszło Ci 6:50 :) albo żeby nie okazało się że to lotnisko w gdańsku
m, 28 września 2013, 20:28 | odpowiedz
Polaczenia na chopina w warszawie a nie na modlin !!!
CHOPIN WAW WARSZAWA, 4 października 2013, 6:41 | odpowiedz
fajnie by bylo gdyby te loty do Warszawy i Wroclawia przesunac do przodu o dwie -trzy godziny i zgrac to z lotami z Norwegii
viking, 5 grudnia 2013, 22:28 | odpowiedz
Kraków - Warszawa w takiej cenie - to by było coś.
BRK, 30 stycznia 2014, 12:48 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »