Wielkie zmiany Ryanair szykuje na 30-te urodziny, czyli na 2015 r. oraz kolejne lata. A przewoźnik nie zamierza być, tą samą linią, do której przyzwyczaił nas przez ostatnie dekady. „Ryanair rozpoczął proces zmian” – zapewnia Kenny Jacobs, szef marketingu irlandzkiego giganta lotniczego.
Na pierwszy ogień idą wnętrza samolotów. „Przez ostatnie miesiące szukaliśmy nowych projektów dla wnętrz. Finalnie żółty zastąpiony zostanie niebieskim lub błękitnym. Zmiany planujemy wprowadzić w przyszłym roku. Nie jest to tani projekt, lecz zobaczą go miliony podróżujących, więc uważamy to za priorytetową i ważną inwestycję” – tłumaczy Jacobs.
Co ucieszy wszystkich podróżnych, w irlandzkich liniach będzie dostępna sieć Wi-Fi. I to za darmo! „Chcemy to mieć u siebie! Najprawdopodobniej Wi-Fi na pokładach samolotów Ryanair dostępne będzie w ciągu od 18 do 24 miesięcy. Szukamy jednak odpowiedniej, a przede wszystkim taniej technologii” – mówi Jacobs.
Kolejną nowością ma być usługa – pakiety wakacyjne. Sprzedaż ruszy wraz ze startem współpracy z serwisem Booking.com. „Dzięki temu mamy niemal nieograniczony wybór zakwaterowania. Planujemy, więc uruchomienie rezerwacji hoteli. Myślimy również o transferach z i na lotnisko” – argumentuje szef marketingu Ryanair. Nowa usługa ta ma stać się rzeczywistością w ciągu od 12 do 18 miesięcy.
Dodatkowo irlandzki przewoźnik planuje dalszą ekspansję na głównych lotniskach w Europie. „Niedawno dodaliśmy Ateny, Warszawę, Lizbonę, Glasgow, Kolonię/Bonn i Kopenhagę. Połowa naszego wzrostu w ciągu najbliższych pięciu lat nastąpi w głównych portach lotniczych. W najbliższych tygodniach planujemy kolejne konferencje, na których ogłosimy nowe połączenia, a przede wszystkim główne lotniska.” – dodaje Kenny Jacobs.
Zapewnia, że rewolucyjne zmiany nie spowodują wzrostu cen. Przewoźnik prognozuje, że taryfy z roku na rok będą takie same i nie uczynią Ryanair’a droższym.
źródło: www.independent.ie