Fly4free.pl

Qatar Airways lata do Warszawy większym samolotem. Robi wrażenie! [ZDJĘCIA]

Zamów powiadomienia o takich ofertach
Foto: Qatar Airways
Od 1 lipca Katarczycy będą kursowali między Warszawą a Doha przy użyciu Airbusa A330. To dwa razy większa maszyna niż obsługujący tę trasę do tej pory Airbus A320.

Qatar Airways chwali się, że włączenie Airbusa A330 pozwoli prawie dwukrotnie zwiększyć liczbę miejsc dostępnych na tej trasie – rocznie będzie ich aż o 93440 więcej. A330 jest w stanie pomieścić na pokładzie 260 pasażerów, podczas gdy A320 dysponował 132 miejscami.

katarr

Linia tłumaczy zmianę samolotu dużym wzrostem popytu na to połączenie.

A330 robi wrażenie. Co oferuje? Fotele w klasie biznes w A330 można rozłożyć do 180 stopni, przekształcając je całkowicie do pozycji łóżka. W klasie biznes to dyspozycji są też monitory o przekątnej 15,4 cala (klasa ekonomiczna ma monitory 10,6 cala), a także bezprzewodowy internet, który pozwala pasażerom m.in. na wysyłanie SMS-ów i MMS-ów.

katarr3

Co ciekawe, Qatar wcale nie przewozi… aż tak wielu pasażerów. Z danych ULC wynika, że w 2015 r. na trasie Warszawa-Doha-Warszawa przewiózł ledwie 20405 osób. Dla porównania: także kursujący raz dziennie Emirates na trasie do Dubaju obsłużył 46253 podróżnych.

katarr1

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Od kiedy bezprzewodowy internet pozwala na wysyłanie SMS i mms? Wydawało mi sie ze to usługa przypisana do telefonii komórkowej. Chyba ze sie mylę...
lysy, 2 lipca 2016, 12:37 | odpowiedz
lysy Od kiedy bezprzewodowy internet pozwala na wysyłanie SMS i mms? Wydawało mi sie ze to usługa przypisana do telefonii komórkowej. Chyba ze sie mylę…
Ja je wysyłam np. z bramki na moim koncie u jedego z operatorów. Więc można.
Bartosz, 2 lipca 2016, 12:43 | odpowiedz
Emirates przewiozło dużo więcej pasażerów bo od dawna lata 77w a qatar cały czas latał A320.To logiczne że większość wybrała EK ze względu nawet na komfort bo 6h a małym Airbusie jest trochę klaustrofobiczne a wiadomo każdy chyba woli latać szerokokadlubowcem.A tak poza tym to czekajmy na promocję z okazji nowego samolotu.
Obserwator, 2 lipca 2016, 12:45 | odpowiedz
@lysy a słyszałeś o viber albo whatsapp?
wojtek, 2 lipca 2016, 12:46 | odpowiedz
Avatar użytkownika
lysy Od kiedy bezprzewodowy internet pozwala na wysyłanie SMS i mms? Wydawało mi sie ze to usługa przypisana do telefonii komórkowej. Chyba ze sie mylę…
oczywiście, to błąd, tak samo jak nie da się w internecie oglądać telewizji i słuchać radia
kapaxa, 2 lipca 2016, 12:46 | odpowiedz
kapaxa
lysy Od kiedy bezprzewodowy internet pozwala na wysyłanie SMS i mms? Wydawało mi sie ze to usługa przypisana do telefonii komórkowej. Chyba ze sie mylę…
oczywiście, to błąd, tak samo jak nie da się w internecie oglądać telewizji i słuchać radia
może jeszcze zamówisz coś do jedzenia na pyszne.pl :)))
Turysta, 2 lipca 2016, 12:51 | odpowiedz
wojtek @lysy a słyszałeś o viber albo whatsapp?
Ja rozmawiałem za pomocą UPC Phone i działało elegancko
Turysta, 2 lipca 2016, 12:52 | odpowiedz
Proszę teraz o ładna promocje z okazji wprowadzenia większego modelu na loty do BKK, SIN, HKT, KUL i DPS. Chętnie wspomożemy Qatar Airways cała rodzina w gonieniu statystyk Emirates :)
Marcin6, 2 lipca 2016, 13:28 | odpowiedz
A ja na fb przeprowadziłem videokonferencję 'na żywo'. Znajomi w szoku xD
geek, 2 lipca 2016, 14:02 | odpowiedz
"Co ciekawe, Qatar wcale nie przewozi… aż tak wielu pasażerów." Jak miał przewozić skoro miał mały samolot? Przecież to logicze. A popyt jest większy, tak wynika z ich badań, wiec zastąpili maszynę na większą. Można określić popyt po poprzednim obłożeniu, chociażby tym że obłożenie było wysokie, ale to że nie przewoził to nie znaczy że popytu nie ma. Przecież logiczne, bo przecież nie wpakują reszty ludzi do luku bagażowego a potem zdecydują się na zmianę samolotu. Myślcie trochę, coś widzę że ktoś to amatorsko pisał.
Andrew, 2 lipca 2016, 14:04 | odpowiedz
Czy klasie ekonomicznej też jest dostępny internet? Czy ktos sie orientuje jak szybko można zabić czas w tranzycie w Doha? Lece za 2 tyg do Tokio Qatarem i trzeba zaplanować czas zeby szybko zlecialo
Andrzej, 2 lipca 2016, 14:45 | odpowiedz
Z danych ULC wynika, że w 2015 r. na trasie Warszawa-Doha-Warszawa przewiózł ledwie 20405 osób. Jeśli latali codziennie to wychodzi obłożenie na poziomie 28 pasażerów na lot. Chyba redaktor źle sprawdził te statystyki ;)
maksi, 2 lipca 2016, 14:46 | odpowiedz
Andrzej Czy klasie ekonomicznej też jest dostępny internet? Czy ktos sie orientuje jak szybko można zabić czas w tranzycie w Doha? Lece za 2 tyg do Tokio Qatarem i trzeba zaplanować czas zeby szybko zlecialo
Mam nadzieję, że dobrze tolerujesz wysoką temperaturę i dużą wilgotność, bo w lipcu/sierpniu jest w Tokio bardzo duszno. Zdecydowanie przyjemniej jest tam na wiosnę i na jesieni. W lato proponuję transfer na Okinawę.
Kriss, 2 lipca 2016, 15:31 | odpowiedz
Skoro 260 miejscowym samolotem będą mogli obsłużyć rocznie 93440, to obecnie 132 miejscowym można obsłużyć połowę, czyli 46720, a obsługują obecnie 20405. To jednak dziwna zmiana.
Poziomek, 2 lipca 2016, 19:43 | odpowiedz
@wojtek słyszałem o tych dwoch komunikatorach, a nawet używam obu dobwysylania wiadomości tekstowych, plikow graficznych: zdjeć, filmów, ale zeby wysyłały owe komunikatory wiadomości tekstowe zgodnie z protokołem SMS czyli z ograniczeniem do 160 znaków to jakos nie zauwazylem...
Łysy, 2 lipca 2016, 21:42 | odpowiedz
to co w 2015 latało po 55 pasazerow dziennie?
weep, 3 lipca 2016, 6:49 | odpowiedz
Te 20tys pax to za kwartał. Wejdź na stronkę ulc
Volen, 3 lipca 2016, 10:44 | odpowiedz
Volen Te 20tys pax to za kwartał. Wejdź na stronkę ulc
dokłądnie, na stronie ULC w tabelece jest wyraźnie napisane, że chodzi o czwarty kwartał.
uzytkownik, 4 lipca 2016, 9:16 | odpowiedz
uzytkownik
Volen Te 20tys pax to za kwartał. Wejdź na stronkę ulc
dokłądnie, na stronie ULC w tabelece jest wyraźnie napisane, że chodzi o czwarty kwartał.
Dodatkowo te dane są za loty w obie strony.
uzytkownik, 4 lipca 2016, 14:12 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »