więcej okazji z Fly4free.pl

Polskibus.com już nie pojedzie do Szczecina. Będą nowe trasy w 2013 r.?

PolskiBus.com modyfikuje trasę P2 z Warszawy do Szczecina. Od 26 lutego przyszłego roku trasa zostanie skrócona. Autokary będą kursowały z Warszawy do Bydgoszczy z przystankiem w Toruniu. Taka decyzja pozwoli przewoźnikowi na uruchomienie nowego połączenia. Przejdź na stronę PolskiBus.com >>Najprawdopodobniej nowe połączenie może zostać ogłoszone już w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Na razie jest jednak za wcześnie na gdybanie jaki będzie to kierunek. Nie wiadomo również czy będzie to połączenie z Warszawy czy też z innego miasta wojewódzkiego. Jednak należy spodziewać się, że przewoźnik weźmie pod uwagę uwagi pasażerów. Nie zapominajmy, że tak było właśnie z trasą P9 z Warszawy do Radomia.

Tymczasem autokarowy przewoźnik ogłosił dziś, że przewiózł już 2 miliony pasażerów. Stało się to zaledwie w ciągu 19 miesięcy od uruchomienia pierwszego połączenia (czerwiec 2011 r.). Taka liczba pasażerów mogłaby 34 razy wypełnić Stadion Narodowy.

Piotr Bezulski, Dyrektor Zarządzający PolskiBus.com przyznał, że stały rozwój usług pozwoli na przewiezienie kolejnego miliona pasażerów w krótszym czasie: „Ten wspaniały wynik udało się osiągnąć szybciej niż zakładaliśmy. Uważam, że następny milion pasażerów przewieziemy w jeszcze krótszym czasie, gdyż nasze usługi stają się coraz bardziej popularne.”

Z okazji przewiezienia dwumilionowego pasażera polskibus.com dla pasażerów przygotował słodki upominek. Otrzymają go dziś wszyscy pasażerowie.

Model biznesowy Polskibus.com pokazał, że w Polsce można przewozić pasażerów za niską cenę biletów, a przy okazji zachować wysoki standard usług, zapełnić autobusy niemal w 100% i jeszcze na tym zarobić! Życzymy przewoźnikowi dalszych sukcesów!

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Czas na Zamość :)
rafał, 19 grudnia 2012, 15:43 | odpowiedz
Skasowanie Szczecina oznacza też skasowanie Piły, szkoda.
zeed, 19 grudnia 2012, 15:44 | odpowiedz
Korzystam z usług PB kilka razy w miesiącu!Nie wyobrażam sobie,żebym mógł jeździć PKSami:)
Miki, 19 grudnia 2012, 15:45 | odpowiedz
Nie dziwię się, że zlikwidowano to połączenie. Komu chciałoby się siedzieć w busie ponad 10 godzin??? Lepiej już dołożyć do biletu i dojechać do Szczecina pociągiem w niecałe 6 godzin.
Laa, 19 grudnia 2012, 15:47 | odpowiedz
Szkoda Szczecina, ale mam nadzieję że z wrocka coś uruchomią nowego... :)
oskar, 19 grudnia 2012, 15:49 | odpowiedz
Tak...tylko nie wszyscy jezdzili na cełej trasie, a na jej odcinkach,co było bardzo, bardzo wygodne. Wielka,wielka szkoda.....
Iza, 19 grudnia 2012, 15:49 | odpowiedz
dajcie wroclaw-lwow
op, 19 grudnia 2012, 15:52 | odpowiedz
Czyli jak juz dawno widac , cale POMORZE ZACHODNIE coraz bardziej oddala sie od Warszawy. Do Berlina dajade szybciej niz do Warszawy. Co tam nawet do Danii czy Szwecji mozna dotrzec szybciej niz do stolicy naszego pieknego kraju. Inwestycje panstwowe takze omijaja nasza ziemie. Wystarczy zerkanac na mape inwestycji oraz wybudowanych drog. O lotnisku z tanimi lotami to nawet nie wspomne. Lata tylko nie tani na tej trasie Ryanair Londyn i Dublin. Nie ma tu biletow za 1zl czy nawet 100zl , mozna sprawdzic.
Andrzej Iwaniuk, 19 grudnia 2012, 15:52 | odpowiedz
Berlin-Wrocław-Katowice-Kraków-Rzeszów ;)
Max, 19 grudnia 2012, 15:54 | odpowiedz
zamość czeka !! :)
Iva, 19 grudnia 2012, 15:57 | odpowiedz
Szkoda, że chcą zlikwidować to połączenie... Może z Warszawy i długo jedzie ale nie zapominajmy, że przejeżdża przez Toruń, Bdg i Piłę... Jeżdżę często na trasie Toruń- Szczecin i z reguły autokar jest pełen. Uważam, że Szczecin jest miastem do którego powinien dojeżdżać Polski Bus. Pozdrawiam.
marta, 19 grudnia 2012, 16:10 | odpowiedz
Przedłużenie przynajmniej jednego kursy Waw-Lublin do Zamościa na pewno byłoby dobrym rozwiązaniem.
Krzysik, 19 grudnia 2012, 16:11 | odpowiedz
"Berlin-Wrocław-Katowice-Kraków-Rzeszów " dobry pomysł :D
oskar, 19 grudnia 2012, 16:12 | odpowiedz
Ja jestem za linią południąwą, coś w stylu : Wrocław-Katowice-Kraków-Kielce-Lublin
Bolo, 19 grudnia 2012, 16:17 | odpowiedz
@op, @max - ja proponuje kompilację Waszych propozycji czyli Berlin-Wrocław-Katowice-Kraków-Rzeszów-Lwów :D :D
Tomczas, 19 grudnia 2012, 16:22 | odpowiedz
Trasa Wrocek-Przemyśl zwłaszcza biorąc pod uwagę że nie ma już bezpośredniego połączenia i jedzie się 500km 16 godzin
groszeq, 19 grudnia 2012, 16:26 | odpowiedz
Kiedy bedzoe polaczeniemz Wroclawia do Berlina? Kiedy beda normalne ceny na bolety z Wroclawa do Pragi? Chamstwem jest to, ze na w rozne dni bilet na ten sam bus z Warszawy do Pragi kosztuje taniej niz z Wroclawia do Pragi. Jak ktos jest ciekaw to prosze samodzielnie sprawdzic i sie upewnic...
Justin, 19 grudnia 2012, 16:29 | odpowiedz
W dodaktu, mysle ze fajnym pomyslem bedzie uruchomienie trasy Rzerzow - Krakow - Katowice - Wroclaw - Berlin Moim zdaniem przewpznik zarobi na tej trasie nie tylko dzieki polakom ale tez ukraincom, rosjanom i innym gosciom ze wschodu ktorzy po Europie.
Justin, 19 grudnia 2012, 16:32 | odpowiedz
Nie ma w tytule "SZKOK-u!!!"? No proszę, da się :)
Post, 19 grudnia 2012, 16:35 | odpowiedz
@Justin przecież nikt Ci nie broni kupić biletu z Warszawy i wsiąść we Wrocławiu jeśli rzeczywiście jest tak jak piszesz (chociaż sam tego nie zauważyłem)
krzn, 19 grudnia 2012, 16:38 | odpowiedz
do szczecina jezdzil jeden autokar dziennie. nie oczekujcie cudow odnosnie nowo otwieranej trasy, bo raczej duzej czestotliwosci to ona miec nie bedzie.
o_O, 19 grudnia 2012, 16:53 | odpowiedz
Skoro mają brać pod uwagę zdanie pasażerów, to niech wezmą pod uwagę i to. Jestem szczerze rozczarowana. Jakikolwiek kierunek by nie otworzyli, bo pewnie i tak z Warszawy, będzie tam lepsze połączenie chociażby kolejowe niż na odcinku Szczecin-Bydgoszcz. To była jedyna rozsądna alternatywa podróży między tymi miastami. I nie chodzi już tylko o cenę biletu, chociaż ta, wiadomo, że była konkurencyjna w stosunku do kolei (pomijając fakt jak kolej obecnie pracuje), ale przede wszystkim było to jedyne bezpośrednie połączenie. Sporo razy korzystałam z pociągów relacji Szczecin-Bydgoszcz (z przesiadka przez Poznań, bądź dwiema przesiadkami w Pile i Krzyżu) - czasami była tragedia, więc jak pojawił się Polskibus - skorzystałam, także nie jeden raz. Co prawda godziny kursowania może nie były rewelacyjne, szczególnie wyjazd ze Szczecina o 20, ale dało się przeżyć. Może podróż do samej Warszawy, trwająca 10 godzin, rzeczywiście nie jest zachęcająca, kiedy w porównaniu mamy pociąg i 6 godzin, ale wiadomo jak te pociągi wyglądają i w jakim czasami są stanie, i technicznie i liczebnie. Jeśli komuś szczególnie nie zależy na czasie to pewnie chętnie by z Polskiegobusa skorzystał. Poza tym, prawie zawsze busy wyjeżdżały pełne, i sporo ludzi właśnie przesiadała się w Bydgoszczy, następni wsiadali i jechali do Warszawy. Wydaje mi się, że w ten sposób trasa ta nie była w żaden sposób stratna. No ale oczywiście, lepiej otworzyć połączenie Radom-Warszawa (100km) gdzie jeździ ponad 25 pociągów dziennie z czego prawie połowa bezpośrednio. No niech jeżdżą, widocznie jest też i taka potrzeba... ale mam nadzieje, ze ta likwidacja Szczecina im się po świętach odbije ...
kamyk, 19 grudnia 2012, 16:54 | odpowiedz
Jeżdżenie PKP lub PKS-em to horror pod każdym względem. Mam nadzieję, że Polski Bus jak najszybciej się rozbuduje. Szkoda, że z Łodzi nie ma połączenia do Krakowa albo Katowic.
Ewelina, 19 grudnia 2012, 17:08 | odpowiedz
@Justin Masz rację, też zauważyłem, że bilety WAW-Praga są tańsze niż WRO-Praga a to jest przecież ten sam autobus! trasa Berlin-Wrocław-Katowice-Kraków-Lwów byłaby bardzo dobra, albo jakaś trasa docelowa za granice gdzie indziej :)
Parczu, 19 grudnia 2012, 17:22 | odpowiedz
albo Gdańsk --> Poznań --> Wrocław (Jelenia Góra lub Praga) Gdańsk --> Toruń --> Łódź --> Katowice (Kraków) sukces murowany
Wojtek, 19 grudnia 2012, 17:29 | odpowiedz
Zakopane - Katowice - Wrocław. Jezu, jak to by ułatwiło mi życie!
Post, 19 grudnia 2012, 18:01 | odpowiedz
Proponuję połączenie Olsztyn- Gdańsk !!!!!! :))
Izabel, 19 grudnia 2012, 18:03 | odpowiedz
świetne byłoby poznań-wrocław-kraków. pociagiem to mordęga a po przecież po drodze jest autostrada..
kasperski, 19 grudnia 2012, 18:12 | odpowiedz
Po prostu dadzą zamiast 5 - 10 połączeń do Lublina i na tym się skończy. W nową trasę wątpię, a jeśli nawet, to właśnie do Zamościa przez Lublin. Poza W-wą to nie ma co liczyć bo hub jest w waw.
ewa, 19 grudnia 2012, 18:12 | odpowiedz
Brakuje Kraków, Katowice, Wrocław, Berlin
Paweł, 19 grudnia 2012, 18:16 | odpowiedz
przemyśl - wrocław:)
halski, 19 grudnia 2012, 19:10 | odpowiedz
Mi się marzy Kraków-Budapeszt i Kraków-Berlin. Lwów raczej odpada, bo przejazd poza Unię oznacza dodatkowe koszty i opóźnienia na granicy.
Wolny, 19 grudnia 2012, 19:17 | odpowiedz
Berlin-Wrocław-Katowice-Kraków-Rzeszów jak najbardziej moze sie udac. srodkowy odcinek tylko ma realna konkurencje...
gulakov, 19 grudnia 2012, 19:22 | odpowiedz
wiadomo ze PLBus bedzie szukal trasy na ktorej najlepiej zarobi, przy okazji zadowalajac wielu klientow. Brakuje polaczenia pn-pd gdzie duze miasta sa blisko siebie. Trasa Gdansk-Bydgoszcz-Poznan-Wroclaw i ew. dalej do Krakowa bylaby chyba najlepsza. Ci co pisza Wroclaw-Berlin nich sie zastanowia jaki to ma sens. Po pierwsze tak kursuje wiele pociagow, przedluzenie niemieckiej relacji pn-pd (np z Hamburga) za stosunkowo niewielkie pieniadze a poza tym jaki wielki problem z Wroclawia dojechac do Poznania, to przeciez prawie po drodze. Po co 2 prawie pokrywajace sie trasy z tak odleglym miastem docelowym. Myslcie troche ludzie a nie rbcie sobie koncert zyczen. Ja obstawiam jak wyzej, Gdansk->Wroclaw z Bydgoszcza i Poznaniem po drosze. Pozdrawiam
a, 19 grudnia 2012, 19:43 | odpowiedz
up Może ty zacznij najpierw myśleć i CZYTAĆ ze zrozumieniem komentarze,a potem się wypowiadaj.
Token, 19 grudnia 2012, 20:28 | odpowiedz
wypadła trasa śzczecin - warszawa, a Bydzia i Toruń straciła przy okazji nocny kurs do stolicy,
Janusz, 19 grudnia 2012, 21:20 | odpowiedz
może ukraina, rumunia ? :)
iw, 19 grudnia 2012, 21:36 | odpowiedz
do "A" Tak, jeździ pełno pociągów. Z Wrocławia cały jeden dziennie, a przejazd WRO-BER przez Poznań to trasa na przynajmniej 6h (z przesiadką), zamiast 3h. BER-RZE sprzedawało by się wyśmienicie, też ze względu na to, że we Wrocławiu studiuje/pracuje masa ludzi z Podkarpacia.
pseudonim, 19 grudnia 2012, 21:49 | odpowiedz
Jestem zawiedziona ponieważ bardzo czesto korzystam z linii P2 właśnie jade prosto ze Szczecina do Warszawy i to że jedzie 10 godzin, owszem długo ale chetnych chyba nie brakowało. Powiem tak jestem na NIE !!
Paulina, 19 grudnia 2012, 21:53 | odpowiedz
Opcja Rzeszów-krk-ktw-wro-Berlin świetna ale dobrym pomysłem było by uzupełnienie trasy o Przemyśl(austrada coraz bliżej) albo lublin(budowana S19)-rz-krk i dalej bez zmian. Dużo studentów na tych trasach się przemieszcza :)
Marcin, 19 grudnia 2012, 22:03 | odpowiedz
A może 1) Warszawa-Kielce-Kraków-Zakopane-Budapeszt lub 2) Warszawa-Białystok-Druskienniki-Wilno albo 3) Warszawa-Lublin Zamość?
Saski, 19 grudnia 2012, 22:15 | odpowiedz
Poznań-Wrocław-Kraków!
Magda, 19 grudnia 2012, 22:39 | odpowiedz
Mnie się marzy Warszawa - Łódź - Katowice - Budapeszt
Ela, 19 grudnia 2012, 23:30 | odpowiedz
Bez sensu, to bylo swietne polaczenie! Jechalo sie super i zupelnie nie przeszkadzala liczba godzin. Teraz pozostanie cholerne PKP, najbardziej zlodziejskie przedsiebiorstwo w Polsce! Maja za to nieustanna promocje: "2 razy dluzej za coraz wiecej". A planowalam kojene wyjazdy do Szczecina :-(
orek, 20 grudnia 2012, 0:05 | odpowiedz
szczecin - warszawa pozostanie ale z wykorzystaniem A2
Thevenien, 20 grudnia 2012, 7:10 | odpowiedz
tez zaluje ze trasa wypada...
josh, 20 grudnia 2012, 9:55 | odpowiedz
A ja jestem - po prostu - załamana likwidacją trasy P2. Jeździłam nią, w tę i z powrotem, przynajmniej dwa razy w miesiącu. Wygodnie, czysto i bezpiecznie. Panowie kierowcy - kulturalni, sympatyczni i uczynni. Mam nadzieję, że ta karkołomna decyzja zostanie zmieniona, bowiem wydostać się ze Szczecina, w kierunku Bydgoszczy i Torunia to prawdziwa tragedia. Nie chcę nawet wspominać o jakości usług oferowanych przez PKS. Bezpośredniego połączenia pociągiem - brak. Pozostaje podróż z przesiadkami - w brudnych, rozsypujących się wagonach. Oczywiście, mam świadomość, że z punktu widzenia firmy, podstawowym kryterium decyzyjnym są przesłanki ekonomiczne. Uważam jednak, że - przy odrobinie dobrej woli - można znaleźć rozwiązanie mniej drastyczne, niż likwidacja linii. Dlatego, zwracam się z ogromną prośbą do osób podejmujących decyzję w tej sprawie: przemyślcie Państwo ją raz jeszcze, zaś do osób zainteresowanych - a wierzę - że takich nie brakuje, o przyłączenie się do mojego apelu. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Kornela, 20 grudnia 2012, 10:13 | odpowiedz
Taaa niby na tym zarabiają a zwalniają ludzi mimo iz naprawde solidnie pracują. I to jeszcze potraktować jak smieci, rzucić wypowiedzenie i nara. To Tak robi porządną firma?? To nie jest porządna firma bo swoich pracowników traktują jak nikogo. I w ogole nie bądźcie tacy pewni ze otworzą nowa linie bo skoro zwalniają ludzi, likwidują połączenia, to to oznacza tylko jedno, ze firma bankrutuje. Zaczęli zwalniać personel pokładowy, potem zmiejsza ilość kursów a to oznacza ze połowe kierowcow tez zwolnia. I z czasem cala firma sie rozsypie. To tylko kwestia czasu.
Protestujący w związku ze zwalnianiem ludzi w polskim busie., 20 grudnia 2012, 13:05 | odpowiedz
LUBLIN-KRAKÓW...natychmiast!(może być nawet przez Rzeszów) WARSZAWA-LUBLIN-----ZAMOŚĆ..również bardzo wskazana,masa ludzi z tego rejonu pracuje w wawie.
radek, 20 grudnia 2012, 14:28 | odpowiedz
Przydałyby się trasy Wrocław-Kraków, Wrocław-Berlin i Wrocław- morze (Szczecin, Gdańsk lub inne)
Izu, 20 grudnia 2012, 19:18 | odpowiedz
Proponuję: Szczecin - Gorzów Wlkp. - Zielona Góra - Jelenia Góra - PRAGA
MS, 20 grudnia 2012, 19:49 | odpowiedz
Powinni uruchomić jakieś połączenia z Krakowa, juz kilka razy myślałem o Wiedniu ale nie chce mi sie dojeżdzać do Katowic!
Lukasz, 21 grudnia 2012, 9:13 | odpowiedz
Obciecie lini szn-wawa oznaczaloby mniej pasazerow na trasy z Warszawy
roxy, 21 grudnia 2012, 15:31 | odpowiedz
Proponuję jeszcze Opole. Poranny dojazd z Warszawy do Opola i wieczorny powrót są tragiczne. TLK jedzie już prawie 7 godzin, a inni przewoźnicy autobusowi są z Opola, więc raczej wożą z rana w kierunku Warszawy a po południu powrót. Nijak mieszkańcom stolicy i okolic to nie pasuje :/ P.S. IC pomijam, bo 130 zł za 5h jazdy, tylko dlatego, że toalety są czyste, to przesada.
dobrze, 2 stycznia 2013, 10:48 | odpowiedz
Również jestem za podtrzymaniem linii Bydgoszcz-Szczecin. Jestem pewna, że gdyby firma przeprowadziła badania wśród swoich klientów, okazałoby się, że to połączenie jest nie tylko rentowne, ale również bardzo wygodne. Wystarczy zadbać o zwiększenie popularności linii. Wciąż wiele osób przepłaca za pociągi z przesiadkami. Korzyść dla klienta, a co za tym idzie, przewoźnika, jest wyraźna.
Anna, 11 stycznia 2013, 19:08 | odpowiedz
Korzystałam z PolskiegoBusa na trasie Szczecin-Warszawa, mimo że trwała ta podróż 10 h nie narzekam. Na pewno bezpieczniej niż w nocnym PKP, a w busie można nie tylko spać, ale też używać laptopa co znacznie urozmaica podróż :p a nie oszukujmy się w pkp tylko w pociągach regio są gniazdka :|
iss, 21 stycznia 2013, 10:13 | odpowiedz
Witam wszystkich. Jeśli zależy Wam na utrzymaniu trasy P2 (Szczecin - Piła - Bydgoszcz - Toruń - Warszawa)podaję link do strony, gdzie można wyrazić swoją opinię. Może warto spróbować? Pozdrawiam. http://www.facebook.com/pages/Prosimy-o-utrzymanie-trasy-Szczecin-Warszawa-w-Polskim-Busie/455199491209529
KN, 23 stycznia 2013, 11:24 | odpowiedz
proponuję szczecin-terespol p.warszawe,siedlce,bialą podlaską
waldi, 2 marca 2013, 21:55 | odpowiedz
Dobrze piszecie. Już jeździ jeden PKS na trasie Szczecin - Kraków - Zakopane, ale tylko raz w tygodniu i ma często pełne obłożenie mimo starego autobusu :) Proponuję: Berlin - Szczecin - Gorzów - Zielona Góra - Wrocław - Katowice - Kraków i dalej albo na Lwów albo na Zakopane.
Andrzej Skoczylas, 6 marca 2013, 16:17 | odpowiedz
A gdzie polaczenie gdansk Wroclaw???
gfds, 6 marca 2013, 18:14 | odpowiedz
Berlin-Wrocław !!!! Wrocław-Katowice-Kraków jako przedłużenie!
gość, 8 marca 2013, 15:11 | odpowiedz
Proponuje Warszawa - Terespol bo malo Pociagow na tej Trasie kursuje!
Kilifi, 10 marca 2013, 11:45 | odpowiedz
Tak Kilifi masz racje, ja tez jestem za tym polaczeniem Warszawa-Terespol!!!
gosc01, 10 marca 2013, 12:13 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »