więcej okazji z Fly4free.pl

Podróż z Simple Express!

Simple Express w wakacyjne miesiące oferuje promocyjne podróże na Litwę. Z tym przewoźnikiem autokarowym możemy odbyć podróż z Warszawy do Wilna już od 24 złotych w obie strony. W komentarzach pod informacją o promocji Simple Express pytacie co to za firma i jak się z nią podróżuje. Poniżej kilka przydatnych informacji i wskazówek, dla tych, którzy zdecydują się na podróż do Wilna z Simple Express’em.

Autokary:

Simple Express to nisko budżetowe autokarowe połączenie między Polską a krajami Bałtyckimi. Kursy odbywają się dwa razy dziennie. Autobusy Bova Futura mają po 55 numerowanych miejsc siedzących. Wyposażone są w WC (raczej średniej klasy), klimatyzację, odchylane siedzenia (w niektórych autobusach ich odchylenie wymaga większej siły fizycznej), na pokładzie są gniazdka 220V do zasilania np. laptopów.

Jest też możliwość nabycia zestawu poduszki oraz koca (osobiście nie spotkałem się z tym, aby ktoś z tej opcji skorzystał). Nie ma natomiast sieci WiFi. Siedzenia przy dłuższych nocnych przejazdach nie wydają się zbyt wygodne, przy krótszych są optymalne. Są tak wyprofilowane, że trudno na nich spać. Do tego w Polsce dają się we znaki dziurawe i nierówne drogi!

Co ciekawe jeżeli w autobusie nie ma kompletu pasażerów kierowcy sami proponują, aby zajmować po dwa miejsca by móc spać (tak miałem przy podróży z Wilna do Warszawy). Same autokary są bezpieczne i wyposażone w pasy bezpieczeństwa oraz podłokietniki. Miejsca na nogi jest więcej niż w Boeingach Ryanaira czy Airbusach WizzAira. Należy pamiętać, że po rozłożeniu siedzeń przestrzeni przed pasażerem znacznie ubywa! Kurs obsługują zawsze dwaj kierowcy, którzy zmieniają się średnio co 2-3 godziny.

Bilety, rezerwacja i płatność:

Rezerwacji biletów dokonujemy w języku polskim na przykład poprzez stronę www przewoźnika http://www.simpleexpress.eu/pl Interfejs jest przyjazdy, pozwala wybrać datę podróży w jedną lub dwie strony, przystanek początkowy oraz docelowy a także walutę jaką chcemy zapłacić.

Po wybraniu destynacji w kolejnym oknie podajemy dane pasażera: imię, nazwisko, telefon, email i datę urodzin. Opcjonalnie również numer karty BalticMiles, która służy do zbierania bonusów. Następnie przechodzimy do płatności. Do wyboru przelewy z takich banków na DnB Nord, Nordea, Snoras oraz Swedbank. Te nas raczej nie interesują. Jest też opcja płatnością kartą Visa/MasterCard. Może to być np. MasterCard Prepaid. (Simple Express nie pobiera opłaty za płatność, podana przy rezerwacji cena biletu jest ostateczna).

Użytkownicy takich kart jak niebieska mBanku z delfinkiem muszą pamiętać aby w ustawnikach karty zmienić limit transakcji internetowych. Standardowo bank ustawił je na 0 zł i z taką opcją za bilety nie zapłacimy!

Po zakupie bilety możemy wydrukować bezpośrednio ze strony, a dodatkowo po krótkiej chwili do ok. 1-2 minut otrzymujemy je mailem. Jeżeli ktoś nie otrzymał biletu, a minęła godzina lub dwie i pieniądze na kracie zostały zablokowane musi napisać maila do przewoźnika info.lt@luxexpress.eu. Odpowiedź i zazwyczaj bilety otrzymujemy w krótkim czasie.

Bilet zapisany jest w formacie PDF. Zawiera imię i nazwisko pasażera (nie jest na okaziciela o co wiele osób pyta i nie ma możliwości zmiany danych osoby podróżującej), numer biletu, numer rezerwacji, datę i godzinę wyjazdu, miejsce w autokarze, cenę oraz trasę przejazdu. (Możliwa jest zmiana daty wyjazdu, ale jeżeli kupiliśmy bilet w promocji musimy dopłacić różnicę!!!) Drukujemy dwie kopie – jedna zostaje dla nas, drugą zabiera obsługa autobusu. (Podczas moich podróży nie zdarzyło się aby ktoś sprawdzał czy osoba która okazuje bilet to ta, której dane na nim widnieją).

Pasażer nie ma możliwość otrzymania kopii biletu, który został zgubiony, utracony lub zniszczony. Musimy kupić drugi! Możemy zrobić to u kierowcy. Numeracja biletów zaczyna się od 5 do 55 (pierwsze 4 miejsca przeznaczone są dla obsługi autokaru i nie są sprzedawane).

Odjazdy:

W Warszawie Simple Expres odjeżdża z Dworca Zachodniego. Stanowisko międzynarodowe znajduje się po lewej stronie po wyjściu z holu. Autokary są koloru jaskrawo zielonego lub jak ktoś woli miętowego z dużym widocznym z daleka logo przewoźnika.

SIMPLE

Kolejne przystanki wg. trasy to Warszawa Okęcie, Warszawa Dw. Centralny i Warszawa Wileńska. Polecam wsiadanie na przystanku Warszawa Dw. Centralny. Nie ma z tym problemu nawet jeśli mamy wykupiony bilet od Warszawy Zachodniej czy Warszawa Okęcie. Tym samym zaoszczędzimy godzinę na podróżowaniu po samej stolicy. Przy dłuższych odległościach należy to ustalić z przewoźnikiem, a odpowiedź wydrukować i mieć ze sobą.

Na stronie przewoźnika jest dokładny wykaz przystanków wraz z mapkami ułatwiającymi ich odnalezienie: http://www.simpleexpress.eu/lang/pl/info/bus-stops

cen

W Wilnie zazwyczaj korzystamy z przystanku końcowego przy dworcu autobusowym w centrum miasta. Wcześniejszy przy centrum handlowym Panorama jest znacznie oddalony od centrum.

vno

Podróż:

Na pokład autobusu wolno nam bezpłatnie wnieść jeden podręczny bagaż o wadze nie większej niż 5 kg i łącznych wymiarach 45 x 35 x 20 cm (długość – szerokość – wysokość). Dodatkowo bezpłatnie możemy zabrać też jeden większy bagaż (torbę lub walizkę) o wadze nie większej niż 30 kg i łącznych wymiarach 70 x 30 x 55 cm. Zostanie on umieszczony w luku bagażowym. Musimy poinformować obsługę dokąd jedziemy, a na naszym bagażu zostanie umieszczona naklejka. Podobną otrzymamy na kopię biletu. Tylko na jej podstawie bagaż odbierzemy! (Bagaży nikt nie ważył, choć pewnie jest taka możliwość).

Ci, którzy chcą przewieźć rowery – mogą to zrobić pod warunkiem dostępnego miejsca w luku bagażowym. Z tym raczej nie powinno być problemów. Aby to zrobić musi on mieć wymontowane przednie koło. Całość powinna być dość solidnie zapakowana. Co do zwierząt domowych ich przewóz jest niedozwolony za wyjątkiem psów – przewodników. Odbywa się on bezpłatnie.

Jeżeli nasza podróż trwa dłużej niż 5 godzin otrzymamy butelkę wody mineralnej. Jej pojemność to 0.33l i jest niegazowana.

Przyjemnego podróżowania!

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Od siebie mogę jeszcze dodać że z reguły nie ma problemu aby bagaż był większy, sam jechałem z dwoma torbami a moja koleżanka nawet z trzema i kierowcy nie robili problemu. Mała uwaga, już na dworcu w Wilnie, w nocy jak tam będziecie, szczególnie Panowie chcący skoczyć "za potrzebą", nie idźcie pod płot, bo tam w krzakach czeka Pan..tfu..głupi h** ochroniarz, który daje mandaty, straszy policją a chodzi o mały datek dla niego, na nic się zdaje tłumaczenie że WC w budynku jest zamknięte. Znam z autopsji, i opowiadań innych-strzeżcie się!:D Samą podróż w tych cenach polecam:)
Bartek, 2 lipca 2011, 13:15 | odpowiedz
To pan ochroniarz ma niezłą fuchę:-)
marek2010, 2 lipca 2011, 13:48 | odpowiedz
Dobry myk z tym bagażem. Wiele razy jadąc z/na lotnisko nie pozwalano mi wnieść torby do autokaru, a że przystanków było zawsze sporo martwiłem się czy ktoś nie skubnie mi walizki :p
Vojtas, 2 lipca 2011, 13:50 | odpowiedz
Czy miejsce w autokarze jest przypisane do rezerwacji czy "kto pierwszy, ten lepszy"?
kapsel, 2 lipca 2011, 13:54 | odpowiedz
==> kapsel Tak, miejsce w autokarze jest przypisane do rezerwacji. Jeżeli nie ma kompletu pasażerów, można zająć inne miejsce aby np. spać w nocy na dwóch siedzeniach.
Konrad Trela, 2 lipca 2011, 14:07 | odpowiedz
A ja mam jeszcze jedno pytanie, bo planuje objazdówkę autostopem po Polsce, ale przyznaje,że bardziej opłaca mi się zakupić bilet za 12 zł i dojechać już po kilku godzinach na miejsce. Pytanie moje brzmi, czy jest możliwość zakupienia biletu u kierowcy a nie przez stronę? Jeśli tak czy te bilety będą w tych samych cenach jak po rezerwacji na stronie internetowej. Bo jeśli miałbym zarezerwować bilety przez laptopa tworzy nie problem z drukowaniem dwóch biletów.
Józek, 2 lipca 2011, 14:37 | odpowiedz
Mówisz o objazdówce po Polsce w temacie SimpleExpress który jeździ za granicę. Ale jeżeli Ci chodziło o Simpla to tak możesz u kierowcy pod warunkiem wolnych miejsc, bilecik Ci drukuje, nie ma możliwości zapłaty kartą, tylko gotówka. Jak my kupowaliśmy u kierowcy to cena ok 80zł a w internecie w tym czasie po 64 były, nie wiem jak z tymi promocyjnymi cenami.
Bartek, 2 lipca 2011, 14:56 | odpowiedz
==> Józek Oto odpowiedź przewoźnika na Twoje pytanie: Yes, all tickets can be bought in the bus, but it is not sure if there will be free seats. But it will cost you a bit more than if you would buy them in sales office! Also it is working for promotions in Simple Express bus from warsaw to vilnius at 8:20, but in this promorion are first 15 seats, so it is better to buy them before. Best regards, Krisjanis Rekis Customer service operator --------------------------------- Tak, wszystkie bilety można kupić w autobusie, ale nie ma pewności, czy będą wolne miejsca. Będzie to kosztować trochę więcej, niż gdyby kupić je w biurze sprzedaży! Promocja obejmuje połączenie z Warszawy do Wilna na 08:20, ale w tym tej cenie jest pierwsze 15 miejsc, więc lepiej kupić je wcześniej. Z poważaniem, Krisjanis Rekis Operator obsługi klienta
Konrad Trela, 2 lipca 2011, 15:18 | odpowiedz
To Wilno już nie jest polskie? ;) Bardzo dziękuje za informację.
Józek, 2 lipca 2011, 15:23 | odpowiedz
Pytanie do autora, jeśli można. "Możliwa jest zmiana daty wyjazdu, ale jeżeli kupiliśmy bilet w promocji musimy dopłacić różnicę!". Czytałem pobieżnie regulamin, ale nic nie znalazłem, a bardzo jestem zainteresowany jak takiej zmiany daty dokonać. Z góry dziękuję za pomoc jak i za cały artykuł!
Piotr, 2 lipca 2011, 18:15 | odpowiedz
==> Piotr Różnicę w cenie dopłacamy wtedy gdy kupiliśmy przejazd w promocyjnej cenie, a zmieniamy go na nie objęty promocją. Np. jeżeli obecnie kupiliśmy przejazd z Warszawy do Wilna za 12 zł (promocja) na kurs o g. 8.20, a zmienimy rezerwację na kurs z g. 19.30 gdzie bilet kosztuje 55 zł (bez promocji)- to dopłacić musimy różnicę 43 zł. Nic nie dopłacimy jeżeli zmianę dokonujemy w obrębie promocyjnego kursu, w którym cena za przejazd jest taka sama. Okazać może się jednak, że w autobusie nie ma już wolnych promocyjnych miejsc. Wówczas czeka nas dopłata do normalnej ceny biletu. W obecnej promocji na każdy przejazd jest jedynie 15 biletów w promocji! Zmiany rezerwacji można dokonać telefonicznie: SIA Lux Express Latvia Pragas iela 1, Ryga Tel: +371 67781350 Polecam jednak napisanie maila info@simpleexpress.eu z prośbą o zmianę rezerwacji załączając obecny bilet. Biuro czynne jest 7 dni w tygodniu od 8.00 do 22.00. Prośbę piszemy w j. angielskim lub litewskim. Pracownicy zazwyczaj odpisują w kilka minut po wysłaniu wiadomości.
Konrad Trela, 2 lipca 2011, 19:50 | odpowiedz
==> Panie Konradzie, :) Pierwsze 2 akapity, były dla mnie zrozumiałe już po samej wiadomości. Chodziło właśnie o procedurę zmiany daty, tym większe podziękowania za cierpliwość w objaśnianiu, jestem pod wrażeniem :) Chwilkę przed Pana komentarzem wysłałem zapytanie po angielsku do: info.lt@luxexpress.eu, pytając o samą możliwość bez podawania mojej sytuacji i załączania biletu. Cena biletów jeszcze w tej chwili jest taka sama, więc zobaczymy jak się sytuacja rozwinie. Informacja o tak długim funkcjonowaniu biura wprost przechodzi moje oczekiwania. W tej sytuacji odczekam na reakcję jakieś pół godziny, mam nadzieje że biura LuxExpress przekażą między sobą zapytanie. Jeśli nie, postąpię według Pana instrukcji, a o rezultacie spróbuję poinformować, może komuś się przydać. Pozdrawiam i dziękuję za obszerną odpowiedź! :)
Piotr, 2 lipca 2011, 20:04 | odpowiedz
==> Piotr Panie Piotrze! Proszę napisać również maila na ten adres info@simpleexpress.eu Myślę, że szybciej uzyska Pan odpowiedź. Pozdrawiam!
Konrad Trela, 2 lipca 2011, 20:41 | odpowiedz
Wszystko pieknie i ładnie ;)) ..tylko po co jechac do tego kraju zakompleksionych wiejskich ksenofobow czy nie ma lepszych miejsc do odwiedzenia niz ten zapyziały prowincjonalny zascian na skraju Europy. Ludzie miejcie troche szacunku do siebie Dobrze Wam radze...Przynajmniej nie bedziecie mieli do czynienie z prymitywna hołotą
Jack, 3 lipca 2011, 0:12 | odpowiedz
Czy jadąc np. z Tallina/ Tartu (estonia) do Sankt Petersburga trzeba mieć wizę jazdową ??
anna, 3 lipca 2011, 17:14 | odpowiedz
Anna oczywiście Sankt Petersburg to Rosja.
Adam, 3 lipca 2011, 17:24 | odpowiedz
==> anna Pani Anno! W/g moich informacji przy takiej podróży wiza jest konieczna. Wszelkie informacje można znaleźć tutaj http://www.petersburgkg.polemb.net/index.php? Drogą mailową można skontaktować się z konsulem i ew. skorzystać z jego pomocy :)
Konrad Trela, 3 lipca 2011, 17:35 | odpowiedz
Bileciki kupione na 12.08.2011 a powrót 15.08.2011. @ dni na zobaczenie Wilna i Troków. pozdrowionka Karol ps oczywiście 24 pln w obie strony ^^
Karol, 3 lipca 2011, 19:13 | odpowiedz
Proponuję wykasowanie komentarza użytkowania Jack :) A tu komentarz, a raczej właściwe pytanie: czy jest możliwość kupić bilet Warszawa-Wilno-Warszawa, ale jechać Białystok-Wilno-Białystok. Mieszkam w Białymstoku, więc trochę bez sensu jechać do Warszawy, a później i tak kierować się do Wilna przez Białystok :/ Czy jest opcja, żeby wsiąść, a wracając wysiąść w Białymstoku? Ewentualnie zapłacić za przejazd Białystok-Wilno-Białystok (ale przy kosztach 12 zł w jedną stronę jest to sprawa drugorzędna).
UrszulaR, 3 lipca 2011, 21:01 | odpowiedz
==> UrszulaR Pani Urszulo! Nie ma takiej możliwości. Autobus nie zatrzymuje się w Białymstoku. Musi Pani dojechać do Warszawy. Można skorzystać z propozycji jaką ma Polski Bus http://www.polskibus.com/ i z Białegostoku do Warszawy przyjechać już od 1 zł. Połączenia raczej są dogodne, z Białegostoku g. 1.50 i 13.50, a w Warszawie jest się odpowiednio na g. 5.10 lub 17.10. Pozdrawiam!
Konrad Trela, 3 lipca 2011, 21:16 | odpowiedz
Anna-wizę z voucherem do Rosji można załatwić w kazdym dużym miescie wojewódzkim w biurze podróży-dla tych co nie chcą się bawić w biurokrację. Nie polecam konsulatu w Petersburgu-miałem wątpliwą przyjemność jako bacspacers korzystać niestety z kontaktu z nimi-potraktowali mnie jak intruza, złodzieja czy przybłęde akurat chciałem skorzystać z ich pomocy i śmiem twierdzić że są tam zbędni. Ich "pomoc" można było też zaobserwować w zeszłym roku jak zatrzymano nauczycieli z Tczewa-całą wycieczkę konsulat praktycznie nie zrobił nic-sami ludzie sobie załatwiali-dobrze że byli nauczycielami też rosyjskiego. Na szczęście znam dobrze rosyjski i z przykrością muszę stwierdzić że sam sobie musiałem wyjazd awaryjny z Rosji załatwiać ale szybciej się z rosyjską milicją dogadałem i z ich służbami celno-granicznymi którzy do przyjemniaczków nie należą niż z pseudokonsulatem który ma swoich obywateli gdzieś. Jak bym nie umiał kombinować czy nie znał języka do tej pory bym w Rosji siedział tak to jest jak politycy siedzą po konsulatach a nie fachowcy
Adam, 3 lipca 2011, 21:42 | odpowiedz
Ja właśnie zabieram się za wyrabianie rosyjskiej wizy - mam na to ponad 5 tygodni, więc chyba się wyrobię. Oczywiście Petersburg :)
snooka, 3 lipca 2011, 23:34 | odpowiedz
Polska północno-wschodnia widzę, że nie istnieje dla polskich busów, a szkoda tutaj też mieszkają ludzie,którzy chcą podróżować. No połączenia są nie tylko złe ale wręcz fatalne. Zostaje pkp, pks a to żadna promocja.
Marcin, 4 lipca 2011, 7:57 | odpowiedz
Snooka spokojnie zdążysz tylko uwzglednij że jest sezon i może być tłoczno nie zostawiaj na ostatnią chwilę bo Rosjanie latem się nie spieszą a po co masz za express płacić. I pamiętaj o ubezpieczeniu ważnym na Rosję (na voucherze musi być wymienione miasto Petersburg-bo mogą cię nie wpuścić lub nie zameldować w hotelu czy hostelu) lubią to ostatnio na trasie Talinn-Petersburg (przejscie Narva-Ivangorod) sprawdzać strasznie są tam skorumpowani i kombinują jak mogą byle kasę od turystów wyrwać a że przepisy mają tak nieprecyzyjne i w kółko się zmieniajace ciężko się połapać.
Adam, 4 lipca 2011, 15:45 | odpowiedz
Karolu, jedziemy zatem razem. :o) Do Wilna, bo ja wracam dzień po Tobie.
humbak, 4 lipca 2011, 21:41 | odpowiedz
Mam pytanka do osbób które korzystały już z tego przewoźnika: - Czy jeżdzi on punktualnie czy zdarzają się im jakieś poślizgi? - rozumiem że czas przyjazdu do Kowna wskazany na godzine 4.35 jest wg czasu lokalnego czy li +1 godz w stosunku do warszawy? - czy daleko jest z dworca w Kownie na lotnisko? Będę wdzięczny za odpowiedzi!
matys, 5 lipca 2011, 11:41 | odpowiedz
==> matys - Autobusy tego przewoźnika odjeżdżają punktualnie. - Tak, podane w rozkładzie godziny przyjazdów i odjazdów są według czasu lokalnego. - 14 kilometrów. Tutaj masz linka z trasą ==> http://maps.google.pl/maps?saddr=Kormia%3F%3Fw,+Kauno+rajonas+54085,+Litwa&daddr=Vytauto+prospektas&hl=pl&ll=54.936216,24.013023&spn=0.10059,0.305901&sll=54.889444,23.932772&sspn=0.012588,0.038238&geocode=FUrJRgMdTDZvASmVjBHiBBrnRjFQfbrJjtEACg%3BFSWLRQMdShltAQ&mra=mift&mrsp=1&sz=15&z=12 Pozdrawiam!
Konrad Trela, 5 lipca 2011, 19:24 | odpowiedz
Dla wszystkich ew. w przyszłości zainteresowanych zmianą terminu danej podrózy (nie danych osobowych, której to zmiany dokonać, jak rozumiem, nie można). Mail: info.lt@luxexpress.eu wziąłem z działu "Kontakty" polskiej części strony SimpleExpress: http://www.simpleexpress.eu/lang/pl/agenci i tam napisałem. Różnica między info@simpleexpress.eu chyba nie jest tak ważna, bo odpowiedzi przychodziły po paru minutach. Faktycznie biuro pracuje do 21 (na Litwie do 22) nawet w sobotę, co jest mega plusem. No i zamiany dokonano zgodnie z moją prośbą. Przewoźnik nie pobierał za to żadnej dodatkowej opłaty poza różnicą cen. Jeśli wszystko będzie wyglądało tak sprawnie, jak obsługa biura to spodziewam się miłej wyprawy na Litwę i dalej. Pozdrawiam
Piotr, 6 lipca 2011, 13:34 | odpowiedz
Mam problem z płatnością na stronie simpleexpress.eu. Próbowałem już na karcie kredytowej, jak i debetowej i za każdym razem wychodzi mi "płatność nieudana". Ktoś zna ten problem?
Grzegorz, 16 lipca 2011, 21:30 | odpowiedz
==> Grzegorz Jeżeli korzystasz z niebieskiej karty z delfinkiem z mBanku zwróć uwagę aby w ustawnikach karty limit transakcji internetowych nie był ustawiony na 0. Jeżeli natomiast korzystasz z kart innego banku i nadal masz problemy z zapłatą napisz do Simple Express maila info@simpleexpress.eu Opisz sytuację, podając na kiedy chcesz dokonać rezerwację i ile biletów, oni chętnie pomagają.
Konrad Trela, 16 lipca 2011, 21:44 | odpowiedz
Mam taki sam problem z płatnością, z tym że jest to karta z mbanku acz bez delfinka, jak mi się wydaje. To karta MasterCard Debit, co wsazywałoby na zwykłą kartę debetową, czy w takim razie oczywiste jest, że nie dokonam wpłaty przez tą kartę. Zaznaczę że po wykonaniu procedury płatności ukazala się informacja Payment Already Processed This payment was already processed previously, ale pieniądza na koncie nie są zablokowane. Proszę o podpowiedź
Beata, 16 lipca 2011, 22:15 | odpowiedz
==> Beata Proszę chwilę odczekać i jeżeli nie będzie biletów w skrzynce mailowej to można próbować zarezerwować przez inną przeglądarkę. Czasem to pomaga. Tak było np. w przypadku Polskiego Busa, choć przyznam, że w przypadku Simple Ex. taki przypadek mi się nie zdarzył, a też płaciłem MasterCard. Jeżeli jednak nadal się nie uda, to jak pisałem wcześniej można napisać maila do Simple Ex. Tylko tak mogę pomóc.
Konrad Trela, 16 lipca 2011, 22:28 | odpowiedz
Dziękuję serdecznie. Bilety rezerwowane były dziś około południa i nie ma ich ani w skrzynce, ani na stronie z rezerwacją do tej pory. Zastanawiałam się czy w kwestii pobrania płatności z mojej karty Mastercard Debit nie jest winą to, że jest to weekend. Jeśli faktycznie winą jest dokonanie płatności w sobotę to może pieniądze zostaną zablokowane dopiero w poniedziałek i wówczas otrzymam bilety na maila...Czy taka opcja jest możliwa? Nie mam pojęcia jak to wygląda w przypadku tej karty, ponieważ na codzień używam Maestro. A wolałabym nie ryzykować dokonywania ponownie rezerwacji, ponieważ jesli takie założenie by się sprawdziło, zapłaciłabym dwa razy za te same bilety (a zamawialam 3 bilety). A zwykłą kartą maestro nie można płacić, prawda? Tak dla pewności pytam:)
Beata, 16 lipca 2011, 22:37 | odpowiedz
==> Beata Płacić można kartami kredytowymi Visa i MasterCard. Jeżeli rezerwacja była w południe, a biletów jeszcze nie ma to prawdopodobnie nie zostały one zakupione i można spróbować raz jeszcze. Zwykle przysyłane są do kilku minut po transakcji (podczas zakupu proszę sprawdzić poprawność wpisanego adresu mailowego). Sobota nie ma znaczenia dla płatności kartami kredytowymi. Proszę spróbować rezerwacji z innej przeglądarki.
Konrad Trela, 16 lipca 2011, 22:46 | odpowiedz
Jak najlepiej opłacić ten lot (w sensie najtaniej)? Mam ekonto debetowe w mbanku, ale tam wyczytałem, że jest podwójne przewalutowanie (euro, dolary, pln) i wcale może mi nie wyjść tanio z opcją liban albo tak samo. Żonka natomiast posiada kartę kredytową w pekao sa. Przez co zatem kupować, aby było najtaniej? Dzięki za pomoc Pozdrawiam
Leszek S., 23 lipca 2011, 23:44 | odpowiedz
==> Leszek S. Czy piszesz o tym locie? http://www.fly4free.pl/promocje-lotnicze-tanie-loty-do-barcelony-i-madrytu-z-warszawy-za-289-zlotych-z-lot-em/
Konrad Trela, 24 lipca 2011, 0:23 | odpowiedz
Witajcie, wczoraj wróciłam z Wilna korzystajac z autobusów Simple Express. Stosunek jakości podóżowania do ceny - rewelacyjny! Polecam Nam udało się kupić bilety w cenie 12 zł(nocny do Wilna) powrotny 55zł (dzienny). W nocy nie ma przystanków (poza jednym gdzie pasażerowie przesiadją się do Rygi (w Kownie). Podczas jazdy w dzień były dwa 15 minutowe przystanki. Autobusy są bardzo czyste, z klimatyzacją i toaletą (naprawde fajna zadbana), siedzenia można rozsunąć, są też rozkładane do tyłu (co prawda tylko trochę i nie jest to super wygodne do spania, ale da się wytrzymać:). Podczas wsiadania otrzymujesz wodę mineralną :) Przy toalecie jest przedłużacz z czterema gniazdkami - my mieliśmy kompa i całą drogę filmy oglądaliśmy dzięki temu:) Naprawdę tani i wygodny sposób podróżowania.
KarolinaD, 16 sierpnia 2011, 8:36 | odpowiedz
a ja mam takie pytanie.. kupiłam bilety do Rygi, wybrałam opcję, żeby zapłacić kartą visa (z pko bp), wypełniłam i... jest napisane, ze zakup sie nie udal! co najlepsze, gdy probuje zaplacic jeszcze raz pokazuje sie komunikat: This payment was already processed previously. Co to oznacza??
J.S., 8 września 2011, 14:43 | odpowiedz
witam mam pytanie odnośnie zarezerwowanych biletów. kupiłam w cenie promocyjnej dwa bilety do Wilna, jednak oba miejsca przypisałam sobie (jeszcze nie wiem z kim pojadę). Czy w związku z tym moja osoba towarzysząca moglaby pojechać na mój dowód, czy muszę zmienić dane rezerwacji (a tym samym sporo dopłacić) i mieć bilet na jej nazwisko? Proszę o odpowiedź.
samsara, 21 sierpnia 2014, 23:01 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »