Kiedy działa Gwarancja Najniższej Ceny? Jeżeli w ciągu 24 godzin od zakupu biletu na lot.com znajdziemy na innej stronie ten sam lot wykonywany przez PLL LOT w niższej cenie. Wówczas należy zrobić zrzuty ekranu z ostatniego kroku w procesie rezerwacyjnym pokazującego niższą cenę i komplet informacji wysłać na bpg.cc@lot.pl.
SZCZEGÓŁY OFERTY I ZAKUP BILETÓW NA STRONIE LOT >>
Zwrot podwojonej różnicy w cenie otrzymamy w formie kodu promocyjnego do wykorzystania przy następnych zakupach na lot.com
REGULAMIN
W przypadku chęci skorzystania z oferty Gwarancji Najlepszej Ceny musisz zakupić bilet na lot.com, który:
– nie obejmuje dodatkowo płatnych usług (np. Mój Dodatkowy Bagaż, Moje Ulubione Miejsce, Ubezpieczenie Mondial Assistance);
– nie jest wystawiony na połączenia code-share (połączenia z numerami lotu poniżej 4000 biorą udział w akcji);
– jest wystawiony wyłącznie na lot wykonywany przez Polskie Linie Lotnicze LOT.
Gwarancja Najlepszej Ceny nie obowiązuje w przypadku biletów grupowych.
Polskie Linie Lotnicze LOT SA w każdej chwili mogą odstąpić od oferowania Gwarancji Najlepszej Ceny lub zmienić jej zasady bez uszczerbku dla praw nabytych przez pasażerów na dotychczasowych zasadach.
Niższa cena za bilet to taka, która:
– jest znaleziona na dowolnej stronie internetowej oferującej bilety lotnicze w ciągu 24 godzin od momentu zakupu biletu na lot.com;
– jest niższa od ceny zapłaconej za oryginalnie zakupiony bilet na lot.com;
– nie jest znaleziona na lot.com;
– nie jest ceną uzyskaną w procesie aukcji lub licytacji;
– nie jest ceną za pakiet podróżny (hotel/samochód/ubezpieczenie + przelot);
– musi być ceną ostateczną zawierającą wszystkie podatki i inne opłaty ;
– nie może mieć wliczonych kodów promocyjnych oraz żadnych rabatów;
– nie jest spowodowana posiadaniem statusu w żadnym programie lojalnościowym;
– wynika z biletu, który obejmuje wartość taryfy identycznej, jak ta zakupiona na lot.com;
– wynika z biletu, który obejmuje numery lotu wykonywanego przez Polskie Linie Lotnicze LOT, daty, godziny oraz ilość i rodzaj pasażerów (tj. dorosły, dziecko, niemowlę, senior) identyczne, jak te wynikające z oryginalnie zakupionego na lot.com biletu;
– wynika z biletu, który obejmuje kalkulację całej trasy podróży jak ta dokonana na lot.com;
– jest w takiej samej walucie, jak waluta podana na oryginale biletu zakupionego na lot.com.
Pełna treść regulaminu Gwarancji Najlepszej Ceny dostępny jest tutaj >>