Lista skasowanych tras:
Bydgoszcz – Kraków – Bydgoszcz,
Gdańsk – Łódź – Gdańsk,
Gdańsk – Poznań – Gdańsk,
Gdańsk – Szczecin – Gdańsk,
Kraków – Poznań – Kraków,
Kraków – Szczecin – Kraków,
Kraków – Wrocław – Kraków,
Katowice – Poznań – Katowice,
Katowice – Rzeszów – Katowice,
Katowice – Szczecin – Katowice,
Łódź – Wrocław – Łódź,
Poznań – Szczecin – Poznań,
Poznań – Warszawa – Poznań,
Poznań – Wrocław – Poznań.
Wygląda na to, że w siatce pozostaną:
Połączenia
z Warszawy do Gdańska, Łodzi (ruszy od jesieni), Rzeszowa, Szczecina i Wrocławia
z Gdańska do Katowic, Krakowa, Wrocławia
z Wrocławia do Rzeszowa
Tak wygląda archiwalna (na zdjęciu brakuje Bydgoszczy), jeszcze przed cięciami, siatka połączeń OLT Express
Wczoraj dyrektor zarządzający OLT Express Jarosław Frankowski mówił w rozmowie z „Gazetą Prawną”
… w najbliższym czasie dojdzie do przebudowy siatki połączeń i wycofania sześciu samolotów typu ATR. Przewiezienie jednego pasażera na trasie krajowej airbusem kosztuje ok. 55 – 60 dol. (190-208 zł – przyp red.). Ten sam przelot ATR-em aż 150 dol. (520 zł – przyp. red.).






