więcej okazji z Fly4free.pl

OLT kasuje nierentowne krajówki. Wiemy, które trasy znikają z rozkładu od sierpnia

Na dziś na godzinę 13.00 w Warszawie zapowiedziana jest konferencja OLT Express, której tematem ma być „ogłoszenie decyzji o planowanych zmianach dotyczących funkcjonowania linii”. Jednak już teraz,  jak zauważył nasz czytelnik - Adam, widać zapowiadane zmiany w siatce przewoźnika.Jak wynika z systemu rezerwacyjnego OLT Express, od 11 sierpnia zniknie 14 połączeń krajowych. Czy to jedyne zmiany jakie nas czekają? Wszystko wyjaśni się w ciągu dnia, kiedy poznamy oficjalne stanowisko OLT Express. Obecnie są to tylko nasze przypuszczenia.

Lista skasowanych tras:

Bydgoszcz – Kraków – Bydgoszcz,
Gdańsk – Łódź – Gdańsk,
Gdańsk – Poznań – Gdańsk,
Gdańsk – Szczecin – Gdańsk,
Kraków – Poznań – Kraków,
Kraków – Szczecin – Kraków,
Kraków – Wrocław – Kraków,
Katowice – Poznań – Katowice,
Katowice – Rzeszów – Katowice,
Katowice – Szczecin – Katowice,
Łódź – Wrocław – Łódź,
Poznań – Szczecin – Poznań,
Poznań – Warszawa – Poznań,
Poznań – Wrocław – Poznań.

Wygląda na to, że w siatce pozostaną:

Połączenia
z Warszawy do Gdańska, Łodzi (ruszy od jesieni), Rzeszowa, Szczecina i Wrocławia
z Gdańska do Katowic, Krakowa, Wrocławia
z Wrocławia do Rzeszowa

Tak wygląda archiwalna (na zdjęciu brakuje Bydgoszczy), jeszcze przed cięciami, siatka połączeń OLT Express

Wczoraj dyrektor zarządzający OLT Express Jarosław Frankowski mówił w rozmowie z „Gazetą Prawną”

… w najbliższym czasie dojdzie do przebudowy siatki połączeń i wycofania sześciu samolotów typu ATR. Przewiezienie jednego pasażera na trasie krajowej airbusem kosztuje ok. 55 – 60 dol. (190-208 zł – przyp red.). Ten sam przelot ATR-em aż 150 dol. (520 zł – przyp. red.).

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Ten Poznań bez sensu - latam na tej trasie i obłożenie jest od 80 do 90%
Robert, 25 lipca 2012, 8:16 | odpowiedz
Gdańsk Łódź Gdańsk?! Przecież z tego co czytałem to był murowany faworyt do pozostania. Dziwne...
seven, 25 lipca 2012, 8:17 | odpowiedz
Do nazwy przewoźnika wkradła się literówka - OLT Epxress.
prezi, 25 lipca 2012, 8:17 | odpowiedz
Co w przypadku gdy skasują Poznań - Gdańsk a mam wykupione bilety na 25 i 26 sierpnia ? ;/
Maciej, 25 lipca 2012, 8:21 | odpowiedz
Poznań z Gdańskiem i Krakowem ;( a taka była świetna alternatywa dla pkp na tych trasach
miszczu, 25 lipca 2012, 8:21 | odpowiedz
wygląda na to, że pozostaje również WRO-RZE
pm, 25 lipca 2012, 8:23 | odpowiedz
to miałem szczęście zalapac sie jeszcze w zeszlym tygodniu na: Kraków – Poznań – Kraków. Dziwne, oblozenie bylo niemal full, kierunek targowo-biznesowo-turystyczno-kulturalny. Wystarczylo zostawic 1 rotacje dziennie ..
tom971, 25 lipca 2012, 8:27 | odpowiedz
WAW-LCJ-WAW też zostaje bo ma być operowana na A320.
Kris, 25 lipca 2012, 8:29 | odpowiedz
akurat trasa ŁÓDŹ - GDAŃSK - ŁÓDŹ miała fantastyczne obłożenie i naprawdę cieżko ją nazwać nierentowną... powód musi być jakiś inny..
lolidka, 25 lipca 2012, 8:30 | odpowiedz
No to pogratulować, ja latam na trasie Poznań-Kraków 2-3 razy w miesiącu i zawsze jest sproe obłożenie, wrócimy do czasów, gdzie będzie się trzeba tłuc 8 godzin pociągiem, co za żenada, o ile to prawda
Tomek, 25 lipca 2012, 8:37 | odpowiedz
Widocznie chodzi o wycofanie samolotow, cos musza wyciac zdecydowali sie na takie polaczenia.
Bolo, 25 lipca 2012, 8:38 | odpowiedz
Nasze ceny mają skusić Polaków do latania po kraju. Dajemy sobie na to dużo czasu. Powiedzmy, że nie planujemy zysków przynajmniej do 2015 roku - powiedział niedawno wywiadzie dla gdańskiej "Gazety" Jarosław Frankowski, dyrektor zarządzający OLT Express.
żenła, 25 lipca 2012, 8:41 | odpowiedz
ale Wrocław - Poznań nie ma już od dawna, chociaż na grafice jest zaznaczone tak
jakkolwiek, 25 lipca 2012, 8:44 | odpowiedz
No właśnie dlatego nie ma co z nimi planować tras na wiecej niż miesiąc naprzód bo mieszają, trasa Gdańsk-Poznań była bardzo dobra to samo Łódź=Gdańsk. A ci co wykupili zostali z ręką w nocniku dlatego włąśnie nie ma co im wierzyć-to samo zrobią na jesieni z trasami zagranicznymi-dopiero będzie kongo
Adam, 25 lipca 2012, 8:45 | odpowiedz
A co z Warszawa-Poznań? Nie ma go ani na jednej ani na drugiej liście..
uKL, 25 lipca 2012, 8:46 | odpowiedz
Z Wrocławia do Gdańska od chyba 13 sierpnia zmniejszaja rotacje z 3 na 2 loty dziennie - kasują wieczorne połaczenie na tej trasie.
amcio, 25 lipca 2012, 8:49 | odpowiedz
Nie rozumiem polityki OLT Express. Od 1 listopada wprowadza kilka polaczen z Gdanska do miast europejskich, z Poznania - zero. Teraz nawet Poznaniacy nie beda moglo podrozowac po Polsce:( Jakos trudno mi uwierzyc, ze z tego miasta jest najmniejsze oblozenie.
Karola, 25 lipca 2012, 8:50 | odpowiedz
Polityka OLT jest prosta - zarobić :) Pewnie lepiej wiedzą, które połączenia są rentowne a które nie..
uKL, 25 lipca 2012, 8:55 | odpowiedz
Może wprowadzą jakies nowe połączenia z Lublina?
kleo, 25 lipca 2012, 9:03 | odpowiedz
katowice - szczecin też zostają
jarek, 25 lipca 2012, 9:17 | odpowiedz
Ajj ale Poznań oberwał... Mam nadzieję że jak dostaną kolejne airbusy to wróci chociaż Gdańsk i Kraków. No i zagraniczne by się przydały.
eelbe, 25 lipca 2012, 9:24 | odpowiedz
Liczylismy bardzo na bydgoszcz krakow bydgoszcz... Znow Nas pomineli... Zostaje auto 6h lub pkp 11h a tak OLT 40min :-(
www.derblitz.pl, 25 lipca 2012, 9:26 | odpowiedz
szkoda krk-poz, jak leciałem to obłożenie było w granicach 80%, myśle, że nawet przy wyższych cenach dałoby się utrzymać niezły LF bo dla porównania InterCity jedzie ponad 6h i kosztuje 150 zł.
qbsss, 25 lipca 2012, 9:26 | odpowiedz
Może złoto poszło sporo w dół? :)
Pavel79, 25 lipca 2012, 9:41 | odpowiedz
no to porządnie ciśnienie mi się podniosło! mam wykupiony KRK-BZG-KRK na 25/26.08. (najgorsze że rodzinnie, długo wcześniej planowany wyjazd, ojciec namawiany na taki środek transportu wreszcie zdecydował się po namowach) a na 19.08. mam POZ-KRK co ciekawe już raz zmieniony przez OLT - pierwotnie miałem 18.08. POZ-KTW ale zaproponowałem im taką zmianę i zmienili jak myślicie, jest jakakolwiek szansa żeby przebukowali mi bilety na POZ-WAW-KTW LOTem? jest nieco więcej niż 14 dni przed odlotem więc boję się, że zadzwonią/poinformują
siudamac, 25 lipca 2012, 9:41 | odpowiedz
a co z połączeniem Kraków-Szczecin? Zlikwidowali Kraków-Poznań, a połączenie do Szczecina było z międzylądowaniem w Poznaniu.
mazia, 25 lipca 2012, 9:43 | odpowiedz
Od sierpnia też planowaliśmy latać raz w tygodniu na trasie Gdańsk - Poznań :( A w piątek wystarczyłoby zmienić godzinę odlotu tak, żeby ludzie po pracy mogli lecieć na weekend do Gdańska i byłoby to dużo bardziej opłacalne.
lorelei, 25 lipca 2012, 9:43 | odpowiedz
A mi sie wydaje, ze tutaj nie chodzi tyle o brak chetnych na przeloty na tych trasach a o koszty lotu, ktore jak w poprzednim artykule bylo zacytowane wynosza 2x wiecej niz przelot Airbusem. Wiec pozbywaja sie malych maszym kosztem likwidacji polaczen :) Mysle, ze te polaczenia wroca predzej czy pozniej obslugiwane przez wieksze maszyny w zmienionej formie np Krakow przez Poznan do Szczecina itd. Btw, mysle, ze to samo bedzie czekac niektore bezsensowne loty zagraniczne. Oczami wyobrazni juz widze grudniowa konferencje pod tytulem "wazne zmiany w funkcjonowaniu zagranicznej siatki w OLT Express" :)
Adrian, 25 lipca 2012, 9:50 | odpowiedz
po co Warszawa - Łódź....
latacz, 25 lipca 2012, 9:52 | odpowiedz
Jeszcze jedno. Co w przypadku kiedy linia anuluje zupelnie polaczenie ? Czy jesli nie widzi mi sie zwrot kosztow moge zmusic linie do zapewnienia mi przelotu na podobnej trasie w podobnym terminie ?
Adrian, 25 lipca 2012, 9:53 | odpowiedz
I tak w jednej chwili z firmy, której kibicowaliśmy, stali się firmą, której będziemy życzyli rychłego końca. Żeby zmieniać siatkę w środku wakacji? Skandal.
rexande, 25 lipca 2012, 9:59 | odpowiedz
heh ;) to jak nic się nie zmieni,to będę leciał ostatnim lotem WAW - POZ :P Ktoś jeszcze nim leci? ;)
Pawellos, 25 lipca 2012, 10:02 | odpowiedz
@rexande Mów za siebie. Sam jesteś skandal. OLT prowadzi biznes, nie działalność charytatywną. Przypominam, że to są tylko spekulacje. Oficjalne informacje o 13.
stinger, 25 lipca 2012, 10:07 | odpowiedz
OLT albo jakas inna linia lotnicza powinna otworzyc polaczenia na trasie Zürich - Warszawa bo LOT i Swiss maja monopol i bilety sa strasznie drogie!
evve, 25 lipca 2012, 10:19 | odpowiedz
Jak leciałem Bydgoszcz-Kraków-Bydgoszcz, to obłożenie było ok 85-90%. Ale na AIRBUSA będzie za mało. Szkoda. Ogólnie to lipa, bo zostaje nam gówniany LOT(na krajówkach), który nie ma połączeń między miastami ( tylko do WAW) Poza krajówkami, często wybieram LOT, ale dojeżdżam samochodem do Wawy.
Smerff, 25 lipca 2012, 10:23 | odpowiedz
@ Smerff "zostaje nam gówniany LOT(na krajówkach)" jest jeszcze eurolot omijający WAW
pm, 25 lipca 2012, 10:27 | odpowiedz
@ f4f Gratulacje! http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,12187187,Klopoty_OLT_Express__Kasuje_6_nierentownych_polaczen.html
pm, 25 lipca 2012, 10:29 | odpowiedz
Jak ktoś miał wykupiony bilet to pewnie będzie miał do wyboru zwrot pieniędzy, rerouting przez inne miasto lub innego przewoźnika.
kerad85, 25 lipca 2012, 10:29 | odpowiedz
@stinger Może gdybyś miał kilka biletów, których nie wykorzystasz, pospinane inne rezerwacje (hotele itp) i masę problemów z tego wynikających do pokonania, zrozumiałbyś czyjeś rozgoryczenie. Kiedy się prowadzi biznes na tak trudnym rynku i za takie pieniądze, to wcześniej robi się badania rynku i dobry biznes plan. A potem mozolnie buduje się markę i zaufanie klientów, bez gwałtownych ruchów, bo materia jest krucha. Moje Rozczarowanie ma podstawy, gdyż można było odnieść wrażenie, że OLT zarządzany jest profesjonalnie, A okazało się, iż głupi, kto tak myślał.
rexande, 25 lipca 2012, 10:32 | odpowiedz
jak olt nie przedstawi sprawozdania finansowego do konca lipca, zatwierdzonego przez audytora, to wkrotce po tej dacie straci licencj i oglosi upadlosc wiec nie polecam zakupu bileto na sierpien....
halo, 25 lipca 2012, 10:35 | odpowiedz
Po co te samoloty latają codziennie 2 x do Poznania z Krakowa niech latają 2 x w tygodniu i starczy bedą pełne.
Piotr, 25 lipca 2012, 10:54 | odpowiedz
TU nie chodzi o kasę... część tych połączeń było z zapełnieniem 90% i więcej i generowały zyski. Tu chodzio jakieś formalne, prawne potyczki - nie mają latać ATRy, widocznie mają na OLT jakiegoś haka. Inna spółka lata ATRami a inna arbuzami... ta z arbuzami powstała teraz, a ta z ATRami powstała w zeszłym roku i to ona się nie rozliczyła z ULC. Stawiam że wolą zlikwidować spółkę z ATRami zamiast rozliczyć się z ULC. Albo wiedza, ze nie mają szans na przedłuzenie zgody... wiec wolą uwalić wszystko na ATRach, zlikwidować spółkę i do mediów puścić komunikat, że problemu już nie ma ...
rafał, 25 lipca 2012, 11:08 | odpowiedz
@rexande Badania rynku? Nikt wcześniej na tych trasach nie latał. Badania rynku w tym wypadku są nieporozumieniem. Biznes plan był taki, żeby sprawdzić rentowność połączeń. Tam gdzie są rentowne - polecą Airbusy. Poza tym (jak już pisałem) nie pluj na OLT podpierając się spekulacjami. @rafal Twoj komentarz jest chyba najsensowniejszy w całym wątku.
stinger, 25 lipca 2012, 11:21 | odpowiedz
Ale chamowa z Poznaniem:(
flurry, 25 lipca 2012, 11:22 | odpowiedz
Wizair/Ryanair powycinali loty z Hiszpani, kaza doplacac do wykupionych juz lotow, Wizz zmienil bagaz podreczny w konserwe rybna. ?... I co nie bluzgacie nie krytykujecie
Bolo, 25 lipca 2012, 11:31 | odpowiedz
Kraków-Szczecin zlikwidowane, nie ma w systemie.
Zofia N, 25 lipca 2012, 11:31 | odpowiedz
I znowu nikt nie bierze pod uwagę rzeczywistych kosztów. Wszyscy radośnie uważają, że jest zupa za darmo i przewoźnik ma psi obowiązek dopłacać do lotów miedzy ,dla przykładu, Krasnymstawem a Nowym Miastem Lubawskim, bo jak raz mieszkańcy obu grodów tego zapragnęli.
zapinio, 25 lipca 2012, 11:39 | odpowiedz
nawet Wyborcza powołuje sie na f4f:) http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,12187187,Klopoty_OLT_Express__Kasuje_6_nierentownych_polaczen.html
pawelyop, 25 lipca 2012, 11:42 | odpowiedz
Zmiana w trakcie sezonu na sierpień nie budzi zaufania do linii. Rozumiem że sprawdzaja rentownosć ale to spowoduje, że nikt rozsądny nie zaryzykuje kupować u nich biletu jak musi dotrzeć. Kupiłem do Poznania i nagle w środku lata-kasujemy i radź sobie sam-następnym razem po prostu nie kupię. Owszem zawsze i każdej lini zdażają sie zmiany ale nie tyle naraz w sezonie-to świadczy że zamiast biznes planu macają klienta i trasę na oślep. Kto kupi u nich np. lot krajowy na dalszy lot zagraniczny albo kto zaryzykuje trase z Gdańska do Reykjawiku od jesieni nimi-nie ma żadnej pewnosci że w ogóle polecą a jak masz wydać na rezerwację hoteli czy coś byłbym ostrożny-0co najwyżej takie które można odwołać bezkosztowo
Adam, 25 lipca 2012, 11:49 | odpowiedz
@ pawelyop patrz 10 postów wyżej
spostrzegawczy, 25 lipca 2012, 11:56 | odpowiedz
Wygląda na to, że tak upragnione przez wielu loty z pominięciem "warszafki", z kilkoma wyjątkami, są kompletnie nieopłacalne i nie rokują zysków w przyszłości.
rumpel, 25 lipca 2012, 12:15 | odpowiedz
Porządne linie zamieniają bilety na tą samą trasę (bądź z przesiadką) inną linią. Tak miałem z Eurolotem, gdy anulował KRK-POZ i bez problemu przebukowali mnie na LOT via WAW (mimo, że było ze 3 miesiące do lotu). Nie wiem niestety jaka jest polityka OLT, bo nigdy z nimi nie latam i nie będę latał. ;)
flus, 25 lipca 2012, 12:15 | odpowiedz
Jeszcze co przyszło mi do głowy... przecież mają jednego lub dwa ATRy 42 i już dwa ATR72 na polskich znakach rejestracyjnych i przemalowane w barwy OLT. Te dwa ATR72 zostały włączone do floity w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Kto kupuje samolot, rejestruje go, przemalowywuje na tydzień czasu? Tydzień temu widocznie były zupełnie inne plany, tydzień temu chcieli rozwijać siatkę połączeń. Do tego kupili kolejną spółkę w DE - cirrus czy coś podobnego będącą podwykonawcą dla Lufy i Swissu. Przez chwilę się łudziłem, że wycofają ATRy a w ich miejsce dzadzą większe maszyny ze zwolninionych tras po cirrusie... a tu nie, likwidują zupełnie GDN - Lódź, Rzeszów... Nie czaje. Jeśli chodziłoby tylko o kasę to OLT powinien był podnieśc ceny na połączeniach ATR. Jesli brakuje tak jak Frankowski mówił średnio 20 zł to trzeba było sprzedawać bilety od 119 zł. Potem 169, 229, 269, itd. 20 zł więcej ludzie by dali... Pozostaje liczyć, że na opuszczone trasy pędem wejdzie EuroLot. Zepnie poślady, przywróci do uzywalnosci park maszyn i przejmie tych pasażerów. W sumie ucieszę się również i z tego - lubie Eurolot.
rafał, 25 lipca 2012, 12:16 | odpowiedz
Ktoś wie gdzie będzie można zobaczyć transmisję konferencji na żywo?
Paweł, 25 lipca 2012, 12:19 | odpowiedz
Będziemy na konferencji i będziemy ją relacjonować. Wideo nie planujemy.
Kamil, 25 lipca 2012, 12:28 | odpowiedz
na żywo to chyba tylko w HBO taka ważna ta konferencja! a po co Ci to? przeczytaj sobie forum! tam jest już wszystko wiadomo, skomentowane... nawet Ci poleca jak właściwie uczcić zamkniecie tych tras! pełny profesjonalizm! :/
Saddam, 25 lipca 2012, 12:29 | odpowiedz
ale oni się chyba po prostu pozbywają lotów ATR-kami i kupią/wyczarterują coś nowego, bo tylko trasy ATR-ek idą pod nóż... A PÓŹNIEJ WRACAJĄ. Sądzę że to trochę strzał w stopę, jeśli chodzi o doloty do bazy przesiadkowej. Np. SZZ-GDN
Ceni42, 25 lipca 2012, 12:37 | odpowiedz
@rafał: dokładnie, też mnie zastanawia cąłkowita rezygnacja z niektórzy tras typu Gdańsk-Łódź czy Poznań-Kraków, mogliby przecież podnieść trochę ceny albo zamiast połowy biletów po 99 dawać np. 25%. Powinni też bardziej rozbudować strukturę taryfową - np. 10% za 99 PLN (tak promocyjnie), kolejne 20% za 129 PLN, i potem 20% za 149 PLN, 20% za 199 PLN, 20% za 249 i reszta za 299 PLN.
fil, 25 lipca 2012, 12:39 | odpowiedz
Mi wycofali lot na 5 dni przed odlotem, zadzwonili, zaproponowali inny termin lub cokolwiek sobie życzę, ostatecznie kupili mi bilety w LOTcie i dali voucher na darmowy przelot. OLT jest spoko. Kupuję bilety do przodu bez strachu. Jak stracę te nawet 300 zl to przezyje. Rezerwacje hoteli itd? Wszystko da się poogarniać, chyba że jest się życiowym nieudacznikiem.
bartek, 25 lipca 2012, 12:45 | odpowiedz
jestem w szoku!! Poznań jeśli chodzi o loty międzynarodowe był już na szarym końcu, a teraz jeszcze krajówki ;( na wrzesień planowałam Gdańsk, na październik Kraków...samoloty startują mi nad głową z Ławicy, a żadnego pożytku z tego nie ma ;) serio, załamka!
dzioby125, 25 lipca 2012, 12:49 | odpowiedz
I dobrze, że wreszcie rezygnują z tych ponad 20 letnich ATRów, które karierę zaczynały w Zambii czy innym Mozambiku...
dreq, 25 lipca 2012, 13:00 | odpowiedz
@bartek "Rezerwacje hoteli itd? Wszystko da się poogarniać, chyba że jest się życiowym nieudacznikiem." Jakie to typowe, przedstawić swój pogląd, po czym obrazić adwersarza... Wypraszam sobie. Wiele sieci i serwisów oferuje znaczny rabat przy rezerwacji typu "non refundable". Inne pobierają 5-10% prowizji bezzwrotnej. Podobnie wypożyczalnie aut. Fly4free już z nazwy jest serwisem dla ludzi, którzy chcą podróżować jak najtaniej, szukających jak najtańszych lotów i analogicznie jak najtańszych noclegów. Nie czyni ich to nieudacznikami...
rexande, 25 lipca 2012, 13:06 | odpowiedz
Prezes Pilch (25 l.)!! ma duże doswiadczenie w "businesie" (patrz afera z Multikasą).Przecież niedawno kupił z żoną dworek do remontu w Rusocinie. Złoto spada,trzeba spłacić wierzycieli.
multi, 25 lipca 2012, 13:15 | odpowiedz
W siatce nie ma tez po 10 sierpnia KRK- SZZ- KRK A miałem lecieć na urlop z rodziną.
Czarny, 25 lipca 2012, 13:52 | odpowiedz
Niestety spraedza się czarny sen...AmberGold okazuje się piramidą finansową,która już nie jest w stanie dłuzej oszukiwac nadzoru finansowego. OLT może zbankrutować.
yunior, 25 lipca 2012, 13:54 | odpowiedz
A co z już opłaconymi biletami na drugą połowę sierpnia?!?
artiste, 25 lipca 2012, 14:29 | odpowiedz
z tego co mi wiadomo, to OLT jest powiązane z AmberGold, a jeśli ogladacie wiadomości to wiecie jaka jest teraz nagonka na AmberGold.... stąd rózne takie mogłoby sie wydawac dziwne decyzje
marta, 26 lipca 2012, 9:40 | odpowiedz
@Czarny jest nadzieja - z FB lotniska w Krakowie: "Przed chwilą otrzymaliśmy informację od eurolot.com dotyczącą pasażerów OLT Express, którzy mieli polecieć do Szczecina. Wszyscy pasażerowie, którzy wykupili bilety OLT Express i nie będą mogli odbyć zaplanowanych podróży na trasie Kraków Airport – Szczecin Airport – Kraków Airport, mogą zgłosić się do Eurolotu z biletem na odwołany lot. Zostanie on zastąpiony biletem na połączenie liniami Eurolot. Eurolot gwarantuje, że cena nowego biletu pozostanie niezmienna. Zainteresowani zamianą biletów powinni skontaktować się ze specjalną infolinią Eurolotu (+48 22 574 05 00)."
fil, 26 lipca 2012, 12:23 | odpowiedz
Wielka szkoda :( tego Ponań-Kraków-Poznań najbardziej to było extra połączenie super alternatywa co do pociągu który tłucze sie 8 godzin :((( będe płakac :(
asia, 26 lipca 2012, 14:30 | odpowiedz
Ze strony OLT: "Szanowni Państwo, Informujemy, że w dniu dzisiejszym wszystkie połączenia wykonywane samolotami ATR z wyjątkiem rejsu o2195 (Gdańsk-Szczecin) i o2196 (Szczecin-Gdańsk) zostały odwołane. Za wszystkie niedogodności serdecznie Państwa przepraszamy." Czyli nie od 10 sierpnia tylko od zaraz, już większość lotów całkowicie wykasowana z systemu.
fil, 26 lipca 2012, 14:38 | odpowiedz
PILNE!!!!!!!!! SAMOCHODEM ZAMIAST OLT EKSPRES szukam 2 osób na przejazd samochodem Poznań - Zadar (Chorwacja) kontakt 791-992-599
Jacek Jastrząb, 27 lipca 2012, 10:40 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »