Rezerwacja telefoniczna: +48 32 728 30 63Reklama | Wyszukiwarka www.eSKY.pl

Biblia pasażera: Odprawa online w Ryanair i Wizz Air krok po kroku

27 grudnia 2012, 20:20||Komentarze: 671
Biblia pasażera: Odprawa online w Ryanair i Wizz Air krok po kroku

„Online check-in” polega na wprowadzeniu w odpowiednim miejscu na stronie danego przewoźnika danych wymaganego dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wydrukowaniu karty pokładowej. Zasadniczo, w przypadku poszczególnych linii, procedura ta wygląda podobnie i można ją wykonać intuicyjnie, jednak dokonując odprawy online po raz pierwszy, zawsze dobrze się upewnić, czy wszystko robimy poprawnie.

Możliwość samodzielnego odprawienia się i wydrukowania karty pokładowej przez pasażera jest dla przewoźników formą „cięcia kosztów”, natomiast dla nas jako klientów, taka opcja pozwala skrócić czas oczekiwania w kolejce na lotnisku. Specjalnie dla mniej doświadczonych użytkowników Fly4free pisaliśmy już o tym, jak rezerwować loty w Ryanair i Wizz Air. Teraz, na przykładzie tych samych linii lotniczych, pokażemy Wam jak odprawić się przez Internet oraz udzielimy Wam kilku wskazówek dotyczących postępowania na lotnisku.

ODPRAWA W RYANAIR:

W przypadku tego przewoźnika odprawa online jest dostępna od 21 dni do 4 godzin przed planowanym odlotem (na stronie Ryanair widnieje nieaktualna informacja, że możemy jej dokonać dopiero 15 dni przed lotem). Jeżeli nie zdążymy odprawić się online na czas, będziemy musieli dokonać tego na lotnisku, za dodatkową opłatą za wydrukowanie karty pokładowej w wysokości 60£/60€. Odprawa na lotnisku rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym odlotem i kończy 40 minut przed godziną lotu zgodnie z rozkładem na lotnisku.

Aby w zaciszu swego domu odprawić się przez witrynę internetową Ryanair, najpierw należy wybrać sekcję „Zarządzaj rezerwacją”, znajdującą się na białym pasku w górnej części strony i z rozwijanej listy wybrać „Odprawa online”. Inne opcje z tej listy pozwolą nam na modyfikowanie naszej rezerwacji, np. poprzez dokupienie bagażu. Do odprawy będzie nam potrzebny ten sam dokument tożsamości, który zamierzamy wykorzystać podczas podróży, a więc dowód osobisty (w przypadku lotów w granicach Unii Europejskiej) lub paszport. Prawo jazdy nie jest akceptowanym dokumentem podróżnym.
r0

Następnie mamy do wyboru trzy opcje „zalogowania się”, przy użyciu poszczególnych danych naszej rezerwacji. W dwóch przypadkach, musimy znać numer naszej rezerwacji, z czego w pierwszym podajemy dodatkowo numer karty, z której korzystaliśmy przy płatności za lot, natomiast w drugim musimy znać adres e-mail wpisany podczas rezerwacji, a także miejsce odlotu i przylotu. Jeżeli zdarzyło nam się omyłkowo wyrzucić z naszej skrzynki mail z potwierdzeniem lotu i nie znamy numeru rezerwacji, możemy skorzystać z opcji 3, w której wystarczy podać datę wylotu, adres e-mail użyty przy zakupie biletu oraz miejsce odlotu i przylotu. Najpierw zaznaczamy wybraną opcję, po czym wypełniamy wymagane w niej dane i klikamy ODPRAWA ONLINE.
r1

Następnie na ekranie pojawi się szereg pytań, standardowo zadawanych podczas odprawy przez służby ochrony lotniska. Wynikają one z procedur bezpieczeństwa i dotyczą naszej znajomości ograniczeń dotyczących zawartości bagażu, warunków odprawy online oraz praw przysługujących pasażerom w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu. Aby odpowiedzieć twierdząco na wszystkie pytania, należy zaznaczyć pola po prawej stronie i kliknąć KONTYNUUJ:
r2

W kolejnym etapie pojawią się szczegóły naszego lotu. Jeżeli termin powrotu również jest krótszy niż za 21 dni, możemy odprawić się zarówno na lot wychodzący (wylot) jak i przychodzący (powrót). Jeśli nie, w odpowiednim czasie będziemy musieli w identyczny sposób ponownie znaleźć rezerwację i dokonać odprawy na lot powrotny. Można też odprawić na razie tylko jednego z pasażerów, a kolejne osoby mogą to zrobić później, w analogiczny sposób.

Jeżeli rezerwowaliśmy osobno lot w jedną stronę, osobno w drugą, aby dokonać odprawy na lot powrotny, będziemy musieli oczywiście od nowa „zalogować się” do odrębnej rezerwacji, powtarzając wszystkie poprzednie kroki.

Zaznaczamy pole obok nazwiska osoby, która chce się odprawić, wybieramy datę urodzenia pasażera, obywatelstwo oraz typ dokumentu, z którego będzie on korzystał podczas podróży. Do wyboru mamy: „EEA National Id Card”, czyli dowód osobisty lub „Passport”, czyli oczywiście paszport;) Następnie podajemy dane widniejące w wybranym dokumencie, takie jak: numer dowodu/paszportu, kraj wydania oraz data ważności.

Osoby, które zawarły niedawno związek małżeński, przed dokonaniem odprawy online powinny upewnić się, że nazwisko na rezerwacji jest zgodne z nazwiskiem w ich dokumencie podróżnym.
r3

Warto wspomnieć, że jeśli jeden z pasażerów wymienionych na rezerwacji dokonał odprawy online, wtedy pozostali pasażerowie z tej samej rezerwacji nie będą mogli dokonać żadnych zmian dotyczących dat lotów i powinni skontaktować się z biurem rezerwacji Ryanair. Inne usługi, takie jak dodanie bagażu rejestrowanego, opcji pierwszeństwa wejścia na pokład itp., można zamówić w trybie online.

Wprowadzane dane dokumentu podróżnego muszą zgadzać się z dokumentem, który zostanie przedstawiony na lotnisku przed wejściem na pokład samolotu. Sprawdzamy więc czy nie popełniliśmy żadnych błędów, a następnie klikamy pole „ODPRAWA”.

Pojawi się ostrzeżenie: „Jeśli wpisali Państwo swe dane tutaj, ponowna ich zmiana online nie jest możliwa. Prosimy o kontakt z naszymi biurami obsługi klienta.” Klikamy OK.
r4

W kolejnym kroku „Dodaj usługi” pojawi się opcja zarezerwowania przez internet wybranego miejsca w samolocie, za dodatkową opłatą w wysokości 47 zł od osoby za odcinek lotu. Na ekranie pojawi się schemat samolotu, na którym będzie można wybrać dostępne miejsca w rzędach objętych rezerwacją (nr 1, 2, 5, 15, 16, 17). Sugeruję aby zaznaczyć opcję „NIE, DZIĘKUJĘ”. Ponadto podczas procesu odprawy wyświetli się propozycja dodania innych zbędnych usług, takich jak ubezpieczenie, walizka na kółkach, sms z potwierdzeniem, wypożyczenie samochodu. Oczywiście cierpliwie odmawiamy ich zakupu. Jeżeli istnieje taka konieczność, w kolejnym etapie możemy dokupić bagaż rejestrowany dla poszczególnych pasażerów z naszej rezerwacji.

Następnie zostaniemy poproszeni o ostateczne potwierdzenie naszej decyzji o odprawie, klikamy więc odpowiednie pole.
r7

Czekamy kilkanaście – kilkadziesiąt sekund. Jeśli karta pokładowa nie wyświetli się, może pojawić się komunikat informujący nas, że proces trwa dłużej niż zwykle wraz z pytaniem o to, czy chcemy kontynuować oczekiwanie – oczywiście klikamy wówczas „OK”.

Następnie, gdy na ekranie pojawi się karta pokładowa, klikamy pole „DRUKUJ” i dla każdego z pasażerów drukujemy „boarding pass” (kartę pokładową) na osobnej kartce A4 (nie musi być w kolorze!). Warto też zapisać kartę na dysku („ZAPISZ JAKO PDF”), aby w razie jej zagubienia móc szybko wydrukować ją ponownie.
r8

Karta pokładowa:
r10

Ewentualnie też, po odprawie online każdy pasażer może do czterech godzin przed zaplanowaną godziną odlotu ponownie wydrukować swoją kartę pokładową, w podobny sposób jak powyżej – logując się do danej rezerwacji, z tą tylko różnicą, że na etapie, na którym wcześniej wpisywaliśmy dane dokumentu, należy zaznaczyć nazwisko odpowiedniego pasażera i wybrać opcję „DRUKUJ PONOWNIE”.
r11

Na lotnisku: Pasażerowie podróżujący z bagażem odprawianym (rejestrowanym) oraz ci, którzy nie odprawili się online, według zaleceń linii lotniczych, powinni przybyć na lotnisko ok. 2 godziny przed planowanym terminem odlotu. Należy stanąć w kolejce przy odpowiednim stanowisku nadawania bagażu, oznaczonym nazwą miasta, do którego lecimy (są one zamykane dokładnie 40 minut przed godziną lotu!). W razie braku karty pokładowej pobrana zostanie opłata za odprawę na lotnisku za wydrukowanie karty w punkcie odprawy.

Wszyscy obywatele spoza UE/EOG, niezależnie od wymagań wizowych, muszą przed udaniem się do stanowiska kontroli bezpieczeństwa na lotnisku przejść do stanowiska kontroli wizowej linii Ryanair w celu sprawdzenia dokumentów podróżnych i ostemplowania karty pokładowej uzyskanej online. Niedokonanie tej czynności spowoduje odmowę przewozu.

Jeżeli odprawiliśmy się online, wydrukowaliśmy kartę pokładową i nie przewozimy bagażu rejestrowanego, wówczas wystarczy jeśli stawimy się na lotnisku na około godzinę przed planowaną godziną lotu (chyba, że chcemy dłużej pochodzić po sklepach w strefie bezcłowej) i udajemy się od razu z bagażem podręcznym do bramek kontroli bezpieczeństwa.

Po prześwietleniu bagażu podręcznego itd. kierujemy się do bramki wejściowej do samolotu (jej numer odszukamy na ekranie na lotnisku). Co najmniej na 30 minut przed planowanym lotem, stajemy się przed odpowiednią bramką wraz z kartą pokładową i dokumentem tożsamości użytym podczas odprawy.

Wyjście do samolotu zostanie zamknięte na ok. 20 minut przed planowaną godziną odlotu. Należy też mieć przy sobie kartę pokładową na potrzeby kontroli przez załogę przy drzwiach samolotu.

ODPRAWA W WIZZ AIR:

W przypadku węgierskiego przewoźnika, odprawy przez Internet można dokonać w terminie od 14 dni do 3 godzin przed planowanym odlotem. W nowej odsłonie strony Wizz Air, w przypadku lotów do krajów strefy Schengen, odprawa online jest banalnie prosta, gdyż nie trzeba podczas niej podawać żadnych danych dokumentu tożsamości. W przypadku pozostałych lotów, procedura wygląda podobnie jak w Ryanair.

O sposobie, w jaki chcemy się odprawić (przez Internet czy na lotnisku) zdecydowaliśmy już podczas rezerwacji – osobno dla lotu tam i lotu powrotnego. Jeśli zdecydowaliśmy się na pierwszą opcję, odprawiamy się na stronie wizzair.com i drukujemy swoją kartę pokładową.

Jeżeli nie odprawimy się przez Internet, będziemy musieli to zrobić na lotnisku – jeżeli zdecydujemy się dopiero na miejscu, zapłacimy za odprawę 68 zł od pasażera za lot (chyba, że wcześniej wykupimy opcję odprawy na lotnisku za pomocą strony Wizz Air korzystając z opcji „dodaj usługę” lub telefonicznie – wówczas opłata wynosi 32 zł).

Pamiętajmy, że jeżeli planujemy podróż dłuższą niż 2 tygodnie, a dla lotu powrotnego wybraliśmy opcję odprawy online, na lot z powrotem będziemy musieli odprawić się przez Internet na miejscu (np. w kafejce/w hotelu lub łapiąc Wi-Fi w jakiejś knajpce) i wydrukować kartę pokładową. Jeżeli wiemy, że nie będzie takiej możliwości, możemy dokupić odprawę na lotnisku (najlepiej na stronie Wizz Air lub przez Telecentrum).

Dzieci w wieku poniżej 14 lat muszą podróżować w towarzystwie pasażera w wieku powyżej 16 lat i osoba ta musi w ich imieniu dokonać odprawy przez Internet. Pasażerowie podróżujący z niemowlęciem muszą wydrukować dla niego kartę pokładową i okazać przy bramce wejścia do samolotu.

Aby dokonać odprawy przez stronę internetową Wizz Air, z różowego paska w górnej części witryny klikamy sekcję „MOJE REZERWACJE” i odnaleźć daną rezerwację, wpisując w odpowiednie pola numer potwierdzenia (otrzymaliśmy go e-mailem) oraz nazwisko pasażera.

w00

Jeżeli samodzielnie dokonywaliśmy rezerwacji, możemy uprzednio zalogować się używając adresu e-mail jako identyfikatora, a następnie przechodząc do sekcji „Moje rezerwacje”.

w0

w000

Po zalogowaniu do konta myWizz, klikamy w profilu pole „Rezerwacje” i na liście „Moje rezerwacje” odnajdujemy lot, który chcemy odprawić, klikając obok niego w pole „Wyświetl rezerwację”.
w1

Wówczas zobaczymy status i szczegóły rezerwacji i będziemy mogli dokupić usługi dodatkowe (jak np. bagaż) dla danego pasażera. Jeśli do wylotu pozostało więcej niż 14 dni, będziemy mieli tu do dyspozycji jedynie opcję „DODAJ USŁUGI”. Pamiętajmy, że po dokonaniu odprawy przez Internet nie jest już możliwa zmiana nazwiska pasażera, daty i godziny oraz trasy lotu. Nadal jednak będziemy mogli zakupić dodatkowe usługi (np. dodać do rezerwacji duży bagaż podręczny lub rejestrowany). Przechodzimy do kolejnego kroku poprzez wybór pola „ODPRAWA”.
w2

Następnie wyświetli się lista pasażerów dla danej rezerwacji. Podobnie jak w Ryanair, możemy tu wybrać poszczególnych pasażerów, których zamierzamy odprawić. Aby dokonać odprawy online dla danej osoby, zaznaczamy obok jej nazwiska opcję „Odprawa”.
w3

W przypadku lotów do krajów znajdujących się w strefie Schengen, informacje dotyczące dokumentu podróżnego nie są wymagane, więc w kolejnym kroku musimy tylko potwierdzić znajomość warunków, poprawność danych oraz samą chęć odprawy.

w5

Jeśli natomiast wybieramy się poza strefę Schengen, na tym etapie odprawy online będzie nam potrzebny dokument tożsamości, który będzie używany podczas podróży – dowód osobisty (w przypadku lotów w granicach UE) lub paszport. Dla każdego z pasażerów z osobna, wybieramy typ dokumentu tożsamości, podajemy datę urodzenia, obywatelstwo, państwo wydania dokumentu, jego numer oraz datę upływu ważności. Jeżeli dane wprowadzone podczas odprawy przez Internet będą nieprawidłowe, pasażer może nie otrzymać pozwolenia na lot, dlatego sprawdzamy czy wpisaliśmy poprawne dane i czy zgadzają się one z dokumentem i klikamy „Dalej”.

w4

W kolejnym etapie, dla każdego z pasażerów, klikamy obok nazwiska „Wydrukuj kartę pokładową” i drukujemy je na osobnych kartkach A4 (czarno-biało lub w kolorze – bez różnicy). Aby zapisać kartę na dysku wybieramy opcję „Wydrukuj kartę pokładową w formacie PDF„, a następnie w programie otwierającym PDF’y klikamy ikonkę zapisu pliku. Na karcie pokładowej znajduje się informacja o tym, jaki rodzaj bagażu podręcznego wybraliśmy (mały czy duży).

w6

Na lotnisku postępujemy tak samo jak w przypadku linii Ryanair (jak wyżej).

Mam nadzieję, że wszystko jest jasne – do dzieła!:)

Dodaj komentarz

Komentarze (671)

  1. +3 Dobre Słabe Odpowiedz
    anna28 września 2010, 14:29

    sprawdziłam przed chwilą w Ryanair i odprawę on line powinno się robić w okresie 15 dni do 4 godzin przed odlotem. Termin 21 dni jest przeznaczony w okresie letnim. po tym czasie może nam się nie udać zrobić odprawy on-line 21 dni przed wylotem.

  2. -2 Dobre Słabe Odpowiedz
    Dorota28 września 2010, 14:40

    Czy mogłabyś napisać gdzie dokładnie znalazłaś taką informację (wkleić link)? Sprawdziłam to przed chwilą i na stronie Ryanair nadal jest informacja, że „Pasażer może odprawić się online w związku z jednym lub oboma lotami w terminie od 21 dni do 4 godzin przed zaplanowaną godziną odlotu w witrynie http://www.ryanair.com.” (http://www.ryanair.com/pl/pytania/kiedy-moge-dokonac-odprawy-online)

  3. 0 Dobre Słabe Odpowiedz
    anna28 września 2010, 14:54

    robiłam dwie rezerwacje (osobno wylot i powrót na maltę) jedną w czerwcu a drugą w lipcu a i na obydwu mam napisane , ze odprawa on-line jest w w terminie 15 dni do 4 godzin przed wylotem. po Twoim wpisie zadzwoniłam do ryanair i tam mi powiedziano o tych dwóch termionach. poniżej wklejam część rezerwacji :
    „NUMER POTWIERDZENIA REZERWACJI: …..
    ABY ODBYĆ PODRÓŻ MUSZĄ PAŃSTWO DOKONAĆ ODPRAWY ONLINE I PRZEDSTAWIĆ WYDRUKOWANĄ KARTĘ(Y)POKŁADOWĄ(E) SŁUŻBOM KONTROLI NA LOTNISKU WRAZ Z WAŻNYM DOKUMENTEM PODRÓŻNYM. PASAŻEROWIE, KTÓRZY POJAWIĄ SIĘ BEZ KARTY POKŁADOWEJ, BĘDĄ MUSIELI UIŚCIĆ KARĘ ZA PONOWNE WYDRUKOWANIE KARTY POKŁADOWEJ W WYSOKOŚCI EURO40/GBP40. (Każda karta pokładowa musi być wydrukowana na oddzielnym papierze formatu A4).
    Odprawy online można dokonać w okresie od 15 dni do 4 godzin przed zaplanowaną datą odlotu.
    POTWIERDZENIE REZERWACJI – Wszystkie godziny lotu/ów podane są w czasie lokalnym.”

  4. 0 Dobre Słabe Odpowiedz
    anna28 września 2010, 15:05

    wniosek z tego taki, że trzeba pilnować daty podanej w potwierdzeniu rezerwacji.

  5. -1 Dobre Słabe Odpowiedz
    Dorota28 września 2010, 15:06

    Czyli masz 2 rezerwacje w terminie letnim, a zgodnie z tym co pisałaś wcześniej, „termin 21 dni jest przeznaczony w okresie letnim. po tym czasie może nam się nie udać zrobić odprawy on-line 21 dni przed wylotem.” Może coś się zmieniło, ale dziwne, że na stronie Ryanair nie ma takiej informacji;/ Z tego co pamiętam, to do niedawna był termin od 15 dni, ale od jakiegoś czasu został wydłużony.
    Ja na przykład mam rezerwację akurat na 19 października do Pizy, czyli dokładnie za 3 tygodnie – właśnie sprawdziłam i odprawa dla tego lotu jest już dostępna:)

  6. 0 Dobre Słabe Odpowiedz
    anna28 września 2010, 15:15

    ja rezerwację robiłam w czerwcu i lipcu a wylot i powrót mam na październik i właśnie się odprawiłam na powrót na 17/10:) czyli 21 dni przed wylotem. ale tak jak mówił mi człowiek z ryanair , że może się udać ale nie musi.

  7. -2 Dobre Słabe Odpowiedz
    Wojtek29 września 2010, 12:25

    Czemu sluzy odprawa online w Wizzair?
    Z tego co wiem nie ma mozliwosci wyboru miejsc i wydruku karty pokladowej wiec i tak trzeba sie meldowac do stanowiska.

    Wyglada na to ze sluzy wewnetrznym procedurom Wizzair i zapobieganiu kolejnej oplacie

  8. -1 Dobre Słabe Odpowiedz
    Dorota29 września 2010, 13:20

    @Wojtek: Jak już pisałam, po odprawie w Wizz Air oczywiście można (a nawet trzeba!) wydrukować swoją kartę pokładową – właśnie na tym m.in. polega odprawa. Zwykle w tanich liniach lotniczych obowiązuje zasada „kto pierwszym ten lepszy”, dlatego zarówno w Ryanair jak i w Wizz Air nie ma możliwości wyboru miejsc (można jedynie wykupić tzw. „pierwszeństwo wejścia na pokład”).

    W obu liniach wprowadzenie odprawy online służy oczywiście obniżeniu kosztów, ponieważ pasażer samodzielnie wykonuje pracę, która należała dotychczas do obsługi lotniska;) Do stanowiska odprawy trzeba się zameldować w przypadku, gdy odprawiamy bagaż rejestrowany lub gdy nie mamy wydrukowanej karty pokładowej.

  9. 0 Dobre Słabe Odpowiedz
    anna1 października 2010, 9:42

    właśnie dostałam od Ryanair email z przypomnieniem o doprawie on-line i podali termin od 15 dni do 4 godzin przed odlotem.czyli jednak:)

  10. 0 Dobre Słabe Odpowiedz
    marta6 października 2010, 19:57

    mam na karcie pokladowej napisane MATRA a w dowodzie MARTA nie bedzie problemu zeby mnie wpuscic na poklad za odp dziekuje

  11. +1 Dobre Słabe Odpowiedz
    Ewelina Karpowicz6 października 2010, 22:05

    Nie będzie. Mieści się ten błąd w limicie literówek.

  12. -4 Dobre Słabe Odpowiedz
    Marzena7 października 2010, 14:21

    A ja mam pytanie,czy moge zapisac jakos na komputer odprawiony juz bilet,zeby przesłac maile do koleżanki.Ja nie mam drukarki i ona mi ma wydrukowa?

  13. 0 Dobre Słabe Odpowiedz
    Kamil Lodziński7 października 2010, 15:07

    Tak, kartę pokładową (boarding pass) – czyli „bilet”, który dostajesz po odprawie on-line, możesz zapisać w pliku .pdf i przesłać mailem.

  14. -3 Dobre Słabe Odpowiedz
    Marzena7 października 2010, 15:34

    Dziekuje bardzo za szybką odpowiedz.Mam jeszcze jedno pytanie.Mam rezerwacje w dwie strony.I jak teraz odprawie sie to czy za miesiac(jak bede miała powrót)musze znów odprawiac sie na tą samą rezerwacje.Z góry dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam:)

  15. -2 Dobre Słabe Odpowiedz
    Piotr13 października 2010, 12:38

    Cześć, właśnie się odprawiłem online w Ryanair’erze. Teraz uświadomiłem sobie, że wybrałem typo dokumentu: paszport a wpsiałem dane z dowodu osobistego. Czy mogą z tym byc problemy na lotnisku?

    Pozdrawiam, Piotr

  16. -1 Dobre Słabe Odpowiedz
    Adam13 października 2010, 21:11

    Ja mam problem zaznaczyłem odprawę na lotnisku (rezerwacja przed 1 kwietnia 20100) ale chciałem dziś zrobić odprawę on line i wydrukować karty żeby nie stać w kolejce. Po dodaniu danych osób (wpisać dane pasażera) i wyboru opcji – powrót do odprawy – nie mam okienka odpraw on-line ani wydruk karty pokładowej-nie wiem czy jest to błąd ich strony czy też coś źle wpisałem – wpisywałem każdą osobę osobno (każde dane osobno) i powrót do odprawy. W żadnym przypadku nie ma opcji odprawy dalej ani zaznczenie kwadracika zgodnie z instrukcją. Wiele razy sie odprawiałem ale pierwszy raz mi się tak zdarzyło. Przypuszczam że bład leży po ich stronie ale prosze o radę.

  17. -1 Dobre Słabe Odpowiedz
    tomek215019 października 2010, 20:45

    witam ja mam problem innej natury a mianowicie w boarding pass przez pomylke mam wpisana narodowosc slowacka a nie polska i co z tym mam zrobic prosze o pomoc bilet jest na 26-10 czyli za tydzien !

  18. -1 Dobre Słabe Odpowiedz
    tomek215019 października 2010, 20:47

    zapomnialem dodac ze chodzi o Ryanair

  19. 0 Dobre Słabe Odpowiedz
    Ewelina20 października 2010, 9:38

    Idź w dniu lotu do stanowiska Ryanaira. Nieodpłatnie poprawią ci błąd na karcie.

  20. -2 Dobre Słabe Odpowiedz
    piter7 listopada 2010, 13:15

    mam podobny problem: na boardingpass zamiast poland mam portugal w obie strony. czy raianaier jest w stanie zmienic dane w systemie aby wydrukowac sobie boardingpass jeszcze raz? i czy to jest platne???? moze ktos sie z tym spotkał wczesniej??

Zobacz także

Sobotnia jednodniówka w Dortmundzie z Katowic za 78 PLN

18 grudnia 2014, 13:50||Dodaj komentarz

Sobotnia jednodniówka w Dortmundzie z Katowic za 78 PLN

Na Podlasie z Warszawy od stycznia do marca za 1 PLN

18 grudnia 2014, 13:17||Dodaj komentarz

Na Podlasie z Warszawy od stycznia do marca za 1 PLN

Wizz Air: z Katowic do Bolonii, Bristolu i Larnaki. Z Warszawy do Stavanger

18 grudnia 2014, 12:44||Komentarze: 1

Wizz Air: z Katowic do Bolonii, Bristolu i Larnaki. Z Warszawy do Stavanger

Norwegian szykuje rewolucję. Chce tanio latać do Ameryki Południowej i Środkowej!

18 grudnia 2014, 11:27||Komentarze: 6

Norwegian szykuje rewolucję. Chce tanio latać do Ameryki Południowej i Środkowej!

Tanie loty z Pragi do Dubaju za 689 PLN!

18 grudnia 2014, 10:52||Komentarze: 7

Tanie loty z Pragi do Dubaju za 689 PLN!