Fly4free.pl

Nowe międzynarodowe i krajowe trasy, autokary oraz jeszcze więcej kursów od PolskiBus.com!

Szczecin - Berlin oraz Warszawa - Wilno - to dwie nowe międzynarodowe trasy od PolskiBus.com. Na krajówkach czerwone autokary pojadą dodatkowo ze Szczecina do Wrocławia. Dodatkowo m.in. z Wrocławia do Krakowa autokary będą kursowały co... 30 minut! Wszystkie nowości ogłoszono podczas konferencji prasowej w Warszawie.

Z ogromną radością informujemy o wprowadzeniu nowego ekspresowego połączenia pomiędzy Warszawą a Wilnem, które przyciąga wielu turystów chcących odwiedzić to atrakcyjne miasto. Wiemy, że nasze wygodne autokary, z bezpłatnym dostępem do sieci WiFi oraz profesjonalni kierowcy sprawią, iż podróż do celu będzie przebiegała bezpiecznie i komfortowo. Do tej pory skorzystało z naszej oferty połączeń ponad 8 milionów zadowolonych pasażerów. Ludzie kochają nasze przystępne ceny” – mówi Sir Brian Souter, Prezes PolskiBus.com.

Nowa trasy krajowe i międzynarodowe

Nowa siatka połączeń PolskiBus.com
pb nowa siatka tras

PolskiBus.com przez 3 lata przewiózł ponad 8 milionów pasażerów, zwiększył flotę do 132 autokarów, które będą wykonywały ponad 300 kursów dziennie docierając do 22 polskich miast oraz 5 europejskich stolic.

PB nowe

PolskiBus.com jako pierwsza firma w Polsce wprowadza 20 nowoczesnych i komfortowych autokarów ADL Plaxton „Elite i” na podwoziu Volvo B11R. Wysokopokładowe, oferujące 75 miejsc siedzących, autokary, są wyposażone w wydajne i przyjazne środowisku silniki Volvo z niską emisją CO2.

pb palac kultury

fotele650

busy

Wszystkie pojazdy są wyposażone w bezpłatny, bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz gniazdka elektryczne pod siedzeniami przystosowane do ładowania laptopów i telefonów komórkowych, mają skórzane, uchylne fotele, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, klimatyzację oraz toaletę. Pojazdy są przygotowane do przewozu osób z ograniczoną możliwością poruszania się czy niepełnosprawnością, dzięki niskiemu pokładowi i dogodnemu wjazdowi dla wózków inwalidzkich. PolskiBus.com ma już 130 nowych autokarów!

To nie koniec dobrych wiadomości. Jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia PolskiBus.com uruchomi kolejne trasy. Na razie nie potwierdzono konkretnych kierunków. Można się spodziewać, że będzie to m.in. połączenie z Lublina przez Rzeszów, Kraków i Katowice do Pragi. Barry Pybis Dyrektor Generalny PolskiBus.com odpowiadając na pytanie Fly4free zapowiedział, że nie jest wykluczone, że w przyszłości zostaną wprowadzone numerowane miejsca.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Chcemy numerowanych miejsc!
horacy, 20 sierpnia 2014, 9:40 | odpowiedz
dla zainteresowanych trasa krk-praha, bo jednak tu sie nie pojawila u polskiego busa, jest czeski przewoznik student agency, nie jest drogi, no dobra za 1zl biletow nie ma, ale zawsze cos... warszawa-wilno juz jezdzi simple z bardzo dobrymi cenami, wiec szkoda, ze krk-praha nie uruchomili
dr, 20 sierpnia 2014, 9:41 | odpowiedz
Gdzie są przejazdy do Lwów -Kijów oraz Mińska? Te dwie stolice jeszcze zostały jako sąsiedzi Polski, nie licząc (dla dociekliwych)granic od strony Bałtyku, tj . państw skandynawskich?! Powinni jeszcze jeździć do "polskich"miast:Londyn,Chicago,itp. ;)
gigiamigos, 20 sierpnia 2014, 9:49 | odpowiedz
Do wilna jeździ simple express i maja ceny jak sie upuluje po 12 zł więc może być im ciężko. Szczecin-Berlin to dobry pomysł i jeszcze by sie przydało Gdańsk-Szczecin i w drugą stronę Gdańsk-Olsztyn-Białystok i połaczenie do wilna. Zobaczymy co z tego będzie. przydałby się jeszcze Kraków-Budapeszt
Adam, 20 sierpnia 2014, 9:53 | odpowiedz
nadal szokuje mnie brak połączenia Rzeszów-Lublin
Marta, 20 sierpnia 2014, 9:53 | odpowiedz
a kiedy połączenie Gdańsk - Szczecin - Berlin albo Gdańsk - Białystok - Wilno
Ai, 20 sierpnia 2014, 9:57 | odpowiedz
Trasa krajowa P19 Szczecin - Berlin. Krajowa? Coś mnie ominęło?
cpl, 20 sierpnia 2014, 10:01 | odpowiedz
Zdecydowanie numerowane miejsca. Lubię PB, jednak żałuję że Simple nie ma tak rozbudowanej siatki połączeń. Komfort jest nieporównywalny... Szczególnie dla wysokich osób ;)
Bolec_stolec_kolec, 20 sierpnia 2014, 10:01 | odpowiedz
Nareszcie więcej kursów z Opola!! 5 razy dziennie więcej do Krakowa, jestem w pełni usatysfakcjonowany! :)
M., 20 sierpnia 2014, 10:01 | odpowiedz
nie rozumiem tych zachwytów nad PB. Przecież te ich busy są niewiarygodnie ciasne. A punktualność na tej "popularnej" linii kraków - wrocław kuleje. W środku dnia bez korków autobusy spóźniają się po 30 minut...
rysiek, 20 sierpnia 2014, 10:03 | odpowiedz
Budapeszt z południa (Wrocław - Katowice - Kraków) jak najbardziej tak. Dalej można juz fajne loty znaleźć.
Mirrr, 20 sierpnia 2014, 10:04 | odpowiedz
Nareszcie więcej kursów z Opola! Kraków 5 razy dziennie więcej - jestem w pełni usatysfakcjonowany! :)
M., 20 sierpnia 2014, 10:04 | odpowiedz
KRK - BUD by sie zdalo, i KRK - LVO
kpt.Bomba, 20 sierpnia 2014, 10:05 | odpowiedz
Czy POLSKIBUS szykuje poszerzenie oferty połączeń z Lublinem? np. Lublin - Wrocław ?
mkow, 20 sierpnia 2014, 10:06 | odpowiedz
Widze, ze cenzura dziala. Komu przeszkadzal komentarz "radom-dubaj"?
kk, 20 sierpnia 2014, 10:09 | odpowiedz
Jedno by było przydatne. PB mógłby zatrzymywać się na lotniskach, tak jak w Schonefeld w Berlinie. Np. w Balicach, na lotnisku Chopina czy w Wrocławiu. Wtedy byłyby to idealne porozumienia.
kitek, 20 sierpnia 2014, 10:10 | odpowiedz
AdamDo wilna jeździ simple express i maja ceny jak sie upuluje po 12 zł więc może być im ciężko. Szczecin-Berlin to dobry pomysł i jeszcze by sie przydało Gdańsk-Szczecin i w drugą stronę Gdańsk-Olsztyn-Białystok i połaczenie do wilna. Zobaczymy co z tego będzie. przydałby się jeszcze Kraków-Budapeszt
I ich autobusy są znacznie wygodniejsze. Z kibelka można korzystać w cywilizowanych warunkach a nie takie dziadowanie. Szczecin - Berlin dużo korzystniej jechać pociągiem...
rysiek, 20 sierpnia 2014, 10:10 | odpowiedz
Kitek, wtedy wiara by kupowala bilety tylko na lotnisko, a dla podrozujacych na pelnej trasie lub przynajmniej z jednego miasta do drugiego, nie byloby miejsc.
kk, 20 sierpnia 2014, 10:11 | odpowiedz
najlepiej wroclaw-lublin przez kielce!!
mm, 20 sierpnia 2014, 10:12 | odpowiedz
Niech se wsadzą takie trasy. Gdzie Katowice-Praga. Z Wrocławia i Wawy do Pragi jeździ Simple Express i Polskibus, Z Katowic nic
jasio, 20 sierpnia 2014, 10:12 | odpowiedz
mkowCzy POLSKIBUS szykuje poszerzenie oferty połączeń z Lublinem? np. Lublin – Wrocław ?
Lublin - Wrocław jest dobre połączenie Eurolotem - 4 razy w tygodniu. Brakuje połączeń: *Lublin - Rzeszów *Warszawa - Lublin - Lwów
Lubelak, 20 sierpnia 2014, 10:14 | odpowiedz
Martanadal szokuje mnie brak połączenia Rzeszów-Lublin
Też jestem zszokowany!
Lubelak, 20 sierpnia 2014, 10:16 | odpowiedz
Może jakaś akcja, petycja lub cokolwiek, żeby uruchomili połączenie z Gdańska do Szczecina? Wtedy kierunek Berlin, a co za tym idzie LOTNISKA I CAŁY ŚWIAT (!!!) będą stały otworem! Przecież dostać się do Berlina z Gdańska to katastrofa - pociągi rzadko i drogie, busy to w ogóle rozbój w biały dzień, a samochodem tez drogo i jeszcze trzeba płacić za parking. Myślę, że Polski Bus też by na tym skorzystał
mosia, 20 sierpnia 2014, 10:17 | odpowiedz
Jakby ten kurs na Wilno stawa w Suwalkach, to by dopiero ludzie z polnocno-wschodniej Polski ich pokochali :D
sawiet, 20 sierpnia 2014, 10:18 | odpowiedz
mkowCzy POLSKIBUS szykuje poszerzenie oferty połączeń z Lublinem? np. Lublin – Wrocław ?
Jest dobre połączenie Eurolotem - 4 razy w tygodniu.
Lubelak, 20 sierpnia 2014, 10:18 | odpowiedz
7 h ze Szczecina do Wrocka, sporooo, pociąg o ok. godzinę szybciej. Nie chciałbym jednak, że stało się to, co z linią Warszawa - Szczecin, gdzie czas przejazdu PB był ok. 10 godzin. Niestety, tylko cena na trasie spowoduje, że ludzie wybiorą PB, choć bezpośrednich pociągów Szczecin - Wrocław też nie ma za wiele...
Adriatyk, 20 sierpnia 2014, 10:19 | odpowiedz
mosiaMoże jakaś akcja, petycja lub cokolwiek, żeby uruchomili połączenie z Gdańska do Szczecina? Wtedy kierunek Berlin, a co za tym idzie LOTNISKA I CAŁY ŚWIAT (!!!) będą stały otworem! Przecież dostać się do Berlina z Gdańska to katastrofa – pociągi rzadko i drogie, busy to w ogóle rozbój w biały dzień, a samochodem tez drogo i jeszcze trzeba płacić za parking. Myślę, że Polski Bus też by na tym skorzystał
jak Cię nie stać to nie jedziesz i tyle. Cały świat się marzy a dojazd do Berlina za drogi?!
rysiek, 20 sierpnia 2014, 10:19 | odpowiedz
Adriatyk7 h ze Szczecina do Wrocka, sporooo, pociąg o ok. godzinę szybciej. Nie chciałbym jednak, że stało się to, co z linią Warszawa – Szczecin, gdzie czas przejazdu PB był ok. 10 godzin. Niestety, tylko cena na trasie spowoduje, że ludzie wybiorą PB, choć bezpośrednich pociągów Szczecin – Wrocław też nie ma za wiele…
Dłuższy czas pomimo, że trasa kolejowa jest rozryta? No to faktycznie jak skończy się remont to czasem przejazdu nie zawojują. Szczególnie, że wagony po remoncie są dużo wygodniejsze niż te czerwone klitki dla kur zwane "komfortem"
maniek, 20 sierpnia 2014, 10:22 | odpowiedz
Na trasie P15 Wrocław - Katowice zmniejszenie ilości kursów ....
bombjack, 20 sierpnia 2014, 10:26 | odpowiedz
Z Warszawy do Wilna 9h, z Wilna do Warszwy 7h ?!?
Zdziwiony, 20 sierpnia 2014, 10:26 | odpowiedz
ZdziwionyZ Warszawy do Wilna 9h, z Wilna do Warszwy 7h ?!?
do szkoły...
ps, 20 sierpnia 2014, 10:28 | odpowiedz
no cud, wielki cud, mam bilety ze zeta Szczecin - Wrocek...:) super :), Szczecin - Praga za kilka zł w listopadzie...super :).
Robert, 20 sierpnia 2014, 10:34 | odpowiedz
Od grudnia 2014 wiekszosc pociągów TLK Wrocław-Krakow pojedzie trasa przez Cze-wę w czasie 3h 10 min, a PB nigdy tego czasu nie dotrzymuje i jedzie 3h 25/30.
Wayfarer, 20 sierpnia 2014, 10:40 | odpowiedz
ZdziwionyZ Warszawy do Wilna 9h, z Wilna do Warszwy 7h ?!?
strefy czasowe - mówi wam to coś?
mol, 20 sierpnia 2014, 10:40 | odpowiedz
mosiaMoże jakaś akcja, petycja lub cokolwiek, żeby uruchomili połączenie z Gdańska do Szczecina? Wtedy kierunek Berlin, a co za tym idzie LOTNISKA I CAŁY ŚWIAT (!!!) będą stały otworem! Przecież dostać się do Berlina z Gdańska to katastrofa
polecam jednak PB: Gdańsk-Poznań, Poznań-Berlin
drak, 20 sierpnia 2014, 10:44 | odpowiedz
A moze cos w wolny trojkat gdansk-szczecin-poznan np. Koszalin, Szczecinek, Słupsk, Piła...
Majkel, 20 sierpnia 2014, 10:46 | odpowiedz
WayfarerOd grudnia 2014 wiekszosc pociągów TLK Wrocław-Krakow pojedzie trasa przez Cze-wę w czasie 3h 10 min, a PB nigdy tego czasu nie dotrzymuje i jedzie 3h 25/30.
Nawet w środku dnia bez korków nie potrafią punktualnie dojechać...
pudi, 20 sierpnia 2014, 10:49 | odpowiedz
poznań - szczecin PB 3:45 poznań - szczecin TLK 2:38 poznań - szczecin EIC 2:26 poznań - szczecin osobowy 3:07 dziękuję tyle w temacie!
marcin, 20 sierpnia 2014, 10:53 | odpowiedz
drak
mosiaMoże jakaś akcja, petycja lub cokolwiek, żeby uruchomili połączenie z Gdańska do Szczecina? Wtedy kierunek Berlin, a co za tym idzie LOTNISKA I CAŁY ŚWIAT (!!!) będą stały otworem! Przecież dostać się do Berlina z Gdańska to katastrofa
polecam jednak PB: Gdańsk-Poznań, Poznań-Berlin
do tego masażystę w Berlinie ! Chyba, że nie masz więcej niż 170 cm i nadwagi...
wania, 20 sierpnia 2014, 11:00 | odpowiedz
wania
drak
mosiaMoże jakaś akcja, petycja lub cokolwiek, żeby uruchomili połączenie z Gdańska do Szczecina? Wtedy kierunek Berlin, a co za tym idzie LOTNISKA I CAŁY ŚWIAT (!!!) będą stały otworem! Przecież dostać się do Berlina z Gdańska to katastrofa
polecam jednak PB: Gdańsk-Poznań, Poznań-Berlin
do tego masażystę w Berlinie ! Chyba, że nie masz więcej niż 170 cm i nadwagi…
tekst o masażyście równie dobrze możesz umieszczać pod (prawie) każdym komentarzem w tym temacie uwaga o tyle nietrafiona, ze mosia proponuje trasę Gdańsk-Szczecin-Berlin również PB, a moja propozycja miała jedynie pokazać bezsens trasy przez Szczecin skoro spokojnie można się dostać z Gdańska do Berlina przez Poznań tym samym przewoźnikiem
drak, 20 sierpnia 2014, 11:08 | odpowiedz
Lublin też chce jeździć!
nielot, 20 sierpnia 2014, 11:11 | odpowiedz
więcej zdjęć autobusów proszę! (bok, tył)
ali, 20 sierpnia 2014, 11:28 | odpowiedz
WayfarerOd grudnia 2014 wiekszosc pociągów TLK Wrocław-Krakow pojedzie trasa przez Cze-wę w czasie 3h 10 min, a PB nigdy tego czasu nie dotrzymuje i jedzie 3h 25/30.
PKP IC też będzie ciężko utrzymać te 3h10min. (Częstochowa - Opole odcinek jednotorowy a dużo par pociągów i wyżyłowany rozkład jazdy)
Kjak, 20 sierpnia 2014, 11:50 | odpowiedz
nielotLublin też chce jeździć!
Jak nie ma czym jeździć, to trzeba latać, np. do Wrocławia albo Gdańska dzięki uprzejmości Eurolotu.
Lubelak, 20 sierpnia 2014, 11:51 | odpowiedz
mnie interesuje polaczenie Warszawa Berlin
Jean, 20 sierpnia 2014, 12:06 | odpowiedz
Proszę o połączenie Cieszyn - Bielsko-Biała - Kraków! Busy jadą ze 3 godziny zatrzymując się w maleńkich miejscowościach co tragicznie wydłuża podróż! A mnóstwo ludzi dojeżdża do Krakowa - studenci, do rodzin, turyści odwiedzający Kraków (w tym coraz więcej obywateli Czech, Słowacji którzy mogliby wsiadać już w Cieszynie) oraz podróżni, którzy w szybki sposób chcą dostać się do lotniska Balice. Obecnie podróż ciągnie się w nieskończoność przez tyle przystanków po drodze.
SCI, 20 sierpnia 2014, 12:14 | odpowiedz
ZdziwionyZ Warszawy do Wilna 9h, z Wilna do Warszwy 7h ?!?
To przez zmianę czasu
Aleoja, 20 sierpnia 2014, 13:09 | odpowiedz
Wilno tylko z Simple. Po co dublować trasy? Dajcie Lwów!
skoczek, 20 sierpnia 2014, 14:00 | odpowiedz
drak
wania
drak
mosiaMoże jakaś akcja, petycja lub cokolwiek, żeby uruchomili połączenie z Gdańska do Szczecina? Wtedy kierunek Berlin, a co za tym idzie LOTNISKA I CAŁY ŚWIAT (!!!) będą stały otworem! Przecież dostać się do Berlina z Gdańska to katastrofa
polecam jednak PB: Gdańsk-Poznań, Poznań-Berlin
do tego masażystę w Berlinie ! Chyba, że nie masz więcej niż 170 cm i nadwagi…
tekst o masażyście równie dobrze możesz umieszczać pod (prawie) każdym komentarzem w tym temacie
Tekst o masażyście wg mnie jednak trafiony ale nie jest to przytyk do PB bo każdy kto decyduje się na tak daleką podróż autokarem, musi się liczyć z tym, że za wygodnie mu nie będzie skoro PB nie robi postojów "na popas". Ja np. tego lata jechałem do Gdańska z Rzeszowa, trasą przez Kraków, Katowice, Łódź i Toruń i po całej podróży stwierdziłem, że frajer jestem i trzeba było jechać do Warszawy i stamtąd do Gdańska, wyszłoby krócej a i z godzinkę przerwy miałbym między kursami na rozprostowanie kości i zjedzenie czegoś (do tego na tych dwóch trasach RZE-WAW i WAW-GDA są poczęstunki). Gdybym miał bezpośrednie połączenie lotnicze RZE-GDA, nie zawracałbym sobie głowy PB ;)
Tomek, 20 sierpnia 2014, 14:50 | odpowiedz
WayfarerOd grudnia 2014 wiekszosc pociągów TLK Wrocław-Krakow pojedzie trasa przez Cze-wę w czasie 3h 10 min, a PB nigdy tego czasu nie dotrzymuje i jedzie 3h 25/30.
nieprawda! w sobotę i niedzielę jechałem i opóźnienie wyniosło równo 2 minuty. czy to dużo na takiej trasie, to w zasadzie tyle co jeden postój więcej na skrzyzowaniu na czerwonym.
Paweł, 20 sierpnia 2014, 15:05 | odpowiedz
Częstochowa – Opole odcinek jednotorowy
Jednotor tylko (i aż) na odcinku Opole - Lubliniec.
MWSLiT, 20 sierpnia 2014, 15:06 | odpowiedz
Zdecydowanie przyda się Kraków-Budapeszt! Jest chyba jeden przewoźnik na tej trasie, ale bilety są strasznie drogie i sprzedają się jak crocsy w Lidlu. Z Budapesztu sa juz połączenia praktycznie wszędzie...
diana, 20 sierpnia 2014, 15:21 | odpowiedz
standard ok, ceny bardzo dobre przy wczesnych rezerwacjach, ale jezeli juz waszyn haslem napedowym jest WiFi to prosze wzmocnic bo przy ostatnich 4-5 trasach poprostu sygnal tak slaby ze polaczyc sie nie dalo nie mowiac o w miare przyzwoitym uzytkoowaniu. Jednakze jesli mialbym oceniac to 8/10 pozdrawiam
adi, 20 sierpnia 2014, 15:42 | odpowiedz
horacyChcemy numerowanych miejsc!
A mi się wydaje, że miejsca są już numerowane, ale nikt tego nie monitoruje. Patrzcie na początek numeru rezerwacji.
dP, 20 sierpnia 2014, 16:49 | odpowiedz
A mi się wydaje, że miejsca są już numerowane, ale nikt tego nie monitoruje. Patrzcie na początek numeru rezerwacji.
Ta, szczególnie na kursach bisowych. Mieliśmy już rezerwacje zaczynające się od 114/115... Masz tyle miejsc w autokarze?
MWSLiT, 20 sierpnia 2014, 17:15 | odpowiedz
a może tak połączenie Poznań-Wiedeń?po za tym kiedy numeracja miejsc na biletach??? co kurs chaos z tym związany
tomaj55, 20 sierpnia 2014, 18:24 | odpowiedz
horacyChcemy numerowanych miejsc!
zgadzam się,wciąż chaos z tym związany
tomaj55, 20 sierpnia 2014, 18:24 | odpowiedz
wprowadźcie wreszcie numeracje miejsc na biletach,a nie burdel i szarpanina na dworcach,do tego kierwocy debile jak z PRL-u!!!!!!
rszoster, 20 sierpnia 2014, 18:29 | odpowiedz
dokładnie, gdzie ten Budapeszt?..
Jake, 20 sierpnia 2014, 19:51 | odpowiedz
Do Koszalina i Słupska dalej nie ma połączeń. Taka brzydkie puste miejsce na waszej mapce.
Yen, 20 sierpnia 2014, 23:02 | odpowiedz
Numerowane miejsca!!!!
iga_aa, 21 sierpnia 2014, 8:31 | odpowiedz
A Zielona Góra pominięta. Szkoda, wielka szkoda.
irma, 21 sierpnia 2014, 9:17 | odpowiedz
szkoda, że nie ma miejscówek jak w pociągach...
maja, 21 sierpnia 2014, 11:06 | odpowiedz
A Zachodniopomorskie to jedna wielka plama - nie ma Koszalina, Kolobrzegu, Szczecinka... Drogi Polskibus, tam tez mieszkaja ludzie...
pola, 21 sierpnia 2014, 16:34 | odpowiedz
Dlaczego nie ma jeszcze połączenia Szczecin-Gdańsk przez Koszalin? Czemu w trójkącie Szczecin-Poznań-Gdańsk nie ma jeszcze żadnych połączeń??
kent, 21 sierpnia 2014, 17:59 | odpowiedz
Niestety LUBLIN na szarym końcu , żadnych nowych połączeń -np. na zachodnie wybrzeże- KOŁOBRZEG ,SZCZECIN , ŚWINOUJŚCIE.
stokrotka, 24 sierpnia 2014, 19:23 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »