Fly4free.pl

Lastminute.com: Kod rabatowy 107 PLN na hotele (bez minimalnej wartości rezerwacji)

Okazja na bardzo tanie noclegi w serwisie Lastminute.com. Korzystając z kodu zniżkowego, za pośrednictwem aplikacji mobilnej, obniżymy ceny noclegów aż o 107 PLN. Nie jest wymagana minimalna wartość rezerwacji. Pospieszcie się, udostępniono tylko 4 tys. kodów!

Strona z regulaminem oferty >>

Należy ściągnąć aplikację lastminute.com na mobilne urządzenia (Google Play i App Store). Po zainstalowaniu aplikacji możemy przystąpić do wyszukania tanich noclegów korzystając z kodu APP20

Najważniejsze informacje dotyczące oferty:

  • serwis udostępnił do użycia 4 tys. kodów
  • rezerwacje możliwe do 6 października do godz. 00:59 naszego czasu lub do wyczerpania puli kodów
  • w promocji nie uczestniczy część sieci hotelowych, m.in. Accor Hotels czy IHG
  • przed użyciem kodu należy podać dane osobowe i karty płatniczej
  • nie przechodzą darmowe rezerwacje

Na załączonych zrzutach ekranowych widzimy rezerwację hotelu przed i po użyciu kodu zniżkowego. Pokój dla dwóch osób w hotelu w Indiach (Goa) za 13 PLN:

Lastminute1

Lastminute2

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Już nawet nie ma gdzie wcisnąć kolejny wyjazd przez te promocje:) Dzięki f4f!
Aleksander, 30 września 2014, 14:47 | odpowiedz
We could not register your account. Please call [0330 100 9215]. Miał ktoś to?
Lenin, 30 września 2014, 14:58 | odpowiedz
Do płatności idzie ładnie ale przy ostatecznym przetwarzaniu danych wyskakuje błąd :/
latacz, 30 września 2014, 15:01 | odpowiedz
Aplikacja trochę muli jak chciałem wyszukać hotel w okolicy Gatwick to wyskakiwał błąd ale po wpisaniu Crawley znalało mi wszystkie hotele w okolicy. Po około 5 minutach przyszedł email z potwierdzeniem :)
kiełbasa, 30 września 2014, 15:03 | odpowiedz
LeninWe could not register your account. Please call [0330 100 9215]. Miał ktoś to?
Mam to samo...
jarwarko, 30 września 2014, 15:03 | odpowiedz
Niby zarezerwowałem, ale żadnego potwierdzenia nie mam. Ani na mailu, ani w aplikacji
Donovaninho, 30 września 2014, 15:05 | odpowiedz
Zajebi.... :) Marcure za 45zł. Możliwe noclegi np. w Poznaniu w Quality Hotel za 4zł ;P
Super, 30 września 2014, 15:07 | odpowiedz
A mnie się udało :) Hotel w Krakowie za Ł1.50 :D
Tomek, 30 września 2014, 15:07 | odpowiedz
DonovaninhoNiby zarezerwowałem, ale żadnego potwierdzenia nie mam. Ani na mailu, ani w aplikacji
Mi w aplikacji się pojawiło od razu po zakupie, mail przyszedł po 10-15 minutach.
Super, 30 września 2014, 15:08 | odpowiedz
jarwarko
LeninWe could not register your account. Please call [0330 100 9215]. Miał ktoś to?
Mam to samo…
Czy to musi być karta kredytowa?
Lenin, 30 września 2014, 15:12 | odpowiedz
Lenin
jarwarko
LeninWe could not register your account. Please call [0330 100 9215]. Miał ktoś to?
Mam to samo…
Czy to musi być karta kredytowa?
moze byc debetowa/bankomatowa
aaa, 30 września 2014, 15:15 | odpowiedz
AleksanderJuż nawet nie ma gdzie wcisnąć kolejny wyjazd przez te promocje:) Dzięki f4f!
Dokładnie, 2 wolne weekendy do końca roku :D
Kamilos, 30 września 2014, 15:15 | odpowiedz
Kamilos
AleksanderJuż nawet nie ma gdzie wcisnąć kolejny wyjazd przez te promocje:) Dzięki f4f!
Dokładnie, 2 wolne weekendy do końca roku
Ja też mam dwa wolne weekendy do końca roku...ale 2015
Max, 30 września 2014, 15:29 | odpowiedz
nie moge zainstalowac, wersje androida trzeba miec co najmnie 4,0 :(
lukas, 30 września 2014, 15:39 | odpowiedz
Czy ktos tez ma informacje ze aplikacjs niedostepma w Twoim kraju?
lukasz354, 30 września 2014, 15:39 | odpowiedz
Można tego kodu uzyć dwukrotnie, na dwie rezerwacje?
Max, 30 września 2014, 15:50 | odpowiedz
Wiecie czy mozna zabookowac wiecej niz 1 noc bookoujac kilka razy? Pytam zeby pozniej nie przejechac sie jak na hotels.com
anna, 30 września 2014, 15:54 | odpowiedz
Oczywiście, że przechodzą darmowe rezerwacje. Pisząc "przechodzą" mam na myśli to, że udało mi się zabookować i mam ją potwierdzoną na mailu. To jak długo będzie potwierdzona, czy nie skasują itp to już inna sprawa ;)
Don_Bartoss, 30 września 2014, 15:57 | odpowiedz
annaWiecie czy mozna zabookowac wiecej niz 1 noc bookoujac kilka razy? Pytam zeby pozniej nie przejechac sie jak na hotels.com
Najpierw sprawdź czy działa :D
Kobos, 30 września 2014, 15:58 | odpowiedz
ograniczenie rezerwacji to 30 dni naprzod. wiec nie da sie wykorzsytac na dalej niz miesiac
goldziak, 30 września 2014, 16:00 | odpowiedz
lukasz354Czy ktos tez ma informacje ze aplikacjs niedostepma w Twoim kraju?
A z jakiego kraju piszesz? Bo w Polsce jest dostępna.
QWERTY, 30 września 2014, 16:09 | odpowiedz
DonovaninhoNiby zarezerwowałem, ale żadnego potwierdzenia nie mam. Ani na mailu, ani w aplikacji
Przyszło z opóźnieniem. Zarezerwowałem już noclegi na 4 tripy
Donovaninho, 30 września 2014, 16:12 | odpowiedz
goldziakograniczenie rezerwacji to 30 dni naprzod. wiec nie da sie wykorzsytac na dalej niz miesiac
Nieprawda, robiłem przed chwila rezerwację z kodem na grudzień i poszło!
tommy, 30 września 2014, 16:13 | odpowiedz
Obecnie robienie kilku rezerwacji, to nie zauważyłem w regulaminie ani słowa na ten temat. Zrobiłem 3 rezerwacje po sobie i dostałem potwierdzenie. Mam nadzieję że nie wtopiłem kasy.
malaj, 30 września 2014, 16:18 | odpowiedz
*odnośnie robienia kilku rezerwacji...
malaj, 30 września 2014, 16:19 | odpowiedz
Kod zadziałał dla hotelu z sieci Accor - Mercure Torun Centrum
rafal, 30 września 2014, 16:25 | odpowiedz
Padło?
borcak, 30 września 2014, 16:26 | odpowiedz
goldziakograniczenie rezerwacji to 30 dni naprzod. wiec nie da sie wykorzsytac na dalej niz miesiac
Własnie zarezerwowałem nocleg w Berlinie w grudniu, więc nie prawda.
qyon, 30 września 2014, 16:29 | odpowiedz
LeninWe could not register your account. Please call [0330 100 9215]. Miał ktoś to?
Błąd wyskakuje przy próbie rezerwacji refundowalnej. Najwidoczniej działa jedynie na bezzwrotne.
Jan, 30 września 2014, 16:29 | odpowiedz
Padło lub wprowadzili kwotę minimalna przed momentem. Raczej to drugie, bo kod applied correctly.
Spacerowicz, 30 września 2014, 16:30 | odpowiedz
chyba juz padlo
juz po, 30 września 2014, 16:33 | odpowiedz
mam komunikatr "sorry that promo is invalid" a wy?
anna, 30 września 2014, 16:38 | odpowiedz
Dostałem maila: Order Declined Order number: 11xxxxxx Hello from lastminute.com Unfortunately, we have not been able to process your order because we could not verify the details you provided at checkout. What happens next? The payment will be refunded in full to the card used for the booking It may take up to 10 days for your bank or card merchant to confirm the funds are back in your account If you would like to query this transaction or if you have additional information that might assist with re-booking, please send an email to billing2@lastminute.com including your original order details in the subject line. Warm regards, lastminute.com Co jest? :|
geffer, 30 września 2014, 16:39 | odpowiedz
Tez nie poszło na Brazylię w momencie dokonywania płatności. A jak wprowadzam ponownie to kod nieprawidlowy
celuloz, 30 września 2014, 16:41 | odpowiedz
annamam komunikatr „sorry that promo is invalid” a wy?
Spróbuj nierefundowalny pokój wybrać
fk90, 30 września 2014, 16:41 | odpowiedz
czy można zrobic na jednym koncie 2 osobne rezerwacje z uzcyiem kodów
Marian, 30 września 2014, 16:49 | odpowiedz
Dzieki, Zdazylem zrobic 2 rezerwacje po 1.5 funta kazda.
Piotr, 30 września 2014, 16:50 | odpowiedz
aaa
Lenin
jarwarko
LeninWe could not register your account. Please call [0330 100 9215]. Miał ktoś to?
Mam to samo…
Czy to musi być karta kredytowa?
moze byc debetowa/bankomatowa
Jednak chyba nie, wpisałem kredytową i przeszło.
Lenin, 30 września 2014, 16:54 | odpowiedz
Przy płatnościach powyżej 40 GBP nalica rabat nadal. Można kilka rezerwacji na tym samym koncie. cENY- ŻADEN DEAL
Max, 30 września 2014, 16:56 | odpowiedz
u mnie pokazuje sukces ale cena nie spada ???
Lukasz, 30 września 2014, 16:58 | odpowiedz
Jan
LeninWe could not register your account. Please call [0330 100 9215]. Miał ktoś to?
Błąd wyskakuje przy próbie rezerwacji refundowalnej. Najwidoczniej działa jedynie na bezzwrotne.
Niestety, po wpisaniu karty kredytowej nie debetowej, ten sam hotel już przeszedł.
Lenin, 30 września 2014, 17:00 | odpowiedz
Lukaszu mnie pokazuje sukces ale cena nie spada ???
Mam tak samo
risto, 30 września 2014, 17:03 | odpowiedz
Niby teraz przeszlo success ale cena nie spadla - taka sama
anna, 30 września 2014, 17:03 | odpowiedz
Czy ktoś może gdzieś zamieścić plik instalki ściągnięty z Google play? To tak dla tych co mają BlackBerry
borowka, 30 września 2014, 17:03 | odpowiedz
U mnie najpierw " check your internet acces" a potem "we cannot register your account" - o co może chodzić???
dar.ka, 30 września 2014, 17:15 | odpowiedz
tommy
goldziakograniczenie rezerwacji to 30 dni naprzod. wiec nie da sie wykorzsytac na dalej niz miesiac
Nieprawda, robiłem przed chwila rezerwację z kodem na grudzień i poszło!
Prawda ;) też robiłem na listopad i poszło.
Danio, 30 września 2014, 17:22 | odpowiedz
annaNiby teraz przeszlo success ale cena nie spadla – taka sama
U mnie to samo niestety U mnie to samo
dyzio, 30 września 2014, 17:37 | odpowiedz
Cena zacna. Na jednym z tanich portali hotelowych: ....de. cena tego hotelu to 14,05 Euro/os/noc. Ale i tak są hotele po 310 PLN/os/tydz BB.
alborz, 30 września 2014, 17:50 | odpowiedz
dyzio
annaNiby teraz przeszlo success ale cena nie spadla – taka sama
U mnie to samo niestety U mnie to samo
Jeśli się nie mylę, to wychodzi mi na to, że można tylko raz użyć kodu na dany rodzaj pokoju w danym hotelu. Użyłem raz na próbę kodu dla jednego pokoju, potem gdy juz sie zdecydowałem na zakup to nie mogłem wprowadzić poprawnie kodu, aby obniżył cenę. Ale gdy wybrałem pokój typu superior w tym samym hotelu to poszło. Chciałem wrócić do poprzedniego i się nie dało, a potem na superior i już też nie obniżył. Więc radzę używać kodu dopiero przy 100 % pewności że kupujecie już, inaczej chyba nie da się już wrócić do tego :/
Christobell, 30 września 2014, 18:13 | odpowiedz
*20 off promocode* Download the lastminute.com app and use promo code *APP20* for £20 off - £60 Minimum spend Po wejściu na stronę z regulaminem znalazłem. Na mój tel.aplikacja ma złą wersję więc nie mogę tego potwierdzić
Artur J., 30 września 2014, 18:27 | odpowiedz
Zgadza się, już jest minimalna kwota-60£
horacy, 30 września 2014, 18:31 | odpowiedz
No lipa,bo cena się nie obniża :(
luck191, 30 września 2014, 18:33 | odpowiedz
horacyZgadza się, już jest minimalna kwota-60£
może jeszcze wróci bez minimum :D
ane.wald, 30 września 2014, 18:44 | odpowiedz
ane.wald
horacyZgadza się, już jest minimalna kwota-60£
może jeszcze wróci bez minimum
Niestety nie wróci ;) Spóźniłem się godzinę.. eh :) dzięki F4F za newsa !!!
Reporter, 30 września 2014, 19:14 | odpowiedz
chyba się skończyły? ktoś jeszcze coś kupił przed chwilą? próbowałem kilka i się nie da.
todos, 30 września 2014, 19:28 | odpowiedz
ja bookowalam przy 40funtach i powiem wam ze kupilam mimo -20funtow niewiele taniej niz daje booking.com wiec nie ma co plakac BCM bylo tylko przez chwile :(
anna, 30 września 2014, 20:14 | odpowiedz
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego mi przeszły darmowe rezerwacje skoro w artykule jest napisane "nie przechodzą darmowe rezerwacje". Nie miałem żadnych problemów. Rezerwacje leża na stronie www i na emailu.
Lukasz, 30 września 2014, 23:32 | odpowiedz
LukaszMoże mi ktoś powiedzieć dlaczego mi przeszły darmowe rezerwacje skoro w artykule jest napisane „nie przechodzą darmowe rezerwacje”. Nie miałem żadnych problemów. Rezerwacje leża na stronie www i na emailu.
tez chciałbym wiedzieć, mi poszły na listopad i na grudzień oraz uwaga darmowe na sierpień 2015 . ciekawe czy będzie akcja podobna do hotels.com
takitam, 30 września 2014, 23:47 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »