Absurdalni klienci i ich urlopowe żądania. Czy pieniądze dają wszystko?
Podobno pieniądze szczęścia nie dają. Ale gdy je masz, możesz znacznie więcej niż typowy turysta. Czy wiesz czego żądają od biur podróży Ci spośród klientów, którzy przyzwyczajeni są do spełniania ich wszystkich zachcianek?
Szukając tanich lotów i ciekawych budżetowych ofert na spędzenie wakacji, zapominamy czasami o tym, że istnieje typ podróżników dla których cena nie gra roli. Dla nich liczy się jedno: możliwość realizacji każdego życzenia. Nawet najbardziej absurdalnego.
PoprzednieObraz 1 z 10Następne
ZACHCIANKI I ŻĄDANIA
Opowiada pracownik amerykańskiego biura podróży: „mam klienta z kategorii VIP, który absolutnie odmawia pobytu w hotelu, który nie serwuje piwa Bud Light. I nie ma możliwości negocjacji z nim w tym temacie. Dlatego zawsze dzwonię do każdego hotelu, który jest przez niego wybrany, aby upewnić się że ulubione piwo naszego klienta jest w ofercie.”
Jedno z uznanych europejskich biur podróży wspomina zaś klienta, który domagał się dla swojego szefa dostawy kubańskich cygar i koniaku... wprost do namiotu w Afryce, podczas safari.
Fot. Gudkov Andrey, Shutterstock
Opowiada pracownik amerykańskiego biura podróży: „mam klienta z kategorii VIP, który absolutnie odmawia pobytu w hotelu, który nie serwuje piwa Bud Light. I nie ma możliwości negocjacji z nim w tym temacie. Dlatego zawsze dzwonię do każdego hotelu, który jest przez niego wybrany, aby upewnić się że ulubione piwo naszego klienta jest w ofercie.”
Jedno z uznanych europejskich biur podróży wspomina zaś klienta, który domagał się dla swojego szefa dostawy kubańskich cygar i koniaku... wprost do namiotu w Afryce, podczas safari.
Fot. Gudkov Andrey, Shutterstock
PoprzednieObraz 1 z 10Następne