Fly4free.pl

(Nieaktualne) HIT! Super tanie przeloty do Gambii z Warszawy za 141 PLN będą honorowane!

(NIEAKTUALNE) Fantastyczna cena na przeloty do Afryki od Rainbow Tours!  Kupując bilety oddzielnie na trasie Warszawa - Bandżul oraz Bandżul - Warszawa za bilety zapłacicie niewiarygodne 141 PLN

Super tanie loty do Gambii >>

Przeczytaj aktualizacje na końcu tekstu!

W cenie biletu bagaż rejestrowany (nadawany do luku bagażowego) do 20 kg. Dostępne mamy 2 terminy na przeloty w marcu. W podróż możemy się wybrać na tydzień lub dwa tygodnie. Bilety do kupienia na stronie Rainbow Tours.

Za informację o jeszcze tańszych lotach dziękujemy czytelnikowi tomgun

Najtańszych obiektów noclegowych szukajcie na Hotel4free.pl.

Należy liczyć się że bilety mogą zostać anulowane, gdyż taka cena wynika z błędnie wprowadzonych danych w systemie przewoźnika.

Aktualizacja 24 lutego g. 14.45

Kilka chwil temu Biuro Podróży Rainbow Tours poinformowało, że rezerwacje z „mocno” promocyjnymi cenami będą honorowane:

Ze wszystkimi klientami, którzy wykupili ofertę lub dokonali rezerwacji będziemy się kontaktować w dniu dzisiejszym. Klientom którzy zakupili przelot ( tj. opłacili rezerwację w piątek potwierdzamy i realizujemy przelot do Gambii.) Klientom, którzy mają rezerwacje wstępne (nie dokonali w piątek płatności) nie potwierdzamy wcześniejszej ceny wykupu biletu. Osoby te otrzymują od nas ofertę zakupu przelotu w cenie 799 zł (pod warunkiem dokonania wpłaty w dniu dzisiejszym).

Rezerwacja za przelot na trasie Warszawa – Bandżul oraz Bandżul Warszawa:

WAWBAN

BANWAW

Przykładowa rezerwacja:

WAWBANDZUL

Dostępne terminy:

Bandzul kal

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
slabo mi
lizard985, 21 lutego 2014, 17:15 | odpowiedz
zaznaczyłem przelot w jedna stronę i pokazała sie cena...-178 zł. Dopłacają do wyjazdu?
medyk, 21 lutego 2014, 17:19 | odpowiedz
UWAGA! Wizy i szczepienia: W lipcu br. został zniesiony obowiązek wyrabiania wiz gambijskich dla obywateli Polski. Wymagana ważność paszportu min. 6 miesięcy od daty powrotu. Do realizacji programu niezbędne jest szczepienie przeciwko żółtej febrze (wpis do żółtej książeczki, którą należy zabrać ze sobą). W przypadku, gdy Klient nie może przyjąć szczepionki, prosimy o zabranie zaświadczenia od lekarza (specjalisty chorób tropikalnych) w języku angielskim o przeciwskazaniach. W rejonie Senegalu i Gambii zalecana jest profilaktyka antymalaryczna (leki doustne, dodatkowo polecamy zabranie repelentów ze środkiem DEET, ubrań zakrywających ciało, szczególnie wieczorami i w nocy).
Darek, 21 lutego 2014, 17:19 | odpowiedz
rzuć robotę i jedź do Gambii! (gdzie to jest w ogóle?!)
Saddam, 21 lutego 2014, 17:20 | odpowiedz
Jak chcesz w jedna strone to kosztuje -180 zl:)
Mpiotrek, 21 lutego 2014, 17:21 | odpowiedz
I po promocji...
Adam, 21 lutego 2014, 17:29 | odpowiedz
mozna jeszcze taniej. wybierajac loty osobno tam i powrot :)
goldziak, 21 lutego 2014, 17:33 | odpowiedz
zadzwonilem do nich powiedzieli ze to blad
miki, 21 lutego 2014, 17:33 | odpowiedz
AdamI po promocji…
Nadal jest ale nie na wszystkie terminy
stirith, 21 lutego 2014, 17:33 | odpowiedz
kupione :D na dwa tygodnie :D
forfiter, 21 lutego 2014, 17:34 | odpowiedz
Szukam osoby, która chciałaby ze mną polecieć. Bartek
Bartek, 21 lutego 2014, 17:34 | odpowiedz
mikizadzwonilem do nich powiedzieli ze to blad
To wykazałeś się niezwykłą pomysłowością...
korpus, 21 lutego 2014, 17:35 | odpowiedz
Szanowni Państwo, Dziękujemy za zgłoszenie internetowe numer: xxxxxxx. Wartość rezerwacji to: 798,22 zł. Państwa rezerwacja została potwierdzona. Jaka jest szansa, że nie anulują ?
miq, 21 lutego 2014, 17:38 | odpowiedz
jesli rezerwujecie dwa loty osobno [tam i powrót] to wychodzi 140 pln razem.
jasiek, 21 lutego 2014, 17:38 | odpowiedz
Niestety: "Witaj. Twoje zamówienie ma obecnie status: Anulowana. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje."
Maris83, 21 lutego 2014, 17:40 | odpowiedz
miki - gratulacje tłuku!
Superneon, 21 lutego 2014, 17:41 | odpowiedz
własnie nie potrzebnie zadzwoeniłeś bo juz po promocji :(
renia, 21 lutego 2014, 17:41 | odpowiedz
nie ma już... zastanawiałem się 15 minut... pewnie przez tego debila co tam zadzwonił.
Symonides, 21 lutego 2014, 17:42 | odpowiedz
korpus
mikizadzwonilem do nich powiedzieli ze to blad
To wykazałeś się niezwykłą pomysłowością…
Dziękuję ! Nie zdążyłem...
ktoś, 21 lutego 2014, 17:42 | odpowiedz
mikizadzwonilem do nich powiedzieli ze to blad
no coż niektórzy chyba pomyli fora ...ręce opada a słow szkoda. Jeśli CIE TO NIE INTERESUJE to ... :D
Idzik, 21 lutego 2014, 17:43 | odpowiedz
Bartek! Ja chce leciec!
Ola, 21 lutego 2014, 17:44 | odpowiedz
już brak:/
kamil, 21 lutego 2014, 17:44 | odpowiedz
Kupione, 120zł :)
xyz, 21 lutego 2014, 17:45 | odpowiedz
już po...:(
robert, 21 lutego 2014, 17:45 | odpowiedz
Tyle razy przewijały się ostrzeżenia, żeby nie dzwonić do biur podróży/linii lotniczych w takiej sytuacji...aż nie chce mi się wierzyć, że w ogóle można było wpaść na tak idiotyczny pomysł....eh, niektórzy powinni mieć dożywotniego bana na korzystanie z tej strony
fgh, 21 lutego 2014, 17:47 | odpowiedz
Musiałem deala spalić - i będę palić dalej, mam takie prawo, tak w podzięce za bana :)
Maris83, 21 lutego 2014, 17:48 | odpowiedz
może F4F wprowadzi płatną subskrypcję z najlepszymi promocjami, aby takie tłuki co dzwonią nie niszczyli promocji?
mawe, 21 lutego 2014, 17:48 | odpowiedz
Dziękujemy za złożenie rezerwacji. Szanowni Państwo, Nazywam się Anna Pietruszka i będę opiekunem Państwa rezerwacji. Dziękuję za zgłoszenie internetowe numer: BJL03071442893. Wartość rezerwacji to: 0,00 PLN. Państwa płatność została przekazana do rozliczenia. Nic z tego kolego? :((
Artur, 21 lutego 2014, 17:48 | odpowiedz
mikizadzwonilem do nich powiedzieli ze to blad
na głupote leku nie ma. ale i tak wydaje mi sie ze ten wpis to sciema i prowokacja
goldziak, 21 lutego 2014, 17:51 | odpowiedz
Niestey ale po biletach ani sladu. Jedyna cena jaka sie wyswietla jest powyzej 2tysiecy:(
Olga, 21 lutego 2014, 17:54 | odpowiedz
Czy Ci którym sie udało moga mi powiedzieć co to za linie lotnicze?
lima, 21 lutego 2014, 17:55 | odpowiedz
mikizadzwonilem do nich powiedzieli ze to blad
Nieeeee!!!! Powiedz, że żartowałeś, że nie dzwoniłeś nigdzie! Nie wierzę!!! Jak mogłeś to uczynić????
wojtozor, 21 lutego 2014, 17:58 | odpowiedz
obstawiam, że miki to prowokator :)
janusz, 21 lutego 2014, 18:00 | odpowiedz
he heh zablokowali juz caly kierunek :D pewnie i 399 było bledem
alpaCino, 21 lutego 2014, 18:00 | odpowiedz
Maris83Musiałem deala spalić – i będę palić dalej, mam takie prawo, tak w podzięce za bana
To takie polskie :-)
Krzysiek, 21 lutego 2014, 18:01 | odpowiedz
Sorki już nieaktualne---Mi się " udało" lecz ciekawe jak zachowa się Rainbowtours- Zapłaciłem i mam potwierdzenie-Twoje zamówienie ma obecnie status :Sprzedane. Ale na stronie nie ma już możliwości. Może ktoś oprócz mnie kupił... Zróbmy to razem Ryszard 506111855
rysiaczki, 21 lutego 2014, 18:03 | odpowiedz
Rainbow Tours sobie reklamę w ten sposób robi - chodzi o to by się o nich mówiło. Na chwilę dają Gambie za 399 PLN (oczywiście nie dokupienia) i zainteresowanie biurem jest :)
kawa, 21 lutego 2014, 18:03 | odpowiedz
Maris pewnie sprawi Ci to przyjemność albo nie zrobi to na Tobie wrażenia, ale i tak to powiem - jesteś wrzodem, wrzodem na dupie tego serwisu jak i całego społeczeństwa. Totalne zero i malutki człowieczek. Ciekawe na ile starczy Ci samozaparcia żeby przeszkadzać innym i robić z siebie idiotę. Miałem o Tobie kiedyś lepsze zdanie, dużo lepsze.
antyMaris83, 21 lutego 2014, 18:04 | odpowiedz
ale tak serio, chyba nikt się na nie spodziewa/spodziewał dostać za tą rezerwację coś więcej od rainbow niż pamiątkowy breloczek...
janusz, 21 lutego 2014, 18:06 | odpowiedz
Może razem ja kułem za 401 zł--i tak super 506111855
rysiaczki, 21 lutego 2014, 18:08 | odpowiedz
Maris83! Zmieniłem o tobie zdanie. Popieram administracje f4f że ktoś taki jak ty już nigdy nie zagości wśród naszej latającej społeczności. Kłaniam się nisko tym którzy delikatnie rzecz ujmując pozbyli sie trolla z tego forum. Dziś udowodniłeś że administracja podjęła jedyną słuszną decyzję! Raz na zawsze WON !!!
skoczek, 21 lutego 2014, 18:13 | odpowiedz
Ech może zablokować takich idiotów co dzwonią
Robert, 21 lutego 2014, 18:13 | odpowiedz
GOŚCIU za zgłoszenie może zostanie super bohaterem w tvnie i wygra 200 000zł.... mysle ze wszyscy powinni brać przykład.... zgłaszajmy wszystkie błędy i zamknijmy tą stronę.... !!! po co latać na karaiby za 450zł jak można za 4500zł :) fly4free mówimy stanowcze nie.... wrzucajmy tylko promocje wizzara za 68zł... bedzie super....
11deep11, 21 lutego 2014, 18:15 | odpowiedz
Wszystko fajnie, ale czemu na dealu do Gambii jest żyrafa, może mi to jakiś inteligent wytłumaczyć ?
cypel, 21 lutego 2014, 18:15 | odpowiedz
p.s. tu sie nikt nie podnieca.... tylko kupuje i leci.... za błędy trzeba płacić... i obyś sie pomylił jak bedziesz rozliczał PIT-37 o 1 zł....zobaczysz ile kosztuje błąd.... i nikt do ciebie nie zadzwoni!
11deep11, 21 lutego 2014, 18:17 | odpowiedz
News mający na celu nabicie odwiedzin. Oczywiste było, że bilety nie będą honorowane, bo to biuro podróży, a nie linie lotnicze. Nie ma automatycznego ticketowania, nie ma e-ticketów. F4F schodzi na psy.
xor, 21 lutego 2014, 18:18 | odpowiedz
jak to dlaczego żyrafa....? za takie pieniadze nawet żyrafy przylatują... tylko osły nie wierzą że można....
11deep11, 21 lutego 2014, 18:19 | odpowiedz
Ehhh...Janusze, Janusze, naprawde myslicie ze to czy on zadzwonil czy nie ma jakikolwiek wplyw na to ze anulowali zamowienia? Na pewno olbrzymia ilosc rezerwacji w tych cenach nie zwrocila niczyjej uwagi z BOKu...
rafalekl, 21 lutego 2014, 18:22 | odpowiedz
mikizadzwonilem do nich powiedzieli ze to blad
Geniusz jesteś!
3C, 21 lutego 2014, 18:26 | odpowiedz
11deep11p.s. tu sie nikt nie podnieca…. tylko kupuje i leci…. za błędy trzeba płacić… i obyś sie pomylił jak bedziesz rozliczał PIT-37 o 1 zł….zobaczysz ile kosztuje błąd…. i nikt do ciebie nie zadzwoni!
13% rocznie od 1z.ł..
george, 21 lutego 2014, 18:47 | odpowiedz
Ktoś jeszcze kupił i anulowali mu?
Tomek, 21 lutego 2014, 18:48 | odpowiedz
Hehe... Jest już anulowanie! Tak teraz robi się reklamę? A ta firma to nie "partner biznesowy" f4f?
kuźmik, 21 lutego 2014, 18:50 | odpowiedz
Ci co kupili nikt im nie może anulować oferta była i zgodnie z prawem jesli płatność została dokonana i przyjęta to oferta obowiązuje
Robert, 21 lutego 2014, 18:53 | odpowiedz
RobertCi co kupili nikt im nie może anulować oferta była i zgodnie z prawem jesli płatność została dokonana i przyjęta to oferta obowiązuje
Paragrafy proszę.
kuźmik, 21 lutego 2014, 18:57 | odpowiedz
hej, zastanawiałam sie czy to kupić i zadzoniłam do Rainbow. Pani powiedziała, ze jest to błąd systemu, a bilety będa anulowane . I że jesli kupiłam to moge sprawdzac status rezerwacji i w ciagu tygodnia powinni wszytkie wycofać. Wie nie warto sie gorączkowac.
marlena, 21 lutego 2014, 19:09 | odpowiedz
Kuzmik nie wiem jakie paragrafy nie jestem prawnikiem ale gdybym sie nie spóźnił z zakupem i nabył te bilety a oni by mi anulowali transakcje to bym poszedł do prawnika bo nie może być tak zeby sprzedawać ofertę i po zakupie wycofywać sie ! Myśle ze gdybys Ty sie chciał sie wycofać to by nie było możliwości i biuro by Ci kasy nie oddało . Proponuje wszystkim którym anulują zebrać sie razem i wystąpić do prawnika pozdrawiam
Robert, 21 lutego 2014, 19:10 | odpowiedz
Fajna oferta szkoda ze juz nieaktualna. Ale Co mine wiecej martwi to ta nienawiesc ktora widze.
Subyello, 21 lutego 2014, 19:16 | odpowiedz
skąd się biorą tacy ludzie :OO gratuluję zrujnowania pewnie kilkudziesięciu marzeń, które zaraz miały się spełnić
Agata, 21 lutego 2014, 19:20 | odpowiedz
Strasznie dajecie się prowokować :) Udałoby się to super, oferta niecodzienna. Moze ktoś zadzwonił, może nie. A Ty VIP zachowujesz się albo jak troll biedak albo jak nowobogacki, w każdym razie - wieś. Daj sobie na luz chłopie i zajmij się swoim życiem
Artur, 21 lutego 2014, 19:24 | odpowiedz
Agata... zrujnowania pewnie kilkudziesięciu marzeń, które zaraz miały się spełnić
.... tak, tak, z pewnością Rainbow Tours by wyczarterowało całego dreamlinera na spełnienie "marzeń czytelników f4f"... chyba naprawdę zatraciliście poczucie realizmu! Nagłówek powinien brzmieć (NIEREALNE), a nie - nieaktualne. A kłótnia o te "spalone deale" to taka sama scena, jak na wielu bazarach świata, na których "gdy Polak się dowie, że można kupić coś za one dollar" to jest przekonany, że wszystko mu się należy za "one dollar". Wszystko - bo inaczej "ja wam pokażę", lol.
man4business, 21 lutego 2014, 19:27 | odpowiedz
Jak to skąd to są ludzie którzy nigdy poza własna wieś nigdy nie wyjechali nie maja kasy i innym zazdroszczą ! Sory taką mają naturę !!
Robert, 21 lutego 2014, 19:29 | odpowiedz
Wyobraźcie sobie sytuację, w dużym supermarkecie (np. sieci Auchan) ktoś z działu marketingu się pomylił i wystawił telewizor LCD za 199 zamiast 1999 - wykorzystaliście pomyłkę i za parę godzin telewizor już wisi na ścianie... no a teraz teoretycznie do takiej pomyłki dochodzi w osiedlowym sklepie "Elektrotechnika u pana Stasia", ocena takiej operacji jest już zupełnie inna... przy takiej Alitalii, biuro podróży Rainbow Tours to taki "pan Staś" :)
janusz, 21 lutego 2014, 20:17 | odpowiedz
Mam pytanie nie na temat, czy kata tymczasowa i plastikowa Miles&More to karta kredytowa?
DArek, 21 lutego 2014, 20:45 | odpowiedz
Jeżeli kupiliście bilety, to nie mogą ich anulować. W razie czego postraszcie ich UOKiKiem i sądem. Na błąd można się powoływać tylko, jeśli kupujący sam go wywołał, wiedział o nim lub z łatwością mógł zauważyć.W tej sytuacji nie może być mowy o żaden z tych sytuacji. Jeśli do Barcelony możemy dolecieć za 200zł, to dlaczego nie do Gambii za 400? Poza tym, regularnie zdarzaąa się promocje z Niemiec typu Dominikana za 200e RT, a jako że Gambia jest znacznie bliżej - dlaczego 100e miałoby być błędem? Wg mnie Rainbow Tours nie ma jak powołać się na błąd i nie warto z nimi iść na żadne ugody. Umowa została zawarta i tego się trzymajcie!
fgh, 21 lutego 2014, 20:59 | odpowiedz
Czy ktoś się może orientuje czy biuro Rainbow może anulować moją rezerwację pomimo tego, że dostałem potwierdzenie złożenia rezerwacji Za całość zapłaciłem kartą, pieniądze zostały pobrane, status zamówienia: sprzedana. Jak to wygląda ze strony prawnej? Dopatrzył się ktoś może czegoś w regulaminach?
Groz, 21 lutego 2014, 21:09 | odpowiedz
GrozDopatrzył się ktoś może czegoś w regulaminach?
Rozumiem, że samemu ci się nie chce?.... "16. Odwołanie imprezy. Biuro zastrzega sobie prawo odwołania imprezy najpóźniej w 10-tym dniu przed jej rozpoczęciem .... i tak dalej."
man4business, 21 lutego 2014, 21:29 | odpowiedz
DArekMam pytanie nie na temat, czy kata tymczasowa i plastikowa Miles&More to karta kredytowa?
powiedz, że żartujesz...
ehze, 21 lutego 2014, 21:42 | odpowiedz
Spędziłam w grudniu 2 tygodnie w Gambii szwendając się mocno i w niesamowite miejsca. Służę informacjami... o niesamowitych szamanach, po których mi się wszystko spełnia także do dziś. Znajdziecie mnie na forum pod nickiem tutaj wpisanym. Warto wyrobić wizę do Senegalu (niestety 30euro na miejscu w Gambii, nie wierzcie, że da się pod stołem taniej... ale można wierzyć, że da się przejść przez granicę bez tego)
Filis, 21 lutego 2014, 22:01 | odpowiedz
Filis na jakim forum można Ciebie szukać ?
Robert, 21 lutego 2014, 22:10 | odpowiedz
przede wszystkim jako że jest to sprzedaż na odległość (poza lokalem sprzedającego) to obie strony mają 10 dni na rezygnację z tej umowy
Jacek, 21 lutego 2014, 22:54 | odpowiedz
Jacekprzede wszystkim jako że jest to sprzedaż na odległość (poza lokalem sprzedającego) to obie strony mają 10 dni na rezygnację z tej umowy
Tylko konsument
lukas63, 21 lutego 2014, 23:08 | odpowiedz
man4business
GrozDopatrzył się ktoś może czegoś w regulaminach?
Rozumiem, że samemu ci się nie chce?…. „16. Odwołanie imprezy. Biuro zastrzega sobie prawo odwołania imprezy najpóźniej w 10-tym dniu przed jej rozpoczęciem …. i tak dalej.”
No tak ale to jest odwołanie całej imprezy - całego lotu i wycieczek dla wszystkich klientów - łatwo udowodnić, że nie odwołano imprezy - wystarczy udowodnić, że odbył się lot w tym kierunku ich czarterem
lukas63, 21 lutego 2014, 23:11 | odpowiedz
lukas63
Jacekprzede wszystkim jako że jest to sprzedaż na odległość (poza lokalem sprzedającego) to obie strony mają 10 dni na rezygnację z tej umowy
Tylko konsument
obie strony :)
Jacek, 21 lutego 2014, 23:31 | odpowiedz
Przedsiębiorcy przysługuje możliwość odstąpienia od realizacji kontraktu zawartego na odległość. W ustawie przyjęto, że sprzedawca może nie posiadać na stanie towaru, który formalnie sprzedał. Może to być konsekwencją błędów w systemach informatycznych lub też błędnych danych uzyskanych od pośredników. Jeżeli przedsiębiorca nie może sfinalizować tranzakcji z tego powodu, wtedy powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić mu należne mu pieniądze.
Jacek, 21 lutego 2014, 23:47 | odpowiedz
JacekPrzedsiębiorcy przysługuje możliwość odstąpienia od realizacji kontraktu zawartego na odległość. W ustawie przyjęto, że sprzedawca może nie posiadać na stanie towaru, który formalnie sprzedał. Może to być konsekwencją błędów w systemach informatycznych lub też błędnych danych uzyskanych od pośredników. Jeżeli przedsiębiorca nie może sfinalizować tranzakcji z tego powodu, wtedy powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić mu należne mu pieniądze.
tak zgadza się - ale my tutaj rozmawiamy o odstąpieniu od umowy bez powodu - z takiej możliwości może skorzystać tylko konsument. Ten przepis, który przytoczyłeś nie ma zastosowania do stanu faktycznego tych przelotów, gdyż taki towar istnieje. Biuro podróży podało osobom, które zakupiły usługę informację, że wystąpił błąd dotyczący ceny za przelot a nie, że wyczerpały się wszystkie bilety przez błąd w systemie.
lukas63, 22 lutego 2014, 0:13 | odpowiedz
lukas63
JacekPrzedsiębiorcy przysługuje możliwość odstąpienia od realizacji kontraktu zawartego na odległość. W ustawie przyjęto, że sprzedawca może nie posiadać na stanie towaru, który formalnie sprzedał. Może to być konsekwencją błędów w systemach informatycznych lub też błędnych danych uzyskanych od pośredników. Jeżeli przedsiębiorca nie może sfinalizować tranzakcji z tego powodu, wtedy powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić mu należne mu pieniądze.
tak zgadza się – ale my tutaj rozmawiamy o odstąpieniu od umowy bez powodu – z takiej możliwości może skorzystać tylko konsument. Ten przepis, który przytoczyłeś nie ma zastosowania do stanu faktycznego tych przelotów, gdyż taki towar istnieje. Biuro podróży podało osobom, które zakupiły usługę informację, że wystąpił błąd dotyczący ceny za przelot a nie, że wyczerpały się wszystkie bilety przez błąd w systemie.
tego nie wiemy skąd wziął się błąd :)
Jacek, 22 lutego 2014, 0:27 | odpowiedz
mawemoże F4F wprowadzi płatną subskrypcję z najlepszymi promocjami, aby takie tłuki co dzwonią nie niszczyli promocji?
to nie jest w interesie f4f , głownie chodzi o ilośc odsłon strony, bo reklamodawcy za to płaca ,
Olo, 22 lutego 2014, 0:42 | odpowiedz
VIP
11deep11p.s. tu sie nikt nie podnieca…. tylko kupuje i leci…. za błędy trzeba płacić… i obyś sie pomylił jak bedziesz rozliczał PIT-37 o 1 zł….zobaczysz ile kosztuje błąd…. i nikt do ciebie nie zadzwoni!
37 rozlicza korpobiedota taka jak Ty, która poluje na Gambię ahahahah ja rozliczam 36.
Pytanie za 100 punktów: co taki milioner jak Ty robi na portalu z tanimi biletami lotniczymi? Pewnie szukasz jak tu zaoszczędzić 1 tys. zł na powrocie do swojej rezydencji na Star Island w Miami Beach?
pampampam, 22 lutego 2014, 1:24 | odpowiedz
szkoda wielka szkoda przez głupotę
Celi, 22 lutego 2014, 7:33 | odpowiedz
osoby które kupiły bilety, nie zastanawiajcie się tylko od razu skontaktujcie się z urzędem ochrony konsumenta. najlepiej listownie, do wiadomosci rainbowtours.
ol, 22 lutego 2014, 10:36 | odpowiedz
mawemoże F4F wprowadzi płatną subskrypcję z najlepszymi promocjami, aby takie tłuki co dzwonią nie niszczyli promocji?
świetny pomysł ! ! ! Ja bym chętnie skorzystał ;-)
olek, 22 lutego 2014, 10:44 | odpowiedz
Jacek
lukas63
JacekPrzedsiębiorcy przysługuje możliwość odstąpienia od realizacji kontraktu zawartego na odległość. W ustawie przyjęto, że sprzedawca może nie posiadać na stanie towaru, który formalnie sprzedał. Może to być konsekwencją błędów w systemach informatycznych lub też błędnych danych uzyskanych od pośredników. Jeżeli przedsiębiorca nie może sfinalizować tranzakcji z tego powodu, wtedy powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić mu należne mu pieniądze.
tak zgadza się – ale my tutaj rozmawiamy o odstąpieniu od umowy bez powodu – z takiej możliwości może skorzystać tylko konsument. Ten przepis, który przytoczyłeś nie ma zastosowania do stanu faktycznego tych przelotów, gdyż taki towar istnieje. Biuro podróży podało osobom, które zakupiły usługę informację, że wystąpił błąd dotyczący ceny za przelot a nie, że wyczerpały się wszystkie bilety przez błąd w systemie.
tego nie wiemy skąd wziął się błąd
Wiemy - takie komunikaty o których wspomniałem w poprzednim moim poście dostawali użytkownicy, którzy wykupili ten lot a potem im anulowali.
lukas63, 22 lutego 2014, 11:32 | odpowiedz
Kochani ja lecę 1-15 .03 - ktoś chce się dołączyć
Agata, 22 lutego 2014, 19:27 | odpowiedz
AgataKochani ja lecę 1-15 .03 – ktoś chce się dołączyć
nigdzie nie lecisz...
Herman, 22 lutego 2014, 20:48 | odpowiedz
czyli jeżeli wyskoczył komuś status sprzedane to juz nie ma mozliwosci anulowania mimo iz cena wynikala z bledu? pytam z ciekawosci czy komus sie udalo
pawel, 22 lutego 2014, 22:09 | odpowiedz
RAINBOW - Mistrzowie! :) Klasa!
klikacz, 24 lutego 2014, 15:13 | odpowiedz
Witam, wybieram się w terminie 7 - 15.03 i chętnie przygarnę towarzysza podróży !!
Klosu, 24 lutego 2014, 15:33 | odpowiedz
mikizadzwonilem do nich powiedzieli ze to blad
To tak jakbyś na gestapo, zadzwonił zapytać czy możesz żydów w stodole ukrywać...
masakra, 24 lutego 2014, 15:40 | odpowiedz
VIPTym razem się Wam udało. Już sobie wyobrażam te samoloty polskich biedaków z kiełbasą w plecakach, Gambia na Was czeka!!!
Cham
rUDY, 24 lutego 2014, 15:52 | odpowiedz
witam:-) czy wie ktoś jak uargumentowali taka decyzje - że bilety będą akceptowane?! ... pytam z czystej ciekawości (czy może ktoś dzwonił gdzies czy pisał do jakiejś instytucji) ... żeby wiedzieć gdzie się zwracać i do kogo na przyszłość:-)
sema, 24 lutego 2014, 15:58 | odpowiedz
Herman
AgataKochani ja lecę 1-15 .03 – ktoś chce się dołączyć
nigdzie nie lecisz…
To że zarezerwowane , nie jest równoznaczne z tym że poleci :)
lisiura42, 24 lutego 2014, 16:00 | odpowiedz
wyslali email i co z tego? dzwonie i co - na 7.03 nie ma juz miejsc, moze byc na 14/03 w cenie z systemu - 2600 PLN. Debile jacyś !
Symonides, 24 lutego 2014, 16:03 | odpowiedz
jaki hotel polecacie ?? środek marca centralnie, wybiera sie ktos i ma juz moze jakis hotel na oku? jak najlepiej z lotniska dojechac do hotelu?
Rs4, 24 lutego 2014, 16:03 | odpowiedz
GrozCzy ktoś się może orientuje czy biuro Rainbow może anulować moją rezerwację pomimo tego, że dostałem potwierdzenie złożenia rezerwacji Za całość zapłaciłem kartą, pieniądze zostały pobrane, status zamówienia: sprzedana. Jak to wygląda ze strony prawnej? Dopatrzył się ktoś może czegoś w regulaminach?
Mi potwierdzili i dziś dosłali umowe do podpisu i odesłania. Mam PEŁNE potwierdzenie inprezy Szukam chętnego na Rezerwację wspólną Hotelu. np. ten sam gdzie trzymają polaków około 800 zł za 2 osoby.ze śniadaniami. Pozdrawiam mój tel.506111855
rysiaczki, 24 lutego 2014, 16:38 | odpowiedz
Witam Rainbow zachowało się z klasą--dziś dosłali umowę do podpisania i potwierdzili. Mam potwierdzoną i opłaconą w piątek rezerwację 7 marca - 15 marca za 401 zł Szukam szczęśliwca/cy na wspólny hotel. Preferuję tel.506111855
rysiaczki, 24 lutego 2014, 16:43 | odpowiedz
V...ery stup... I... d P... erson
rood, 24 lutego 2014, 16:56 | odpowiedz
VIPTym razem się Wam udało. Już sobie wyobrażam te samoloty polskich biedaków z kiełbasą w plecakach, Gambia na Was czeka!!!
Nie znam cię kolego (na szczęście), ale z dużym prawdopodobieństwem mogę powiedzieć, że zarabiam od ciebie kilka razy więcej. Mimo to jakoś wolę zapłacić 400 niż 2600. Powiedz, ale szczerze, jesteś takim przygłupem, żeby płacić 6x więcej?
nieVIP, 24 lutego 2014, 17:11 | odpowiedz
rysiaczkiWitam Rainbow zachowało się z klasą–dziś dosłali umowę do podpisania i potwierdzili. Mam potwierdzoną i opłaconą w piątek rezerwację 7 marca – 15 marca za 401 zł Szukam szczęśliwca/cy na wspólny hotel. Preferuję tel.506111855
Witam, jadę w tym samym terminie. Podaję kontakt - 515670017 Pozdrawiam
Bartek K, 24 lutego 2014, 17:17 | odpowiedz
ale kicha :-(
kinia, 24 lutego 2014, 20:55 | odpowiedz
man4business
Agata… zrujnowania pewnie kilkudziesięciu marzeń, które zaraz miały się spełnić
…. tak, tak, z pewnością Rainbow Tours by wyczarterowało całego dreamlinera na spełnienie „marzeń czytelników f4f”… chyba naprawdę zatraciliście poczucie realizmu! Nagłówek powinien brzmieć (NIEREALNE), a nie – nieaktualne. A kłótnia o te „spalone deale” to taka sama scena, jak na wielu bazarach świata, na których „gdy Polak się dowie, że można kupić coś za one dollar” to jest przekonany, że wszystko mu się należy za „one dollar”. Wszystko – bo inaczej „ja wam pokażę”, lol.
Typowe produkty systemu edukacji. Ze względu na kierunek życzyłbym lotu w jedną stronę. W celu realizacji marzeń.
zapinio, 24 lutego 2014, 20:59 | odpowiedz
Witam. Szczepienie nie jest juz potrzebne. Wrocilam stamtad 2 tygodnie temu, nic nie jest sprawdzane przy odprawie wylotowej, ani po PRZEPRAWIE juz w Banjul ;)).
G., 24 lutego 2014, 21:19 | odpowiedz
Dziękujemy osobie która jak typowy polaczek cebulaczek bez mózgu zadzwoniła do Rainbowa :))))
Mell, 24 lutego 2014, 22:25 | odpowiedz
Szanowny "FGH" Czyli jak zgubisz portfel z dokumenatmi bądź telefon to ja będąc przypadkowym znalazcą też mam nie próbować się z Tobą skontaktować??? Czy wtedy jestem już nieuczciwy bo przywłaszczam czyjąś własność. A ja duża firma to już można?? W tym wypadu błąd systemu bądź człowieka. Ale nie rozumiem takiej radości. Super kilka osób spędzi fajne wakacje. Tak to już jest, ze ktoś zyskuje ktoś traci...ale ta niesamowita radość i stwierdzenia z cyklu, że ktoś powinien dostać bana?? Zastanawijące:)
Onnn, 25 lutego 2014, 0:49 | odpowiedz
G.Witam. Szczepienie nie jest juz potrzebne. Wrocilam stamtad 2 tygodnie temu, nic nie jest sprawdzane przy odprawie wylotowej, ani po PRZEPRAWIE juz w Banjul ).
Obowiązkowe jest posiadanie dowodu ważnego szczepienia przeciwko żółtej febrze w międzynarodowej książeczce szczepień.
Rainbow Tours, 25 lutego 2014, 12:09 | odpowiedz
BartekSzukam osoby, która chciałaby ze mną polecieć. Bartek
jasiojasio, 25 lutego 2014, 16:43 | odpowiedz
jasiojasio
BartekSzukam osoby, która chciałaby ze mną polecieć. Bartek
Ja mam nawet 2 bilety ale ziomek nie ma pasportu (bez komentarza) a sam nie pojade, dalej szukasz kompana?
jasiojasio, 25 lutego 2014, 16:45 | odpowiedz
gowno prawda, szczepienie przeciwko zoltej febrze jest tylko gdy wjezdzasz z kraju w ktorym ona wystepuje! osttani przypadek zoltej febry w gambii byl 30 lat temu! przeczytaj zanim cos napiszesz i mylisz ludzi!
Krystian, 25 lutego 2014, 19:45 | odpowiedz
Krystiangowno prawda, szczepienie przeciwko zoltej febrze jest tylko gdy wjezdzasz z kraju w ktorym ona wystepuje! osttani przypadek zoltej febry w gambii byl 30 lat temu! przeczytaj zanim cos napiszesz i mylisz ludzi!
Proponujemy zadzwonić do Konsulatu Gambii (Tel. +48 22 425 55 57) lub sprawdzenie informacji na stronie MSZ. Jest to szczepienie obowiązkowe. Często posiadanie szczepienia nie jest sprawdzane, jednak jest szczepieniem wymaganym dla tego kierunku.
Rainbow Tours, 26 lutego 2014, 13:43 | odpowiedz
Witam, również lecę sam w tym terminie i chętnie zebrałbym ekipę paru osób żeby zwiedzić kawałek Gambii. Proszę o kontakt 609627706 arkuos@gmail.com @jasiojasio, zostaw kontakt albo odezwij się jc ;)
Artur, 26 lutego 2014, 22:19 | odpowiedz
Witam, również lecę sam w tym terminie i chętnie zebrałbym ekipę paru osób żeby zwiedzić kawałek Gambii. Proszę o kontakt 609627706 arkuos@gmail.com @jasiojasio, zostaw kontakt albo odezwij się jc ;)Witam, również lecę sam w tym terminie i chętnie zebrałbym ekipę paru osób żeby zwiedzić kawałek Gambii. Proszę o kontakt 609627706 arkuos@gmail.com @jasiojasio, zostaw kontakt albo odezwij się jc ;)
Artur, 26 lutego 2014, 22:20 | odpowiedz
Tutaj link do tematu, w którym możemy się dogadać :) http://www.fly4free.pl/forum/gambia-rainbow-tours-7-15-03,34,42807
Artur, 26 lutego 2014, 22:28 | odpowiedz
http://www.fly4free.pl/forum/gambia-rainbow-tours-7-15-03,34,42807 Tutaj możemy zebrać się na wspólny wypad! :)
Artur, 26 lutego 2014, 22:56 | odpowiedz
ArturWitam, również lecę sam w tym terminie i chętnie zebrałbym ekipę paru osób żeby zwiedzić kawałek Gambii. Proszę o kontakt 609627706 arkuos@gmail.com @jasiojasio, zostaw kontakt albo odezwij się jc
Na forum w dziale "Szukam towarzysza podróży" jest również temat, w którym mozemy się dogadać.
Artut, 26 lutego 2014, 23:08 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »