Fly4free.pl

HIT: Rajska wyspa Pacyfiku za 2686 zł (+AZJA)

Linia Air France oferuje wyjątkowo niskie ceny na loty do Nowej Kaledonii - wyspy należącej do archipelagu Melanezji, położonej około 1400 km na wschód od Australii. To prawdziwa gratka, gdyż same loty do pobliskiej Australii kosztują 3500-4000 zł, nie mówiąc o dalszych połączeniach.Loty z Warszawy na lotnisko Nouméa odbywają się przez Paryż i Osakę i kosztują 2686 zł w obie strony. Bilety rezerwujemy na stronie linii lotniczej (airfrance.com). AKTUALIZACJA: Taryfa pozwala na dowolną liczbę stopoverów.

W Nowej Kaledonii występują dwie pory klimatyczne: sucha i chłodna (od kwietnia do listopada), kiedy temperatura waha się od 17 do 21 °C oraz pora gorąca i wilgotną (od grudnia do marca), w której temperatura osiąga 32 °C. Promocja obejmuje loty od kwietnia 2011 do końca roku.

Przy wjeździe do Nowej Kaledonii Polacy nie muszą okazywać wizy, o ile nie planują pobytu dłuższego niż trzy miesiące. Dostępność terminów w promocyjnych cenach jest ogromna.

Przykładowy lot na przedłużoną majówkę:

kaledonia

AKTUALIZACJA

Taryfa Air France na lot do Nowej Kaledonii pozwala mieć dowolną liczbę stopoverów na trasie. Jako że lot jest z przesiadką w Paryżu i Tokio/Osace/Seulu możemy polecieć na przykład trasą: Warszawa – Paryż – Tokio – Nouméa – Seul – Paryż – Warszawa i wszędzie spędzić kilka dni. Przykład na screenie poniżej, rezerwacja przez expedia.com.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Wow! Super! Tylko jakie są tam ceny? I czy łatwo dostać się do Australii lub na inne wyspy? Jeśli ktoś coś wie - dajcie znać.
Krf23, 17 stycznia 2011, 19:39 | odpowiedz
Super oferta, tylko nie ma chyba tam tanich hoteli. Macie jakąś propozycję gdzie tam można przenocować za 300zł za dobę w dobrych warunkach. Może znacie jakieś strony, które mają tanie propozycje hoteli w takich miejscach? (oczywiście nie mówię o booking.com itp, tylko o czymś wyszukanym np. z Niemiec)
Azbest84, 17 stycznia 2011, 19:59 | odpowiedz
Azbest84? To chyba złe miejsce na pytanie się o nocleg w okolicach 300 zł/dobę. Gdybyś zapytał o 30 zł to inna sprawa.
Karczok, 17 stycznia 2011, 20:14 | odpowiedz
Gdyby to był Bankgkok, to pytał bym sie o nocleg w za 30zł, a nawet sam mógłbym coś polecić w 3* hotelu. Niestety jak przeglądam wyszukiwarki hoteli, które kożystają z booking.com expedia hotels.com itp. to ceny 3* hoteli w Nowej Kaledoni zaczynają się od 500-600zł i są mało atrakcyjne (nie są to urocze bungalowy, od których nie oczekuję luksusów, ale atmosfery i położenia). Oferta jest na tej stronie i zastanawiam się jak tam przetrwać najtaniej dwa tygodnie w średnio dobrych warunkach. Jest to francuska kolonia i może hoteli trzeba szukać na francuskich stronach?
Azbest84, 17 stycznia 2011, 20:21 | odpowiedz
Można znaleźć także coś w przyzwoitych cenach: http://www.aubergesdejeunesse.nc/en/hostel.htm Przelot do Nowej Zelandii koło 1000 zł Bardzo interesująca propozycja na tegoroczny urlop...
Paweł, 17 stycznia 2011, 20:31 | odpowiedz
Cos tam wygrzebalem i pobyt 8 dniowy wychodzi ok 1300 pln za osobe http://www.holidaycheck.pl/region-Informacje+turystyczne_Nowa+Kaledonia-rid_655.html jednakze paczka marlboro za 27 pln karton mleka za 10 i sredniowypasony obiad dla dwojga za 270 troche krzyzuja finansowy plan takiej wyprawy :)
jaro, 17 stycznia 2011, 20:44 | odpowiedz
A nie jest to klasyczny błąd taryfowy? Pokazuje podróż w klasie Premium Voyager czyli +eco z możliwością bezpłatnej zmiany/anulacji rezerwacji.
marek2010, 17 stycznia 2011, 21:41 | odpowiedz
Jest to błąd. Ale można skutecznie rezerwować :). Dodam, że jest dozwolona dowolna liczna stopoverów w taryfie. Wiec można po drodze zwiedzić to i owo :). Ps. A na deser. Ktoś na FT napisał, że zdumpował taryfę do 450$. Mi się nie udało.
Kamil Lodziński, 17 stycznia 2011, 21:56 | odpowiedz
Można tez polecieć w jedna stronę za 1500 zl. Z Nowej Kaledonii do Auckland w Nowej Zelandii za 400 zl Air New Zealand. Z Nowej Zelandii z Christchurch(wyspa południowa) do Kuala Lumpur Air Asia za 400$NZD. Z Kuala Lumpur do Colombo na Sri Lance za 280MYR. Z Colombo do Istambułu za 120 euro. Z Istambułu do Budapesztu z Wizzair za 200 pln i z Budapesztu pociągiem. Ale to kolo 4000zl wyjdzie
roberto, 17 stycznia 2011, 21:59 | odpowiedz
"Ps. A na deser. Ktoś na FT napisał, że zdumpował taryfę do 450$. Mi się nie udało." Co to znaczy?
Oka, 17 stycznia 2011, 22:00 | odpowiedz
Mozna stop overy dodac potem tzn w ramach dopuszczalnej zmiany rezerwacji ?
marek2010, 17 stycznia 2011, 22:06 | odpowiedz
Wklejam pełne warunki taryfowe: General notes PREMIUM ECONOMY UNRESTRICTED FARES S Between POLAND and AREA 3 APPLIES FOR ROUND TRIP FARES Flight restrictions IF THE FARE COMPONENT INCLUDES TRAVEL VIA HKG THEN THAT TRAVEL MUST NOT BE ON ONE OR MORE OF THE FOLLOWING ANY CX FLIGHT. AND THE FARE COMPONENT MUST NOT BE ON ONE OR MORE OF THE FOLLOWING ANY LH FLIGHT ANY IB FLIGHT ANY LX FLIGHT ANY FC FLIGHT ANY SK FLIGHT ANY AA FLIGHT ANY US FLIGHT ANY UA FLIGHT ANY UU FLIGHT ANY CO FLIGHT ANY SN FLIGHT ANY BA FLIGHT. AND THE FARE COMPONENT MUST NOT BE ON ONE OR MORE OF THE FOLLOWING ANY PK FLIGHT ANY FG FLIGHT ANY QZ FLIGHT ANY 3Y FLIGHT ANY RI FLIGHT ANY MZ FLIGHT ANY 7P FLIGHT ANY AW FLIGHT ANY RW FLIGHT ANY NV FLIGHT ANY DC FLIGHT ANY QH FLIGHT ANY R8 FLIGHT ANY O3 FLIGHT ANY I7 FLIGHT ANY Q4 FLIGHT ANY EO FLIGHT ANY W5 FLIGHT ANY UF FLIGHT ANY KF FLIGHT ANY C2 FLIGHT ANY OD FLIGHT ANY K9 FLIGHT ANY X7 FLIGHT ANY FT FLIGHT ANY MQ FLIGHT ANY 2S FLIGHT ANY Z7 FLIGHT ANY 6A FLIGHT ANY M9 FLIGHT ANY IP FLIGHT ANY W7 FLIGHT ANY SX FLIGHT ANY UQ FLIGHT ANY Q8 FLIGHT ANY D3 FLIGHT ANY KJ FLIGHT ANY 8F FLIGHT ANY AB FLIGHT ANY SM FLIGHT ANY SD FLIGHT ANY PR FLIGHT ANY I8 FLIGHT ANY RQ FLIGHT ANY 4Q FLIGHT. NOTE - THE FARE COMPONENT MUST NOT BE ON ONE OR MORE OF THE FOLLOWING ANY 0K FLIGHT ANY DZ FLIGHT Advanced reservation/ticketing restrictions RESERVATIONS ARE REQUIRED FOR ALL SECTORS. NOTE - WHEN RESERVATIONS ARE MADE AT LEAST 11 DAYS BEFORE DEPARTURE TICKETING MUST BE COMPLETED AT LEAST 10 DAYS BEFORE DEPARTURE WHICHEVER IS EARLIER. --- WHEN RESERVATIONS ARE MADE WITHIN 10 DAYS BEFORE DEPARTURE TICKETING MUST BE COMPLETED WITHIN 1 DAY AFTER RESERVATIONS ARE MADE Stopover restrictions UNLIMITED STOPOVERS PERMITTED. NOTE - STANDARD RULE Transfer restrictions UNLIMITED TRANSFERS PERMITTED ON THE PRICING UNIT FARE BREAK SURFACE SECTORS NOT PERMITTED AND EMBEDDED SURFACE SECTORS PERMITTED ON THE FARE COMPONENT. NOTE - AS PER ROUTING REQUIREMENTS STANDARD RULE Combinability ADD-ONS PERMITTED. END-ON-END END-ON-END COMBINATIONS PERMITTED WITH DOMESTIC FARES BUT ARE NOT PERMITTED WITH INTERNATIONAL FARES. VALIDATE ALL FARE COMPONENTS. FARES MUST BE SHOWN SEPARATELY ON THE TICKET. TRAVEL MUST BE VIA THE POINT OF COMBINATION. OPEN JAWS/ROUND TRIPS/CIRCLE TRIPS FARES MAY BE COMBINED ON A HALF ROUND TRIP BASIS -TO FORM SINGLE OR DOUBLE OPEN JAWS/ROUND TRIPS/CIRCLE TRIPS. PROVIDED - COMBINATIONS ARE WITH ANY FARE FOR CARRIER AF/KL/AZ IN ANY RULE IN ANY TARIFF. Surcharges IF INFANT 0-2 WITHOUT A SEAT. OR - CONTRACT BULK INFANT WITHOUT A SEAT 0-2. OR - INCLUSIVE TOUR INFANT WITHOUT A SEAT 0-2. THERE IS NO CHARGE FOR TRAVEL PER DIRECTION BY TRAIN OR - THERE IS NO FUEL SURCHARGE PER DIRECTION. THE PROVISIONS BELOW APPLY ONLY AS FOLLOWS - TICKETS MAY ONLY BE SOLD IN IRAN,ISLAMIC REPUBLIC OF. NOTE - SALES MAY BE PERMITTED WORLDWIDE BUT TICKETS SOLD IN ISLAMIC REPUBLIC OF IRAN WILL QUOTE THE Q-SURCHARGE INSTEAD OF YQ FOR AF. A FUEL SURCHARGE OF EUR 130.00 PER DIRECTION WILL BE ADDED TO THE APPLICABLE FARE. Travel restrictions VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON EACH TRIP ON/BEFORE 31DEC 13. HIP exceptions THE HIGHER INTERMEDIATE POINT RULE DOES NOT APPLY FOR CONNECTIONS. AND - THE HIGHER INTERMEDIATE POINT RULE DOES NOT APPLY FOR STOPOVERS. AND - NOTE - BETWEEN AND EXTRA APPLICABLE ROUTING MILEAGE ALLOWANCE FRANCE SOUTH AMER 2600 ON AF FRANCE MEXICO 2600 ON AF EUROPE SOUTH AMER 2600 VIA FRANCE ON AF EUROPE MEXICO 2600 VIA FRANCE ON AF EASTERN AFRICA SOUTH ATL 1400 VIA FRANCE ON AF WESTERN AFRICA SOUTH ATL 3800 VIA FRANCE ON AF WESTERN AFRICA MEXICO 1100 VIA FRANCE ON AF WESTERN AFRICA MID ATL 1300 VIA FRANCE ON AF AFRICA SOUTH ATL 2800 VIA FRANCE ON AF EXCLUDING EASTERN AFRICA WESTERN AFRICA SOUTH AFRICA THIS IS PERMITTED FOR TRAVEL ON AF ONLY. Endorsements THE ORIGINAL AND THE REISSUED TICKET MUST BE ANNOTATED - NON ENDO/ - AND - FARE RSTR COULD APPLY - IN THE ENDORSEMENT BOX. Discounts ACCOMPANIED CHILD 2-11. ID REQUIRED - CHARGE 75 PERCENT OF THE FARE. TICKET DESIGNATOR - CH AND PERCENT OF DISCOUNT. MUST BE ACCOMPANIED ON ALL FLIGHTS IN SAME COMPARTMENT BY ADULT 18 OR OLDER OR - INFANT UNDER 2 WITH A SEAT. ID REQUIRED - CHARGE 75 PERCENT OF THE FARE. TICKET DESIGNATOR - CH AND PERCENT OF DISCOUNT. MUST BE ACCOMPANIED ON ALL FLIGHTS IN SAME COMPARTMENT BY ADULT 18 OR OLDER OR - INFANT UNDER 2 WITHOUT A SEAT - CHARGE 10 PERCENT OF THE FARE. TICKET DESIGNATOR - IN AND PERCENT OF DISCOUNT. MUST BE ACCOMPANIED ON ALL FLIGHTS IN SAME COMPARTMENT BY ADULT 18 OR OLDER. UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS EUR 150.00. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS AUD 216.00. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS CAD 210.00. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS CHF 210. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS CZK 3600. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS GBP 130.00. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS HUF 41250. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS INR 9300. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS JPY 16950. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS SGD 276.00. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS USD 208.00. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS XOF 98250. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - UNACCOMPANIED CHILD 5-14. ID REQUIRED - CHARGE 100 PERCENT OF THE FARE PLUS XAF 98250. TICKET DESIGNATOR - UM AND PERCENT OF DISCOUNT OR - NOTE - SERVICE CHARGE FOR UNACCOMPANIED CHILD Miscellaneous Fare Tags THIS FARE MUST NOT BE USED AS THE HIGH OR THE LOW FARE WHEN CALCULATING A DIFFERENTIAL. THIS FARE MUST NOT BE USED AS THE THROUGH FARE WHEN PRICING A FARE COMPONENT WITH A DIFFERENTIAL. NOTE - THE FARE THAT APPLIES ON THE DATE OF PURCHASE IS ONLY VALID FOR THE ENTIRE ITINERARY AND THE SPECIFIC TRAVEL DATES MENTIONED ON THE TICKET. ANY MODIFICATION MAY REQUIRE THE PAYMENT OF AN ADDITIONAL AMOUNT. FULL AND SEQUENTIAL USE OF FLIGHT COUPONS- THE TICKET/ OR ELECTRONIC TICKET / IS NOT VALID IF THE FIRST COUPON HAS NOT BEEN USED AND WILL NOT BE HONORED IF ALL THE COUPONS ARE NOT USED IN THE SEQUENCE PROVIDED IN THE TICKET / OR ELECTRONIC TICKET / . Application AIR FRANCE STANDARD RULE - FULL FLEXIBLE - RESTRICTED FARES APPLICATION AREA THESE FARES APPLY BETWEEN AREA 1 AND AREA 2 BETWEEN AREA 1 AND AREA 3 BETWEEN AREA 2 AND AREA 3. CLASS OF SERVICE THESE FARES APPLY FOR FIRST/BUSINESS/ECONOMY CLASS SERVICE. TYPES OF TRANSPORTATION THIS RULE GOVERNS ONE-WAY AND ROUND-TRIP FARES. FARES GOVERNED BY THIS RULE CAN BE USED TO CREATE ONE-WAY/ROUND-TRIP/CIRCLE-TRIP/OPEN-JAW JOURNEYS. CAPACITY LIMITATIONS THE CARRIER SHALL LIMIT THE NUMBER OF PASSENGERS CARRIED ON ANY ONE FLIGHT AT FARES GOVERNED BY THIS RULE AND SUCH FARES WILL NOT NECESSARILY BE AVAILABLE ON ALL FLIGHTS. THE NUMBER OF SEATS WHICH THE CARRIER SHALL MAKE AVAILABLE ON A GIVEN FLIGHT WILL BE DETERMINED BY THE CARRIERS BEST JUDGMENT OTHER CONDITIONS THE FARE THAT APPLIES ON THE DATE OF PURCHASE IS ONLY VALID FOR THE ENTIRE ITINERARY AND THE SPECIFIC TRAVEL DATES MENTIONED ON THE TICKET. ANY MODIFICATION MAY REQUIRE THE PAYMENT OF AN ADDITIONAL AMOUNT. FULL AND SEQUENTIAL USE OF FLIGHT COUPONS- THE TICKET/ OR ELECTRONIC TICKET / IS NOT VALID IF THE FIRST COUPON HAS NOT BEEN USED AND WILL NOT BE HONORED IF ALL THE COUPONS ARE NOT USED IN THE SEQUENCE PROVIDED IN THE TICKET / OR ELECTRONIC TICKET / .
Kamil Lodziński, 17 stycznia 2011, 22:06 | odpowiedz
A tak krótko: mozna ten bilet kupic np. na wrzesnien a potem go zmienic bezplatnie np. na luty 2013 ?
marek2010, 17 stycznia 2011, 22:10 | odpowiedz
2012
marek2010, 17 stycznia 2011, 22:11 | odpowiedz
o. przy takim wpisie pojawil mi sie pomysl, ze powinniscie zamieszczac przy tresci mapke z zaznaczonym miejscem docelowym :) bo pirewsze co chce zorbic po przeczytaniu zwrotu 'nowa kaledonia' to prezjsc do google maps
konradk - wpzlecenia.pl, 17 stycznia 2011, 22:21 | odpowiedz
Marku - nie wiem.
Kamil Lodziński, 17 stycznia 2011, 22:23 | odpowiedz
“Ps. A na deser. Ktoś na FT napisał, że zdumpował taryfę do 450$. Mi się nie udało.” Co to znaczy?
Oka, 17 stycznia 2011, 22:29 | odpowiedz
Wg warunków podawanych przez AF do akceptacji przy zakupie zmiana i anulacja biletu są możliwe bezpłatnie no ale te szczegółowe zasady taryfowe tu podane nie są już dla mnie takie jednoznaczne w tym względzie .
marek2010, 17 stycznia 2011, 22:36 | odpowiedz
Co to oznacza że jest nie ograniczona liczba stopoverów, jak ja rezerwuje to mam określone daty wylotów i są to przerwy w Ossace i Tokyo mniej więcej po 2-3 godziny. Można to zmienić żeby w Tokyo zostać z 3 dni i w paryżu też? Dziękuje za odpowiedzi.
Karol, 17 stycznia 2011, 22:48 | odpowiedz
Warto dodać, że za tę rezerwację dostajemy aż 27000 mil. Dla przykładu, w obecnej promocji WAW-SFO kosztuje 25000 mil + 333E opłat.
pz, 17 stycznia 2011, 22:48 | odpowiedz
RT oczywiście
pz, 17 stycznia 2011, 22:50 | odpowiedz
Co do dowolnej liczby stopoverów - nie musisz tego lotu robić jednym ciągiem. Wybierasz sobie lot multicity (jak na stronie Air France nie ma, to rezewujesz np. przez Expedię) i mozesz kilka dni spędzić w Japonii, kilka w Nowej Kaledonii i wreszcie na przykład przy powrocie kilka w Koreii. Przykład: arsaw (WAW) to Tokyo (NRT) - pon., maj 30 Hide Details Warsaw (WAW) to Paris (CDG) - pon., maj 30 Air France 1047 Dep: 7:05pm Arr: 9:30pm 2h 25m Airbus A319 Premium coach (W) Layover in CDG 2h 5m Paris (CDG) to Tokyo (NRT) - pon., maj 30 Air France 278 Dep: 11:35pm Arr: 6:00pm 11h 25m Boeing 777 Premium coach (S) wt., maj 31 Tokyo (NRT) to Noumea (NOU) - pon., cze 6 Aircalin 801 Dep: 8:40pm Arr: 7:15am 8h 35m Airbus A330 Coach (Y) wt., cze 7 Noumea (NOU) to Seoul (ICN) - sob., cze 11 Aircalin 700 Dep: 12:05am Arr: 7:55am 9h 50m Airbus A330 Coach (Y) Seoul (ICN) to Warsaw (WAW) - śr., cze 15 Seoul (ICN) to Paris (CDG) - śr., cze 15 Air France 267 Dep: 9:20am Arr: 2:15pm 11h 55m Boeing 777 Premium coach (S) Layover in CDG 1h 40m Paris (CDG) to Warsaw (WAW) - śr., cze 15 Air France 1046 Dep: 3:55pm Arr: 6:10pm 2h 15m Airbus A319 Premium coach (W)
Kamil Lodziński, 17 stycznia 2011, 23:17 | odpowiedz
Ale to juz wtedy wychodzi okolo 3100 jako, ze oplaty lotniskowe wieksze. Chyba, ze robie cos zle...
Thomaswim, 17 stycznia 2011, 23:38 | odpowiedz
W Tokio wizy nie potrzeba?
Luks, 17 stycznia 2011, 23:42 | odpowiedz
Jeszcze informacja co do zmian w datach. THE FARE THAT APPLIES ON THE DATE OF PURCHASE IS ONLY VALID FOR THE ENTIRE ITINERARY AND THE SPECIFIC TRAVEL DATES MENTIONED ON THE TICKET. ANY MODIFICATION MAY REQUIRE THE PAYMENT OF AN ADDITIONAL AMOUNT. Czyli zmiany są możliwe, ale trzeba dopłacić różnicę w cenie, a jako, ze to taryfa z błędem po naprawieniu błędu różnice będą ogromne. Jest jeden wyjątek. Odbycie pierwszego odcinka podróży "zamraża" ceny, czyli po odbyciu pierwszego odcinka podróży mozesz już zmieniać daty pozostałych na podstawie klasy rezerwacyjnej i dostępności miejsc. Podsumowując, jakie tu są zalety: - na części lotów klasa Economy Premium (czyli większy komfort), - możliwość na jednym bilecie obskoczenia kilku państw, do których doloty są bardzo drogie, - zgormadzenie dużej porcji mil, które można wymienić na kolejny bilet. Dla mnie jest to znalezisko po prostu fantastyczne
Kamil Lodziński, 17 stycznia 2011, 23:52 | odpowiedz
oferta super tylko że japonia i korea nie należa do tanich państw, szczególnie japonia, nie mówiąc już o Nowej Kaledonii wyprawa na długi czas z dużą ilością kasy.... jak się nie pracuje, ma się względnie dużo wolnej kasy to... naprawdę kapitalna oferta jakoś nie znalazłem fajnego hotelu w kaledonii w ciekawej cenie... :( a WY ???
tartal, 18 stycznia 2011, 0:12 | odpowiedz
Kurcze...gdybym byla w Polsce czy chociaz Europie, to zaraz bym sie wybrala...
Ula, 18 stycznia 2011, 0:16 | odpowiedz
myślicie, że jest szansa, że 10k PLN na osobę starczy na 6 dni w Korei i tyleż w Japonii i Nowej Kaledonii?
Blabla, 18 stycznia 2011, 0:25 | odpowiedz
2500 euro od osoby powinno spokojnie wystarczyć na "koszty miejscowe", oczywiscie bez żadnego "rozpychania się"
marek2010, 18 stycznia 2011, 0:27 | odpowiedz
Działa wam dalej ich system rezerwacji?
Gabec, 18 stycznia 2011, 2:05 | odpowiedz
Chciałem zdementować plotki o wysokich cenach w Japoni i Korei. Oczywiście nie jest taniej niż w Polsce, ale nie jest dużo drożej. 10k, to bardzo duzy budżet. Myślę, że mógłby starczyć na dużo dłuższy wyjazd. Jedynie martwiłbym się o Katalonie, bo nie byłem, a często w koloniach francuskich ceny są totalnie szalone. No i te hotele. Jechanie na "rajską wyspę", żeby nocować w hostelu, lub jakimś kiepskim hotelu, to kiepskie rozwiązanie.
Azbest84, 18 stycznia 2011, 10:38 | odpowiedz
Air New Zealand ma dobre ceny na loty z Nowej Kaledonii do Nowej Zelandii - cena w dwie strony to około 550 PLN
blasto, 18 stycznia 2011, 10:51 | odpowiedz
Total price for this trip: $442.20 Traveling to Noumea Mon 23-May-11 Warsaw (WAW) Depart 7:05 am Terminal A to Paris (CDG) Arrive 9:30 am Terminal AEROGARE 2 TERMINAL F 837 mi (1,347 km) Duration: 2hr 25mn Flight: 1247 Premium Economy Class , Airbus A320 Paris (CDG) Depart 1:50 pm Terminal AEROGARE 2 TERMINAL E to Osaka (KIX) Arrive 8:25 am +1 day 5,996 mi (9,650 km) Duration: 11hr 35mn Flight: 292 Premium Economy Class , 772 - BOEING 777/200 Tue 24-May-11 Osaka (KIX) Depart 11:20 am to Noumea (NOU) Arrive 10:05 pm 4,383 mi (7,054 km) Duration: 8hr 45mn Flight: 232 Operated by: AIR CALEDONIE INTERNATIONAL Economy/Coach Class , AIRBUS INDUSTRIE A330-200 Total distance: 11,216 mi (18,050 km) Total duration: 22hr 45mn (30hr 0mn with connections) Traveling to Warsaw Fri 27-May-11 Noumea (NOU) Depart 1:45 am to Osaka (KIX) Arrive 8:45 am 4,383 mi (7,054 km) Duration: 9hr 0mn Flight: 231 Operated by: AIR CALEDONIE INTERNATIONAL Economy/Coach Class , AIRBUS INDUSTRIE A330-200 Osaka (KIX) Depart 11:30 am to Paris (CDG) Arrive 5:05 pm Terminal AEROGARE 2 TERMINAL E 5,996 mi (9,650 km) Duration: 12hr 35mn Flight: 291 Premium Economy Class , 772 - BOEING 777/200 Paris (CDG) Depart 7:00 pm Terminal AEROGARE 2 TERMINAL F to Warsaw (WAW) Arrive 9:15 pm Terminal A 837 mi (1,347 km) Duration: 2hr 15mn Flight: 1246 Premium Economy Class , Airbus A320 Total distance: 11,216 mi (18,050 km) Total duration: 23hr 50mn (28hr 30mn with connections) Traveling to San Jose Mon 20-Jun-11 Sacramento (SMF) Depart 5:40 pm Terminal B to San Jose (SJC) Arrive 6:25 pm Terminal B 94 mi (151 km) Duration: 0hr 45mn Flight: 2405 Operated by: HORIZON AIR Economy/Coach Class , DE HAVILLAND DHC-8 DASH 8-400 DASH 8Q Total distance: 94 mi (151 km) Total duration: 0hr 45mn na expedia.com
trwetwe, 18 stycznia 2011, 11:06 | odpowiedz
Tylko, że z dumpem smf-sjc nikt nie dostał potwierdzenia biletu. Zbędna zabawa.
Kamil, 18 stycznia 2011, 11:07 | odpowiedz
kamil rozumiem jak robię rezerwacje na stronie air france że anulowanie jest możliwe bezpłatnie tak mi sie wyswietla w warunkach taryfy i to oczywiscie tak jest że jak bede chciał zrezygnowac z lotu to zostana mi zwrócone pieniądze bez potrąceń ??? sorki może głupie pytanie ale.....
tartal, 18 stycznia 2011, 11:22 | odpowiedz
Juz posprzatali. Obecnie ceny zaczynaja sie od 8000zl.
glina, 18 stycznia 2011, 11:37 | odpowiedz
Taryfy już nie ma...
Sinus, 18 stycznia 2011, 11:39 | odpowiedz
Niestety ceny już wróciły do normy.
marek2010, 18 stycznia 2011, 11:40 | odpowiedz
czyli że juz po ptakach.. :(
tartal, 18 stycznia 2011, 11:45 | odpowiedz
Tak, już koniec.
Hubert Olender, 18 stycznia 2011, 11:48 | odpowiedz
wybierałem się jak sójka za morze.... no cóż... sam sobie zgotowałem taki los... :(
tartal, 18 stycznia 2011, 11:59 | odpowiedz
Hubercie!WIELKIE DZIĘKI!Zdążyłem w ostatniej chwili(ok.11-tej).Nie męczyłem już kota ze stopoverem w Seulu,może zmęczę pózniej.Wyszło mi 2750pln,dołożyłem z 50 zeta za lepsze godziny przelotów.W relacji do min4-5k,cen do AUS(pomijając wymagające czasu kombinacje z airasia)REWELA.No i bonus milowy i PremiumEco! Teraz popatrzę dokąd polatać z Noumea.
marekhenryk, 18 stycznia 2011, 13:11 | odpowiedz
ponoć działa jeszcze na wyloty Pragi (ale osobiście nie sprawdzałam...)
kasia, 18 stycznia 2011, 13:14 | odpowiedz
Szukam na weekend majowy i są bilety po 8000 zł...
Marcin, 18 stycznia 2011, 14:57 | odpowiedz
Już po promocji, kilka komentarzy wcześniej została podana informacja.
Hubert Olender, 18 stycznia 2011, 15:13 | odpowiedz
wlasnie dostalem info ze AF anuluje wystawione dzisiaj bilety w tej taryfie -- zorientowali sie w błędzie...
jan, 18 stycznia 2011, 17:07 | odpowiedz
@ jan Jeśli loty zostały zakupione na stronie airfrance.com i otrzymałeś nr. rezerwacji to skontaktuj się z liniami i powiedz, że jeżeli anulują rezerwacje złożysz skargę do Urzędu Lotnictwa Cywilnego z prośbą o ukaranie przewoźnika za anulowanie ważnego biletu.
Hubert Olender, 18 stycznia 2011, 17:41 | odpowiedz
Skrajny przypadek to Alitalia, która przez błąd sprzedawała bilety za 400 zł w klasie biznes. Co prawda anulowała wystawione bilety, ale poza zwrotem pieniędzy dała vouchery podróżne na 100 euro. Nie odpuszczaj łatwo. Dzwoń do AF i domagaj się realizacji transakcji.
Kamil, 18 stycznia 2011, 18:03 | odpowiedz
Kamil: Alitalia wtedy zakładała tylko rezerwację, nie wystawiała biletu a więc mogła bezkarnie ją anulować ponieważ bilet nie był wystawiony. AF (przypuszczam) od razu wystawiło bilet więc nie pójdzie im tak łatwo z anulowaniem wszystkiego.
Sinus, 18 stycznia 2011, 18:55 | odpowiedz
Dzięki za doprecyzowanie.
Kamil, 18 stycznia 2011, 19:31 | odpowiedz
@all - to info dostalem od kolegi, ktory jest agentem lotniczym. biuro AF w wawie wyslalo agentom maile z prosba o anulowanie (ja nie kupilem). moge go przeslac do wgladu, tylko mam go w wersji zrzutu ekranu (obrazek) i nie chce mi sie przepisywac - powiedzcie gdzie wrzucic. z tego co kolega tlumaczyl (ja az tak biegly nie jestem), to jesli zdaza z anulowaniem (AF uzylo slowa void) przed polnoca, to beda kryci, natomiast po polnocy bilet wystawiony i nie anulowany nabiera "prawomocnosci", tzn musi sie przewoznik wywiazac ze skutecznie zawartej umowy.
jan, 18 stycznia 2011, 19:53 | odpowiedz
Jan, jesli nie robi to Tobie zbyt wielkiej fatygi, to wrzuc na http://imageshack.us/ lub tez na www.fotosik.pl Cokolwiek. Po zapodaniu linka do tego zrzutu bede wdzieczny, bo po zakupie siedze jak "na gwozdziach" ;-)
Osilek, 18 stycznia 2011, 20:16 | odpowiedz
Wrzuć na przykład tu: http://www.przeklej.pl/
Kamil, 18 stycznia 2011, 20:24 | odpowiedz
bardzo prosze:) -- http://www.przeklej.pl/plik/d0967-jpg-00263ua7b5a5
jan, 18 stycznia 2011, 20:31 | odpowiedz
Dzięki. Kolejny dowód by nie kupować przez agentów, tylko na stronie przewoźnika :). Starają się ograniczać straty i to rozumiem, ale na miejscu tych, co kupili przez stronę airfrance bym się nie martwił.
Kamil, 18 stycznia 2011, 21:11 | odpowiedz
I tylko "uprzejmie proszą" o VOID a nie nakazują :) Biletu nie można ot tak po prostu anulować. Prawa konsumenta w UE nas na szczęście chronią.
Sinus, 18 stycznia 2011, 21:40 | odpowiedz
mimo nieaktualnosci oferty mam pytanie ,o noclegi w tej Nowej Kaledonii, gdyz jak kilka postow wyzej widac, tanich noclegow nie ma. czy mozna na takiej 'rajskiej wyspie ' spac na dziko :] ? chodzi mi nie tyle nawet o legalnosc, a raczej praktycznosc.
panwiktor, 18 stycznia 2011, 23:09 | odpowiedz
Póki co nie dostałem żadnego maila od Erfrancy(na szczęście kupiłem na ich stronie),zobaczymy co z tego wyniknie.Miałem kiedyś historię z SQ kiedy nie skasowali za telefoniczną zmianę rezerwacji i przypomniało im się na powrocie. Skończyło się na przeprosinach za bałagan z ich strony i nie dopłacałem.Ale to inna linia,inna kasa.Z AF pogadam stanowczo jakby co to ULC,choc prawdę mówiąc muszę doczytać czy nie mogą odstąpić od umowy(24h?).Może ktoś wie jak to działa?
marekhenryk, 19 stycznia 2011, 0:52 | odpowiedz
Czy ktos moglby napisac co to jest za forum FT ? :) Jakos nic mi ten skrot nie mowi.
konrad, 19 stycznia 2011, 0:56 | odpowiedz
Flyertalk.com
Kamil, 19 stycznia 2011, 8:43 | odpowiedz
Moi drodzy, czytam to forum od jakiegoś czasu. Świetna robota chłopaki i dziewczyny. Dorzucę tutaj swoje pięc centów na temat walki z wiatrakami (czyli walki z liniami lotniczymi). Dwa lata temu kupiłem dla mnie i dla dziewczyny bilety na świeta do domu (w moim wypadku Seattle). Była świetna oferta: normalnie bilety były wszędzie po około 3000 PLN sztuka, a ja je dostałem na stronie firstclass.pl za 1700 PLN sztuka. Podałem numer Visa, płatność została zaakceptowana i pieniądze zablokowane na koncie. Po dwóch dniach dostałem maila że muszę przyjść do biura z ID. No rozumiem, może 3400 PLN to dużo kasy. Więc poszedłem z paszportem żeby pokazać że to ja. I zaczęło się. Pani w biurze, bardzo miła, stwierdziła że mieli błąd w systemie i że system policzył tylko ceny biletu bez podatków i bez fuel charges i że nie może zrobić tej rezerwacji. Na to ja, uprzejmie, że to wina biura nie moja i proszę o bilety. Na to pani, nie. Na to ja, tak... itd, itp... Sytuacja szła nigdzie. No to wytoczyłem, uprzejmie, duże armaty i zacząłem z tym że jestem pilotem wycieczek i znam ustawe o usługach turystycznych i że muszę zapytać wujka z WIT (Warszawska Izba Turystyki) czy przyjęćie płatności i zablokowanie karty nie oznacza faktu sprzedaży. Pani powiedziała że zadzwoni do szefa i ten oddzwoni. Kończąc historię: szef oddzwonił i powiedział że te bilety nie mogą być sprzedane ponieważ nie ma takiej możliwości w systemie, ale zrobili deal z Lufthansa (mieliśmy lecieć KLM-Delta) i za tą samą cenę sprzedali nam bilety. Cena biletu: 1700 PLN sztuka (200 PLN bilet + 1500 PLN podatki i fuel charge). Plus dodali nam OSI code przez co z powrotem dostaliśmy upgrade do business class. Czyli walczcie o swoje, ale używając regulaminów. Powodzenia, Bart
scubabartek, 19 stycznia 2011, 12:57 | odpowiedz
No ciekawe jak to się skończy ja 2 razy walczyłem raz mi się udało a raz nie-anulowali i tyle, nic nie wyrwałem ale linia dziadowska to i postępowanie adekwatne ciekawy jestem jak w Air France
Adam, 19 stycznia 2011, 14:53 | odpowiedz
dzieki Kamil :)
konrad, 19 stycznia 2011, 15:27 | odpowiedz
co do mieszkania, może na couchsurfing, trochę ludzi tam siedzi;) Pozdrawiam Maciek
raku, 19 stycznia 2011, 16:53 | odpowiedz
Zastanawiam się czy linia nie może się w takiej sytuacji powołać na przepisy o błędzie jako wadzie czynności prawnej? Może niech jakiś prawnik się wypowie. ;) Bodaj w zeszłym roku dało się w lufie kupić bilet w First do USA, bodaj pięćdziesięciu osobom które uskuteczniły zakup anulowano bilety - nie wiem czy nie uzasadniano tego błędem właśnie... Co nie zmienia faktu, że często linii bardziej opłaca się przymknąć oko na garstkę pasażerów którzy polecą po kosztach, niż ryzykować, że ktoś pójdzie z tym do mediów i o bałaganie jaki mają w systemie zrobi się głośno. Sam dwukrotnie leciałem z biletem z "mistake fare", raz do Wenezueli (700 zł), raz do USA (500 zł), obyło się bez żadnych problemów.
Awerik, 20 stycznia 2011, 13:53 | odpowiedz
W przypadku odpłatnej czynności prawnej błąd musi być istotny, to znaczy tak poważny, ze uzasadnia przypuszczenie, iż gdyby składający oświadczenie woli nie działał pod wpływem błędu i oceniał sprawę rozsądnie, nie złożyłby oświadczenia tej treści. Błąd powinien być istotny nie tylko z punktu widzenia zainteresowanej osoby, lecz także musi być obiektywnie istotny, a więc taki, że żaden rozsądny człowiek, znający prawdziwy stan rzeczy, nie złożyłby takiego oświadczenia. Zachowanie składającego oświadczenie woli musi więc być nieracjonalne w świetle obiektywnych kryteriów życiowych oraz prawnych. Czyli mamy tu loty za 2700 zł do Nowej Kaledonii, po prostu bardzo dobra cena. Ciężko byłoby tutaj powiedzieć jaka suma byłaby uważna z błąd. Ryanairem leciałem za 1 gr, więc granica błędu jest trudna do określenia. To nie jest np. zakup nieruchomości, gdzie mamy raczej stałe ceny i nie da się kupić coś za 1 gr :) Zostaje art. 85 KC: „zniekształcenie oświadczenia woli przez osobę użytą do jego przesłania (posłańca, pracownika itd.) ma takie same skutki, jak błąd przy złożeniu oświadczenia”. Jednak obawiam się że w tym przypadku, jakikolwiek spory będą rozstrzygane według prawa francuskiego, a to zupełnie inaczej może wyglądać.
Hubert Olender, 20 stycznia 2011, 14:30 | odpowiedz
Do biletów zakupionych w Air France stosuje się przepisy kodeksu francuskiego.
marek2010, 20 stycznia 2011, 15:02 | odpowiedz
W sprawie moich biletów cisza.Żadnego maila od AF,więc chyba będzie ok. Sądzę zresztą że moja sytuacja jest jako nabywcy, na stronie przewoznika jest nieco inna niż agenta.Ja mogę sądzić że 2.7k to promocja,agent zajmujący się sprzedażą profesjonalnie,wie(powinien) że to błąd taryfowy. Rzeczywiście obowiązuje francuski KC,przewoznik musi wykazać błąd w oświadczeniu woli(oferta).Pięknie to wytłumaczył kolega Stoarn,na Lotnictwo net.pl.Jest prawdziwą kopalnią profesjonalnej wiedzy prawnej-gorąco polecam jego komentarze! O ile sobie przypominam,to bilety FirstClass Lufy z Bari do LA,zostały kupione przez grupę Norwegów za śmieszną kwotę(1-2EUR?).Ostatecznie po małej szarpaninie,LH poszła na jakiś kompromis,nie pomnę szczegółów. Grunt że moja Wielkanoc i długi weekend w Melanezji wygląda realnie.Co do ceny,to i tak trzeba trochę wrzucić w loty po okolicy.Do NOU nie lata niestety relatywnie najtańszy i nezły Virgin,ale co tam!Najpierw niech się odleży sytuacja z AF.
marekhenryk, 21 stycznia 2011, 9:57 | odpowiedz
Za te trase jest 21926 mil w programie Flying Blue. Do tego ta promo: http://dziennikturystyczny.pl/2011/01/3000-gratisowych-mil-dla-nowych-czlonkow-flying-blue/ i juz sie ma 25000 mil na lot RT do USA.
Sinus, 21 stycznia 2011, 15:21 | odpowiedz
Od wielu lat poluję na Noumea, a tu widzę, że taka okazja przeleciała mi koło nosa. Posmutniałem. :( Napiszcie czy Air France potwierdziła kupione bilety. Przy okazji, jeżeli ktoś wybiera się do Azji Południowo-Wschodniej, warto śledzić promocje Tiger Aiways. Dzisiaj zaczęła się kolejna.
Kiwaczek, 3 lutego 2011, 1:16 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »