Fly4free.pl

HIT! Cancun z Pragi w pierwszej klasie za 2951 PLN. Na sylwestra

Oferta nieaktualna
Zamów powiadomienia o takich ofertach
Rewelacyjna oferta od British Airways. Bilety za przelot w pierwszej/biznes klasie zza naszej południowej granicy do Meksyku dostępne za 2951 PLN. W tytułowej cenie podróżujemy z Pragi do Cancun i z powrotem.

Sporo dostępnych terminów na podróże od listopada do końca czerwca 2016 roku!

W obie strony podróżujemy z przesiadkami w Londynie i Dallas. Przeloty zarezewujecie dokonacie na stronie przewoźnika British Airways.

Przykładowe terminy:
Praga – Cancun | 17, 20, 21, 22, 23, 24, 27, 28, 29, 30, 31 grudnia, 2 stycznia, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 marca,
Cancun – Praga | 26, 30, 31 grudnia, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 stycznia, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 marca,

Odcinek Londyn – Dallas – Londyn odbędziemy w pierwszej klasie na pokładzie samolotu Boeing 747. Resztę trasy pokonamy w klasie biznes i ekonomicznej.

3842378_orig

Ważne
Podczas podróży do Cancun wymagane jest posiadanie wizy do USA.

Tak dobra oferta może być wynikiem błędu, dlatego zalecamy płacić za loty kartą płatniczą lub kredytową. Dodatkowo prosimy o powstrzymanie się przed jakimkolwiek kontaktem z przewoźnikiem.

Korzystając z oferty firmy Simple Express, tanio dojedziemy i wrócimy z czeskiej stolicy do kraju.

Przykładowe rezerwacje:

PRAGA – CANCUN – PRAGA ZA 18872 CZK (ok. 2951 PLN)

PRGCUN

PRAGA – CANCUN – PRAGA W MARCU ZA 37744 CZK (ok. 5902 PLN) ZA DWIE OSOBY

prgcunprg

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Mogę wiedzieć dlaczego kartą płatniczą a nie np. kredytową?
Tata Jeż, 27 sierpnia 2015, 15:12 | odpowiedz
Dla napalonych nieuważnych - doliczamy wizę USA:)
Grzyw, 27 sierpnia 2015, 15:16 | odpowiedz
Tata JeżMogę wiedzieć dlaczego kartą płatniczą a nie np. kredytową?
Karta kredytowa to rodzaj kary płatniczej.
Mama Jeż, 27 sierpnia 2015, 15:16 | odpowiedz
Mama Jeż
Tata JeżMogę wiedzieć dlaczego kartą płatniczą a nie np. kredytową?
Karta kredytowa to rodzaj kary płatniczej.
etix i PNR na mailu
Hubuus, 27 sierpnia 2015, 15:27 | odpowiedz
2801 zł w marcu bez przesiadki w Dallas. Direct z LHR do MEX.
kris1234, 27 sierpnia 2015, 15:27 | odpowiedz
kupione, :) czekam na bilety :)
jaco, 27 sierpnia 2015, 15:33 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Ja też kupiłem i mam etixy, ale daje 5% szans że to się utrzyma .
tasma, 27 sierpnia 2015, 15:41 | odpowiedz
Taaa...napewno kupiliscie...już to widzę....
heh, 27 sierpnia 2015, 15:42 | odpowiedz
też daje 5% ale niczego nie ryzykuje, najwyżej zwrócą kase
jaco, 27 sierpnia 2015, 15:49 | odpowiedz
Czy ktoś może podać link z rezerwacją? Przechodzę przed rezerwację i mam inne ceny...
tomirzez, 27 sierpnia 2015, 16:03 | odpowiedz
Jak masz inne ceny to znaczy że już po biletach typie...
heh, 27 sierpnia 2015, 16:07 | odpowiedz
Jakby byly za 1000zl to bym kupil. I co z tego, ze 10h w pierwszej klasie? Warto doplacac 2k za osobe, zeby sie zdrzemnac i posiedziec w saloniku? A idz pan w ch...
JanBiznesCham, 27 sierpnia 2015, 16:12 | odpowiedz
Skąd informacja, że to 747? loty Londyn - Dallas - Londyn są realizowane przez B777
robert, 27 sierpnia 2015, 16:15 | odpowiedz
Avatar użytkownika
zarezerwowane 27.11-05.12 trochę drożej 3150 za osobę !! :)
Szczepan82, 27 sierpnia 2015, 16:15 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Na 99% będą zwroty tak jak przy ostatnich lotach do KUL.
kemot, 27 sierpnia 2015, 16:16 | odpowiedz
faja sprawa te zwroty , przewalutowanie i 100% w plecy
krakus, 27 sierpnia 2015, 16:18 | odpowiedz
krakusfaja sprawa te zwroty , przewalutowanie i 100% w plecy
10%
krakus, 27 sierpnia 2015, 16:18 | odpowiedz
Juz to widze: Elegancja francja z Polskich miasteczek w marynarkach Vistula i butach Wojas w lounge First na LHR... Zamowia sobie wiski z kola, usiada i odpala zrelaksowani swojego Asusa, zeby poczytac niusy z wp.pl Ludzie, znajcie swoje miejsce w szeregu i nie robcie wiochy! Az mi szkoda tych skonfundowanych stiuardes, ktore beda uslugiwac przypadkowym wasatym Polakom z okraglymi gebami i wlosami na 3mm, bo lece do Meksyku to goraco! xD
JanBiznesCham, 27 sierpnia 2015, 16:30 | odpowiedz
chyba pana nie stać na ten luksus i troche pokory. Ale polecam google i zdjęcia.
JanBiznesChamJuz to widze: Elegancja francja z Polskich miasteczek w marynarkach Vistula i butach Wojas w lounge First na LHR… Zamowia sobie wiski z kola, usiada i odpala zrelaksowani swojego Asusa, zeby poczytac niusy z wp.pl Ludzie, znajcie swoje miejsce w szeregu i nie robcie wiochy! Az mi szkoda tych skonfundowanych stiuardes, ktore beda uslugiwac przypadkowym wasatym Polakom z okraglymi gebami i wlosami na 3mm, bo lece do Meksyku to goraco! xD
hornet, 27 sierpnia 2015, 16:32 | odpowiedz
ceny wróciły do normy. Ciekawe kiedy dostanę maila, że to oczywisty błąd :)
so-fly, 27 sierpnia 2015, 16:36 | odpowiedz
hornetchyba pana nie stać na ten luksus i troche pokory. Ale polecam google i zdjęcia.
JanBiznesChamJuz to widze: Elegancja francja z Polskich miasteczek w marynarkach Vistula i butach Wojas w lounge First na LHR… Zamowia sobie wiski z kola, usiada i odpala zrelaksowani swojego Asusa, zeby poczytac niusy z wp.plLudzie, znajcie swoje miejsce w szeregu i nie robcie wiochy! Az mi szkoda tych skonfundowanych stiuardes, ktore beda uslugiwac przypadkowym wasatym Polakom z okraglymi gebami i wlosami na 3mm, bo lece do Meksyku to goraco! xD
Oczywiscie, ze mnie nie stac! Bo First Clas kosztuje jekies 20-30x wiecej niz cena zwyklego biletu w economy! Dlatego nie zachowuje sie, jak wypuszczony z klatki i nie kupuje produktu NIE DLA MNIE tylko dlatego, ze kosztuje 2x ceny economy. Jestem pokorny, znam swoje miejsce w szeregu. A forumowe first class janusze sa widoczni na lotniskach na kilometr - nawet w swoich ekstra marynarkach z polyestru i chinskich pikolakach z eko skory...
JanBiznesCham, 27 sierpnia 2015, 16:38 | odpowiedz
"Wybrany lot został wyprzedany podczas realizacji Twojej transakcji. Przepraszamy, wybierz inny lot BA." :(
ukiman, 27 sierpnia 2015, 16:40 | odpowiedz
Ale czy marynarka z polyestru czy eko pikolaki określaja jaka kto jest osobą, przypuszczam ze jak byłby jeszcze czarny to mozna by miec pretensje ze wogole wszedł na F4F. Kazdy jest inny i kazdy ma możliwość życia i decydowania o nim jak mu sie podoba.
JanBiznesCham
hornetchyba pana nie stać na ten luksus i troche pokory. Ale polecam google i zdjęcia.
JanBiznesChamJuz to widze: Elegancja francja z Polskich miasteczek w marynarkach Vistula i butach Wojas w lounge First na LHR… Zamowia sobie wiski z kola, usiada i odpala zrelaksowani swojego Asusa, zeby poczytac niusy z wp.plLudzie, znajcie swoje miejsce w szeregu i nie robcie wiochy! Az mi szkoda tych skonfundowanych stiuardes, ktore beda uslugiwac przypadkowym wasatym Polakom z okraglymi gebami i wlosami na 3mm, bo lece do Meksyku to goraco! xD
Oczywiscie, ze mnie nie stac! Bo First Clas kosztuje jekies 20-30x wiecej niz cena zwyklego biletu w economy! Dlatego nie zachowuje sie, jak wypuszczony z klatki i nie kupuje produktu NIE DLA MNIE tylko dlatego, ze kosztuje 2x ceny economy. Jestem pokorny, znam swoje miejsce w szeregu. A forumowe first class janusze sa widoczni na lotniskach na kilometr – nawet w swoich ekstra marynarkach z polyestru i chinskich pikolakach z eko skory…
hornet, 27 sierpnia 2015, 16:42 | odpowiedz
Avatar użytkownika
hornetchyba pana nie stać na ten luksus i troche pokory. Ale polecam google i zdjęcia.
JanBiznesChamJuz to widze: Elegancja francja z Polskich miasteczek w marynarkach Vistula i butach Wojas w lounge First na LHR… Zamowia sobie wiski z kola, usiada i odpala zrelaksowani swojego Asusa, zeby poczytac niusy z wp.plLudzie, znajcie swoje miejsce w szeregu i nie robcie wiochy! Az mi szkoda tych skonfundowanych stiuardes, ktore beda uslugiwac przypadkowym wasatym Polakom z okraglymi gebami i wlosami na 3mm, bo lece do Meksyku to goraco! xD
DLA PANA BIZNES JEST PROMO WAW-WRO ZA 9PLN ;)
Szczepan82, 27 sierpnia 2015, 16:42 | odpowiedz
... a już sobie nawet miejsce w samolocie wybrałem :]
ukiman, 27 sierpnia 2015, 16:45 | odpowiedz
Cancun nadal działa :)
Hubert Olender, 27 sierpnia 2015, 16:55 | odpowiedz
Hubert OlenderCancun nadal działa
potwierdzam
kris1234, 27 sierpnia 2015, 16:59 | odpowiedz
Avatar użytkownika
kris1234
Hubert OlenderCancun nadal działa
potwierdzam
Działa jak najbardziej
slaweko, 27 sierpnia 2015, 17:14 | odpowiedz
Juz sie skonczyly :(
Lalek, 27 sierpnia 2015, 17:20 | odpowiedz
Koniec! BA wlasnie poprawil wysokosc taryfy.Teraz jest 25 razy drozej. :-(
End, 27 sierpnia 2015, 17:23 | odpowiedz
Dzwonilem juz do ich biura i mowia, ze na pewno takich cen nie maja. Nie wiem czy kupywac. Moze LOTem bedzie taniej?
pepe, 27 sierpnia 2015, 17:27 | odpowiedz
Czy bilety w tej cenie nadal są dostępne? Pozdrawiam
Kas, 27 sierpnia 2015, 17:28 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Tez kupilam, jako Tier Point Run w styczniu. Jak anuluja to trudno, ale chyba malo biletow sprzedali, wiec moze nie bedzie masowych anulacji. Wybralam sobie AA B777 w jedna strone i B747 z powrotem. Nawet przydzielilo mi miejsce 1A w B747 :-)
Aga_podrozniczka, 27 sierpnia 2015, 17:28 | odpowiedz
Nieaktualne
kris1234, 27 sierpnia 2015, 17:28 | odpowiedz
Kupione Mexico. Na BA juz nie było ale przeszło przez AA :) etix przyszedł
Łukasz, 27 sierpnia 2015, 17:29 | odpowiedz
Avatar użytkownika
pepe, Ty tak serio czy tylko chcesz wlać oliwy do ognia?
tygrysm, 27 sierpnia 2015, 17:32 | odpowiedz
Kas Does this price tickets are still available? Regards
Nie jezyk
Janesh Parkovski, 27 sierpnia 2015, 17:32 | odpowiedz
W GDS też jest taka cena i daję ją jako tańszą niż ecoonomy :) dwa bilety wystawione
pr, 27 sierpnia 2015, 17:35 | odpowiedz
Brawo osiołku zadzwonił teraz do lotu może cos ci znajdą a następnym razem jaktu wejdziesz to przeczytaj tekst pogrubiony na poczatku newsa. Oby jak najmniej takich geniuszy tu trafiało...
pepeDzwonilem juz do ich biura i mowia, ze na pewno takich cen nie maja. Nie wiem czy kupywac. Moze LOTem bedzie taniej?
pogromca idiotow, 27 sierpnia 2015, 17:42 | odpowiedz
Tym bardziej przykro, że moja rezerwacja się "sypnęła" już podczas procedowania płatności :( Anyway - tym, którym się udało, życzymy miłego lotu :)
ukiman, 27 sierpnia 2015, 17:45 | odpowiedz
tygrysmpepe, Ty tak serio czy tylko chcesz wlać oliwy do ognia?
No sorry jak komus zepsulem wakacje. A Rynairem za zlotowke sie tam nie da?
pepe, 27 sierpnia 2015, 17:48 | odpowiedz
Aga_podrozniczkaTez kupilam, jako Tier Point Run w styczniu. Jak anuluja to trudno, ale chyba malo biletow sprzedali, wiec moze nie bedzie masowych anulacji. Wybralam sobie AA B777 w jedna strone i B747 z powrotem. Nawet przydzielilo mi miejsce 1A w B747
Ale masz fajnie. A wykupilas bagaz? Ciekawe ile sobie licza za posilki. W Ryanairze tanio nie jest. Wez ze sobom jakies jajka na twardo to nie bedziesz musiala wydawac kaski.
pepe, 27 sierpnia 2015, 17:59 | odpowiedz
Oj Pepe.. widac ze znany Ci tylko Ryanair :-) W normalnych liniach lotniczych bagaz i posilki sa w cenie :-) siedze teraz pol roku w Meksyku i dzieki tej promocji bede miala mile odwiedziny z Polski :-) gratulacje dla wszystkich ktorzy kupili bilety! Smiac mi sie chce z tych wszystkich komentarzy typu: na 100% nie przejdzie, nie cieszcie sie za dlugo. Email z potwierdzeniem prosto ze strony przewoznika jest - wiec nie ma bata zeby nie przeszlo :-) miesiac temu bylam w Indiach za 700zl Lufthansa :-) Da sie? Podroze sa piekne, a jezeli uda sie do tego zlapac taka okazje.. pozdrowienia dla wszystkich pozdroznikow!!!!! :-)
podrozniczka, 27 sierpnia 2015, 18:30 | odpowiedz
pepe He called already to their office and say they certainly do not have such prices. I do not know whether kupywac. Maybe LOT will be cheaper?
ty głupku
Janesh Parkowski, 27 sierpnia 2015, 18:33 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Ale masz fajnie. A wykupilas bagaz? Ciekawe ile sobie licza za posilki. W Ryanairze tanio nie jest. Wez ze sobom jakies jajka na twardo to nie bedziesz musiala wydawac kaski. pepe boli cię ,że babola strzeliłeś ? Akurat Aga jest doświadczoną podróżniczką, czego o tobie napisać nie można. Dzwoń dalej do Lotu , znajdą ci lepszą promocję.
TrąbałaGd, 27 sierpnia 2015, 18:34 | odpowiedz
Kochani! Kilka dni temu pisałem na forum odnośnie anulowania biletów z puli tzw. pomyłek systemowych i na zakończenie dodałem, że sam kupiłem bilet do Indii (Lufthansa) za 625zł. Miałem to szczęście, że udało mi się przeżyć wielką przygodę i tak naprawdę nie chodzi o to, czy się ma długie czy krótkie włosy. Chodzi o to, że się przeżyło coś,czego komornik nie jest wstanie zabrać. To czy ktoś będzie podróżował w Vistuli i butach Wojas jego sprawa, bo sam niedawno widziałem w Frankfurcie osobę która była odprawiana na czerwonym dywanie w kurtce puchowej ze starą poklejoną walizką. Jednak to co bardzo wyróżniało tą osobę to nie pierwsza klasa ale wielki, szczery i ciepły uśmiech... Panie Janie kupiłem kolejny raz bilet i to ten wymarzony od lat - pierwsza klasa do Cancun !!!! :) Jak mi nie anulują biletu i szczęśliwie wrócę do domu prześle Panu zdjęcie z odprawy. Zobaczy Pan mój stary ulubiony niebieski plecak z którym byłem w Australii, Peru, Chile, Argentynie, Wyspy Galapagos Singapurze, USA ... Piszę o tym dlatego, że tak na prawdę nie jest istotna klasa biletu - istotne są marzenia..... :)
Hen., 27 sierpnia 2015, 18:41 | odpowiedz
TrąbałaGd Ale masz fajnie. A wykupilas bagaz? Ciekawe ile sobie licza za posilki. W Ryanairze tanio nie jest. Wez ze sobom jakies jajka na twardo to nie bedziesz musiala wydawac kaski.pepe boli cię ,że babola strzeliłeś ? Akurat Aga jest doświadczoną podróżniczką,czego o tobie napisać nie można.Dzwoń dalej do Lotu , znajdą ci lepszą promocję.
A co to ta babola?W Locie mi znalezli fajny lot do Wilna za to. Dzwonili z biura BA i dziekowali, ze ich poinformowalem o bledzie. Lubie pomagac
pepe, 27 sierpnia 2015, 18:47 | odpowiedz
pepe
TrąbałaGd Ale masz fajnie. A wykupilas bagaz? Ciekawe ile sobie licza za posilki. W Ryanairze tanio nie jest. Wez ze sobom jakies jajka na twardo to nie bedziesz musiala wydawac kaski.pepe boli cię ,że babola strzeliłeś ? Akurat Aga jest doświadczoną podróżniczką,czego o tobie napisać nie można.Dzwoń dalej do Lotu , znajdą ci lepszą promocję.
A co to ta babola?W Locie mi znalezli fajny lot do Wilna za to. Dzwonili z biura BA i dziekowali, ze ich poinformowalem o bledzie. Lubie pomagac
Aha no i maja wszystkim anulowac te bilety powiedzieli. Moze zalapiecie sie tez ze mna na to Wilno? Byloby super
pepe, 27 sierpnia 2015, 18:50 | odpowiedz
Avatar użytkownika
pepe Aha no i maja wszystkim anulowac te bilety powiedzieli. Moze zalapiecie sie tez ze mna na to Wilno? Byloby super
Wez ze sobom jakies jajka ........życzę miłego pobytu w Wilnie. Swoje jajka zabierz ze sobą ( sobom )
TrąbałaGd, 27 sierpnia 2015, 19:00 | odpowiedz
TrąbałaGd
pepe Aha no i maja wszystkim anulowac te bilety powiedzieli. Moze zalapiecie sie tez ze mna na to Wilno? Byloby super
Wez ze sobom jakies jajka ……..życzę miłego pobytu w Wilnie.Swoje jajka zabierz ze sobą ( sobom )
A moze wybierzesz sie ze mnom? W koncu i tak ci anulujo te bilety niestety.
pepe, 27 sierpnia 2015, 19:07 | odpowiedz
Hen.Piszę o tym dlatego, że tak na prawdę nie jest istotna klasa biletu – istotne są marzenia…..
To wlasciwie czemu nie kupiles tansze ekonomicznej skoro istotne sa marzenia?
TrąbałaGd, 27 sierpnia 2015, 19:51 | odpowiedz
pepe
TrąbałaGd
pepe Aha no i maja wszystkim anulowac te bilety powiedzieli. Moze zalapiecie sie tez ze mna na to Wilno? Byloby super
Wez ze sobom jakies jajka ……..życzę miłego pobytu w Wilnie.Swoje jajka zabierz ze sobą ( sobom )
A moze wybierzesz sie ze mnom? W koncu i tak ci anulujo te bilety niestety.
Zablokujcie tego pana, proszę!
Mateusz, 27 sierpnia 2015, 20:11 | odpowiedz
podrozniczkaOj Pepe.. widac ze znany Ci tylko Ryanair W normalnych liniach lotniczych bagaz i posilki sa w cenie siedze teraz pol roku w Meksyku i dzieki tej promocji bede miala mile odwiedziny z Polski gratulacje dla wszystkich ktorzy kupili bilety! Smiac mi sie chce z tych wszystkich komentarzy typu: na 100% nie przejdzie, nie cieszcie sie za dlugo. Email z potwierdzeniem prosto ze strony przewoznika jest – wiec nie ma bata zeby nie przeszlo miesiac temu bylam w Indiach za 700zl Lufthansa Da sie? Podroze sa piekne, a jezeli uda sie do tego zlapac taka okazje.. pozdrowienia dla wszystkich pozdroznikow!!!!!
Ale co to jest za okazja kobieto? Ogarnij sie. Rozumiem promocje Cancun za 1200 jak w tamtym roku, a to? Za 3000 to ja robie przelot i noclegi na dwa tygodnie.
cajcunyk, 27 sierpnia 2015, 20:20 | odpowiedz
amen. P.s Kiedy były loty z lufy do indii bo chyba przespałem ;(
Hen.Kochani! Kilka dni temu pisałem na forum odnośnie anulowania biletów z puli tzw. pomyłek systemowych i na zakończenie dodałem, że sam kupiłem bilet do Indii (Lufthansa) za 625zł. Miałem to szczęście, że udało mi się przeżyć wielką przygodę i tak naprawdę nie chodzi o to, czy się ma długie czy krótkie włosy. Chodzi o to, że się przeżyło coś,czego komornik nie jest wstanie zabrać. To czy ktoś będzie podróżował w Vistuli i butach Wojas jego sprawa, bo sam niedawno widziałem w Frankfurcie osobę która była odprawiana na czerwonym dywanie w kurtce puchowej ze starą poklejoną walizką. Jednak to co bardzo wyróżniało tą osobę to nie pierwsza klasa ale wielki, szczery i ciepły uśmiech… Panie Janie kupiłem kolejny raz bilet i to ten wymarzony od lat – pierwsza klasa do Cancun !!!! Jak mi nie anulują biletu i szczęśliwie wrócę do domu prześle Panu zdjęcie z odprawy. Zobaczy Pan mój stary ulubiony niebieski plecak z którym byłem w Australii, Peru, Chile, Argentynie, Wyspy Galapagos Singapurze, USA … Piszę o tym dlatego, że tak na prawdę nie jest istotna klasa biletu – istotne są marzenia…..
hornet, 27 sierpnia 2015, 20:23 | odpowiedz
Avatar użytkownika
hornetamen. P.s Kiedy były loty z lufy do indii bo chyba przespałem ;(
..
Przespałeś ,ale niektórym anulowali bilety na Goa. Niektórzy zaś polecieli ,wrócili i mają fajne wspomnienia
TrąbałaGd, 27 sierpnia 2015, 20:38 | odpowiedz
Drogi TrąbałaGd, w tej chwili nigdzie nie ma tanszej oferty klasa ekonomiczna, a jezeli komus zalezy na wyjezdzie w okreslonych datach to chyba lepiej dac 2900 pierwsza klasa niz 3700 lufthansa, KLM czy tez innymi prawda?.. pozatym, nie mow ze sam nie skusilbys sie raz w zyciu przeleciec pierwsza klasa :) jedynym powodem dlaczego tak piszesz jest zwyczajna zazdrosc ze ktos zdazyl a ty nie. I kto powiedzial ze marzenia zawsze musza byc tanie?
dziewczyna, 27 sierpnia 2015, 21:58 | odpowiedz
Hmm.. no coz.. dla mnie 3000 zl pierwsza klasa na lot miedzykontynentalny to okazja. Tyle kosztuje normalna klasa ekonomiczna wiec chyba mozna powiedziec ze taka cena do HIT prawda? Podaj mi link gdzie bede mogla znalezc loty tansze niz 2500 zl klasa ekonomiczna na podane terminy. Za 1200 owszem byloby super gdyby obecnie taka opcja byla dostepna. Kupiony bilet jest na pazdziernik - listopad, czyli juz za dwa miesiace. Nie ma nigdzie klasy ekonomicznej w tej cenie na tak bliski termin. Wiec moze jednak to jest OKAZJA - taniej niz obecne oferty ekonomicznej i dodatkowo pierwsza klasa.. ? No chyba ze trafi sie kolejny blad w systemie ;) pzdr
podrozniczka, 27 sierpnia 2015, 22:04 | odpowiedz
kemotNa 99% będą zwroty tak jak przy ostatnich lotach do KUL.
La Muerte, 27 sierpnia 2015, 22:23 | odpowiedz
Spokojnie. Kilka lat temu kupiłem w BA bilet z błędem na Polinezję Francuską.za niecałe 3000 zł. Doleciałem i wróciłem, bo to FIRMA, więc jeżeli bilet coś tam kosztuje będzie raczej uznany. Pamiętajcie, że w. First Class obowiązuje strój jak do opery w NY. Zazdroszczę i bawcie się tam dobrze.
BabaRyba, 27 sierpnia 2015, 22:32 | odpowiedz
TrąbałaGd
Hen.Piszę o tym dlatego, że tak na prawdę nie jest istotna klasa biletu – istotne są marzenia…..
To wlasciwie czemu nie kupiles tansze ekonomicznej skoro istotne sa marzenia?
Dlaczego ? Odpowiedź jest bardzo prosta ! Córka jest w Meksyku na wymianie studenckiej i od dłuższego czasu chce coś kupić tańszego w klasie ekonomicznej. Ceny w tym terminie zaczynają się od 3700zł. Mi się udało za 2900zł kupić w pierwszej więc lecę jakby w ekonomicznej z takim pakietem marzeń , że może przewoźnik mi zaproponuje wymianę.Oddam pierwszą klasę za ekonomiczną dla całej rodziny - to są właśnie te marzenia... :)
Hen., 27 sierpnia 2015, 23:05 | odpowiedz
hornetamen. P.s Kiedy były loty z lufy do indii bo chyba przespałem ;(
Hen.Kochani! Kilka dni temu pisałem na forum odnośnie anulowania biletów z puli tzw. pomyłek systemowych i na zakończenie dodałem, że sam kupiłem bilet do Indii (Lufthansa) za 625zł. Miałem to szczęście, że udało mi się przeżyć wielką przygodę i tak naprawdę nie chodzi o to, czy się ma długie czy krótkie włosy. Chodzi o to, że się przeżyło coś,czego komornik nie jest wstanie zabrać. To czy ktoś będzie podróżował w Vistuli i butach Wojas jego sprawa, bo sam niedawno widziałem w Frankfurcie osobę która była odprawiana na czerwonym dywanie w kurtce puchowej ze starą poklejoną walizką. Jednak to co bardzo wyróżniało tą osobę to nie pierwsza klasa ale wielki, szczery i ciepły uśmiech… Panie Janie kupiłem kolejny raz bilet i to ten wymarzony od lat – pierwsza klasa do Cancun !!!! Jak mi nie anulują biletu i szczęśliwie wrócę do domu prześle Panu zdjęcie z odprawy. Zobaczy Pan mój stary ulubiony niebieski plecak z którym byłem w Australii, Peru, Chile, Argentynie, Wyspy Galapagos Singapurze, USA … Piszę o tym dlatego, że tak na prawdę nie jest istotna klasa biletu – istotne są marzenia…..
Ja kupiłem bilety Lufthansy na Flipo ( W-wa - Frankfurt - Goa w terminie 4 - 16 sierpnia )
Hen., 27 sierpnia 2015, 23:13 | odpowiedz
Avatar użytkownika
cajcunykAle co to jest za okazja kobieto? Ogarnij sie. Rozumiem promocje Cancun za 1200 jak w tamtym roku, a to? Za 3000 to ja robie przelot i noclegi na dwa tygodnie.
A ja polece sobie na weekend, nie na dwa tygodnie ;-) Tak dla sportu.
Aga_podrozniczka, 28 sierpnia 2015, 8:42 | odpowiedz
Z ciekawosci - czy ktos z osob ktore kupily bilety dostalas jakies info od BA ?
Kamyk, 28 sierpnia 2015, 10:06 | odpowiedz
Witam - udalo mi sie kupic bilety dla trzech osob - musze tez dokupic teraz dolot do Pragi, ale duzo osob pisze ze moze BA bilet anulowac - czy wiecie kiedy to ew moga zrobic? czy wystarczy ze zaczekam pare dni i jesli nic nie napisza bedzie OK, czy moga to zrobic tydzien przed wylotem? bo niechcialbym stracic kasy na bilet do Pragi i rezerwacje hotelowe . dziekuje
BG12, 28 sierpnia 2015, 10:51 | odpowiedz
Dostalem potwierdzenie na maila i rezerwacja jest w systemie bo sprawdzalem....zobaczymy co dalej,
BG12, 28 sierpnia 2015, 10:58 | odpowiedz
podniecacie sie tuksusem , dadza wam szampana i owoce i taki szał za 1000-2000 zł roznicy w cenie podziekuje za takie pseudo ferty
krakus, 28 sierpnia 2015, 11:01 | odpowiedz
BG12Witam – udalo mi sie kupic bilety dla trzech osob – musze tez dokupic teraz dolot do Pragi, ale duzo osob pisze ze moze BA bilet anulowac – czy wiecie kiedy to ew moga zrobic? czy wystarczy ze zaczekam pare dni i jesli nic nie napisza bedzie OK, czy moga to zrobic tydzien przed wylotem? bo niechcialbym stracic kasy na bilet do Pragi i rezerwacje hotelowe . dziekuje
Istnieje coś takiego jak ubezpieczenie od podróży. Zresztą większość ubezpieczeń podróżnych oprócz pokrycia kosztów medycznych,wypadkowych itp. zawiera również zwrot kosztó anulacji,opóżnień itd. Nie mówcie,że latacie w tak odległe miejśca bez ubezpieczenia. To chore.
kris1234, 28 sierpnia 2015, 11:35 | odpowiedz
Avatar użytkownika
BG12Witam – udalo mi sie kupic bilety dla trzech osob – musze tez dokupic teraz dolot do Pragi, ale duzo osob pisze ze moze BA bilet anulowac – czy wiecie kiedy to ew moga zrobic? czy wystarczy ze zaczekam pare dni i jesli nic nie napisza bedzie OK, czy moga to zrobic tydzien przed wylotem? bo niechcialbym stracic kasy na bilet do Pragi i rezerwacje hotelowe . dziekuje
Poczekaj z tydzien, sprawdz tez watek na forum o tym. Na pewno bedzie tam informacja o tym czy bilety zostaly uznane czy anulowane.
Aga_podrozniczka, 28 sierpnia 2015, 12:35 | odpowiedz
krakusfaja sprawa te zwroty , przewalutowanie i 100% w plecy
Zrób sobie kartę walutową (€, $ lub Ł) w kantor alior to nie będziesz płacił za przewalutowanie...
Turysta, 28 sierpnia 2015, 12:49 | odpowiedz
Avatar użytkownika
I po jablkach, poszlo anulowanie lotow.
Aga_podrozniczka, 28 sierpnia 2015, 13:02 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Turysta
krakusfaja sprawa te zwroty , przewalutowanie i 100% w plecy
Zrób sobie kartę walutową (€, $ lub Ł) w kantor alior to nie będziesz płacił za przewalutowanie…
W czym kantor Aliora pomógłby przy płatności w czeskiej koronie?! Dostaniesz w d***ę i tak, nawet jeśli zapłacisz kartą w USD.
ukiman, 28 sierpnia 2015, 14:18 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Aga_podrozniczkaI po jablkach, poszlo anulowanie lotow.
Poszło, czy przyszło? Czyli jednak anulacja po stronie BA?
ukiman, 28 sierpnia 2015, 14:18 | odpowiedz
Avatar użytkownika
kris1234
BG12Witam – udalo mi sie kupic bilety dla trzech osob – musze tez dokupic teraz dolot do Pragi, ale duzo osob pisze ze moze BA bilet anulowac – czy wiecie kiedy to ew moga zrobic? czy wystarczy ze zaczekam pare dni i jesli nic nie napisza bedzie OK, czy moga to zrobic tydzien przed wylotem? bo niechcialbym stracic kasy na bilet do Pragi i rezerwacje hotelowe . dziekuje
Istnieje coś takiego jak ubezpieczenie od podróży. Zresztą większość ubezpieczeń podróżnych oprócz pokrycia kosztów medycznych,wypadkowych itp. zawiera również zwrot kosztó anulacji,opóżnień itd. Nie mówcie,że latacie w tak odległe miejśca bez ubezpieczenia. To chore.
W tej konkretnej sytuacji poczekałbym chwilę. Ubezpieczenie od kosztów rezygancji z podróży jest często BARDZO restrykcyjne. Przede wszystkim dot. przypadków choroby osoby wyjeżdżającej lub bliskiego ... tylko UWAGA - zwracajcie zawsze uwagę na konieczność hospitalizacji! 99% tych ubezpieczeń jest i tak o kant wytrzeć, ponieważ mówią o konieczności hospitalizacji "n" dni przed podróżą minimum "x" dni ... czyli jeśli Wam dziecko dostanie opsy, a wydaliście kilkaset złotych (tyle to będzie przy np. 3 osobach i tej konkretnej ofercie) i tak NIC się Wam nie należy. Z mojego doświadczenia jest tylko jedno towarzystwo, które nie ma tego zapisu ... nie wiem, czy mogę tutaj zrobić "reklamę" :)
ukiman, 28 sierpnia 2015, 14:38 | odpowiedz
Potwierdzam, kanczelato. BA anulował bilety dla mojej rodziny! A już się z gąską witałem... damn!
tece, 28 sierpnia 2015, 15:18 | odpowiedz
tecePotwierdzam, kanczelato. BA anulował bilety dla mojej rodziny! A już się z gąską witałem… damn!
zaproponowali cos w zamian czy poki co tylko sama anulacja?
TT, 28 sierpnia 2015, 15:39 | odpowiedz
sama anulacja i nawet cie w d**** nie pocałują.
TT
tecePotwierdzam, kanczelato. BA anulował bilety dla mojej rodziny! A już się z gąską witałem… damn!
zaproponowali cos w zamian czy poki co tylko sama anulacja?
hornet, 28 sierpnia 2015, 16:07 | odpowiedz
Aga_podrozniczkaI po jablkach, poszlo anulowanie lotow.
Tak do końca nie jestem pewny, że wszyscy jesteśmy na straconej pozycji. Jeżeli Państwo otrzymaliście e-bilet wystawiony na swoje nazwisko to w świetle ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DzU 2014, poz.827) została zawarta umowa handlowa na odległość pomiędzy Sklepem British Airways o kupującym. Regulacje dotyczące umów zawieranych na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa na szczęście bardzo chronią konsumentów i dają ogromną szansę wyegzekwowania swoich praw. Istotnym warunkiem dochodzenia swoich praw jest udowodnienie, że została dokonana sprzedaż - ja mam dowód w postaci esm z informacją z mojego banku, że ... ,, dla operacji: 3D-Secure w dniu 27 sierpnia o godzinie 17:12 została przelana kwota 18872 CZK dla sklepu British Airways... " Na dowód przeprowadzonej płatności dostałem na maila e-bilet. Ważne jest to, że zgodnie z regulaminem można anulować rezerwacje pod warunkiem zapisanym w punkcie 5b regulaminu British Airways ...,,Jeśli nie zapłacisz za swój bilet w terminie określonym przez nas lub przez naszych upoważnionych agentów, możemy podjąć decyzję o anulowaniu Twojej rezerwacji... " Tak więc jeżeli masz e-bilet to oznacza, że w określonym terminie zapłaciłeś za rezerwacji więc automatycznie została zawarta umowa handlowa. Jednostronne jej zerwanie w świetle przepisów pociąga za sobą następstwa. REASUMUJĄC : mając na uwadze mało eleganckie zachowanie British Airways ( nawet jednego słowa przepraszam) zamierzam wystąpić z oficjalnym pismem o podstawę prawną anulowania biletu. Zgodnie z cytowaną wcześniej ustawą sklep internetowy( a strona B.A. jest sklepem) jest zobowiązany poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o łącznej cenie lub wynagrodzeniu za świadczenie wraz z podatkami. Za wszystkie pomyłki związane z funkcjonowaniem sytemu odpowiada przewoźnik - takie było orzecznictwo odnośnie Alitalii. Sąd potwierdził tezę, że Konsumenci którzy kupili bilety za 1 euro centa zawarli umowę. Cóż, moim zdaniem jest o co walczyć i są duże szanse zwycięstwa ! Nie upieram się za biletem pierwszej klasy - może być jakiś kompromis typu 50/50 w biletach klasy turystycznej ? Szanowna Dyrekcjo B.A. po co tracić energię na ,, kopanie po kostkach " z nami naprawdę idzie się dogadać ... :)
Hen., 29 sierpnia 2015, 0:39 | odpowiedz
To jest wyciąg z regulaminu BA. Jak ktoś zapłacił za bilet i otrzymał na skrzynkę e-bilet to oznacza zawarcie umowy. Jak coś kupujesz w sklepie internetowym i został spełniony warunek, że towar został zapłacony i dostarczony to domu to unieważnienie umowy wymaga zgody wszystkich stron. Mnie nikt nie pytał o zdanie wiec należy napisać odwołanie z jednoczesnym powiadomieniem UOKiK o niedopuszczalnych praktykach. 7a23) Jeśli nie przedstawił ważnego biletu. 7a24) Jeśli nie zapłacił za bilet (lub jakiejkolwiek zastosowanie dopłaty, podatki, opłaty lub należności) na drogę. 7a25) Jeśli przedstawiony bilet zdobytej nielegalnie. 7a26) Jeśli przedstawiony bilet, czego nie kupić od nas lub naszych upoważnionych agentów. 7a27) Jeśli przedstawiony bilet, który nie został wydany przez nas lub naszych upoważnionych agentów. 7a28) Jeśli przedstawiony bilet, który został zgłoszony jako zagubiony lub skradziony. 7a29) Jeśli przedstawił podrobiony bilet. 7a30) Jeśli przedstawiony bilet ze zmianą wykonane nie przez nas, ani nasi autoryzowani przedstawiciele. 7a31) Jeśli przedstawiony zepsute, podarty lub uszkodzony bilet lub bilet, który został naruszony. 7a32) Jeśli nie możesz udowodnić, że jesteś osobą wskazaną na bilecie. 7a33) Jeśli zmieniłeś swój transport bez naszej zgody określoną w punkcie 3c. 7a34) Jeśli nie udało się przedstawić swój bilet lub kartę pokładową lub dokumentów podróży do nas, gdy rozsądnie o to poproszony.
Hen., 29 sierpnia 2015, 8:52 | odpowiedz
Hen.To jest wyciąg z regulaminu BA. Jak ktoś zapłacił za bilet i otrzymał na skrzynkę e-bilet to oznacza zawarcie umowy. Jak coś kupujesz w sklepie internetowym i został spełniony warunek, że towar został zapłacony i dostarczony to domu to unieważnienie umowy wymaga zgody wszystkich stron. Mnie nikt nie pytał o zdanie wiec należy napisać odwołanie z jednoczesnym powiadomieniem UOKiK o niedopuszczalnych praktykach.7a23) Jeśli nie przedstawił ważnego biletu.7a24) Jeśli nie zapłacił za bilet (lub jakiejkolwiek zastosowanie dopłaty, podatki, opłaty lub należności) na drogę.7a25) Jeśli przedstawiony bilet zdobytej nielegalnie.7a26) Jeśli przedstawiony bilet, czego nie kupić od nas lub naszych upoważnionych agentów.7a27) Jeśli przedstawiony bilet, który nie został wydany przez nas lub naszych upoważnionych agentów.7a28) Jeśli przedstawiony bilet, który został zgłoszony jako zagubiony lub skradziony.7a29) Jeśli przedstawił podrobiony bilet.7a30) Jeśli przedstawiony bilet ze zmianą wykonane nie przez nas, ani nasi autoryzowani przedstawiciele.7a31) Jeśli przedstawiony zepsute, podarty lub uszkodzony bilet lub bilet, który został naruszony.7a32) Jeśli nie możesz udowodnić, że jesteś osobą wskazaną na bilecie.7a33) Jeśli zmieniłeś swój transport bez naszej zgody określoną w punkcie 3c.7a34) Jeśli nie udało się przedstawić swój bilet lub kartę pokładową lub dokumentów podróży do nas, gdy rozsądnie o to poproszony.
Janusze beda teraz robily wielkie awanti. Doskonale wiedziales, ze to blad wiec po prostu deal with it albo zaplac pelna kwote 30tys za bilet tak jak reszta pasazerow. Marzenia najwyrazniej sie nie zawsze spelniaja :)
pepe, 29 sierpnia 2015, 10:13 | odpowiedz
pepe
Hen.To jest wyciąg z regulaminu BA. Jak ktoś zapłacił za bilet i otrzymał na skrzynkę e-bilet to oznacza zawarcie umowy. Jak coś kupujesz w sklepie internetowym i został spełniony warunek, że towar został zapłacony i dostarczony to domu to unieważnienie umowy wymaga zgody wszystkich stron. Mnie nikt nie pytał o zdanie wiec należy napisać odwołanie z jednoczesnym powiadomieniem UOKiK o niedopuszczalnych praktykach.7a23) Jeśli nie przedstawił ważnego biletu.7a24) Jeśli nie zapłacił za bilet (lub jakiejkolwiek zastosowanie dopłaty, podatki, opłaty lub należności) na drogę.7a25) Jeśli przedstawiony bilet zdobytej nielegalnie.7a26) Jeśli przedstawiony bilet, czego nie kupić od nas lub naszych upoważnionych agentów.7a27) Jeśli przedstawiony bilet, który nie został wydany przez nas lub naszych upoważnionych agentów.7a28) Jeśli przedstawiony bilet, który został zgłoszony jako zagubiony lub skradziony.7a29) Jeśli przedstawił podrobiony bilet.7a30) Jeśli przedstawiony bilet ze zmianą wykonane nie przez nas, ani nasi autoryzowani przedstawiciele.7a31) Jeśli przedstawiony zepsute, podarty lub uszkodzony bilet lub bilet, który został naruszony.7a32) Jeśli nie możesz udowodnić, że jesteś osobą wskazaną na bilecie.7a33) Jeśli zmieniłeś swój transport bez naszej zgody określoną w punkcie 3c.7a34) Jeśli nie udało się przedstawić swój bilet lub kartę pokładową lub dokumentów podróży do nas, gdy rozsądnie o to poproszony.
Janusze beda teraz robily wielkie awanti. Doskonale wiedziales, ze to blad wiec po prostu deal with it albo zaplac pelna kwote 30tys za bilet tak jak reszta pasazerow. Marzenia najwyrazniej sie nie zawsze spelniaja
Pepe, marzenia zawsze się spełniają pod warunkiem, że się o nie walczy. W tym konkretnym wypadku to nie walka tylko wyegzekwowanie swoich praw. Jak ja kiedyś kupiłem bilet i prosiłem przewoźnika o zmianę daty wylotu dostałem odpowiedź, że kupiłem bilet (tzn.została zawarta umowa) i zgodziłem się na konkretne warunki realizacji lotu. Wtedy jakoś nie rozpaczałem tylko po męsku wziąłem to na klatę - teraz sytuacja się odwróciła i wszyscy wiemy, że taki renomowany przewoźnik jak B.A. ma duuuużo szerszą i muskularną klate...
Hen., 29 sierpnia 2015, 11:23 | odpowiedz
Kupował ktoś jeszcze w AA ? Moja rezerwacja nadal potwierdzona... szansa na sukces?
Łukasz, 29 sierpnia 2015, 13:17 | odpowiedz
ŁukaszKupował ktoś jeszcze w AA ?Moja rezerwacja nadal potwierdzona… szansa na sukces?
ja kupilem i jest ok!!!
tomo, 29 sierpnia 2015, 22:35 | odpowiedz
Hmmm ja ciagle jeszcze swoje bilety z BA mam nie anulowali naszego lotu w kwietniu do Cancun . Ciekawe czy jest wiecej osób z biletami i ciekawe dlaczego tylko niektóre anulowane . I zgadzam sie tez z tym ze trzeba walczyć o swoje prawa , w druga stronę linie lotnicze sa bezkompromisowe przy jakichkolwiek zmianach . Nie mówiąc juz o tym jak sie nie skorzysta z jednego odcinka i reszta biletu przepada co jest rabunkiem w biały dzien ;)
BG12, 30 sierpnia 2015, 13:03 | odpowiedz
Po zlozeniu zamowienia dostalem email z potwierdzeniem i numerami e-ticketow, na koncie zostaly zablokowane srodki - wiec transakcja jakby zostala zawarta - BA wystawilo oferte, ja skorzystalem, platniosc przeszla, na dowod mam nr z potwierdzeniem. Dwa dni pozniej dostalem emaila z BA mowiacy o anulowaniu rezerwacji z powodu bledu cenowego; Czy ktos moze podeslac jakiegos linka do skutecznej korespondencji odwolawczej? z gory dziekuje
BG12Hmmm ja ciagle jeszcze swoje bilety z BA mam nie anulowali naszego lotu w kwietniu do Cancun . Ciekawe czy jest wiecej osób z biletami i ciekawe dlaczego tylko niektóre anulowane . I zgadzam sie tez z tym ze trzeba walczyć o swoje prawa , w druga stronę linie lotnicze sa bezkompromisowe przy jakichkolwiek zmianach . Nie mówiąc juz o tym jak sie nie skorzysta z jednego odcinka i reszta biletu przepada co jest rabunkiem w biały dzien ?
BMariusz, 30 sierpnia 2015, 15:28 | odpowiedz
Jednak anulowany - ja nawet nie dostalem maila od BA - zalogowalem sie na swoja rezerwacje dzisiaj na stronie BA i napisane jest ze Cancelled - nawet nie raczyli maila wyslac - bede napewno dziala w tej sprawie - OK wiadomo bylo ze cena podejrzanie niska, ale to ich blad i problem nie moj. Jak ja sie kiedys w nazwwisku pomylilem robiac rezerwacje to nie bylo zmiluj sie tylko mi kazali placic za zmiane pasazera mimo ze to jawny blad byl. Wiec skoro oni sie teraz pomylili to dlaczego ja mam im darowac? Napiszcie czy komus udalo sie jeszce cos uzyskac od BA za anulowanie biletu.
BG12, 30 sierpnia 2015, 20:05 | odpowiedz
Avatar użytkownika
U mnie też anulowane bez maila:) Oczywiście rezerwowałem tak dla sportu - jak przejdzie to będzie ok, a jak nie to trudno.
michal.pppp, 30 sierpnia 2015, 22:35 | odpowiedz
BG12Jednak anulowany – ja nawet nie dostalem maila od BA – zalogowalem sie na swoja rezerwacje dzisiaj na stronie BA i napisane jest ze Cancelled – nawet nie raczyli maila wyslac – bede napewno dziala w tej sprawie – OK wiadomo bylo ze cena podejrzanie niska, ale to ich blad i problem nie moj. Jak ja sie kiedys w nazwwisku pomylilem robiac rezerwacje to nie bylo zmiluj sie tylko mi kazali placic za zmiane pasazera mimo ze to jawny blad byl. Wiec skoro oni sie teraz pomylili to dlaczego ja mam im darowac?Napiszcie czy komus udalo sie jeszce cos uzyskac od BA za anulowanie biletu.
Dzwoniłem na infolinie i już od samego początku utrudniają postępowanie reklamacyjne . Pani powiedziała, że będą rozpatrywane pisma napisane w j. angielskim. Miałem trochę czasu sobie,, trochę" poszperałem. To jest wynik kontroli UOKiK Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej z dania 23-10-2006 r. ..."…Kontrola Urzędu wykazała ponadto, że niektórzy przewoźnicy lotniczy wymagają od konsumentów składania reklamacji tylko w języku angielskim. Ta niezgodna z prawem praktyka naraża pasażerów na koszty związane z koniecznością uzyskania fachowej pomocy. Kontrola ujawniła, że na niektórych stronach internetowych brakuje danych teleadresowych przewoźnika. Tym samym konsumenci mają utrudnioną możliwość kontaktu z przedsiębiorcą..." Ze względu na ton dzisiejszej rozmowy napisałem po angielsku odwołanie oraz napiszę skargę na B.A do UOKiK, że ponownie powróciły niedozwolone praktyki,które utrudniają postępowanie reklamacyjne. Pisma zostały wysłane również od oddziału B.A. w Warszawie żeby traktowali nas z szacunkiem. Nieważne o co i z kim gram, ważne jest to, że od samego początku gry mamy te same zasady...
Hen., 31 sierpnia 2015, 14:34 | odpowiedz
tomo
ŁukaszKupował ktoś jeszcze w AA ?Moja rezerwacja nadal potwierdzona… szansa na sukces?
ja kupilem i jest ok!!!
tomo, 31 sierpnia 2015, 23:58 | odpowiedz
tomo
ŁukaszKupował ktoś jeszcze w AA ?Moja rezerwacja nadal potwierdzona… szansa na sukces?
ja kupilem i jest ok!!!
Moj bilet AA skasowany - a jak z twoim?
tomo, 31 sierpnia 2015, 23:59 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Hen.
BG12Jednak anulowany – ja nawet nie dostalem maila od BA – zalogowalem sie na swoja rezerwacje dzisiaj na stronie BA i napisane jest ze Cancelled – nawet nie raczyli maila wyslac – bede napewno dziala w tej sprawie – OK wiadomo bylo ze cena podejrzanie niska, ale to ich blad i problem nie moj. Jak ja sie kiedys w nazwwisku pomylilem robiac rezerwacje to nie bylo zmiluj sie tylko mi kazali placic za zmiane pasazera mimo ze to jawny blad byl. Wiec skoro oni sie teraz pomylili to dlaczego ja mam im darowac?Napiszcie czy komus udalo sie jeszce cos uzyskac od BA za anulowanie biletu.
Dzwoniłem na infolinie i już od samego początku utrudniają postępowanie reklamacyjne . Pani powiedziała, że będą rozpatrywane pisma napisane w j. angielskim. Miałem trochę czasu sobie,, trochę” poszperałem. To jest wynik kontroli UOKiK Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej z dania 23-10-2006 r. …”…Kontrola Urzędu wykazała ponadto, że niektórzy przewoźnicy lotniczy wymagają od konsumentów składania reklamacji tylko w języku angielskim. Ta niezgodna z prawem praktyka naraża pasażerów na koszty związane z koniecznością uzyskania fachowej pomocy. Kontrola ujawniła, że na niektórych stronach internetowych brakuje danych teleadresowych przewoźnika. Tym samym konsumenci mają utrudnioną możliwość kontaktu z przedsiębiorcą…” Ze względu na ton dzisiejszej rozmowy napisałem po angielsku odwołanie oraz napiszę skargę na B.A do UOKiK, że ponownie powróciły niedozwolone praktyki,które utrudniają postępowanie reklamacyjne. Pisma zostały wysłane również od oddziału B.A. w Warszawie żeby traktowali nas z szacunkiem. Nieważne o co i z kim gram, ważne jest to, że od samego początku gry mamy te same zasady…
Mnie też na infolinii kazali pisać po angielski:) Trochę nie mam na to teraz czasu, ale dla sportu złożę reklamację. W swojej reklamacji powołałeś się na jakieś konkretne punkty regulaminu czy po prostu poprosiłeś o wyjaśnienie sprawy i wskazani podstaw prawnych anulowania biletu przez BA?
michal.pppp, 1 września 2015, 14:26 | odpowiedz
michal.pppp
Hen.
BG12Jednak anulowany – ja nawet nie dostalem maila od BA – zalogowalem sie na swoja rezerwacje dzisiaj na stronie BA i napisane jest ze Cancelled – nawet nie raczyli maila wyslac – bede napewno dziala w tej sprawie – OK wiadomo bylo ze cena podejrzanie niska, ale to ich blad i problem nie moj. Jak ja sie kiedys w nazwwisku pomylilem robiac rezerwacje to nie bylo zmiluj sie tylko mi kazali placic za zmiane pasazera mimo ze to jawny blad byl. Wiec skoro oni sie teraz pomylili to dlaczego ja mam im darowac?Napiszcie czy komus udalo sie jeszce cos uzyskac od BA za anulowanie biletu.
Dzwoniłem na infolinie i już od samego początku utrudniają postępowanie reklamacyjne . Pani powiedziała, że będą rozpatrywane pisma napisane w j. angielskim. Miałem trochę czasu sobie,, trochę” poszperałem. To jest wynik kontroli UOKiK Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej z dania 23-10-2006 r. …”…Kontrola Urzędu wykazała ponadto, że niektórzy przewoźnicy lotniczy wymagają od konsumentów składania reklamacji tylko w języku angielskim. Ta niezgodna z prawem praktyka naraża pasażerów na koszty związane z koniecznością uzyskania fachowej pomocy. Kontrola ujawniła, że na niektórych stronach internetowych brakuje danych teleadresowych przewoźnika. Tym samym konsumenci mają utrudnioną możliwość kontaktu z przedsiębiorcą…” Ze względu na ton dzisiejszej rozmowy napisałem po angielsku odwołanie oraz napiszę skargę na B.A do UOKiK, że ponownie powróciły niedozwolone praktyki,które utrudniają postępowanie reklamacyjne. Pisma zostały wysłane również od oddziału B.A. w Warszawie żeby traktowali nas z szacunkiem. Nieważne o co i z kim gram, ważne jest to, że od samego początku gry mamy te same zasady…
Mnie też na infolinii kazali pisać po angielski:) Trochę nie mam na to teraz czasu, ale dla sportu złożę reklamację. W swojej reklamacji powołałeś się na jakieś konkretne punkty regulaminu czy po prostu poprosiłeś o wyjaśnienie sprawy i wskazani podstaw prawnych anulowania biletu przez BA?
Na początku napisałem krótki wstęp, opis sytuacji z zażaleniem na utrudnianie złożenia reklamacji w j. polskim oraz prosiłem o podanie adresu na który w przyszłości będę mógł wysyłać korespondencje. A reszta tekstu była oparta na konkretach w takim stylu…” Zgodnie z punktem 5b) Ogólnych warunków przewozu pasażerów i bagażu (http://www.britishairways.com/pl-pl/information/legal/british-airways/general-conditions-of-carriage ) tylko brak zapłaty za bilet w określonym terminie może stanowić podstawę do podjęcia decyzji „o anulowaniu Twojej rezerwacji” tymczasem w dniu …..sierpnia 2015 r. kiedy uruchomiłem program Zarządzaj Rezerwacją dowiedziałem się, że mój e-bilet ma status „cancelled”, a jednocześnie do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od Państwa żadnej pisemnej informacji o przyczynie anulowania e-biletu oraz o podstawie prawnej takiej decyzji. Jest to dla mnie sytuacja zupełnie niezrozumiała ponieważ zapłaciłem cenę za bilet, podaną przez BA. Cena za e-bilet zawiera wszystkie elementy określone w art. 6 ust. 1 lit. e w zw. z art. 8 ust. 2 Dyrektywy 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów oraz w art. 12 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 17 ust. 1 ustawy (implementującej) z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), a więc nie dałem żadnej podstawy prawnej do anulowania mojej rezerwacji. W tym stanie rzeczy wzywam British Airways do wykonania zawartej w dniu …r. umowy na uzgodnionych i potwierdzonych przez BA w przesłanym e-bilecie z dnia….sierpnia 2015 r. warunkach… ” Pismo wysłałem ze strony B.A.( dostałem na maila numer sprawy) z adnotacją do wiadomości British A. Poland (adres na necie) oraz do właściwej delegatury UOKiK ( wersja w j. polskim) - powodzenia 
Hen., 1 września 2015, 20:10 | odpowiedz
Reklamacja wysłana. Czy ktoś otrzymał już jakąś odpowiedź? Na tvp.info piszą o zbiorowych pozwach przeciw BA. Wydaje mi się, że jest to działanie zdecydowanie przedwczesne, ale czy ktoś wie coś więcej na ten temat?
mat, 2 września 2015, 17:39 | odpowiedz
matReklamacja wysłana. Czy ktoś otrzymał już jakąś odpowiedź? Na tvp.info piszą o zbiorowych pozwach przeciw BA. Wydaje mi się, że jest to działanie zdecydowanie przedwczesne, ale czy ktoś wie coś więcej na ten temat?
Jak kiedyś składałem reklamacje do KLM musiałem czekać na odpowiedź ok.10 dni. W tym przypadku będzie podobnie. Skoro z góry wiadomo kiedy są nasze wyloty to trzeba się przygotować na ,,presje czasu" i zmęczenie materiału... Ale może to i dobrze bo będzie więcej czasu na zapoznanie wszystkich poszkodowanych i przygotowanie wspólnej strategii bo Art. 70 k.c. nie do końca precyzuje w jakim miejscu została zawarta umowa na odległość a w bardzo krótkiej przyszłości dla wielu z poszkodowanych będzie to miało duże znaczenie - ja już mam na to pomysł :)
Hen., 2 września 2015, 18:31 | odpowiedz
Sprawa wygląda tak, że BA robi takie "pomyłki" dosyć często. W serpniu b.r. sprzedawało w takiej ofercie również bilety z Niemiec do między innymi Australii. Oczywiście wszystkie zostały anulowane. Miejsce zawarcia sprzedaży wg. prawa ma miejsce w miejscu rejestracji podmiotu dokonującego sprzedaż. Czyli w tym przypadku na terenie Wielkiej Brytanii. Zatem obowiązuje prawodastwo Wlk. Btytanii. Oto co znalazłem jeżeli chodzi o ten przypadek: "Under English common law, a contract is voidable if one of the parties is mistaken about a material fact (i.e. price) and the other party knew or ought to have known about it. A contract is formed, but that contract is voidable owing to the mistake." Prawdopodobnie całe zamieszanie służy takiej dziwnej promocji pierwszej klasy BA, działającej na psychologiczne podstawy ludzkiej świadomości. Część ludzi po przyzwyczajeniu się do myśli i zapoznaniu się z ofertą First Class BA kupi ją ponownie w standardowej cenie, do czego BA namawia w liście z przeprosinami. Ot i chyba cały sekret. Ps. W przypadku anulowania biletów powyżej dwóch tygodni do dnia wylotu nie chroni kupującego prawo europejskie.
Dealseeker, 3 września 2015, 12:34 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Jakiś update w tej sprawie?
ukiman, 13 października 2015, 17:38 | odpowiedz
Moze ktos z osob skladajacych reklamacje do BA napisac czy dostal/a jakas odpowiedz ?
Kamyk, 21 października 2015, 21:32 | odpowiedz
KamykMoze ktos z osob skladajacych reklamacje do BA napisac czy dostal/a jakas odpowiedz ?
skladalem reklamacje i korespondowalem w tej sprawie trzykrotnie i trzykrotnie dostawalem odmowna odpowiedz w stylu jak nizej: "Thank you for coming back to us about the cancellation of your booking. We appreciate that you remain unhappy with the responses we have sent to you. I’ve taken another look at your complaint, and I am satisfied that we have addressed each of the points that you have raised. While I appreciate you remain unhappy with the outcome, I’m afraid there isn’t anything further that we’re able to add and we won't be upgrading your future flights as a gesture of goodwill. This means that our position won’t change and we’re unable to respond any further on this particular issue. If you have any new or separate issues then we will of course be happy to assist you. Once again, I wish to offer my sincere apologies for any disappointment caused to you as a result of the manifest error which occurred on this occasion, and assure you that BA is doing everything it can to ensure that this situation does not reoccur" Czyli - bardzo grzeczne, acz stanowcze "SPADAJ". Kase najpierw wzieli i po 2 dniach oddali. Za ICH blad, jestem na samym przewalutowaniu w plecy 600 zl...
BMariusz, 26 października 2015, 7:49 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »