forum logo

Forum strony Fly4free.pl

Tanie latanie, Tanie bilety lotnicze
Obecny czas: 27 Lis 2014 07:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
PostWysłany: 18 Sty 2013 23:38 

Rejestracja: 18 Sty 2013
Posty: 3
Witam!
Jako że to mój pierwszy post chciałbym powitać wszystkich jeszcze raz.

Na początku stycznia zapłaciłem za bilet za późno i po zadzwonieniu do Telecentrum powiedziano mi że kasa będzie na moim koncie w 14 dni. Dziś mija już 22 dzień a kasy nie ma. Pytanie do Was: czy długo trzeba czekać na pieniądze? Było to około 400zł więc już jestem troch ę zaniepokojony.
Z góry dziękuję.
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 19 Sty 2013 15:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lis 2012
Posty: 35
Witaj
Powinna już być.
Ale czy płaciłeś swoją kartą?
Czy ktoś Ci robił rezerwacje?
Bo jesli ktoś to on dostanie zwrot i będzie Ci musiał oddać
- ja tak mam ze swoimi klientami: mnie zwracają, a ja im.
Maksymalnie 7 dni roboczych od rozmowy - takie mam doswiadczenia z nimi ale nie musi być to normą.
Pozdrawiam.
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 19 Sty 2013 15:28 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3047
Loty: 37
Kilometry: 71 295
Zadzwoń na infolinię i spytaj, jedna z osób którym robiłam rezerwację też miała zwrot dostać jakiś czas temu, po miesiącu chyba okazało się, że komuś z biura obsługi zapomniało się wysłać dyspozycji. Sama też czekam teraz na zwrot za bilet, ale już na konto Wizz nie na kartę - powinien być w ciągu 24h ale w Wizzie sić tłumaczą opóźnieniami z powodu dużej ilości zmian lotów i anulacji z powodu Modlina ostatnio :roll:
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 19 Sty 2013 22:07 

Rejestracja: 18 Sty 2013
Posty: 3
Dyspozycja na pewno poszła, dzwoniłem kiedyś już, nr konta podawałem przez tel. Hmmm, jeśli jednak się pomylili w nr konta i poszło do kogoś innego to kasa przepadła?
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 19 Sty 2013 23:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lip 2011
Posty: 261
Jeśli pomylił się tak sprytnie, że suma kontrolna numeru rachunku się zgadzała to chyba tak... (choć może jednak się nie znam?).
Mała szansa, że pomyłka przy np jednej cyferce przeszła - przelew powinien się odbić i może już wizzair od dawna czeka na kontakt od Ciebie - przecież sami nie będą dzwonić ; )
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 18 Lis 2013 09:36 

Rejestracja: 08 Gru 2011
Posty: 284
Jak wygląda sytuacja ze zwrotem pieniędzy za usługi świadczone przez partnerów Wizzair? Planowałem wynająć samochód, kasę pobrało, ale się okazało że samochód jaki chciałem jest niedostępny, a inne opcje mnie nie interesowały, więc rezerwacja została anulowana. Płaciłem kartą, transakcja nadal wisi w nierozliczonych, ktoś ma doświadczenie ile mam czekać (na razie minął tydzień od anulowania). Ewentualnie czy kontaktować się z Wizzairem czy bezpośrednio z wypożyczalnią?
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 18 Lis 2013 09:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 1745
Loty: 198
Kilometry: 321 962
kleyo napisał(a):
Płaciłem kartą, transakcja nadal wisi w nierozliczonych, ktoś ma doświadczenie ile mam czekać (na razie minął tydzień od anulowania).

Jesli nie zostala zaksiegowana to do 2 tyg bank sciaga blokade.
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 19 Lis 2013 11:03 

Rejestracja: 19 Lis 2013
Posty: 4
Dokładnie, po 2 tygodniach bank ściąga blokade i wszystko gra.
Góra
 Profil PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
phpBB® Forum Software © phpBB Group