Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 156 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 12 Lip 2013 15:47 

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 2090
gyrafka napisał(a):
Hej, Może ktoś miał podobną sprawę i mógłby mi pomóc.
Miałam wylatywać z Majorki do Poznania 27 maja Ryanairem. 15 maja umarła moja babcia i nie mogłam odbyć podróży. 23 i 24 maja wysłałam do Ryanaira 3 faksy w celu anulowania lotu. Nie było żadnego odzewu. Dzwoniłam do nich po jakiś 2-3 tygodniach, powiedzieli, że żadnej rezygnacji nie odnotowali przy mojej rezerwacji. Poddali wątpliowści, czy podałam wszystkie dane w swoim piśmie - podałam.
17.06 wysłałam do nich list polecony. Załączyłam potwierdzenia nadania faksów, poprzednie faksy, oczywiście akt zgonu, do tego jak w faksach akt małżeństwa rodziców nawet. Żeby nie bylo wątpliwości wydrukowałam rezerwację z maila.
Śledząc list - otrzymali go 25.06. Ze względu na strajki mają jakieś opóźnienia w odpowiedziach, ale do tej pory wszystkie poje próby kontaktu to jak rzucanie grochem o ścianę.
Czy ktoś ma może do nic maila? Bo odkąd próbuję się z nimi kontaktować straciłam kupę kasę na telefony, do tego faksy, list polecony. Niedługo z całej rezerwacji (270zł) nie będzie z czego schodzić... (ok moze przesadzam, ale to frustrujące!;) )
Dzięki z góry za pomoc, Ala

Niestety nie masz potwierdzenia otrzymania przez nich faksu, a faksy ponadprzeciętnie "lubią" w takich sprawach dochodzić "nieczytelne" (z autopsji). Nie wysłałaś także poleconego w maju-błąd. Szczerze pisząc może być ciężko. Tak to już jest z tą linią...
_________________
"Podróżować to żyć." (H.Ch.Andersen)

Przyjazna wyszukiwarka tanich lotów SamolotemTaniej.pl
Dyskusja na forum o wyszukiwarce tutaj
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#42 PostWysłany: 12 Lip 2013 16:16 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3924
platynowy
Ja kilka miesięcy temu anulowałem koledze bilet właśnie przez śmierć bliskiej osoby. I byłem w głębokim szoku. Rano wysłany fax z aktem zgonu i prośbą o zwrot, po południu e-mail od Ryanaira z kondolencjami (!!!) i potwierdzeniem anulowania rezerwacji, po 3 dniach zwrot na koncie karty płatniczej...
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 12 Lip 2013 16:43 

Rejestracja: 12 Lip 2013
Posty: 5
Jakiś gościu na infolinii Ryanaira powiedział mi, że spokojnie można takie sprawy załatwiać nawet do 2óch miesięcy po terminie... Ale nie znam jego nazwiska. No nic.. Zadzwonię jeszcze raz w przyszłym tygodniu i chyba się poddam :| szkoda nerwów...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 12 Lip 2013 16:44 

Rejestracja: 12 Lip 2013
Posty: 5
mucha napisał(a):
Ja kilka miesięcy temu anulowałem koledze bilet właśnie przez śmierć bliskiej osoby. I byłem w głębokim szoku. Rano wysłany fax z aktem zgonu i prośbą o zwrot, po południu e-mail od Ryanaira z kondolencjami (!!!) i potwierdzeniem anulowania rezerwacji, po 3 dniach zwrot na koncie karty płatniczej...

a w jakim czasie to zrobiłeś? To faktycznie szok. Dlaczego jednym oddają, innym nie :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 12 Lip 2013 16:55 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3924
platynowy
gyrafka napisał(a):
a w jakim czasie to zrobiłeś? To faktycznie szok. Dlaczego jednym oddają, innym nie :(

OK. 10 dni przed lotem, sytuacja z lutego albo marca tego roku.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 17 Lip 2013 11:35 

Rejestracja: 12 Lip 2013
Posty: 5
Zwracam honor! Ryanair oddał mi kasę mimo, że napisałam list miesiąc po zdarzeniach! (po uznaję, że faksy przed wylotem nie doszły)
Kocham ich!!! ;))
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 03 Sie 2013 13:16 

Rejestracja: 03 Sie 2013
Posty: 1
Witam,
z tym anulowaniem biletów to nie jest do końca tak jak by tego chciał Ryanair czy też inna linia lotnicza o ile zakupu dokonało się kartą kredytową. A te z reguły mają ubezpieczenie że w razie nie otrzymania towaru/nie wykonania usługi zwracają koszta.

I tak już jestem po wstępnej rozmowie z bankiem. Trzeba wysłać pismo do ryanair z prośbą o anulowanie (aby mieć dowody dla organizacji płatnicznych). Następnie po terminie lotu (o ile nie oddadzą dobrowolnie kasy) zgłaszamy reklamację w banku. Bank poprzez organizacje płatniczą powinien zwrócić za bilety.

Czas pokarze jak to wyjdzie w praniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 03 Sie 2013 13:26 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
A te z reguły mają ubezpieczenie że w razie nie otrzymania towaru/nie wykonania usługi zwracają koszta.


Nie otrzymałeś biletu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 03 Sie 2013 14:29 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1376
Loty: 804
Kilometry: 1 204 355
srebrny
klayton napisał(a):
Cytuj:
A te z reguły mają ubezpieczenie że w razie nie otrzymania towaru/nie wykonania usługi zwracają koszta.


Nie otrzymałeś biletu?


a bilet jest towarem czy usługą?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 03 Sie 2013 16:39 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Bilet jest towarem. Uprawnia do skorzystania z usługi.
A co najwazniejsze - bilet otrzymano i przewoźnik był gotów świadczyć usługę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 03 Sie 2013 18:03 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1376
Loty: 804
Kilometry: 1 204 355
srebrny
klayton napisał(a):
Bilet jest towarem. Uprawnia do skorzystania z usługi.
A co najwazniejsze - bilet otrzymano i przewoźnik był gotów świadczyć usługę.


Nie wydaje mi się aby sam bilet był "towarem". Jest dowodem na zakup towaru/usługi. I w tym sensie uprawnia do skorzystania z zakupionej usługi, która nie została wykonana. (Abstrahując od przyczyny nieskonsumowania usługi).
Cytuj:
"A te z reguły mają ubezpieczenie że w razie nie otrzymania towaru/nie wykonania usługi zwracają koszta."
W OWU powinno być wskazane w jakich sytuacjach może nastąpić wspomniany zwrot kosztów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 06 Wrz 2013 11:56 

Rejestracja: 29 Cze 2013
Posty: 3
Witam serdecznie,
Mam problem.Został zmieniony lot z Rzymu do Modlina z 28.10 na 27.10 br. Zaproponowano mi akceptację nowej daty lub refundacje za bilet.Jednak mam też bilet z Poznania do Rzymu na 26.10.Ten nie uległ zmianie ale całą wyprawę szlag trafił, bo 24h na pobyt w Rzymie jest niesatysfakcjonujący.Niestety dzień 29.10 nie odpowiada nam.Chcemy się ubiegać także o refundację za bilet z Poznania do Rzymu (jednak daty wylotu etc nie zostały zmeinione). Prawdopodobnie byłoby wszystko ok gdyby była jedna rezerwacja na dwa bilety.
Opisałem sytuację w Ryanair przez formularz kontaktowy "Complains" jednak dostałem informacje o zwrocie tylko tego jednego biletu,a nic nie było wspomniane o bilecie z Poznania.

Co mam robić?Czy mam prawo o ubieganie się o zwrot za bilet z Poznania do Rzymu bez jakichkolwiek dodatkowych kosztó z tytułu np. odwołania rezerwacji?

Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 06 Wrz 2013 12:12 

Cessure napisał(a):
Witam serdecznie,
Mam problem.Został zmieniony lot z Rzymu do Modlina z 28.10 na 27.10 br. Zaproponowano mi akceptację nowej daty lub refundacje za bilet.Jednak mam też bilet z Poznania do Rzymu na 26.10.Ten nie uległ zmianie ale całą wyprawę szlag trafił, bo 24h na pobyt w Rzymie jest niesatysfakcjonujący.Niestety dzień 29.10 nie odpowiada nam.Chcemy się ubiegać także o refundację za bilet z Poznania do Rzymu (jednak daty wylotu etc nie zostały zmeinione). Prawdopodobnie byłoby wszystko ok gdyby była jedna rezerwacja na dwa bilety.
Opisałem sytuację w Ryanair przez formularz kontaktowy "Complains" jednak dostałem informacje o zwrocie tylko tego jednego biletu,a nic nie było wspomniane o bilecie z Poznania.

Co mam robić?Czy mam prawo o ubieganie się o zwrot za bilet z Poznania do Rzymu bez jakichkolwiek dodatkowych kosztó z tytułu np. odwołania rezerwacji?

Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam


Nic nie wskórasz, bilety te nie są powiązane ze sobą tak jak to jest w liniach tradycyjnych, tak więc odpowiedź ryanair jest wiążąca i ostateczna.
Jest szansa na zmianę powrotu 29.10 z Modlina na Poznań, ja bym jednak spróbował załatwić jeszcze jeden dzień wolnego, gdyż szkoda fajnej wycieczki.


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 06 Wrz 2013 12:32, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off  
      
#54 PostWysłany: 06 Wrz 2013 12:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3400
srebrny
To jest właśnie cały urok tanich linii, mogą do 2 tygodni przed wylotem zmienić datę i cała dalsza układanka wyjazdowa się sypie.
Jak to mówią, jest ryzyko, jest zabawa :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 06 Wrz 2013 13:04 

Rejestracja: 29 Cze 2013
Posty: 3
Tylko to jest podejrzana sprawa z tą zmianą lotu z Rzymu do Modlina.Znalazłem połączenie 20 sierpnia za 48euro dla dwóch osób na poniedziałek, a na stronie RyanAir był okres promocyjny biletów z Rzymu do Modlina za 14.99 euro.Możliwość wykupienia między 3-5 września, które obejmowały daty wylotu od 28.10(!?)Informacje o zmianie dokonania wylotu z Rzymu dostałem 4 września.Wtedy sprawdziłem czy w tej promocyjnej cenie są jeszcze bilety na 28.10.Wychodzi na to, prawdopodobnie, że na promocji się bilety wysprzedały już 3-4go września, a na sam koniec dnia poinformowano mnie o zmianie lotu.
Czy to jest możliwe?Skoro oferta promocyjna opiewała na wyloty od 28.10 no to chyba jest prawdopodobne, że bilety były dostępne, a nie odwołano lot.Wystarczyłoby (he) odszukać osobę , która posiada rezerwację na ten lot z Rzymu do Modlina na 28.10
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 06 Wrz 2013 13:10 

Cessure napisał(a):
Tylko to jest podejrzana sprawa z tą zmianą lotu z Rzymu do Modlina.Znalazłem połączenie 20 sierpnia za 48euro dla dwóch osób na poniedziałek, a na stronie RyanAir był okres promocyjny biletów z Rzymu do Modlina za 14.99 euro.Możliwość wykupienia między 3-5 września, które obejmowały daty wylotu od 28.10(!?)Informacje o zmianie dokonania wylotu z Rzymu dostałem 4 września.Wtedy sprawdziłem czy w tej promocyjnej cenie są jeszcze bilety na 28.10.Wychodzi na to, prawdopodobnie, że na promocji się bilety wysprzedały już 3-4go września, a na sam koniec dnia poinformowano mnie o zmianie lotu.
Czy to jest możliwe?Skoro oferta promocyjna opiewała na wyloty od 28.10 no to chyba jest prawdopodobne, że bilety były dostępne, a nie odwołano lot.Wystarczyłoby (he) odszukać osobę , która posiada rezerwację na ten lot z Rzymu do Modlina na 28.10


Istotne jest to, że obecnie tego lotu nie ma w siatce lotów, jest więcej niż 2-tygodnie do lotu dlatego otrzymałaś taką, a nie inna propozycję od ryanair. Niestety w tanich liniach tak już jest i szkoda zdrowia na nic nie wnoszące rozważania (intensywnie to bym myślał nad przedłużeniem pobytu, bo nie ma innych lotów ryanair z Rzymu do Polski 28.10, jest szansa zmiany 29.10 na Poznań jeśli Ci pasuje)
Góra
 PM off  
      
#57 PostWysłany: 06 Wrz 2013 13:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2011
Posty: 506
niebieski
Cytuj:
Tylko to jest podejrzana sprawa z tą zmianą lotu z Rzymu do Modlina.Znalazłem połączenie 20 sierpnia za 48euro dla dwóch osób na poniedziałek, a na stronie RyanAir był okres promocyjny biletów z Rzymu do Modlina za 14.99 euro.Możliwość wykupienia między 3-5 września, które obejmowały daty wylotu od 28.10(!?)Informacje o zmianie dokonania wylotu z Rzymu dostałem 4 września.Wtedy sprawdziłem czy w tej promocyjnej cenie są jeszcze bilety na 28.10.Wychodzi na to, prawdopodobnie, że na promocji się bilety wysprzedały już 3-4go września, a na sam koniec dnia poinformowano mnie o zmianie lotu.
Czy to jest możliwe?Skoro oferta promocyjna opiewała na wyloty od 28.10 no to chyba jest prawdopodobne, że bilety były dostępne, a nie odwołano lot.Wystarczyłoby (he) odszukać osobę , która posiada rezerwację na ten lot z Rzymu do Modlina na 28.10

Nie bardzo rozumiem o czym piszesz. Fakt faktem, ze pewnie cos im sie tam w siatce lotow pozmienialo i teraz zamiast w poniedzialki beda latac w niedziele. Ten lot 28.10 sie nie odbedzie, wiec mozesz albo wrocic 27.10 albo sprawdzic czy 28-29.10 leci jakis samolot z Rzymu do Polski i zmienic rezerwacje na inne lotnisko przylotu
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 06 Wrz 2013 13:17 

Rejestracja: 23 Gru 2012
Posty: 299
Loty: 225
Kilometry: 284 723
niebieski
Ubezpieczenie jeszcze raz ubezpieczenie
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 06 Wrz 2013 13:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
ewentualnie poszukaj lotów z innych części wloch + tani bilet na pociąg.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 06 Wrz 2013 13:21 

Magaa napisał(a):
Cytuj:
Tylko to jest podejrzana sprawa z tą zmianą lotu z Rzymu do Modlina.Znalazłem połączenie 20 sierpnia za 48euro dla dwóch osób na poniedziałek, a na stronie RyanAir był okres promocyjny biletów z Rzymu do Modlina za 14.99 euro.Możliwość wykupienia między 3-5 września, które obejmowały daty wylotu od 28.10(!?)Informacje o zmianie dokonania wylotu z Rzymu dostałem 4 września.Wtedy sprawdziłem czy w tej promocyjnej cenie są jeszcze bilety na 28.10.Wychodzi na to, prawdopodobnie, że na promocji się bilety wysprzedały już 3-4go września, a na sam koniec dnia poinformowano mnie o zmianie lotu.
Czy to jest możliwe?Skoro oferta promocyjna opiewała na wyloty od 28.10 no to chyba jest prawdopodobne, że bilety były dostępne, a nie odwołano lot.Wystarczyłoby (he) odszukać osobę , która posiada rezerwację na ten lot z Rzymu do Modlina na 28.10

Nie bardzo rozumiem o czym piszesz. Fakt faktem, ze pewnie cos im sie tam w siatce lotow pozmienialo i teraz zamiast w poniedzialki beda latac w niedziele. Ten lot 28.10 sie nie odbedzie, wiec mozesz albo wrocic 27.10 albo sprawdzic czy 28-29.10 leci jakis samolot z Rzymu do Polski i zmienic rezerwacje na inne lotnisko przylotu


dzwoniąc na infolinię ryanair, w zależności na kogo się trafi taka zmiana jest możliwa (patrz likwidacja lotów z Wrocławia do Zadaru i zmiana np. na Maltę, w zależności kiedy i z kim rozmawiali różne zmiany udało się ugrać) - w tym przypadku zaproponowali zmianę na 27.10, ale mają też lot 29.10
Góra
 PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 156 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group