Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 156 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Ryanair] Zwrot biletu
#1 PostWysłany: 20 Kwi 2012 10:48 

Rejestracja: 06 Lut 2012
Posty: 2
Jeżeli temat przewinął się wcześniej - przepraszam, nic nie znalazłem.

Miesiąc temu kupiłem dwa bilety w Ryanair z Poznania do Rzymu na środek maja (w dwie strony). Osoba, która miała dostać drugi bilet, ma inne plany i koniec końców lecę sam. Pytanie: czy mogę w jakiś sposób zwrócić bilet (jeden) i otrzymać chociaż część kasy?

Dzięki za pomoc,
Pozdrawiam!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN
Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN
#2 PostWysłany: 20 Kwi 2012 11:36 
Moderator forum

Rejestracja: 13 Lis 2010
Posty: 2969
kumar,
najwyżej opłaty lotniskowe, jesli takowe były, przy czym nie wiem czy R nie pobiera opłaty manipulacyjnej która powoduje bezsens podejmowania takiej hipotetycznej operacji
Nie analizowałem warunków umowy, ale tak mi to pobrzmiewa z tego co czytałem
_________________
pozdrawiam

A.



Wybaczcie brak polskich znakow w niektórych postach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 20 Kwi 2012 12:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lis 2011
Posty: 446
niebieski
http://www.ryanair.com/pl/pytania/czy-m ... ystany-lot
_________________
odi profanum vulgus et arceo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 24 Sty 2013 17:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2011
Posty: 1620
Loty: 109
Kilometry: 141 606
srebrny
basienkatyp napisał(a):
czy da się zwrócić bilety Ryanair'a? Może ktoś kiedyś zwracał, jeszcze przed dokonaniem odprawy online? Czy są jakieś koszty?

http://www.ryanair.com/pl/pytania/czy-m ... ystany-lot
_________________
Image Image Image
69% ludzi znajdzie coś dwuznacznego w każdym zdaniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 25 Sty 2013 13:40 

Rejestracja: 16 Lis 2012
Posty: 19
Dostałem informację od Ryanair'a iż mogę zwrócić bilet (zmiana lotniska). Co mam zaznaczyć w formularzu, skoro system przewiduje tylko zmianę godziny, odwołany lot i refund za bagaż?

Czy mam zaznaczyć jedną z tych opcji czy pozostaje tylko infolinia? (więcej zapłacę niż odzyskam za bilety)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 25 Sty 2013 13:56 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 469
niebieski
zoltex napisał(a):
więcej zapłacę niż odzyskam za bilety

Nie wiem, ile zapłaciłeś za bilety, mnie taka rozmowa kosztowała ok. 6zł z VAT.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 26 Sty 2013 11:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2172
srebrny
basienkatyp napisał(a):
tylko czy jest możliwość (najlepiej mailowa, ponieważ koszty połączeń w tym przypadku są wysokie) zwrotu biletów, w których nie zostały uzupełnione jeszcze dane osobowe czyli odprawa online (oprócz oczywiście imienia i nazwiska wymaganego przy zakupie) ?

Jak nie dostalas od Ryanaira maila, ze w zwiazku z czyms tam (jak np. zmiana Modlin->Okecie) mozesz odwolac swoja podroz to bilety mozesz co najwyzej zachowac sobie na pamiatke. Brak odprawy online nic tu nie zmienia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 26 Sty 2013 12:20 

Rejestracja: 26 Sty 2013
Posty: 7
hank napisał(a):
zoltex napisał(a):
więcej zapłacę niż odzyskam za bilety

Nie wiem, ile zapłaciłeś za bilety, mnie taka rozmowa kosztowała ok. 6zł z VAT.



No, ale co Ci powiedzieli na tej infolinii? Jak uzyskać zwrot kosztów w związku ze zmianą lotniska? Bylibyśmy wdzięczni za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 26 Sty 2013 21:50 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 469
niebieski
Zadzwoniłem, powiedziałem że otrzymałem maila informującego o zmianie lotniska i możliwości rezygnacji z lotu, i chciałbym z takiej opcji skorzystać. Potem podajesz numer rezerwacji, kilka danych weryfikacyjnych (imię i nazwisko, adres mailowy itp.) i to tyle. Po kilku godzinach przychodzi mail z potwierdzeniem, pieniądze na koncie miałem po 3-5 dniach (nie pamiętam już). Numer pod który dzwoniłem to 703 303033 (2zł/min)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 26 Sty 2013 22:12 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 1022
niebieski
Witam, ja skorzystałam z możliwości zwrotu za bilety. Dostałam od Ryana maila o zmianie lotnisk i ponieważ w formularzu nie ma
opcji, więc zadzwoniłam na podany nr i miła pani bez problemów przystała na zwrot. Rozmowa 2 minuty. Nie sprawdzałam jeszcze, czy pieniądze są na karcie prepaid. Pozdrawiam. E.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 26 Sty 2013 22:21 

Rejestracja: 26 Sty 2013
Posty: 7
Aha, czyli nie obejdzie się bez telefonu, ale skoro to faktycznie tylko 2 minuty to da się przeżyć. Bardzo dziękuję za odpowiedzi! :) Pozdrawiam!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 28 Sty 2013 16:56 

Rejestracja: 26 Sty 2013
Posty: 7
Zadzwonilam na te nieszczesna infolinie. Sama rozmowa krotka ale czas oczekiwania dlugi, zaplacilam 8 zl. Okazuje sie, ze nie trzeba dzwonic tylko wystarczy zaznaczyc "odwolany lot' w formularzu. To taka rada dla innych:] Aha, i na infolinii trzeba podac tez numer karty i date waznosci co moze byc problemem dla osob, ktorym lot rezerwowal ktos z forum.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 28 Sty 2013 17:03 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3561
złoty
Przy zmianie lotniska- Modlin - Okęcie zwrot nie jest możliwy przez formularz. Kto sprawdzał ten wie, że można to zrobić na infolinii.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 28 Sty 2013 17:12 

Rejestracja: 13 Lip 2012
Posty: 613
Loty: 41
Kilometry: 48 991
niebieski
anna285 napisał(a):
Aha, i na infolinii trzeba podac tez numer karty i date waznosci co moze byc problemem dla osob, ktorym lot rezerwowal ktos z forum.


Nie zawsze trzeba podawać numer i datę ważności karty
Forumowiczka której kupowałem bilet na infolinii podała tylko dane właściciela karty ( Imię Nazwisko , adres) i wystarczyło
Zwrot był po ok 4-5 dniach.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 28 Sty 2013 17:50 

Rejestracja: 04 Sty 2012
Posty: 36
greg1291 napisał(a):
Przy zmianie lotniska- Modlin - Okęcie zwrot nie jest możliwy przez formularz. Kto sprawdzał ten wie, że można to zrobić na infolinii.



Mylisz sie.

Dostalem maila o mozliwosci zwrotu pieniedzy za bilet z powodu zmiany lotniska z Modlin na Okecie. Wszedlem w link do formularza i wypelnilem go. Po chwili dostalem maila o przyjeciu wniosku do realizacji. Po dwoch dniach mail o akceptacji zwrotu pieniedzy. Po kolejnych kilku dniach (2-3) pieniadze wrocily na konto.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 29 Sty 2013 12:29 

Rejestracja: 26 Sty 2013
Posty: 7
fromBDG napisał(a):
greg1291 napisał(a):
Przy zmianie lotniska- Modlin - Okęcie zwrot nie jest możliwy przez formularz. Kto sprawdzał ten wie, że można to zrobić na infolinii.



Mylisz sie.

Dostalem maila o mozliwosci zwrotu pieniedzy za bilet z powodu zmiany lotniska z Modlin na Okecie. Wszedlem w link do formularza i wypelnilem go. Po chwili dostalem maila o przyjeciu wniosku do realizacji. Po dwoch dniach mail o akceptacji zwrotu pieniedzy. Po kolejnych kilku dniach (2-3) pieniadze wrocily na konto.



I też zaznaczyłeś odwołany lot, prawda?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 30 Sty 2013 12:35 

Rejestracja: 04 Sty 2012
Posty: 36
Dokladnie tak.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 30 Sty 2013 23:56 

Rejestracja: 26 Sty 2013
Posty: 7
No nie... Zrobiłam tak jak mi powiedziano, zaznaczyłam odwołany lot i dostałam dzisiaj wiadomość.

Dear ,

Following your recent correspondence with us regarding booking confirmation number HIZWVD.

Ryanair tickets are fully flexible, however as stated in our fare rules, all tickets are non refundable.

As per our General Terms and Conditions of Carriage which are agreed to at the time of ticket purchase, passengers can change flights dates, times and routes by paying a change fee along with any fare difference applicable (subject to seat availability). These changes can made up to 4 hours prior to the scheduled flight departure time of your outbound journey online at www.ryanair.com or via a Ryanair reservation centre (subject to centre opening hours).

A passenger name can be changed online at the rate of £110/€110 or via the airport or reservation centre at the rate of £160/€160. Name changes can be made up to 4 hours prior to the scheduled flight departure time either online (unless you have already checked in online*)or via a reservation centre (subject to opening hours). Any name change made to a flight reservation must be for that individual passenger's complete flight itinerary.

*Passengers who have checked in online but now wish to change a flight date, route or passenger name must contact a reservation centre up to the day prior to flight departure(subject to opening hours) to have the required flight(s) unchecked,subject to the payment of an uncheck fee of €15/£15 per flight/per person. Once the flight(s) have been unchecked the reservation can be changed via Manage My Booking. Name changes are not possible if any flight sector in the booking has been flown. This service is not available at the airport.

Whilst we sympathise with your circumstances, we regret we are unable process a refund or issue you with a credit for your booked flights.

However, we would recommend that you contact your Travel Insurance Company regarding any possible claim.

Yours sincerely,


Czy dobrze mi się wydaje, że dostałam tego maila, bo dzisiaj miał być mój lot i nie poleciałam a to nie jest właściwa odpowiedź na mój wniosek o zwrot kosztów?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 01 Lut 2013 16:46 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3877
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Nie do końca zwrot biletów, ale nie znalazłem nigdzie odpowiedniego tematu: mam bilet na marzec z Modlina do Bergamo i z powrotem. Nie chcę zwracać biletu, ale czy jest szansa, żeby przebookowali mi na powrót do Krakowa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 01 Lut 2013 17:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2010
Posty: 750
Loty: 264
Kilometry: 273 201
Zbanowany
niebieski
ciacho_majonez napisał(a):
Nie do końca zwrot biletów, ale nie znalazłem nigdzie odpowiedniego tematu: mam bilet na marzec z Modlina do Bergamo i z powrotem. Nie chcę zwracać biletu, ale czy jest szansa, żeby przebookowali mi na powrót do Krakowa?

Tak, nie powinno być z tym problemu
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 156 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Mail.ru [Bot] oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group