Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 961 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 49  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 19 Sty 2015 14:35 

Rejestracja: 19 Sty 2015
Posty: 1
Hej,
Chciałam zapytać czy mieliście może sytuację z zagubionym bagażem, którego nie odzyskaliście? Znajomy wrócił z wakacji z Turcji linią Pegasus bez bagażu i niestety on się nie odnalazł. Po 4 miesiącach w końcu linia lotnicza zakończyła proces odszkodowania i przyznała 370 USD. Czy to jest wystarczająca kwota jeśli chodzi o odszkodowanie? Bo wiem, że można maksymalnie dostać 1131 SDR. Niestety przy wycenie bagażu nie mieliśmy rachunków, bo były tam po prostu rzeczy, które były potrzebne na wakacjach,a wiadomo przez całe życie rachunków się nie zbiera... Nie wiem czy pisać reklamacje, że odszkodowanie jest za małe, bo boje się, że mogą jeszcze niższą kwotę przyznać. Jak to jest? Proszę o pomoc. :)

Pozdrawiam,
Kinga
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
Wakacje w Chorwacji za 713 PLN. Loty do Dubrownika z Krakowa + apartament na 3 dni Wakacje w Chorwacji za 713 PLN. Loty do Dubrownika z Krakowa + apartament na 3 dni
#122 PostWysłany: 19 Sty 2015 14:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 417
Kilometry: 786 538
srebrny
370 dolarów za używane ciuchy?! Ja bym brała odszkodowanie i kupiła sobie nowe;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#123 PostWysłany: 22 Sty 2015 00:18 

Rejestracja: 15 Maj 2011
Posty: 67
Nie ma się co bawić w dochodzenie, linia nie podpisała żadnych zobowiązujących umów odnośnie obsługi zagubionego bądź uszkodzonego bagażu na terenie UE. W Niemczech dali mi kserówkę z instrukcją obsługi co zrobić w takim wypadku i rozłożyli ręce. Kontakt pobieżny, reklamacja odrzucona.
_________________
Tajlandia - Indie - Nepal - Wietnam - Chiny - Kambodża & Wenezuela
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#124 PostWysłany: 27 Sty 2015 13:01 

Rejestracja: 29 Paź 2013
Posty: 42
Czy ktoś sie orientuje, czy jeżeli mój bagaż nie przyleciał ze mną ( wg informacji od Pani w reklamacji, ma przylecieć i zostac dowieziony następnego dnia) a przyleciałam do miejsca zamieszkania, to należy mi się jakiekolwiek "odszkodowanie"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#125 PostWysłany: 27 Sty 2015 13:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3078
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
obie panie powyżej: przy powrocie do miejsca zamieszkania nic nie przysługuje. I przede wszystkim odszkodowania za opóźnienie bagażu zwykle jako takiego nie ma - jest tylko zwrot za poniesione wydatki - czyli magmag jeżeli nawet mieszkasz w Portugalii i może by coś się udało ugrać, to jeżeli nie masz paragonów za ubrania i szampony to nic już nie zrobisz.

I CZYTAMY WĄTEK!!! Tu są raptem 4 strony i jestem pewny że już takie odpowiedzi padły. Jeżeli teraz Wam się nie chce czytać kilku stron i wolicie powielać pytania, to co będzie gdy wątek rozrośnie się do 20, a potem 50 stron? Takich samych pytań i odpowiedzi...
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off
Hubuus uważa post za pomocny.
 
      
#126 PostWysłany: 27 Sty 2015 13:19 

Rejestracja: 05 Sty 2015
Posty: 2
jasne jasne, tylko nie mogłam nigdzie nic znaleźć o TAPie, ale dziękuję i będę czytać :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#127 PostWysłany: 04 Lut 2015 07:11 

Rejestracja: 29 Paź 2014
Posty: 7
czesc,

leciałem krk-txl-jfk. samolot na trasie krk-txl był opóźniony (za późno przyleciał z berlina, nie było żadnych pogodowych przygód w krakowie) przez co prawdopodobnie mój bagaż nie dostarł do nowego jorku. w nowym jorku miałem przesiadkę na samolot do mami (ale inny bilet, kupiony niezależnie od biletów międzykontynentalnych). w miami oczywiście musiałem kupić jakieś letnie rzeczy + kosmetyki bo wszystko przewoziłem w rejestrowym. w jaki sposób ubiegać się o zwrot niezbędnych wydatków? ktoś już to przerabiał? co w sytuacji gdy airberlin do jutra nie dostarczy mojego bagażu? zrobiłem dośc skromne zakupy wierząc, że tak się stanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#128 PostWysłany: 04 Lut 2015 08:06 

Rejestracja: 06 Gru 2013
Posty: 112
Loty: 5
Kilometry: 2 493
Ja mam takie pytania jak wyglada udowadnianie przewoznikowi ze w bagzu byly wartosciowe rzeczy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#129 PostWysłany: 04 Lut 2015 08:31 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 925
niebieski
mateo4242 napisał(a):
Ja mam takie pytania jak wyglada udowadnianie przewoznikowi ze w bagzu byly wartosciowe rzeczy?


Będziesz miał problem. W bagażu rejestrowanym nie należy przewozić niczego wartościowego.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#130 PostWysłany: 02 Mar 2015 15:07 

Rejestracja: 22 Lip 2011
Posty: 7
Czesc!

Linia AirBerlin zagubiła moj bagaż rejestrowany w podróży do nowego jorku.
Bagaż został zwrócony po ok. 58-60 godzinach od momentu gdy wchodzilem na poklad samolotu. Przywióżł go jakiś facet zdelezelowanym samochodem. Okazalo sie ze bagaż pofrunął do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. W bagażu były wszystkie cieple ubrania, a ja przyjechalem w 20 stopniowy mróz tylko w lekkiej kurtce, jeansach i adidasach.

Bagaż miałem ubezpieczony w Axie. Dodatkowo ktos grzebał w walizce, wszystko zostało wywrócone do góry nogami, zaginał mi odtwarzacz mp3 (na szczescie aparat nie)...

Pytanie w jaki sposób udowodnie, ze mialem odtwarzacz w bagazu i on mi zaginal (mam na niego rachunek zakupu ze sklepu z 3 lat temu).
Jestem tak wsciekly na tą linie, że chce jeszcze na wniosku dodać, że zaginąły mi słuchawki. W zwiazku z tym, czy linia przechowuje skany bagażów i może w ramach rozpatrzania reklamacji odtwarzać ich zawartość ?

I czy warto złożyć reklamacje do ubezpieczyciela i przewoznika czy to nie ma sensu ?

Dziekuje!

Pozdrawiam,
Karol
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#131 PostWysłany: 02 Mar 2015 15:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3078
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
Za odtwarzacz linia Ci nie zwróci.

Jeżeli masz rachunki na ubrania i kosmetyki z pierwszych dni po przylocie /kiedy nie miałeś bagażu/ to na ich podstawie linia może zrobić zwrot. Nic więcej.

Co do ubezpieczenia w Axa to musisz przejrzeć OWU.
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#132 PostWysłany: 02 Mar 2015 15:40 

Rejestracja: 02 Cze 2011
Posty: 186
niebieski
jfd napisał(a):
Czesc!

Linia AirBerlin zagubiła moj bagaż rejestrowany w podróży do nowego jorku.
Bagaż został zwrócony po ok. 58-60 godzinach od momentu gdy wchodzilem na poklad samolotu. Przywióżł go jakiś facet zdelezelowanym samochodem. Okazalo sie ze bagaż pofrunął do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. W bagażu były wszystkie cieple ubrania, a ja przyjechalem w 20 stopniowy mróz tylko w lekkiej kurtce, jeansach i adidasach.

Bagaż miałem ubezpieczony w Axie. Dodatkowo ktos grzebał w walizce, wszystko zostało wywrócone do góry nogami, zaginał mi odtwarzacz mp3 (na szczescie aparat nie)...

Pytanie w jaki sposób udowodnie, ze mialem odtwarzacz w bagazu i on mi zaginal (mam na niego rachunek zakupu ze sklepu z 3 lat temu).
Jestem tak wsciekly na tą linie, że chce jeszcze na wniosku dodać, że zaginąły mi słuchawki. W zwiazku z tym, czy linia przechowuje skany bagażów i może w ramach rozpatrzania reklamacji odtwarzać ich zawartość ?

I czy warto złożyć reklamacje do ubezpieczyciela i przewoznika czy to nie ma sensu ?

Dziekuje!

Pozdrawiam,
Karol


Cześć, w listopadzie miałem podobną "przygodę" z Air Berlin. Mój bagaż również zaginął i odnalazł się po dwóch dniach, z napoczętą zawartością. Ze względu na to, że był to mój jedyny bagaż, musiałem kupić podstawowe rzeczy. Niestety po dwóch miesiącach pisania reklamacji oraz wysyłania paragonów nie udało mi się uzyskać odszkodowania, a w ramach rekompensaty dostałem kupon zniżkowy na loty Air Berlin w wysokości 75 euro (zakup rzeczy - paragony 50 euro). Nie wróżę Ci zatem żadnych rewelacji, ale namawiam jednak żebyś napisał skargę, może Tobie uda się coś zdziałać coś więcej. Proponuję wysłać ją za pomocą strony http://www.airberlin.com/pl/feedback/complaint , lub ewentualnie bezpośrednio mailem na adres Kundendienst@airberlin.com .

Życzę powodzenia,
POZdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#133 PostWysłany: 02 Mar 2015 18:28 

Rejestracja: 26 Sty 2013
Posty: 430
Loty: 267
Kilometry: 329 797
niebieski
W lutym lecieliśmy Lufthansą na trasie WAW-FRA-MAA-GOI. Po przylocie do Chennai okazało się, że nasze bagaże zostały na lotnisku we Frankfurcie,zostaliśmy w zasadzie w tym co mieliśmy na sobie, nie licząc kurtek zimowych w podręcznym (nie zdążyliśmy ich zapakować do rejestrowanego, bo pędziliśmy do Warszawy po tym, jak nie przyjechał nam zamówiony i opłacony bus. Jako że planowaliśmy każdą noc w innym miejscu, nie mogliśmy podać w PIR adresu w Indiach, pod który miał być dostarczony bagaż. Umówiliśmy się więc, że bagaż odbierzemy na lotnisku w Goa i taka informacja została wpisana w dokument. Niestety, bagaż w końcu otrzymaliśmy dopiero w drodze powrotnej w Chennai- po 9 dniach. Po powrocie, napisałem reklamację on line, wrzuciłem też opis sytuacji na stronę Lufthansy na facebooku. Na facebooku reagują bardzo szybko, gdy po jakimś czasie zapytałem ile trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji podali termin po którym należy się przypomnieć, gdyby do tego czasu nie było odzewu. Właśnie dziś miałem się odzywać, lecz zadzwonił do mnie pracownik Lufthansy. Przedstawiłem mu swoje koszty- o rachunki wcale nie tak łatwo w Indiach i nie miałem wszystkich, koszty telefoniczne rozmów z indyjskim biurem i doszliśmy do rozsądnego porozumienia. Gdy tylko otrzymam zwrot, dam znać, nie chciał bym zapeszyć:) W każdym razie warto pisać i negocjować, gdy będzie taka okazja.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#134 PostWysłany: 06 Mar 2015 15:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1402
Loty: 494
Kilometry: 1 102 778
Zbanowany
Próbowałem od Lufy wyrwać odszkodowanie za opóźnienie i inne niedogodności, udało się tylko na 7500 mil ich trafić... Lepsze, niż nic. Jakby się komuś chciało poczytać to wklejam:

Cytuj:
Thank you for your online feedback dated 21 February 2015 and for your e-mail dated 03 March 2015. We are grateful for your patience while awaiting our reply. Since we are currently experiencing an unusually high volume of enquiries, we were not able to respond to your feedback within the time frame that you would expect from us.

It was with great regret that we learned of the disruption to your flight LH 505 Sao Paolo - Munich on 20 January 2015. As you may be aware, this flight was delayed due to the check-in system issues in Sao Paolo airport.

According to our records flight LH 505 had a departure delay of 1:34h as a result of an issue with check-in system in Sao Paolo. Regrettably, Lufthansa has very little influence over these procedures and even with the best of intentions; such unexpected problems can never be completely eliminated in exceptional cases. However, you can rest assured that we are doing everything in our power to make sure that these isolated incidents are kept to a minimum.

In the event of a flight irregularity, our main aim is to get our passengers to their final destination as quickly as possible. We trust you will appreciate that our ability to resolve these situations is subject to availability on alternative flights and that such bookings are made in good faith. We understand from your records that you were re-booked onto flight LH 1612 Munich – Warsaw on 21 January 2015.

We sincerely regret that you felt too warm at the beginning of your flight Sao Paolo - Munich. Unfortunately, due to technical reasons, the temperature on board can only be regulated once cruising altitude is reached. As much as our crew tries to fulfill the temperature requests of all our passengers, the only way to ventilate the area surrounding your seat before take-off is to open the fresh air vent above your seat.

We would like to express our regret at your disappointment with the fact that only one lavatory was available for business class passengers. We can certainly appreciate how frustrating this must be for you as a regular customer. Please allow us to offer our apologies that you were therefore unable to enjoy the comfort you naturally expect from Lufthansa as a Business Class passenger as a result of this inconvenience.

We were very sorry to read that your clothing was damaged during your flight on 20 January 2015. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. To allow us to finalize your claim, please forward us the relevant dry cleaning receipts. If dry cleaning was not possible, please forward us any receipts you may have retained for the purchase of the items. Please also include your bank details to facilitate payment.

We are very disappointed to hear about the situation in Munich airport concerning the meal voucher which you have brought to our attention. We therefore regret your experience very much. We have informed the head of Lufthansa station in Munich of what has occurred in order to prevent similar situations from occurring in the future.

Whilst we sincerely regret any disruption to your travel plans, we must respectfully advise you that in accordance with our Contract of Carriage, we transported you to your final destination. In addition, there is no stipulation in EC Regulation 261/2004 that airlines should pay compensation for flight delays caused by circumstances outside their control.

Thank you for your patience and understanding. It is very import_ant to us to be able to look upon you as our valued customer; it is for this reason that we have taken the liberty of sending you 7500 compensation miles that will be added to your Miles&More card.

We should like to offer our sincere regrets for this unfortunate experience and we hope that we may continue to rely on your support of our services in the future.


Yours sincerely,

Imię Nazwisko
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez zbyhu, 06 Mar 2015 15:35, edytowano w sumie 1 raz
wyczyściłem dane osobowe
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#135 PostWysłany: 12 Mar 2015 17:45 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 3058
złoty
Czy ktoś z was ma doświadczenie z Emirates w kwestii opóźnionego bagażu. Chciałbym złożyć reklamację z rachunkami za zakupy najpotrzebniejszych rzeczy a nie mogę znaleźć żadnej informacji kontaktowej na ich stronach. Istnieje jakiś e-mail/formularz?

Edit: znalazłem: http://www.emirates.com/english/help/co ... ed-baggage , ale nie można załączyć pliku, więc pytanie o e-mail jest aktualne :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#136 PostWysłany: 24 Kwi 2015 22:29 

Rejestracja: 03 Gru 2011
Posty: 18
Witam,
proszę o pomoc. 29.03.2015 leciałam Alitalią z Pragi przez Rzym do Rio de Janeiro. W Pradze nadałam cztery bagaże rejestrowane
z tego dwa odebrałam w miejscu docelowym Rio, niestety jeden bagaż do tej pory nie dotarł. Minęły już dwadzieścia cztery dni, a bagażu nadal nie mam.
Na lotnisku w Rio zglosiłam zaginięcie i otrzymałam protokół oraz informację,że zostanę powiadomiona przez przewoźnika jak tylko bagaż przyleci do Rio. Po dwóch tygodniach wróciłam do kraju i poszukiwanie na nowo się zaczęło. Udało mi się ustalić, iż mój bagaż został po 16 dniach z Rzymu wysłany do Rio, a potem z Rio bagaż wrócił do Rzymu i jest tam do tej pory, wszystko się działo wtedy gdy już byłam w Polsce. Telefonicznie i mailowo informowałam przewoźnika iz jestem juz w kraju. Dzwoniłam na informacje do Alitalii we Włoszech i w Polsce oraz w Rio. W Rio powiedzieli mi,ze u nich sprawa jest już zamknięta, bo bagaż odesłali do Rzymu. W Rzymie mówią, ze bagaż mają, ale ich przepisy nie zobowiązują ich do dostarczenia bagażu do Polski, bo lot był na innej trasie(Praga-Rzym-Rio). W Polsce Alitalia twierdzi, ze włoska Alitalia, jeśli bagaż jest opóźniony
ma obowiązek dostarczenia bagażu pod wskazany adres i że codziennie jest lot Rzym-Warszawa, więc nie ma problemu z przekazaniem bagażu do Polski. Ze strony polskiej Alitalii zostal wysłany mail z ponagleniem sprawy, niestety nikt nie ma zamiaru odpisywać i zająć sie moim bagażem.
Prosze o pomoc, co powinnam jeszcze zrobić, aby odzyskać swój bagaż.
ponad dwadzieścia dni czekam

-- 24 Kwi 2015 22:30 --

Witam,
proszę o pomoc. 29.03.2015 leciałam Alitalią z Pragi przez Rzym do Rio de Janeiro. W Pradze nadałam trzy bagaże rejestrowane
z tego dwa odebrałam w miejscu docelowym Rio, niestety jeden bagaż do tej pory nie dotarł. Minęły już dwadzieścia cztery dni, a bagażu nadal nie mam.
Na lotnisku w Rio zglosiłam zaginięcie i otrzymałam protokół oraz informację,że zostanę powiadomiona przez przewoźnika jak tylko bagaż przyleci do Rio. Po dwóch tygodniach wróciłam do kraju i poszukiwanie na nowo się zaczęło. Udało mi się ustalić, iż mój bagaż został po 16 dniach z Rzymu wysłany do Rio, a potem z Rio bagaż wrócił do Rzymu i jest tam do tej pory, wszystko się działo wtedy gdy już byłam w Polsce. Telefonicznie i mailowo informowałam przewoźnika iz jestem juz w kraju. Dzwoniłam na informacje do Alitalii we Włoszech i w Polsce oraz w Rio. W Rio powiedzieli mi,ze u nich sprawa jest już zamknięta, bo bagaż odesłali do Rzymu. W Rzymie mówią, ze bagaż mają, ale ich przepisy nie zobowiązują ich do dostarczenia bagażu do Polski, bo lot był na innej trasie(Praga-Rzym-Rio). W Polsce Alitalia twierdzi, ze włoska Alitalia, jeśli bagaż jest opóźniony
ma obowiązek dostarczenia bagażu pod wskazany adres i że codziennie jest lot Rzym-Warszawa, więc nie ma problemu z przekazaniem bagażu do Polski. Ze strony polskiej Alitalii zostal wysłany mail z ponagleniem sprawy, niestety nikt nie ma zamiaru odpisywać i zająć sie moim bagażem.
Prosze o pomoc, co powinnam jeszcze zrobić, aby odzyskać swój bagaż.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#137 PostWysłany: 25 Kwi 2015 14:18 

@ufesa

Pozostaje dzwonienie i mailowanie do Alitalii. Napisz też na ich stronie na FB (https://www.facebook.com/Alitalia?brand ... 0145414611) i TT (https://twitter.com/Alitalia/with_replies)
Góra
 PM off  
      
#138 PostWysłany: 25 Kwi 2015 15:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Cze 2014
Posty: 889
niebieski
Należy Ci się odszkodowanie w wysokości wartości bagażu jeżeli nie zostanie on dostarczony w przeciągu 21 dni od chwili zgłoszenia zagubienia. Jak masz rachunki za przedmioty które miałaś w walizce - spoko, spore prawdopodobieństwo, że Ci wypłacą.
Poszukaj na stronie Alitali jak od strony formalnej to wygląda, na pewno powinien być gdzieś wzór pisma które musisz wypełnić i im wysłać.
Bzdurą jest, że nie mogą Ci dostarczyć bagażu do Polski.
Oczywiście to nie będzie spacerek po bułki i sporo czasu upłynie nim uda Ci się coś uzyskać. Ja z SAS'em szarpałem się ponad pół roku i dopiero "przedsądowe" wezwanie do zapłaty skłoniło ich do wypłaty odszkodowania. Plecak dostałem bodajże po 24 dniach uszkodzony i rozkradziony, zostawili snickersa i stopery do uszu :mrgreen:

World Tracker, pokaże Ci gdzie jest Twój bagaż:
https://wtrweb.worldtracer.aero/WTRInte ... DB2E5BC28C
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#139 PostWysłany: 12 Cze 2015 17:13 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3878
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Tak się luźno zastanawiam: wiadomo, że linie tradycyjne gubią częściej i więcej bagażu niż tzw. "tanie linie" (bo mało kto nadaje bagaż w "tanich liniach"? ;) ) ale zastanawia mnie, czy dotyczy to równomiernie wszystkich bagaży przewożonych w tradycyjnych liniach, czy jednak głównie giną one na trasach z przesiadką (przy nadawaniu bagażu bezpośrednio do portu docelowego)?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#140 PostWysłany: 12 Cze 2015 17:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lis 2014
Posty: 315
Loty: 146
Kilometry: 347 466
...Ze swojego doswiadczenia moge tylko powiedziec, ze jeden, jedyny raz kiedy zgubili mi bagaz mialam lot z przesiadka w Abu Dhabi i tam rzeczony bagaz utknal...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 961 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 49  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group