Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 02 Wrz 2015 00:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2633
Loty: 196
Kilometry: 522 225
złoty
Witam,

potrzebuję pilnej pomocy. 22h temu zakupiłem 2 bilety przez stronę KLM (taryfa najniższa), płatność przelewy24. Niestety okazało się, że musimy zmienić termin.
Osoba pracująca na infolinii Air France-KLM poinformowała mnie, że otrzymam zwrot ceny biletu (do 3 tyg.) jeśli do 24h od rezerwacji wyślę im mejla z prośbą o anulowanie rezerwacji.

Pytanie czy tak faktycznie jest w KLM-AIR France?
Mam zamiar kupić inne bilety ale nie chcę zostać finalnie z dwoma...

;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tanie loty do Singapuru z Warszawy od 2297 PLN Tanie loty do Singapuru z Warszawy od 2297 PLN
Urlop na Teneryfie: 4 dni w 4* hotelu ze śniadaniami za 1327 PLN. Wylot z Krakowa Urlop na Teneryfie: 4 dni w 4* hotelu ze śniadaniami za 1327 PLN. Wylot z Krakowa
#2 PostWysłany: 02 Wrz 2015 00:32 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8593
złoty
To tylko ich dobra wola. Regulamin tak stanowi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 02 Wrz 2015 00:40 

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1321
srebrny
z KLMem nie mam doswiadczenia ale robilem tak z TAP i Lufthansa. W obu przypadkach przy zgloszeniu w ciagu 24h od zakupu anulowano mi bilety a pieniadze pare tygodni pozniej byly z powrotem na karcie.

Cos mi mowi ze to jakas odgorna regulacja UE ale glowy nie dam.
_________________
Yukon - tworzy sie
Azerbejdżan - zakończona

Laponia | Komory | Bahrajn | Senegal | Santiago de Chile | Guca | Ladakh | Palestyna | Athos | Ziemia Ognista | Syberia zimą

Instagram: @podruuznik
Góra
 Profil Relacje PM off
monroe lubi ten post.
 
      
#4 PostWysłany: 02 Wrz 2015 00:44 

Rejestracja: 19 Kwi 2014
Posty: 476
niebieski
U Lufthansy kiedyś tak mi się udało, z tego co znalazłem, LOT też podobnie podchodzi do sprawy.
Cytuj:
LOT umożliwi klientom utrzymanie rezerwacji telefonicznej dokonanej bezpośrednio w telefonicznym centrum obsługi klienta LOT bez uiszczania opłaty, do 24 godzin, lub umożliwi klientom odwołanie ich rezerwacji bez kary, do 24 godzin od momentu dokonania rezerwacji, jeśli rezerwacja została dokonana minimum siedem dni przed terminem odlotu. Klienci, którzy dokonali rezerwacji poprzez internetowe kanały rezerwacji (np.: lot.com) mogą odwołać swoją rezerwację bez płacenia kary, do 24 godzin od momentu dokonania rezerwacji, jeśli rezerwacja została dokonana siedem lub więcej dni przed terminem odlotu, dzwoniąc na numer infolinii Stanów Zjednoczonych ds. rezerwacji - 212 789 0970 lub na telefoniczne centrum obsługi klienta LOT (sprawdź szczegóły na lot.com).
Myślę, że skoro na infolinii poinformowano o takiej możliwości, jak najbardziej powinno to działać.
EDIT:
Wygląda na to, iż nie będzie żadnego problemu,
Cytuj:
Kod:
http://www.airfrance.us/US/en/local/avotreservice/relationclientele/clientele_remboursement.htm#special-case-ticket-refund-within-24-hours-of-purchase
SPECIAL CASE: TICKET REFUND WITHIN 24 HOURS OF PURCHASE
You can request your refund within 24 hours of purchase by writing to the following email address: contact.en.us@airfrance.fr
Include the following important information:
Subject: Customer First Program
Name
Flight and Date
Reservation Number
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 02 Wrz 2015 00:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2633
Loty: 196
Kilometry: 522 225
złoty
No właśnie wiem, że tak to działa w Lufthansie, nie mam pojęcia jak w KLM...
Kobieta na infolinii może mówić różne rzeczy, akurat dzwoniąc do KLM Polska nie słyszałem standardowej regułki o nagrywaniu rozmów.
Nie umiałem znaleźć takiego zapisu w KLM, dzięki za podanie na stronie Air France!

Rozumiem, że w KLM powinno działać tak samo jak w Air France? (wiem, to praktycznie jedna linia).

EDIT:
Ten zapis dotyczy biletów kupionych w USA. Pytanie czy w Polsce podobnie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 02 Wrz 2015 01:03 

Rejestracja: 19 Kwi 2014
Posty: 476
niebieski
Na 100% zadziała w KLM, na stronie https://www.klm.com/travel/gb_en/custom ... /index.htm bardzo wyraźnie promują
Kod:
24 hours to cancel
Góra
 Profil Relacje PM off
monroe lubi ten post.
monroe uważa post za pomocny.
 
      
#7 PostWysłany: 02 Wrz 2015 01:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2633
Loty: 196
Kilometry: 522 225
złoty
Ok, wysłałem prośbę o rezygnację. Mam nadzieję, że się uda, bo kupuję już nowe bilety...

Wielkie dzięki za pomoc!

EDIT:

Na stronie KLM Polska też chwalą się tą informacją:

24 godziny na anulowanie

Zarezerwowali Państwo lot na klm.com. Jeżeli zmienią Państwo plany lub zdanie w ciągu 24 godzin, możecie Państwo anulować rezerwację, a my zwrócimy Wam koszty – bez żadnych pytań! Nie naliczmy Państwu nawet naszej standardowej opłaty administracyjnej.


https://www.klm.com/travel/pl_pl/custom ... /index.htm

Jeszcze raz dziękuję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group