forum logo

Forum strony Fly4free.pl

Tanie latanie, Tanie bilety lotnicze
Obecny czas: 22 Sie 2014 21:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: 11 Kwi 2013 15:42 

Rejestracja: 08 Lip 2011
Posty: 70
Mam pytanie odnośnie anulacji rezerwacji.
Na jednym mailu mam kilka biletów - dokładnie 6 odcinków, rożne daty, rożne rezerwacje. Jak kupuje bilety to zawsze max 6 czyli tyle ile można na raz włożyć do koszyka. I teraz moje pytanie- czy mogę anulować 2 rezerwacje z tych 6 co mam na mailu czy muszę od razu wszystkie?
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 11 Kwi 2013 15:47 

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 474
Loty: 65
Kilometry: 80 058
Możesz anulować pod warunkiem, że są to oddzielne rezerwacje.

Nie można anulować przejazdu dla jednej osoby, która wraz z inną bądź innymi jest na jednej rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 13 Maj 2013 19:30 

Rejestracja: 09 Gru 2012
Posty: 465
Loty: 87
Kilometry: 83 982
marian30 napisał(a):
Weź idź sprawdzić czy cię gdzieś nie ma. xd

ile dni?


można oddać godzinę lub dwie przed odjazdem.
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 23 Maj 2013 13:38 

Rejestracja: 07 Sty 2011
Posty: 244
A z jakiego konta przychodzi zwrot? Bo dostałem jakąś kasę i nie wiem czy to od nich. A jak od nich to 3x za małą.
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 23 Maj 2013 13:44 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 341
pisze że od sote holding czy coś takiego
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 23 Maj 2013 14:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2013
Posty: 213
sebjag napisał(a):
A z jakiego konta przychodzi zwrot? Bo dostałem jakąś kasę i nie wiem czy to od nich.

Ja dostałem od "ECARD S.A."
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 23 Maj 2013 14:20 

Rejestracja: 22 Mar 2013
Posty: 399
Loty: 23
Kilometry: 32 415
WaldekK napisał(a):
sebjag napisał(a):
A z jakiego konta przychodzi zwrot? Bo dostałem jakąś kasę i nie wiem czy to od nich.

Ja dostałem od "ECARD S.A."

Płatności w PB obsługuje Ecard, więc raczej to od nich.
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 23 Maj 2013 14:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 3257
U mnie przy zwrocie mam taki tytuł płatności "SOUTER HOLDINGS POLAND WARSZAWA PL" - otrzymałem zwrot wartości ceny biletu pomniejszonej o 5 zł bez opłaty rezerwacyjnej
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 23 Maj 2013 14:46 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 341
może gdzieś jest luka
płacisz za bilet=>kasa do ecard=>kasa do PB
może kaska trafiała do ecard, ale PB odcion
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 16 Cze 2013 22:25 

Rejestracja: 09 Wrz 2012
Posty: 6
Napisałem dzisiaj maila, z prośbą o anulacje biletów, na Wtorek. Dostanę 100% zwrotu, minus 5zł za rezerwacje?
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 16 Cze 2013 22:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 3257
maciej-berlo napisał(a):
Napisałem dzisiaj maila, z prośbą o anulacje biletów, na Wtorek. Dostanę 100% zwrotu, minus 5zł za rezerwacje?


co najmniej - 6 zł (5 zł anulacja, 1 zł bezzwrotna opłata za każdą rezerwację)
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 08 Lis 2013 15:40 

Rejestracja: 15 Lut 2013
Posty: 3
Czy "Polski bus" wysyła powiadomienia e-mailem o pomyślnym anulowaniu ?
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 08 Lis 2013 18:36 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 1546
Loty: 102
Kilometry: 214 932
tak
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 18 Lis 2013 05:14 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 336
Anulowałem ostatnio bilet PB drogą mailową. Potwierdzenie anulacji przyszło 8 godzin po odjeździe autobusu... który był wyprzedany!

Zastanawia mnie, czy jest to celowe działanie PB? Działają już tak długo u nas na rynku, a nie zdążyli dodać jeszcze opcji zwrotu biletu przez internet? W ten sposób tracą przychody (gdyby anulacje były real-time to można-by anulowane miejsca wrzucić jeszcze do sprzedaży i pewnie by się sprzedały biorąc pod uwagę że kurs był wyprzedany). Po za tym nie są odporni na potencjalnych żartownisiów którzy mogą w ten sposób pozostawić każde niesprzedane 9 miejsc w autokarze za raptem 6zł.

Wie ktoś z czego to wynika?
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 18 Lis 2013 20:02 

Rejestracja: 17 Sie 2011
Posty: 29
Loty: 29
Kilometry: 26 559
Ja mam jeszcze lepsza przygode.

Kupilem bilety w ostatniej promocji do Wawy. Nie dostalem potwierdzenia. Wyslalem im miela, ze potrzebuje potwierdzenie, zalaczylem zrzut ekranu z przelewem. Przyslali mi potwierdzenie, wszystko ladnie pieknie. Po trzech dniach przychodzi wiadomosc, ze nie moga mi sprzedac biletu na podstawie potwierdzenia i zwroca kase na konto. Napisalem, ze nie chcialem zadnych pieniedzy a potwierdzenie juz dostalem - do dzis nie mam odpowiedzi, kasy nie oddali.

Cyrk, cyrk, cyrk... no, ale mozna przymknac oko, nie raz juz jechalem za 1zl :P
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 23 Mar 2014 15:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2010
Posty: 981
w FAQ polskiego busa jest tylko info że można anulować, ale bez kwot.
Jak kupię bilety w 2 strony dla 2 osób to jeśli anuluję dzień przed odjazdem to potrącą mi 6 zł czy 9 zł czy 24?
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 23 Mar 2014 15:33 

Rejestracja: 10 Lip 2012
Posty: 255
luxyfer napisał(a):
w FAQ polskiego busa jest tylko info że można anulować, ale bez kwot.
Jak kupię bilety w 2 strony dla 2 osób to jeśli anuluję dzień przed odjazdem to potrącą mi 6 zł czy 9 zł czy 24?


Za każdy odcinek/pasażer potrącą 5 zł. więc będzie 4*5 = 20 zł.
1 zł. za rezerwację już doliczają do ceny biletu i nie potrącają jak to było wcześniej.
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 23 Mar 2014 15:51 

Rejestracja: 18 Cze 2013
Posty: 37
Ich napisał(a):
luxyfer napisał(a):
w FAQ polskiego busa jest tylko info że można anulować, ale bez kwot.
Jak kupię bilety w 2 strony dla 2 osób to jeśli anuluję dzień przed odjazdem to potrącą mi 6 zł czy 9 zł czy 24?


Za każdy odcinek/pasażer potrącą 5 zł. więc będzie 4*5 = 20 zł.
1 zł. za rezerwację już doliczają do ceny biletu i nie potrącają jak to było wcześniej.


Nie wprowadzaj w błąd.
Jeśli anuluje całą rezerwację to potrącona zostanie kwota 5 zł.
Jeśli poszczególne bilety w rezerwacji (oddzielnie) to wtedy 5 zł od każdego biletu
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 29 Mar 2014 09:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2013
Posty: 124
wojager napisał(a):
Nie wprowadzaj w błąd.
Jeśli anuluje całą rezerwację to potrącona zostanie kwota 5 zł.
Jeśli poszczególne bilety w rezerwacji (oddzielnie) to wtedy 5 zł od każdego biletu

To może Ty nie wprowadzaj w błąd?
Przy anulowaniu rezerwacji RT kasują 2x5 zł.

Przykład z dnia wczorajszego:
Kupiłem jakiś czas temu bilety w cenie 8 zł w jedną stronę + 1 zł za rezerwację. Razem zapłaciłem 18 zł (9zł*2).
Przedwczoraj zwróciłem bilety, wczoraj wpłynął przelew - 8 zł.

Wniosek wyciągnij sam.
_________________
Podróżuję i fotografuję.
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 06 Sie 2014 09:33 

Rejestracja: 21 Cze 2012
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 14 137
Mial ktos doswiadczenie z anulacja kilku biletow z jendej rezerwacji?
Sytuacja wyglada tak: Mam 3 bilety w dwie strony z Krakowa do Warszawy, Bilet byly kupowane razem wiec sa na jednej rezerwacji. Czy jezeli wysle je do anulacji to polskibus potraci mi 10 zl? czy 5 zl za kazdy bilet czyli razem 30 zl?

dzieki za pomoc
Góra
 Profil PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
phpBB® Forum Software © phpBB Group