Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 112 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 06 Maj 2015 19:39 

Rejestracja: 22 Paź 2012
Posty: 156
Dzwoń/pisz do banku o chargeback będzie najszybciej IMO - chyba, że PB coś już zrobił
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break w Puli za 503 PLN. Loty (piątek-niedziela) z Katowic i noclegi w centrum City break w Puli za 503 PLN. Loty (piątek-niedziela) z Katowic i noclegi w centrum
Urlop na wyspie Kos: all inclusive w 4* hotelu od 1907 PLN. Wyloty z 4 miast Urlop na wyspie Kos: all inclusive w 4* hotelu od 1907 PLN. Wyloty z 4 miast
#82 PostWysłany: 06 Maj 2015 20:08 

Rejestracja: 31 Gru 2012
Posty: 125
Anulowałem bilet online 30 minut przed godziną wyjazdu i nie było problemu ze zwrotem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#83 PostWysłany: 07 Maj 2015 15:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 2070
srebrny
Podpowiedzcie proszę:

czy jeżeli zwrócę 4 bilety (2 za 15 i 2 za 20zł) to one wrócą do puli i będą w takiej cenie (chcąc kupić jeden bilet to zapłacę 15zł?), czy- druga opcja:
cena zakupu biletu w tym momencie się obniży, tzn teraz są po 25zł (i od razu po moim zakupie były też po 25zł- zakładam, że do tej pory 2 osoby kupiły bilety po 25zł), oddaję 4 bilety, więc cena spadnie do 20 zł za jeden (pierwszy) bilet?
A może cena biletu nie zmieni się wcale i zostanie na poziomie 25zł?

Trochę skomplikowane, ale może ktoś obserwował jak to wygląda w praktyce.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#84 PostWysłany: 07 Maj 2015 16:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1762
srebrny
@horacy19
zwracane bilety nie wrócą do puli po tej cenie, sprawdzane wielokrotnie.

@charlie_obannon
Bilety można oddać nawet 5 min. przed odjazdem, pisząc na maila anulacje@polskibus.com
Góra
 Profil Relacje PM off
horacy19 uważa post za pomocny.
 
      
#85 PostWysłany: 12 Maj 2015 05:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 2070
srebrny
Odpowiem sobie, bilety wracają do puli po cenie w jakiej zostały kupione.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#86 PostWysłany: 12 Maj 2015 06:02 

Rejestracja: 02 Lis 2014
Posty: 577
Zbanowany
To zależy wszystko, jaki bilet zostaje zwrócony. Biletu za 2PLN jeszcze ani razu nie udało mi się zwrócić tak, żeby wrócił do systemu - czy to mailowo czy przez ZR.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#87 PostWysłany: 13 Maj 2015 20:49 

Rejestracja: 05 Wrz 2014
Posty: 109
Z mojego doświadczenia wynika, że nie wracają do puli po cenie zakupu. Jakiś tydzień temu na trasę Bratysława-Katowice o 23.59 biletów nie było. Zwróciłam swoją rezerwację dla 2 os. kupioną za 81 zł. Po chwili w systemie były dostępne 2 bilety na tej trasie ale za ... 170 zeta.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#88 PostWysłany: 13 Maj 2015 21:45 

pomoc napisał(a):
To zależy wszystko, jaki bilet zostaje zwrócony. Biletu za 2PLN jeszcze ani razu nie udało mi się zwrócić tak, żeby wrócił do systemu - czy to mailowo czy przez ZR.


osobna kwestia to czy taki zwrot ma sens:
Kod:

Przy zwrocie (anulowaniu) Biletu Elektronicznego pobiera się odstępne w wysokości 5,00 zł.
Odstępne za zwrot Biletu Elektronicznego nie może być wyższe niż Całkowita Cena Przewozu uiszczona w związku z nabyciem tego Biletu Elektronicznego.



oczywistym z tego co zauważyłem jest, że dany bilet/y wracają do puli z obecną ceną lub obniżając cenę o poziom niżej (jak dotąd kilka razy zwracałem, miało to sens bo bilety po 20-25 zł/szt, zwrot 2-4 dni robocze)
Góra
 PM off  
      
#89 PostWysłany: 14 Maj 2015 23:14 

Rejestracja: 02 Lis 2014
Posty: 577
Zbanowany
Anonymous napisał(a):
pomoc napisał(a):
To zależy wszystko, jaki bilet zostaje zwrócony. Biletu za 2PLN jeszcze ani razu nie udało mi się zwrócić tak, żeby wrócił do systemu - czy to mailowo czy przez ZR.


osobna kwestia to czy taki zwrot ma sens:


W celach eksperymentalnych - oczywiście że tak.
Poza tym powtórzę się z innego tematu, od pewnego czasu zmiana przekroju użytkowników działu Giełda sprawia że wolę zwrócić niż dać zarobić allegrowiczowi. Reforma forum też nie pomagała przy oddawaniu biletów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#90 PostWysłany: 26 Gru 2015 12:04 

Rejestracja: 26 Gru 2015
Posty: 0
Zwrotu biletu można dokonać przez stronę polskibus.com- na samym dole jest zakładka "zarządzaj rezerwacjami", tam wpisujemy nr rezerwacji i adres mailowy i klikamy "anuluj rezerwację". Potrącają 10% i dokonują zwrotu na kartę, lub konto, z którego płaciliśmy :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#91 PostWysłany: 26 Gru 2015 12:30 

Rejestracja: 03 Sty 2015
Posty: 92
Loty: 45
Kilometry: 60 493
Biorą 5 zł od rezerwacji a nie 10%. W każdym razie nie ma tragedii przy zwrocie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#92 PostWysłany: 18 Sty 2016 19:56 

Rejestracja: 18 Sty 2016
Posty: 0
W listopadzie zaplanowaliśmy z dziewczyną wypad na Sylwka do Wrocławia. Oczywiście jak najniższym kosztem więc wybór padł na polskiegobusa... Bilety zarezerwowane jeszcze w listopadzie. Wyjazd z Bydgoszczy 30 grudnia o 10, powrót 1 stycznia o 4 rano (z Wrocka). Zarezerwowany nocleg (z 30 na 31), wszystko zaplanowane. Dnia 29 grudnia dostaje maila od: donotreply@entee.co.uk (???) o treści:
Cytuj:
Witamy,
Państwa rezerwacja linii P13 o 04:45 z WROCŁAWIA w dniu 01.01.2016
została Państwu błędnie sprzedana. Połączenie nie będzie
realizowane.
Proponujemy Państwu zwrot kosztów w wysokości 100% wartości nieważnego
biletu bądź oferujemy możliwość skorzystania z kolejnego kursu w
ramach tej samej trasy na kolejną godzinę. Kolejny kurs jest o godzinie
11:50 dnia 01.01.2016
W wyrazami szacunku,
Zespół PolskiBus.com

Próba kontaktu mailowego - brak jakiejkolwiek odpowiedzi (koszt połączenia wynosi prawie 4 zł na minutę...).
Plany były zbyt zaawansowane żeby zrezygnować więc pojechaliśmy. Na miejscu próbowałem od kierowców dowiedzieć się co z tym kursem. Czy się odbędzie czy nie, ale sami nie potrafili mi odpowiedzieć na to pytanie (???). Po Sylwestrze na rynku meldujemy się po 4 na przystanku i razem z kilkoma osobami (które nic nie wiedziały o odwołaniu busa) czekamy na niego. Oczywiście się nie pojawia. Szczęście w nieszczęściu PKP jest tuż obok (po 6 mamy pociąg do domu)...
Od tamtej pory 3 razy (drogą mailową) próbowałem się kontaktować z polskimbusem w sprawie zwrotu pieniędzy - niestety bezskutecznie. Nie chodzi już o te parę złotych, ale o sposób traktowania klienta. W ciągu kilku dni sprawa zostanie zgłoszona do UOKiK.
NIE POLECAM !!!
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#93 PostWysłany: 21 Sty 2016 11:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Lut 2014
Posty: 340
Loty: 113
Kilometry: 203 751
niebieski
Powołaj się na:
Wyrok Trybunału Konstytucyjnego z dnia 2 grudnia 2008 r. sygn. akt K 37/07 z którego wynika następująca treść prawa przewozowego:
Cytuj:
Przewoźnik odpowiada za szkodę, jaką poniósł podróżny wskutek opóźnionego przyjazdu lub odwołania regularnie kursującego środka transportowego

Powinni oddać Ci pieniądze za przejazd PKP na tej trasie. Najlepiej wystosować pismo wraz z pomocą konsumencką UOKiK :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#94 PostWysłany: 14 Wrz 2016 15:33 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4065
złoty
Nie.
Można do odjazdu anulować i sie dostaje 100%-5zlotych opłaty manipulacyjnej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#95 PostWysłany: 16 Wrz 2016 08:57 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
Nie płaćcie tam za bilety BLIKIem.
Zakupiłem 2 bilety i skuszony promocją 20% zwrotu zapłaciłem blikiem. Potem przed wyjazdem anulowałem jeden z biletów. Pomijam fakt, że w przypadku anulowania jednego z biletów wykluczają mnie z tej promocji ale od ponad 3 tygodni nie zwrócili kasy za bilet.

Odpowiedzi od bok polskiegobusa to jest jakaś kpina: zwrot zrealizowaliśmy i nic na już więcej nie obchodzi. A kasy jak nie było tak nie ma....

A przecież to oni mi sprzedali bilet i do ich obowiązku należy zwrócenie mi kasy!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#96 PostWysłany: 09 Gru 2016 16:39 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 47
Jak to w końcu jest z tą opłatą za anulowanie/zmianę (bo różne rzeczy tu czytam)?

Czy zakup np. 4 biletów RT (jednorazowo, w tej samej transakcji) traktowany jest jako jedna rezerwacja czy nie?
Tzn. czy w przypadku anulowania potrącą 5 zł? Czy jednak 5zł*4 os.*2odcinki tj. łącznie 40 zł?

Na mój gust to jedna rezerwacja, ale czytam tu rożne opinie a telefonu z normalną opłatą na infolinii nikt nie odbiera.
Czy ktoś anulował/zmieniał taką rezerwację?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#97 PostWysłany: 09 Gru 2016 16:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7798
złoty
5 zł za każdy nr rezerwacji niezależnie na ile jest osób.Czyli 2x5=10 zł.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#98 PostWysłany: 09 Gru 2016 17:09 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 47
miriam napisał(a):
5 zł za każdy nr rezerwacji niezależnie na ile jest osób.Czyli 2x5=10 zł.

Dzięki. Czyli jeden odcinek = jedna rezerwacja (?)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#99 PostWysłany: 09 Gru 2016 17:52 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7798
złoty
Tak.Jak zaczniesz robić zwrot wszystko ci się wyświetli przed ostateczną akceptacją.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#100 PostWysłany: 21 Gru 2016 13:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 589
Loty: 2
Kilometry: 1 679
niebieski
ratatam napisał(a):
Nie płaćcie tam za bilety BLIKIem.
Zakupiłem 2 bilety i skuszony promocją 20% zwrotu zapłaciłem blikiem. Potem przed wyjazdem anulowałem jeden z biletów. Pomijam fakt, że w przypadku anulowania jednego z biletów wykluczają mnie z tej promocji ale od ponad 3 tygodni nie zwrócili kasy za bilet.

Odpowiedzi od bok polskiegobusa to jest jakaś kpina: zwrot zrealizowaliśmy i nic na już więcej nie obchodzi. A kasy jak nie było tak nie ma....

A przecież to oni mi sprzedali bilet i do ich obowiązku należy zwrócenie mi kasy!

Przeleją $ dopiero po przesłaniu potwierdzenia przelewu :shock:
Cytuj:
W związku z potrzebą wykonania drugiego zwrotu do płatności BLIK xxxxxxxxx za anulowany przez Państwa bilet prosimy o przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu w formacie pdf. do wskazanego zamówienia/transakcji na adres platformy płatniczej eCard: do@ecard.pl

Bez tego potwierdzenia wpłaty od Państwa nie będzie możliwa realizacja zwrotów
_________________
◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 112 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group