Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu:[b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym:[b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:[b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:[b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):[b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b].......[/b]

Inne uwagi:[b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 563 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Następna
Autor Wiadomość
#301 PostWysłany: 01 Maj 2016 21:13 

Rejestracja: 09 Maj 2015
Posty: 47
Loty: 9
Kilometry: 4 243
Rzecz w tym, że mi większość z wymienionych rzeczy nie przeszkadzała, za to mogła przeszkadzać innym.
Ja przedstawiam suche fakty na temat pobytu - co było i czego nie. Mam gdzieś jakieś osłony na klamkę czy wizjer. Przedstawiam po prostu stan faktyczny, który w minimalnym stopniu wpłynął na moją opinię. W większym stopniu na ocenę miało wpływ śniadanie, zalanie łazienki, brud oraz brak kosmetyków. Ja jestem przyzwyczajony do przywiązywania uwagi do szczegółów, dlatego to przedstawiłem ;)
A co do wody, to o ile mi dobrze wiadomo, to od 3 czy 2 gwiazdek hotel MA OBOWIĄZEK zapewnić bezpłatną wodę w baniaku lub w butelkach. Nie wiem czy wspomniałem, ale na śniadaniu również nie było wody ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#302 PostWysłany: 01 Maj 2016 21:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 312
Bardzo dobrze, że przedstawiłeś stan faktyczny. Nie wiem czy „masz gdzieś” osłony na wizjer, niestabilne krzesło czy osłonę na klamkę ale sam wspomniałeś o tym w relacji. Zasada jest prosta – jeżeli uważasz że jest problem w pokoju, zgłaszasz na recepcji a oni to usuwają. Jeżeli jesteś mimo wszystko niezadowolony zgłaszasz skargę po pobycie do działu reklamacji.

Nie ma też co się denerwować, jeżeli ty wyrażasz swoją opinię pozwól innym również też się do niej odnieść. Ja ze swojego pobytu w tym hotelu byłem bardzo zadowolony.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#303 PostWysłany: 01 Maj 2016 22:52 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1795
niebieski
@Kovalsky

A jak było u Ciebie z kawa i szlafrokami? Pytam serio - placiles dodatkowo?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#304 PostWysłany: 01 Maj 2016 23:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 312
Nie pijam kawy, to jeden z nielicznych nałogów których nie mam ;) Poza tym nie wykupowaliśmy śniadania, znajomi wykupili ale nie pamiętam żeby mówili coś o opłacie za kawę, ale nie mogę jednoznacznie zaprzeczyć lub potwierdzić bo osobiście nie stwierdziłem. Skoro xLawender tak pisze to zapewne tak jest.

Podobnie z szlafrokami, nie przywiązuję aż takiej wagi do szczegółów, był chyba jeden na pokój (tak się żonie przypomina), nasze lepsze połówki je ubrały a my karnie poszliśmy w odzieniu zewnętrznym. Przed wejściem na strefę basenową dają ręczniki i kluczyk do szafki na przebranie się.
Góra
 Profil Relacje PM off
digger uważa post za pomocny.
 
      
#305 PostWysłany: 02 Maj 2016 10:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sty 2015
Posty: 472
digger napisał(a):
A jak było u Ciebie z kawa i szlafrokami? Pytam serio - placiles dodatkowo?


Ja płaciłem dodatkowo za nie-czarną kawę przy śniadaniu w Waldorf-Astoria. Nic specjalnie sensacyjnego.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#306 PostWysłany: 02 Maj 2016 12:36 

Rejestracja: 21 Lut 2015
Posty: 153
Nazwa hotelu: Holiday Inn Alicante Playa De San Juan

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: nic

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):
chyba brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: To najgorszy hotel w jakim udało mi się nocować. Mając takie pokoje, chyba powinien być poza wszelką klasyfikacja, a hotel ma 4 gwiazdki (!). Zdecydowanie sieć nie powinna mieć w swojej siatce takich przybytków. Przy zameldowaniu okazało się, że powinienem znać język hiszpański, jakoś przebrnęliśmy łamanym angielskim. Karta IHG, co prawda tylko gold, ale nic tam nie znaczy. Otrzymaliśmy pokój na poziomie -1 z widokiem na zaplecze i cysternę z butlą na gaz. Mieszkała tam spora rodzina bezdomnych kotów. Sam pokój to tragedia - ściany obdrapane, klepka na podłodze niesamowicie porysowana, zasłony z dziurami, łóżko z minionej epoki na kółkach bez dwóch nóg, nie można było siadać na krawędzi by się nie przewrócić. Szafko-pólki nocne zaczepione na wkręty i spadające. Brak półek w szafie. Pokój pusty, chyba coś tam stało więcej, kanapa, nie wiem co... łazienka niedomyta, lustro bródne. Ogólnie ciemno i przygnębiająco. Internet nie działa. Udałem się do recepcji z zapytaniem o net i zmianę pokoju, mówiąc że po coś tą kartę w końcu mam. Myślę, że mogąc się z nimi dogadać po angielsku coś bym wywalczył, bo po prostu bym nie odpuścił. Okazało się, że internet działa tylko w okolicy recepcji na korytarzu. Poszedłem do innego pokoju na poziomie 0 blisko recepcji - faktycznie nie działał. Pokój wyglądał niewiele lepiej i miał 2 łóżka oddzielne więc zostaliśmy na -1.
Podobno hotel był pełny i nic innego nie mogli mi zaoferować. Nie wydaje mi się, a nawet jeśli tak to na pewno zbyt wielu członków IHG tam nie było - głównie Niemcy.
Jedyny plus, to nieduży basen na zewnątrz i leżaki. Jest też pseudo fitness club i sauna, ale wyglądało to bardzo niezachęcająca, prawie tak źle jak nasz pokój.

Taki obrazek z hotelu - korzystając z kiepskiego internetu na korytarzu, słyszę że zza winkla ktoś się zbliża, bardzo głośno wciągnął to co miał w nosie, zacharczał jak świnia i akurat pojawiając się na naszych oczach cały ten duży ładunek raczył na dywan ewakuować i laczkiem przydeptać po czym się do nas cwaniacko uśmiechnąć. Był to pracownik hotelu. Plama widoczna była jeszcze późnym wieczorem. A dywany ogólnie były brudne, poplamione, myślę że to nie tylko tego typu plamy.


Przez całą niedzielę część hotelu ta sportowa ( jest też jakiś mały kort, chyba hotelowy ) była wynajęta - miejscowa młodzież ( bardzo głośna ) robiła grilla i imprezę.

Oczywiście żadnej wody, czajnika, kawy, herbaty, listu, kapci, czegokolwiek w pokoju nie było. Kosmetyki byle jakie, jakieś mydło w dyspenserach.

Z baru, wyżywienia rzecz jasna nie korzystaliśmy.


Położenie - kilka kilometrów od właściwego Alicante. Okolica średnia, w kwietniu wymarła - pewnie w sezonie zatrzęsienie turystów. Do plaży ok 10 - 15 minut pieszo.

Kolejna sprawa - opłata za hotel - policzyli mi 20 euro więcej niż mam na rachunku, twierdząc że mieli problemy z moją płatnością kartą. W żadnym innym hotelu takich problemów nigdy nie miałem. Na koncie IHG mam rozliczoną ceną taką jak przy rezerwacji - nieco ponad 100 euro, zaś na rachunku z hotelu ( który nie bardzo chcieli mi dać ) mam 120 euro.
W sprawie tego hotelu jak i samej opłaty zainterweniuje, tylko boję się, żeby nie zrobili mi jakichś dziwnych posunięć na koncie z usunięciem i ponowną rezerwacją, gdyż były to dwie noce konieczne do zaliczenia ostatniego Accelerate.

Ten hotel to jakaś kpina, nie polecam a wręcz przestrzegam by tam nie rezerwować pokoi. W okolicy można znaleźć dużo tańsze i znacznie lepsze miejsca by spędzić fajnie czas.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#307 PostWysłany: 10 Maj 2016 17:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1361
niebieski
Nazwa hotelu: IC Warszawa - maj 2016
Twój status w programie lojalnościowym: GOLD
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Room
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do King/Queen Club na 38 piętrze; wczesny check-in o 9.00 rano; welcome drink lub 200 punktów (otrzymane dopiero po upomnieniu się w recepcji na koniec meldowania)
Stawka za zarezerowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak dostępu do saloniku
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pokój ok z widokiem na PK, brak jakiejkolwiek wstawki, listu powitalnego etc.
Inne uwagi: stawka ze śniadaniem - dosyć smaczne, ale bez szału. Basen bardzo ok - przed południem całkiem pusty. Ogólnie jednak w mojej ocenie pobyt w hotelu nieco rozczarowujący.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#308 PostWysłany: 10 Maj 2016 18:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2014
Posty: 145
Nazwa hotelu: Holiday Inn CityStars Kair
Twój status w programie lojalnościowym: Club
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Raz upgrade do King/Queen, za kazdym razem complimentary drink do wykorzystania w hotelu
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Generalnie hotel położony obok wielkiego centrum handlowego. Mnóstwo ludzi, w weekendy kompletnie zablokowana okolica jakby cały Kair zjeżdżał się na zakupy do tego molocha. Duży plus to bliskość lotniska - ok 15 minut jazdy taksówką (jeśli nie krócej [piątek lub sobota]). Jeśli chodzi o pokoje, to schludne i czyste. Duży minus to przenikający hałas z ulicy (trąbienie i nagabywanie na odjazd busika. Jeśli trafi się pokój od strony niebieskiego meczetu to gwarantowana pobudka o wschodzie słońca. Bardzo mały basen i czynny jedynie do 17, wiec popołudniami nie można się tam zrelaksować. Zresztą zachodzące słonce wtedy i tak skrywa się za otaczającymi budynkami. W pobliżu nie ma tak naprawdę nic, żeby dostać się pod meczet Husajna trzeba poświęcić ok 15-20 minut jazdy taksówka. Oczywiście nie jest to jakiś wielki wydatek, ale w okolicy nie ma nic ciekawego na piesze wędrówki. W barze na dole duży telewizor, puszczają mecze również lig europejskich wiec można się zrelaksować przy fajce wodnej ale mimo, ze jest dobra to cena jest mocno przesadzona. Warto się przejść 15 minut na północny-zachód i dochodzimy do ulicy gdzie kawiarenek jest mnóstwo i za bardzo przystępne ceny. Śniadania obfite, całkiem spory wybór, ale przy dłuższym jak mój pobycie mocno monotonne. Jeśli chodzi o recepcje, to mieli spory problem z wpisaniem nazwy firmy na fakturze. Jednemu z recepcjonistów zajęło to ok 45 minut, przez co naraziłem się na złość taksówkarza, który już na mnie czekał ;) Dopiero po interwencji managera, udało się wszelkie dane wprowadzić na fakturę. Generalnie jeśli wizytujecie jedna z firm mieszcząca się w pobliskich budynkach lokalizacja świetna. Poza tym, przy czysto turystycznych wypadach szukałbym innej opcji.
Inne uwagi: Brak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#309 PostWysłany: 22 Maj 2016 15:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1986
Loty: 123
Kilometry: 110 954
niebieski
Nazwa hotelu: HolidayInn Genoa City
Twój status w programie lojalnościowym: Gold
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: zwykły
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Executive, late check-out (14.00), list wręczony na recepcji
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n.d.
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak, zdecydowanie polecam :)
Inne uwagi: Upgrade do Exec na 7 (ostatnim) piętrze, z widokiem na port. Pokój super, łazienka - mistrzostwo świata w projektowaniu wnętrz (ergonomia). Położenie niezłe, blisko metro. Jedyny minus to czekanie na żelazko (godzina, 2 ponaglenia), na zestaw do szycia czekaliśmy godzin 3, przynieśli 5 minut przed godziną wymeldowania :)
Hotel często występuje w PointBreaks i wtedy to jest super opcja, ja brałem za pełną stawkę punktową (15k) i też nie narzekam. Doliczyli city tax 4euro.
_________________
vivere militare est
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#310 PostWysłany: 24 Maj 2016 21:18 

Nazwa hotelu:InterContinental Berlin

Twój status w programie lojalnościowym:Club

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:"upgrade" do superior king room with park view, 500 pkt zamiast welcome drink, late check-out 16:00

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Przyjemny hotel w doskonałej lokalizacji. W kilku minutach zarówno od dworca ZOO, zamego ZOO i K'dammu. Śniadania wyśmienite, duży wybór.
Góra
 PM off  
      
#311 PostWysłany: 29 Maj 2016 17:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 793
Loty: 143
Kilometry: 238 089
niebieski
Nie ma ogólnego tematu więc tu się zapytam.

Będę nocować w hotelu Holiday Inn Paris Marne-La-Vallée. Czy we Francji pobierają jakąś kaucje zwrotną na poczet np. mini-barku ? Chciałbym być przygotowany i ewentualną kaucję zapłacić gotówką.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#312 PostWysłany: 29 Maj 2016 17:53 

Rejestracja: 16 Kwi 2014
Posty: 111
Raczej wszędzie pobierają, kwestia ile to lepiej napisać do hotelu, bo bywa z tym różnie
Góra
 Profil Relacje PM off
wojtekf93 lubi ten post.
 
      
#313 PostWysłany: 29 Maj 2016 17:59 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2740
złoty
Mozna powiedziec, ze nie bedziesz korzystac z minibarku i innych uslug. Minibarek wtedy masz zamkniety i kaucji pobrac nie powinni. Hotelu nie znam, ale nie raz gdzie indziej tak robilem.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#314 PostWysłany: 29 Maj 2016 19:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 793
Loty: 143
Kilometry: 238 089
niebieski
Dzięki za odpowiedź.

A mogę liczyć na jakieś przywileje mając najniższy status w IHG - Club ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#315 PostWysłany: 29 Maj 2016 19:53 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2740
złoty
Nie licz na nic, żebyś się nie rozczarował.
Może się coś zdarzyć ekstra, ale szanse na to coś są niewielkie.
Należy Ci się w zasadzie jedynie darmowe WiFi.
Późne wymeldowanie zależy już od dobrej woli hotelu.
Góra
 Profil Relacje PM off
wojtekf93 lubi ten post.
wojtekf93 uważa post za pomocny.
 
      
#316 PostWysłany: 30 Maj 2016 12:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 1987
Loty: 112
Kilometry: 141 978
srebrny
Hola hola, należy się również darmowa gazeta i późne wymeldowanie! :D
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#317 PostWysłany: 04 Cze 2016 23:20 

Rejestracja: 27 Lut 2013
Posty: 79
Loty: 65
Kilometry: 124 210
Nazwa hotelu:Staybridge Suites St. Petersburg

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Suite 45m2 4os. - w pokoju wyposażona kuchnia

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:do wyboru 300 mil lub piwo / wybralem piwo

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty 25k/noc

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Hotel (raczej apartamentowiec) dość dobrze położony. Niezbyt daleko od centrum historycznego (4 stacje metra).
Za tą samą cenę (25k pkt.) można dostać apartament 6 os.
Śniadanie wliczone w cenę dla wszystkich osób.
Po południu klika razy w tygodniu darmowe przekąski z piwem ( przez godzinę ).
Ogólnie Petersburg jest drogi jeśli chodzi o noclegi, więc dla większej grupy/rodziny moim zdaniem dobra opcje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#318 PostWysłany: 11 Cze 2016 10:39 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
Nazwa hotelu: INTERCONTINENTAL ISTAMBUL

Twój status w programie lojalnościowym: CLUB

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:STANDART
Ponieważ w czasie pobytu obchodziłam 40 urodziny
to dostałam upgrade do pokoju na poziomie ambasador
wstawka powitalna woda plus owoce plus ciasteczko

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:OGÓLNIE-PÓŹNE WYMELDOWANIE I GAZETA GRATIS

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):PUNKTY

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie dostałam

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?
Polecam. Super spa /basen /haman wszystko free . Widok na Bosfor z 12 piętra boski.
Blisko metra i HavaBus

Inne uwagi:.......
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#319 PostWysłany: 11 Cze 2016 12:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1190
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
danziger napisał(a):
Nazwa hotelu: IC Warszawa - maj 2016
Twój status w programie lojalnościowym: GOLD
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Room
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do King/Queen Club na 38 piętrze; wczesny check-in o 9.00 rano; welcome drink lub 200 punktów (otrzymane dopiero po upomnieniu się w recepcji na koniec meldowania)
Stawka za zarezerowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak dostępu do saloniku
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pokój ok z widokiem na PK, brak jakiejkolwiek wstawki, listu powitalnego etc.
Inne uwagi: stawka ze śniadaniem - dosyć smaczne, ale bez szału. Basen bardzo ok - przed południem całkiem pusty. Ogólnie jednak w mojej ocenie pobyt w hotelu nieco rozczarowujący.


jestes zwyklym goldem jest jeszcze platinum, spire, ambassador i royal ambassador mają o kogo dbać za zwykłego golda listu wstawki nie dają
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#320 PostWysłany: 12 Cze 2016 12:41 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
Nazwa hotelu: CROWNE PLAZA ISTANBUL ASIA

Twój status w programie lojalnościowym: CLUB

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: STANDART ( dostaliśmy Suite King)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:------

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):PUNKTY + 26e UPGRADE

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik bardzo fajny/
2 duże telewizory /sofy i kanapy .Wzdłuż okna ustawione stoliki z widokiem na lotnisko.
Salonik na 9 piętrze .Ciepłe zakąski,owoce ,duży wybór chałwy .Napoje zimne
Kolacja. Na śniadanie się nie załapaliśmy
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Poziom zadowolenia ...OK ,hotel jest estetyczny ,pokoje czyste i zadbane,fajne kosmetyki.
Hotel wybraliśmy ze względu na wczesny wylot z Sahiba oraz późny powrót na nocleg
wracając z Kapadocji. Mogliśmy przepakować się i zostawić 1 walizkę w hotelu ,
mimo ,że wróciliśmy po 6 dniach.
Bardzo kompetentna recepcja. Mają swój shuttlebus (takiego nie widziałam nawet w ZEA)
Kiedy rano kierowcy jeszcze nie było o 7 ,portier zawołał taksówkę i za nią zapłacił.
Opłata za taksówkę z lotniska do hotelu to 15 lir !!!
Hotel znajduje się tuż przy centrum handlowym Via Port ,gdzie są gokarty, karuzele i kucyki dla dzieci :-)
Basen -- Hotel mimo że pobyt kosztuje od 85E trzeba zapłacić za czepek 15 euro !!!
Nawet mój mąż (ogolony na łyso) musiał go mieć. Lekka przesada.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 563 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group