Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1549 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 78  Następna
Autor Wiadomość
#361 PostWysłany: 25 Wrz 2013 12:03 

Rejestracja: 28 Wrz 2011
Posty: 29
Czy w związku ze zmianą lotniska wylotu z Chopina na Modlin, mogę zrezygnować z loty, mimo, ze dokonałem odprawy online?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Po najlepsze frytki i czekoladę! Zbiór tanich lotów do Brukseli z polskich miast od 118 PLN Po najlepsze frytki i czekoladę! Zbiór tanich lotów do Brukseli z polskich miast od 118 PLN
Wczasy w Grecji: 7 dni na wyspie Lesbos z all inclusive od 1920 PLN. Wylot z Warszawy Wczasy w Grecji: 7 dni na wyspie Lesbos z all inclusive od 1920 PLN. Wylot z Warszawy
#362 PostWysłany: 25 Wrz 2013 12:07 

skaut napisał(a):
Czy w związku ze zmianą lotniska wylotu z Chopina na Modlin, mogę zrezygnować z loty, mimo, ze dokonałem odprawy online?

Nie
Góra
 PM off  
      
#363 PostWysłany: 25 Wrz 2013 14:54 

Rejestracja: 28 Wrz 2011
Posty: 29
A gdybym nie dokonał odprawy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#364 PostWysłany: 25 Wrz 2013 15:08 

Rejestracja: 23 Sie 2012
Posty: 79
skaut napisał(a):
A gdybym nie dokonał odprawy?



W ubiegłym roku mogłem zrezygnować z lotu przed odprawą .
Przysłali mi odpowiednią formatkę na meila i zwrócili pieniądze (całe 2zł :) ).
_________________
"Imagination is more important than knowledge" Albert Einstein
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#365 PostWysłany: 26 Wrz 2013 01:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Kwi 2012
Posty: 129
Loty: 47
Kilometry: 58 916
Szybkie pytanie dot. zakupów w w sklepie wolnocłowym na lotnisku w Modlinie. Rusza dopiero w poniedziałek ale może ktoś pamięta jak to było przed zamknięciem? Sam latałem z WMI zawsze bez zakupów więc nie wiem jak to funkcjonowało a teraz leci do mnie 7 osób więc pytanie jest strategiczne ;)

Czy w przypadku Ryanaira w WMI zakupy trzeba pakować do podręcznego czy można mieć je w reklamówce ze sklepu?

Wiem że regulamin FR mówi, iż dozwolona jest tylko jedna sztuka podręcznego i taka reklamówka jest już drugą ale... są wyjątki. Osobiście leciałem z BGY i CRL i tam w sklepach bezcłowych dostawało się reklamówkę którą zgrzewano przy kasie i z tak szczelnie zamkniętą można było wejść na pokład, przy czym przy odprawie nikt się o to nie czepiał. Jak to wyglądało na WMI?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#366 PostWysłany: 26 Wrz 2013 01:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5438
Loty: 153
Kilometry: 313 223
srebrny
Hubik napisał(a):
Szybkie pytanie dot. zakupów w w sklepie wolnocłowym na lotnisku w Modlinie. Rusza dopiero w poniedziałek ale może ktoś pamięta jak to było przed zamknięciem? Sam latałem z WMI zawsze bez zakupów więc nie wiem jak to funkcjonowało a teraz leci do mnie 7 osób więc pytanie jest strategiczne ;)

Czy w przypadku Ryanaira w WMI zakupy trzeba pakować do podręcznego czy można mieć je w reklamówce ze sklepu?

Wiem że regulamin FR mówi, iż dozwolona jest tylko jedna sztuka podręcznego i taka reklamówka jest już drugą ale... są wyjątki. Osobiście leciałem z BGY i CRL i tam w sklepach bezcłowych dostawało się reklamówkę którą zgrzewano przy kasie i z tak szczelnie zamkniętą można było wejść na pokład, przy czym przy odprawie nikt się o to nie czepiał. Jak to wyglądało na WMI?


Mylisz dwie rzeczy. Zgrzana reklamówka nie jest do tego, żeby można było ją wnieść poza bagażem podręcznym. Przydaje isę ona np.: przy przesiadkach itp. A to o czym ty myślisz to to, że niektóre lotniska wynegocjowały z linią lotniczą możliwość wniesienia siatki ze sklepu bezcłowego osobno. Nie musi to być zgrzana siatka, tylko po prostu zwykła reklamówka z bezcłowego. Tak jest choćby w Oslo Rygge. Jeśli chodzi o inne lotniska to poszukaj na forum, jest specjalny wątek gdzie są one wypisane ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#367 PostWysłany: 26 Wrz 2013 01:53 

Rejestracja: 08 Mar 2011
Posty: 362
Loty: 35
Kilometry: 94 159
niebieski
Przed zamknięciem WMI w Ryanie, torba z zakupami była traktowana jako oddzielny bagaż podręczny. Jak będzie teraz? Nie mam pojęcia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#368 PostWysłany: 26 Wrz 2013 10:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 736
niebieski
(Być może głupie pytanie, ale kto pyta, nie błądzi)
Czy istnieje możliwość zwrotu biletu w Ryanairze? Dopadła mnie dosyć poważna choroba, w ciągu 10 dni trzy razu byłam w szpitalu, mam zrobione sporo badań. Nie mam żadnego zwolnienia lekarskiego, gdyż studiuję (swoją drogą pewnie trzeba będzie się wybrać do lekarza po to, bo na razie nie ma mowy o robieniu czegokolwiek). W ogóle jest sens do nich pisać?
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#369 PostWysłany: 26 Wrz 2013 11:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2011
Posty: 1983
srebrny
invasion napisał(a):
Czy istnieje możliwość zwrotu biletu w Ryanairze? Dopadła mnie dosyć poważna choroba

Cytując warunki podróży ze strony Ryanair:

"10.1: Z zastrzeżeniem postanowień art. 3.1.7, 4.2, 10.2 oraz 10.3, wszelkie kwoty uregulowane z tytułu rejsów obsługiwanych przez przewoźnika nie podlegają refundacji."

"3.1.7: W przypadku poważnej choroby (...) uniemożliwiającej podróż, rezerwacje takiego Pasażera oraz osób podróżujących w ramach tej samej rezerwacji mogą, według uznania przewoźnika, podlegać refundacji lub, zależnie od okoliczności, zmianie poprzez zrzeczenie się przez przewoźnika wszelkich ograniczeń lub opłat z tytułu zmiany rejsu, po przedstawieniu nam stosownej dokumentacji przed datą podróży."

"4.2.1 (...) Jeżeli pasażer nie podejmie podróży, może zwrócić się na piśmie w ciągu jednego miesiąca o zwrot wszelkich podatków publicznych, z zastrzeżeniem opłaty administracyjnej z tytułu refundacji
[obecnie opłata wynosi: 95 zł / 20 Eur]. Poza podatkami publicznymi, wszelkie pozostałe wpłacone kwoty nie będą podlegać zwrotowi."
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#370 PostWysłany: 26 Wrz 2013 13:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 736
niebieski
Gregggor napisał(a):
invasion napisał(a):
Czy istnieje możliwość zwrotu biletu w Ryanairze? Dopadła mnie dosyć poważna choroba

Cytując warunki podróży ze strony Ryanair:

"10.1: Z zastrzeżeniem postanowień art. 3.1.7, 4.2, 10.2 oraz 10.3, wszelkie kwoty uregulowane z tytułu rejsów obsługiwanych przez przewoźnika nie podlegają refundacji."

"3.1.7: W przypadku poważnej choroby (...) uniemożliwiającej podróż, rezerwacje takiego Pasażera oraz osób podróżujących w ramach tej samej rezerwacji mogą, według uznania przewoźnika, podlegać refundacji lub, zależnie od okoliczności, zmianie poprzez zrzeczenie się przez przewoźnika wszelkich ograniczeń lub opłat z tytułu zmiany rejsu, po przedstawieniu nam stosownej dokumentacji przed datą podróży."

"4.2.1 (...) Jeżeli pasażer nie podejmie podróży, może zwrócić się na piśmie w ciągu jednego miesiąca o zwrot wszelkich podatków publicznych, z zastrzeżeniem opłaty administracyjnej z tytułu refundacji
[obecnie opłata wynosi: 95 zł / 20 Eur]. Poza podatkami publicznymi, wszelkie pozostałe wpłacone kwoty nie będą podlegać zwrotowi."


Dziękuję za informację. Chyba mi pada na mózg, bo sama nie mogłam tego wyszukać.
Możesz mi jeszcze napisać, jaką formę kontaktu z nimi wybrać? Dzwonić telefonicznie czy mailowo (a jeśli mailowo to pod jaki adres, gdyż ja widzę tylko formularz kontaktowy?)?
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#371 PostWysłany: 26 Wrz 2013 14:22 

invasion napisał(a):
Gregggor napisał(a):
invasion napisał(a):
Czy istnieje możliwość zwrotu biletu w Ryanairze? Dopadła mnie dosyć poważna choroba

Cytując warunki podróży ze strony Ryanair:

"10.1: Z zastrzeżeniem postanowień art. 3.1.7, 4.2, 10.2 oraz 10.3, wszelkie kwoty uregulowane z tytułu rejsów obsługiwanych przez przewoźnika nie podlegają refundacji."

"3.1.7: W przypadku poważnej choroby (...) uniemożliwiającej podróż, rezerwacje takiego Pasażera oraz osób podróżujących w ramach tej samej rezerwacji mogą, według uznania przewoźnika, podlegać refundacji lub, zależnie od okoliczności, zmianie poprzez zrzeczenie się przez przewoźnika wszelkich ograniczeń lub opłat z tytułu zmiany rejsu, po przedstawieniu nam stosownej dokumentacji przed datą podróży."

"4.2.1 (...) Jeżeli pasażer nie podejmie podróży, może zwrócić się na piśmie w ciągu jednego miesiąca o zwrot wszelkich podatków publicznych, z zastrzeżeniem opłaty administracyjnej z tytułu refundacji
[obecnie opłata wynosi: 95 zł / 20 Eur]. Poza podatkami publicznymi, wszelkie pozostałe wpłacone kwoty nie będą podlegać zwrotowi."



Dziękuję za informację. Chyba mi pada na mózg, bo sama nie mogłam tego wyszukać.
Możesz mi jeszcze napisać, jaką formę kontaktu z nimi wybrać? Dzwonić telefonicznie czy mailowo (a jeśli mailowo to pod jaki adres, gdyż ja widzę tylko formularz kontaktowy?)?


viewtopic.php?f=15&t=24222&p=261567&hilit=zwrot+za+bilet+ryanair#p261567

Wychodzi, że kontakt przez formularz kontaktowy, fax + załącznik w formie zaświadczenia ze szpitala lub innej dokumentacji potwierdzającej, iż faktycznie byłeś lub będziesz w trybie pilnym leczony, operowany itp
Góra
 PM off  
      
#372 PostWysłany: 29 Wrz 2013 13:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Wrz 2013
Posty: 50
Loty: 17
Kilometry: 22 587
witam.

Zmieniałam datę lotu w FR z 6-7.10 na 21-23.10. Wszystko pięknie ładnie, pobrali 47 zł opłaty administracyjnej, przysłali potwierdzenie, że lecimy 21-23. Dziś wchodzę na maila i otrzymuję wiadomość: " Przypomnienie dotyczące podróży" (7 dni do wylotu).
No więc oczy jak 5 złoty, loguje się na zarządzanie rezerwacją a tam jak byk 21-23.10.
Teraz tylko pytanie: Zlać tą informację, bo na stronie rezerwacji się zgadza czy łapać stresa i szukać z nimi kontaktu, żeby wyjaśnić sprawę? (nie chciałabym być 'mile' zaskoczona gdy zacznę się odprawiać online za jakiś czas a okaże się, że mój niby lot się odbył.
_________________
Image

"Podróżuje­my więcej niż kiedy­kol­wiek, ale choćbyśmy poświęci­li de­gus­tacji całe życie, skosztu­jemy za­led­wie ok­ruchów de­lic­ji roz­sy­panych po Bożym stole. "
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#373 PostWysłany: 29 Wrz 2013 13:16 

Milag92 napisał(a):
witam.

Zmieniałam datę lotu w FR z 6-7.10 na 21-23.10. Wszystko pięknie ładnie, pobrali 47 zł opłaty administracyjnej, przysłali potwierdzenie, że lecimy 21-23. Dziś wchodzę na maila i otrzymuję wiadomość: " Przypomnienie dotyczące podróży" (7 dni do wylotu).
No więc oczy jak 5 złoty, loguje się na zarządzanie rezerwacją a tam jak byk 21-23.10.
Teraz tylko pytanie: Zlać tą informację, bo na stronie rezerwacji się zgadza czy łapać stresa i szukać z nimi kontaktu, żeby wyjaśnić sprawę? (nie chciałabym być 'mile' zaskoczona gdy zacznę się odprawiać online za jakiś czas a okaże się, że mój niby lot się odbył.


Istotne jest to co Ci wyświetla na zarządzaniu rezerwacją, czyli wszystko jest ok (odprawić się możesz 21 dni przed lotem)
Góra
 PM off  
      
#374 PostWysłany: 30 Wrz 2013 20:41 

Rejestracja: 24 Wrz 2013
Posty: 4
Dostałem takiego sms z Ryanair: (jakies 30 min temu)

Rez. XXXXXX . godzina Panstwa odlotu z Ryanair ulegla zmianie, prosimy sprawdzic email.

Problem jest taki , że maila nie dostałem.
Jak mogę sprawdzić aktualną datę lotu skoro na stronie ryanaira się nic nie zmieniło ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#375 PostWysłany: 03 Paź 2013 12:18 

Rejestracja: 03 Paź 2013
Posty: 3
witam staralismy sie o zwrot pieniedzy od ryanair za zmiane godzin lotu, mimo ze byla to zmiana mniejsza o 3 godziny wczoraj otrzymalem maila od ryanair

Our Ref: JK924N


Drogi Kustomerze,

W zwązku z prośbą o odszkodowanie numer potwierdzający rezerwację JK924N.

Potwierdzamy że prośba o odszkodowanie została rozpoczęta. W ciągu 5-7 dni suma odszkodowania zostanie przelan na konto

Suma odszkodowania na kartę krdytową/debetową wynosi PLN ..

oznacza to, ze masz wniosek zostal juz rozpatrzony pozytywnie i pieniacze zostana zwrocone czy wedlug nich to dopiero zaczelo sie rozpatrywanie wniosku??
dziekuje bardzo za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#376 PostWysłany: 03 Paź 2013 12:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
a zdanie:"W ciągu 5-7 dni suma odszkodowania zostanie przelan na konto" oznacza, że suma odszkodowania zostanie przelana na konto czy dopiero zastanawiają się czy w ogolę rozpatrzyć Twoja prośbę?
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#377 PostWysłany: 03 Paź 2013 12:29 

Rejestracja: 03 Paź 2013
Posty: 3
a prozba o odszkodowanie zostala rozpoczeta? rozumiem to jakby dopiero zaczeli rozpatrywac moj wniosek..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#378 PostWysłany: 03 Paź 2013 12:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
clinque napisał(a):
a prozba o odszkodowanie zostala rozpoczeta? rozumiem to jakby dopiero zaczeli rozpatrywac moj wniosek..

no może wyślą kasę bez rozpatrywania wniosku... :P
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#379 PostWysłany: 03 Paź 2013 12:34 

Rejestracja: 03 Paź 2013
Posty: 3
a ktos dostal takiego maila i oznaczal on juz zwrot pieniedzy na konto? i nastapil on rzeczywiscie po 5-7 dniach?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#380 PostWysłany: 04 Paź 2013 11:34 

Rejestracja: 04 Paź 2013
Posty: 1
Witam,

Chcę dokupić 1 szt. bagażu rejestrowanego do mojej rezerwacji w EasyJet (bilety zapłacone, jestem przed odprawą on-line). Na ich stronie widnieje cena za bagaż rej. 160 zł:

1. czy to jest cena bagażu w obie strony (KRK-LGW / LGW-KRK)?
2. czy do tej ceny doliczana jest jakaś dodatkowa opłata za zmianę w rezerwacji?

Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1549 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 78  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group