Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 474 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
#321 PostWysłany: 23 Sie 2014 17:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
ansbach1 napisał(a):
pemat napisał(a):
ansbach1 napisał(a):
Anulowali moją rezerwacje w hotelu, a później przysłali informacje, że to ja anulowałem. W warunkach czytam natomiast, że

•If you change or cancel your booking after 7:00 PM, 09/23/14 ((GMT+01:00) Sarajevo, Skopje, Warsaw, Zagreb) you will be charged a 100% fee
•If you change or cancel your booking on or before 7:00 PM, 09/23/14 ((GMT+01:00) Sarajevo, Skopje, Warsaw, Zagreb) you will be charged for 1 night (including tax)
We will not be able to refund any payment for no-shows or early check-out.

Z tego wynika, ze nie odzyskam kasy.
skąd ten wniosek?
zostalby przecież jeszcze miesiąc na bezpłatną anulację


Chodzi o zdanie drugie, że jeśli zmienie rezerwacje przed 23 IX zostane obciążony oplata za 1 noc, a ja arezerwowałem tylko jedna noc czyli de facto 100%


Ale dwie kropki razem są nielogiczne. Podejrzewam jakąś pomyłkę. Domagaj się zwrotu kasy!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
#322 PostWysłany: 23 Sie 2014 17:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1571
Loty: 565
Kilometry: 709 491
niebieski
elwirka napisał(a):
Ale dwie kropki razem są nielogiczne. Podejrzewam jakąś pomyłkę. Domagaj się zwrotu kasy!
Niby dlaczego nielogiczne?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#323 PostWysłany: 23 Sie 2014 17:43 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 991
niebieski
Kropki się w żaden sposób nie wykluczają, ale to i tak bez znaczenia. Na 90% zwrócą kasę, na 10% trzeba im będzie zgłosić sprawę i też zwrócą. A, tym że piszą, że rezerwacja została anulowana przez użytkownika bym się nie sugerował - tak piszą każdemu. Oni nie mają interesu w tym, żeby pieniędzy nie zwrócić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#324 PostWysłany: 23 Sie 2014 18:03 

Rejestracja: 22 Sie 2014
Posty: 35
A czy ktoś już dostał zwrot kasy od anulacja rezerwacja?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#325 PostWysłany: 23 Sie 2014 18:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 1647
srebrny
Ja dostałem zwrot jeszcze w dniu przysłania e-maila. Płacone PayPalem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#326 PostWysłany: 23 Sie 2014 18:25 

Rejestracja: 22 Sie 2014
Posty: 35
A tych co płacili kartą?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#327 PostWysłany: 23 Sie 2014 18:57 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4038
złoty
koncentrator napisał(a):
Ja dostałem zwrot jeszcze w dniu przysłania e-maila. Płacone PayPalem.

To mnie zaskoczyles.
Mnie nie odwolali, myslalem ze dzieki PayPalowi, a moze dlatego ze z DE.
Tym bardziej, ze jedna byla zwrotna...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#328 PostWysłany: 23 Sie 2014 19:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2011
Posty: 522
niebieski
Na LoyaltyLobby jest taka informacja:

http://loyaltylobby.com/2014/08/23/upda ... on-emails/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#329 PostWysłany: 23 Sie 2014 19:10 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 877
Loty: 284
Kilometry: 598 745
złoty
Nie ma żadnych reguł. Sa już przypadki odwołania rezerwacji w każdej możliwej konfiguracji. Oni je odwołuja losowo, pewnie do czasu osiagnięcia zamierzonego budżetu promocji.Lepiej teraz nie robić nic, przeczekać burze i najwyżej działać później (jeśli ktos bardzo musi).

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#330 PostWysłany: 23 Sie 2014 19:12 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 991
niebieski
Zasady są jasne: anulują rezerwacje zwrotne i takie, w których kod został użyty wielokrotnie dla 1 pobytu w hotelu.

Proces ma potrwać do końca miesiąca, pewnie części osób się utrzymają rezerwacje, mimo że teoretycznie mogłyby być odwołane. Ciekawi mnie natomiast jakie jest uzasadnienie unieważnienia rezerwacji zwrotnych, w regulaminie nie było punktu, który by ich zabraniał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#331 PostWysłany: 23 Sie 2014 20:11 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 877
Loty: 284
Kilometry: 598 745
złoty
Są osoby ktorym nie anulowano zwrotnych i osoby ktorym anulowano pojedyncze bezzwrotne. Choc rzeczywiscie widac tendencje anulowania zwrotnych.

W regulaminie bylo o rezerwacjach przedplaconych, w przypadku hotels.com takze zwrotne sa przedplacone, wiec to nie bylo zlamanie regulaminu (gdyby bylo to by sie na to powolali, a nie na jakies bzdury).

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#332 PostWysłany: 23 Sie 2014 20:22 

Rejestracja: 24 Sie 2012
Posty: 158
Czytajac ten watek dochodze do wniosku ze to byla taka promocja "na niby" - zazartowali sobie z nas ;)
Gorzej jesli ktos do takiej anulowanej rezerwacji dokupil sobie przelot samolotem, wynajal samochod - straty moga isc w setki czy tysiace pln. Panowie z hotels.com okazali sie niepowazni - kompromitacja na calej linii.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#333 PostWysłany: 23 Sie 2014 20:27 

Rejestracja: 22 Sie 2014
Posty: 35
Własnie miałem anulować moje rezerwacja 2 nocy w Budapeszt który kupiłem przez Airbnb i miałem kupic 2 nowe rezerwacja od Hotels.com na Mercure 4* :p Dobrze ze nie rezygnowałem z Airbnb i zrobiłem tylko 4 rezerwacja w Warszawie :p
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#334 PostWysłany: 23 Sie 2014 20:30 

marek. napisał(a):
Czytajac ten watek dochodze do wniosku ze to byla taka promocja "na niby" - zazartowali sobie z nas ;)
Gorzej jesli ktos do takiej anulowanej rezerwacji dokupil sobie przelot samolotem, wynajal samochod - straty moga isc w setki czy tysiace pln. Panowie z hotels.com okazali sie niepowazni - kompromitacja na calej linii.


Na bank jest parę takich osób. Szkoda tylko, że nie mają siedziby w UE bo wyrok nakazowy (zwrotu kosztów, oczekiwanych korzyści itp) byłby formalnością.
Góra
 PM off  
      
#335 PostWysłany: 23 Sie 2014 20:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 76
Kilometry: 125 391
niebieski
Anonymous napisał(a):
Szkoda tylko, że nie mają siedziby w UE bo wyrok nakazowy (zwrotu kosztów, oczekiwanych korzyści itp) byłby formalnością.

Żebyś się nie zdziwił ;) Jakby się za sprawę wzięli konkretni korporacyjni prawnicy na których taką firmę z pewnością stać to jeszcze w drugą stronę uderzyć by mogli np. 286KK i nakręcić na nas prokuraturę.... A wiemy jak u nas działają sądy i prokuratury w stosunku do zwykłych ludzi :evil:

Dlatego jak się uda przenocować to fajnie, jak nie to polowanie na okazje wciąż trwa :twisted: Ja mam jedną nockę tylko w tej promocji więc spokojnie czekam na rozwój sytuacji.
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off
WolfHak lubi ten post.
 
      
#336 PostWysłany: 23 Sie 2014 21:15 

Tomek Zien napisał(a):
Anonymous napisał(a):
Szkoda tylko, że nie mają siedziby w UE bo wyrok nakazowy (zwrotu kosztów, oczekiwanych korzyści itp) byłby formalnością.

Żebyś się nie zdziwił ;) Jakby się za sprawę wzięli konkretni korporacyjni prawnicy na których taką firmę z pewnością stać to jeszcze w drugą stronę uderzyć by mogli np. 286KK i nakręcić na nas prokuraturę.... A wiemy jak u nas działają sądy i prokuratury w stosunku do zwykłych ludzi :evil:

Dlatego jak się uda przenocować to fajnie, jak nie to polowanie na okazje wciąż trwa :twisted: Ja mam jedną nockę tylko w tej promocji więc spokojnie czekam na rozwój sytuacji.


Nie ma takiej opcji, żeby skutecznie się tutaj powołać na 'wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania'. Choć zawsze można próbować :D Ja tam bym ich poinformował (przy kontakcie w sprawie anulacji), że wygląda to na oszustwo (bait&switch) i rozważam napisanie skargi do FTC (i ewentualnie do prokuratury w Teksasie, tak jak w linku podanym przez almukantarant' Już pomijam mnogość takich pozwów i kiepski PR dla firmy.
Góra
 PM off  
      
#337 PostWysłany: 23 Sie 2014 21:39 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 877
Loty: 284
Kilometry: 598 745
złoty
Nie warto iść na noże dla tak małych pieniedzy. Ja tez mam fatalne doświadczenia z Polskimi sądami.
Takie kwestie powinny byc rozstrzygane analogicznie do opoznien i odwolan polaczen lotniczych.
Dawniej niehonorowanie rezerwacji przez hotel bylo samobojstwem. Teraz posrednicy rozdaja karty. Hotels.com wykorzystuje swoja silniejsza pozycje i jedyne co można zrobić to ich omijać.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#338 PostWysłany: 24 Sie 2014 00:16 

Rejestracja: 31 Mar 2012
Posty: 785
niebieski
rozumiem, że ci od anulacji mają teraz weekend i ew. ciąg dalszy w poniedziałek po południu (naszego czasu)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#339 PostWysłany: 24 Sie 2014 01:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lip 2013
Posty: 200
Loty: 14
Kilometry: 11 288
niebieski
gmak napisał(a):
rozumiem, że ci od anulacji mają teraz weekend i ew. ciąg dalszy w poniedziałek po południu (naszego czasu)


Ameryaknie nigdy nie śpią, oni wiecznie pracują. ;) Dobrze by było wieścić już zakończenie fali anulacji, ale raczej kwestia wydaje się mało prawdopodobna i wszystkim nam dobiorą się do pupala.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#340 PostWysłany: 24 Sie 2014 11:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
scomin napisał(a):
elwirka napisał(a):
Ale dwie kropki razem są nielogiczne. Podejrzewam jakąś pomyłkę. Domagaj się zwrotu kasy!
Niby dlaczego nielogiczne?


Źle napisałam. Dwie kropki razem są logiczne, ale skoro rezerwacja była zwrotna, to musiał mieć jakiś (określony czas) na jej anulację. A skoro nie ma, to wygląda to na rezerwację bezzwrotną.

Druga rzecz, ktoś już powyżej pisał o mailach od hotels.com sugerujących jakobyśmy to my (klienci) odwołali rezerwację. Tez takie dostałam, ale to tylko reklama sugerująca, abym wybrała u nich inny hotel. Myślę, że do wszystkich wysyłają takie z automatu.

Trzecia rzecz, kilka dni już minęło, zwrotu na kartę kredytową nie dostałam. Tak więc, jak poprzednicy proszę tych, którzy dostaną zwroty o informację w tym temacie. Bo nie wiem czy mam się martwić, czy czekać 30 dni, tak jak oni sugerują.

<edit> dostałam zwrot, a nawet 4 zwroty. Na amerykańskiej rezerwacji jeszcze zarobiłam 20 groszy na przewalutowaniu;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 474 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group