Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 474 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 21 Sie 2014 23:40 

Rejestracja: 24 Kwi 2014
Posty: 309
kitek napisał(a):


Reasumując, z tego co udało mi się dowiedzieć spać mogą spokojnie osoby, które dokonały rezerwacji bezzwrotnej + dodatkowo w ramach jednego hotelu wykorzystały tylko jeden raz kod rabatowy (oba warunki muszą być spełnione).


Sprawiedliwie. Dziękuje(my) za relację. :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#122 PostWysłany: 21 Sie 2014 23:42 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 334
niebieski
Co to znaczy "nieetyczne wykorzystanie kodów"? :shock:

Nieetyczne jest zmiana warunków PO promocji i bezpodstawne anulowanie rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#123 PostWysłany: 21 Sie 2014 23:43 

Komornik napisał(a):
Anonymous napisał(a):
W kontekście tego co napisałem wcześniej, proszę osoby, które dostałyby ewentualnie anulację BEZZWROTNEJ rezerwacji, o wpis w tym wątku.
Bo to jest istotne w sprawie.


Moja z pierwszego posta byla bezzwrotna

Może byłeś pierwszy i zrobili z Ciebie "królika doświadczalnego" :lol:
A dopiero później ustalili jakieś zasady?
Ps. Moje nadal wiszą. Mam też trochę "jednodniówek" to zawsze coś zostanie. ;)
A konsultantom telefonicznym, z zasady nie wierzę.
Były wiele razy opisywane przypadki jak "pływali" w danym temacie, a do słuchawki kłapali jak najęci. :D
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#124 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:00 

Rejestracja: 27 Cze 2013
Posty: 119
Zbanowany
czapla napisał(a):
Co to znaczy "nieetyczne wykorzystanie kodów"? :shock:


Nie ma co ukrywać, większość osób była świadoma tego, że niskie ceny hoteli przy użyciu kodów rabatowych wynikają z błędu po stronie hotels.com. Ja byłem tego świadom, "skorzystałem" z okazji (jednorazowo skorzystałem z okazji, co mnie w pełni zadowoliło). Nie należy tego pojęcia mylić z pojęciem "wykorzystywania".

"Wykorzystywanie" - robienie wielu pojedynczych rezerwacji dla tego samego hotelu "dzień po dniu", dla każdej rezerwacji wykorzystany został ten sam kod rabatowy. Działanie z premedytacją. Tak przynajmniej wyjaśniono mi tą sytuację przez telefon.

Kasowanie tak wielu rezerwacji to skutek tego, że wiele osób chciało do max. wykorzystać okazję - czy bardziej "błąd" - po stronie hotels.com. Gdyby każdy (czy zdecydowana większość) zadowoliła się tym, aby wykorzystać tylko raz kod rabatowy dla danego hotelu, to zapewne tematu by nie było. Ja osobiście lubię dzielić się z innymi. Wolę 15 tys. zadowolonych osób, które wykorzystały po jednym razie kod rabatowy, niż fakt, że z promocji skorzystało może z 1-2 tys. osób, które wielokrotnie dla siebie czerpały korzyści, a innym zabrali taką możliwość.

To tak jakby ktoś znalazł na ulicy torbę z zawartością 100 tys. PLN. Można albo "skorzystać" z okazji i zarobić 10 tys. PLN "znaleźnego" (oddać znalezioną kasę) albo "wykorzystać" okazję i zwinąć 100 tys. PLN dla siebie. Niestety "wykorzystać" oznacza, że odnosi się korzyść kosztem kogoś innego.

W przypadku takich różnych nietypowych sytuacji nie należy być samolubnym, trzeba znać umiar. Inaczej wynikają z tego różne oczywiste problemy.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#125 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:01 

Rejestracja: 01 Lip 2012
Posty: 365
raz przechodzi a raz nie, nie rozumiem narzekania na regulamin serwisu. Czapla, nie jestes tutaj pierwszy raz i wiesz, ze tego typu deale roznie sie koncza, stad nie rozumiem twojego bolu ....

czapla napisał(a):
Co to znaczy "nieetyczne wykorzystanie kodów"? :shock:

Nieetyczne jest zmiana warunków PO promocji i bezpodstawne anulowanie rezerwacji.


kitek, zgadzam sie w 100% z Toba
Góra
 Profil Relacje PM off
kitek lubi ten post.
 
      
#126 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:05 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3597
srebrny
kitek napisał(a):
W przypadku takich różnych nietypowych sytuacji nie należy być samolubnym, trzeba znać umiar. Inaczej wynikają z tego różne oczywiste problemy.


Dobrze napisane. Również uważam, że rezerwowanie dzień po dniu tygodniowych lub dłuższych pobytów w jednym hotelu to przesada. To na ogół nie zostanie niezauważone i taka jednorazowa strata skłoni z pewnością organizatora promocji do aktywniejszych działań.
Góra
 Profil Relacje PM off
kitek lubi ten post.
 
      
#127 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Kwi 2014
Posty: 160
Loty: 162
Kilometry: 303 939
Mogli od początku zrobić zabronić w regulaminie rezerwacji kilku nocy w tym samym miejscu przez kody, nie było by problemów.

Teraz z 15k kodów połowa odpadnie przez anulacje. Reklamę mieli pełną, a rachunek do zapłaty wyjdzie im dwa razy mniejszy niż zakładali.
_________________
Image
Odwiedzone kraje samolotem: 32 | Srebrna
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#128 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:19 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 334
niebieski
mkobyszewski napisał(a):
raz przechodzi a raz nie, nie rozumiem narzekania na regulamin serwisu. Czapla, nie jestes tutaj pierwszy raz i wiesz, ze tego typu deale roznie sie koncza, stad nie rozumiem twojego bolu ....

czapla napisał(a):
Co to znaczy "nieetyczne wykorzystanie kodów"? :shock:

Nieetyczne jest zmiana warunków PO promocji i bezpodstawne anulowanie rezerwacji.


kitek, zgadzam sie w 100% z Toba


Bólu nie mam. Moje rezerwacje dalej się trzymają. Jak anulują to trudno.
Ból mają Ci, którzy z przyczyn losowych (choroby, sytuacja zawodowa itp) lub błędy (gapiostwo) chcą zrezygnować z umów zawartych z firmami typu hotels.com. Gdzie jest wtedy ich dbałość o etykę i moralność? Czy jak się pomylę i zarezerwuję hotel na 2 noce non refundable zamiast na 1 noc to oddadzą mi pieniądze? NIE . W związku z tym ja również staram się trzymać regulaminów. I tego się trzymajmy - zapisane w umowie jest wiążące nie ważne czy komuś wydaje się coś etyczne czy nie.

Jeżeli Hotels.com uważa, że lepiej anulować bezpodstawnie rezerwacje to niech sobie anuluje ale powoływanie się na etykę jest żenujące. Może jeszcze klauzula sumienia?


Ostatnio edytowany przez czapla, 22 Sie 2014 00:23, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#129 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:21 

I jak zwykle te rozmyślania filozoficzne po fakcie. Nikt nikomu nie zabierał kodów i możliwości rezerwacji. Była ogólnie dostępna informacja i prawie doba czasu dla każdego.
Skoro lecę gdzieś np.na tydzień, a hotel kosztuje z użyciem kodów promo ( hotels.com sam je wypuścił, ja im nie kazałem) np 80 $, to pokaż mi kogoś , kto z premedytacją zapłaci 150 $.
Jak w sklepie coś kupujesz na wyprzedaży , to pytasz sprzedawcę, czy na tym czasem nie jest stratny ?
Ps A w tej promocji nie był MWZ , czy zakazu rezerwowania dzień po dniu.
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#130 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sty 2014
Posty: 437
mkobyszewski napisał(a):
raz przechodzi a raz nie, nie rozumiem narzekania na regulamin serwisu. Czapla, nie jestes tutaj pierwszy raz i wiesz, ze tego typu deale roznie sie koncza, stad nie rozumiem twojego bolu ....

czapla napisał(a):
Co to znaczy "nieetyczne wykorzystanie kodów"? :shock:

Nieetyczne jest zmiana warunków PO promocji i bezpodstawne anulowanie rezerwacji.




@mkobyszewski, sorki, to jest teraz tylko takie gdybanie, mające raczej na celu podnieść jeszcze bardziej ciśnienie wielu forumowiczom...

Nie przypominam sobie wcześniejszej sytuacji, by tak duża firma jak Expedia swoich własnych błędów w regulaminie promocji nie wzięła 'na klatę' i z całą konsekwencją nie wzięła odpowiedzialności na siebie. Tylko proszę, nie przytaczaj tutaj takich egzotycznych OTA jak AFT, gdyż to jest zdecydowanie inny standard niż Expedia... lecz chyba po dzisiejszej sytuacji należy użyć już tylko czasu przeszłego wobec obydwu firm


Ostatnio edytowany przez bobo77, 22 Sie 2014 00:25, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#131 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 480
Loty: 53
Kilometry: 142 596
niebieski
pabien napisał(a):
Mi anulowali 2 noclegi w Hiszpanii w niesieciowych i niewykluczonych hotelach przy zaskakującym uzasadnieniu:

We have discovered that, in relation to these itineraries, coupon codes were inappropriately used to make speculative bookings or bookings in anticipation of demand as restricted by the terms and conditions found on http://www.hotels.com.

To kompletna bzdura z tym uzasadnieniem
Na razie jednak nadal mam je na swoim koncie



To samo!!! 3 noclegi w Indiach w małych hotelikach (2 darmowe, 1 opłacony). Lipa!!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#132 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:26 

Rejestracja: 27 Cze 2013
Posty: 119
Zbanowany
daydreamer napisał(a):
Mogli od początku zrobić zabronić w regulaminie rezerwacji kilku nocy w tym samym miejscu przez kody, nie było by problemów.

Teraz z 15k kodów połowa odpadnie przez anulacje. Reklamę mieli pełną, a rachunek do zapłaty wyjdzie im dwa razy mniejszy niż zakładali.


Tak na prawdę gadanie o regulaminie jest bezsensowne. Przypuszczam, że z tych kilku tysięcy osób, które wykorzystały kody to z treścią regulaminu zaznajomiło się może tylko kilka osób. Regulaminem to po fakcie wiele osób zaczęło się interesować, gdy pojawiły się "przecieki" lub fakty o kasowaniu rezerwacji.

Wydaje mi się, ze rachunkiem oni się nie przejmują. Wypuszczając kody rabatowe, na pewno wiedzieli ile w sumie "wtopią" kasy (poniosą kosztów). Na pewno liczyli na dobry PR. To czy skorzystałoby z tego 15K osób czy 1K osób, to wartości/koszty z kodów rabatowych byłyby podobne.

Takie mam przeczucie, że kasowanie tak wielu rezerwacji nie odbywa się bez powodu. Zapewne zadziałało "polskie piekiełko", czyli jeden z drugim delikwentem zrobili akcję typu: "Uprzejmie donoszę, że (...)". Donosy zapewne zostały sprawdzone, potwierdziły się i zostały podjęte takie a nie inne działania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#133 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:31 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 991
niebieski
Kitek, to już są twoje fantazje. Jeżeli ktoś doniósł, to raczej hotele, które zobaczyły setki pojedynczych rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#134 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
hotele? przecież to nie w ich interesie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#135 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sty 2014
Posty: 437
kitek napisał(a):
Takie mam przeczucie, że kasowanie tak wielu rezerwacji nie odbywa się bez powodu. Zapewne zadziałało "polskie piekiełko", czyli jeden z drugim delikwentem zrobili akcję typu: "Uprzejmie donoszę, że (...)". Donosy zapewne zostały sprawdzone, potwierdziły się i zostały podjęte takie a nie inne działania.


Sorry, ale bzdury piszesz, chyba że sam stosujesz takie praktyki...

O tej sytuacji huczy w necie, a o to jeden z tego przykładów
http://www.flyertalk.com/forum/online-travel-booking-bidding-agencies/1604801-hotels-com-cancelled-my-coupon-code-bookings.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#136 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:41 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 991
niebieski
Kitek napisał: "Wszystkie rezerwacje bezzwrotne mają być w 100% respektowane; zostało to uzgodnione pomiędzy hotelem a pośrednikiem hotels.com; ustalone zostały jakieś kompromisowe warunki rozliczeń między hotelem, a pośrednikiem, co ma skutkować tym, że żadna z stron nie ucierpi."

Nie wiadomo jakie były między nimi ustalone warunki rozliczania. Z jakiegoś powodu sieciówki potem wypadły z listy hoteli w promocji. Wiadomo, że zarobek by był przy dłuższych rezerwacjach, przy jednej nocy z kodem z pewnością nie ma zarobku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#137 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:42 

Rejestracja: 27 Cze 2013
Posty: 119
Zbanowany
Anonymous napisał(a):
Skoro lecę gdzieś np.na tydzień, a hotel kosztuje z użyciem kodów promo ( hotels.com sam je wypuścił, ja im nie kazałem) np 80 $, to pokaż mi kogoś , kto z premedytacją zapłaci 150 $.


Mogę wskazać na MOJĄ OSOBĘ.

Rezerwowałem również hotel na Malcie (na listopad). Świadom tego byłem, że dla jednego z 4-gwiazdkowych hoteli, 7-dniowy pobyt (w tym śniadania) z wykorzystaniem kodów rabatowych dla każdej doby z osoba, wyniósłby mnie w sumie ok. 75 PLN (łącznie dla 2 osób).

Zamiast 7 rezerwacji po 1 dobie, zrobiłem jedną rezerwację 7-dniową i wykorzystałem dla niej kod rabatowy "4STARCA". Zapłaciłem kilkakrotnie więcej, ale i tak byłem zadowolony.

Świadomie nie zastosowałem trików o których byłem świadom. Po prostu podszedłem do tematu "rozsądnie". Uwielbiam korzystać z okazji, lecz znam umiar.

Niejeden może mnie nazwać "idiotą", ale w takiej sytuacji to komplement dla mnie. W końcu kasa to nie wszystko. Zapewne wielu - podobnie jak ja - potrafiło z umiarem podejść do całej sytuacji/okazji, jaka pojawiła się na hotels.com.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#138 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:43 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2560
Loty: 1
Kilometry: 539
Przy pisaniu tekstu na główną czytałem dokładnie regulamin promocji. Nie było tam zakazów o wielokrotnym wykorzystaniu kuponu czy ograniczeniu dla rezydentów USA czy Kanady. Jeśli by coś takiego było to bym umieścił stosowną adnotację w tekście.

Popieram zdanie Czapli jak najbardziej. Jeśli ja bym zrobił pomyłkę i zarezerwował rezerwację "non-refund" na złe daty to Hotels (jak i każdy inny pośrednik) zbyłby mnie - pomyliłeś się to twoja wina co nas to interesuje.... Hotels nie wiadomo nawet na co się próbuje powołać, na błąd? Jeśli taki to jaki...

Pisząc tekst nie miałem nawet cienia podejrzenia, że tak poważna i duża firma szykując taką kampanię (reklama, podstrony, bannery itd) nie była w stanie przewidzieć, że kupony będą wielokrotnie wykorzystywane przez klientów. Przygotowanie takiej promocji w takiej korporacji to nie decyzja jednej osoby i nie trwa kilka godzin.

Działa post factum Hotels.com są moim zdaniem zupełnie nielogiczne. Łamią własny regulamin bezpodstawnie anulując potwierdzone już rezerwacje. Jestem przekonany że w Stanach przegrają proces w tej sprawie bez mrugnięcia okiem.

Argumenty o nieetyczności wywołują tylko uśmiech na mój twarzy. Nieetyczne to są wojny na tym świcie.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#139 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
Sieciówki wyleciały raczej z wiadomego powodu, a mianowicie kalkulacji hotels.com. Pewnie sobie wymyślili, że częścią kosztów swojej promocji obarczą hotele i tak niesieciowy hotel można łatwiej do tego przymusić. Dla takiego hotelu bycie w wyszukiwarkach to być albo nie być i groźba wywalenia go z hotels.com jest odczuwalna biznesowo, więc pewnie lepiej przełknąć kilka rezerwacji bez zysku lub z niższym w imię przyszłych zysków.

Z sieciówkami działa to wręcz odwrotnie, to pośrednikom zależy aby te hotele się u nich pojawiały. Sieciówki mają wiele kanałów dystrybucji i olanie takiego hotels.com byłoby dla niech akceptowalne. Z kolei hotels.com traciłbym na wiarygodności, jakbyś wszedł raz szukając noclegu w swym ulubionym Hiltonie/Radissonie/<jakim kolwiek innym sieciowym hotel> i nie znalazł to byś olał taką wyszukiwarkę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#140 PostWysłany: 22 Sie 2014 00:57 

Chciałbym mieć wyłącznie takich klientów, w biznesie, jak @ kitek.
Żeby mi płacili kilkakrotnie więcej za towar, niż wynosi moja cena. :D
I jeszcze do tego "jest pan zadowolony" :mrgreen:
Góra
 PM off
Kański lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 474 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group