Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 549 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna
Autor Wiadomość
#481 PostWysłany: 09 Sty 2015 11:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 1098
Loty: 137
Kilometry: 161 438
niebieski
mediolan napisał(a):
Jeśli nie odpowiedzieli w ustawowym terminie Twoja reklamacja zostaje automatycznie uznana. To tak w kwestii formalnej.
Formalnie tak, gorzej z wykonalnością.

abelincoln napisał(a):
Ciekawe czy arbiter bankowy się zgodzi z Twoim tokiem myślenia

Takie są zapisy prawne.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Bezpośrednie loty do Alicante z Gdańska za 260 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty do Alicante z Gdańska za 260 PLN. Dużo terminów
Lato w Algarve za 2131 PLN. Loty KLM z Warszawy, 6 noclegów w hotelu + auto Lato w Algarve za 2131 PLN. Loty KLM z Warszawy, 6 noclegów w hotelu + auto
#482 PostWysłany: 09 Sty 2015 12:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1492
złoty
Juve napisał(a):
Takie są zapisy prawne.


A podasz podstawę prawną? Tak na wszelki wypadek - jakbym potrzebował ją przypomnieć arbitrowi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#483 PostWysłany: 09 Sty 2015 12:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 1098
Loty: 137
Kilometry: 161 438
niebieski
Prawnikiem nie jestem, wujka Google pytaj.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#484 PostWysłany: 09 Sty 2015 13:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1492
złoty
Ja też nie jestem, a że jakoś nie udało mi się przy okazji pisania tych reklamacji (i wniosku do arbitra) znaleźć podstawy prawnej do tych 30 dni, to i dopytuję się jak widzę kogoś kto wygląda jakby się na tym znał. Na stronie BNP też jest tylko informacja że 30 dni jest wielkością regulaminową - a nie ustawową. Czyli narzuca ją sobie sam bank, a nie prawo.

Spytałem Cię o podstawę prawną - bo zaczyna mi się wydawać, że te 30 dni i pozytywne rozpatrzenie reklamacji bankowej jest bardziej urban legend będącym odpryskiem od praw dotyczących napraw gwarancyjnych (gdzie rzeczywiście jest 30 i pozytyw). A zupełnie inaczej gada się z bankiem jak się wpisuje w reklamacje paragrafy i ustępy, a zupełnie inaczej jak to tylko odniesienie do wewnętrznego regulaminu bankowego...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#485 PostWysłany: 09 Sty 2015 13:36 

Rejestracja: 26 Cze 2014
Posty: 109
Loty: 42
Kilometry: 83 387
Taki zapis o automatycznie rozpatrzonej pozytywnie reklamacji przy przekroczeniu 30 dniowego terminu istnieje w prawie telekomunikacyjnym.
http://www.arslege.pl/reklamacja-uslugi ... 72/a30971/
Byc moze czesc osob rozciaga go na inne typy towarow i uslug.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#486 PostWysłany: 17 Sty 2015 12:34 

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 561
Loty: 31
Kilometry: 59 624
niebieski
abelincoln napisał(a):
Spytałem Cię o podstawę prawną - bo zaczyna mi się wydawać, że te 30 dni i pozytywne rozpatrzenie reklamacji bankowej jest bardziej urban legend będącym odpryskiem od praw dotyczących napraw gwarancyjnych (gdzie rzeczywiście jest 30 i pozytyw).

Tak to jest jak się nieprecyzyjnie pisze posty.
Może najpierw bądź uprzejmy doprecyzować czy owa reklamacja dotyczy nieotrzymania tabletu, czy tablet uległ awarii. Bo zaczyna się jakaś dyskusja a nie wiadomo tak na prawdę czego dotyczy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#487 PostWysłany: 22 Sty 2015 10:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1492
złoty
Przepraszam za opóźnienie, ale zwiedzając zagranicą nie miałem zbytnio czasu na internet...

Wracając do meritum - pierwsza reklamacja dotyczyła złamania przez bank zapisów pkt. V § 5 regulaminu promocji ( niewysłania tabletu w odpowiednim czasie), a druga nieodpowiedzenia na reklamacje w narzuconym przez bank terminie (termin 30 dni jest na ich stronie) .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#488 PostWysłany: 22 Sty 2015 12:26 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1798
niebieski
Doczu napisał(a):
abelincoln napisał(a):
Spytałem Cię o podstawę prawną - bo zaczyna mi się wydawać, że te 30 dni i pozytywne rozpatrzenie reklamacji bankowej jest bardziej urban legend będącym odpryskiem od praw dotyczących napraw gwarancyjnych (gdzie rzeczywiście jest 30 i pozytyw).

Tak to jest jak się nieprecyzyjnie pisze posty.
Może najpierw bądź uprzejmy doprecyzować czy owa reklamacja dotyczy nieotrzymania tabletu, czy tablet uległ awarii. Bo zaczyna się jakaś dyskusja a nie wiadomo tak na prawdę czego dotyczy.


Jedyne "miekkie" zrodlo to zalecenie Zwiazku Bankow Polskich dot. "dobrych praktyk" - mozna sprobowac skontakotwac sie z arbitrem przy ZBP.

Gdybys kontynuowal sprawe - relacjonuj:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#489 PostWysłany: 25 Sty 2015 15:01 

Rejestracja: 23 Paź 2014
Posty: 2
Zbanowany
Cześć,
Macie problem ze zwrotem Cash-Backa?
O ile pamiętam w regulaminie jest zwrot do 10 dnia następnego miesiąca. U mnie za grudzień jeszcze nie wpłynęło nic.
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#490 PostWysłany: 25 Sty 2015 15:20 

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 44
Wacha91 napisał(a):
Cześć,
Macie problem ze zwrotem Cash-Backa?
O ile pamiętam w regulaminie jest zwrot do 10 dnia następnego miesiąca. U mnie za grudzień jeszcze nie wpłynęło nic.
Pozdrawiam


U mnie to samo
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#491 PostWysłany: 25 Sty 2015 15:46 

Rejestracja: 23 Maj 2013
Posty: 160
BNP zastanawia się czy pobrać podatek od cashback'u czy też nie pobrać :).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#492 PostWysłany: 27 Sty 2015 11:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1492
złoty
No ćóż, wygląda że złożenie sprawy do Arbitra Bankowego podziałało na bank i po trzech miesiącach odpowiedział mi na reklamacje.
Długa odpowiedź po odfiltrowaniu marketingowego bełkotu zawiera tylko jedno znaczące zdanie - że bank nie planuje żadnych rekompesat.
Cytuj:
Informujemy również, że BNP Paribas Bank Polska SA nie przewiduje w takich sytuacjach rekompensaty.


Natomiast w żaden sposób nie odnosi się do złamania zapisów regulaminu - więc już w ramach sportu spytam się banku czy tak samo lekceważąco mogę potraktować inne zapisy regulaminu...
tabo89 napisał(a):
Sprzedaż Premiowa cieszyła się bardzo dużą popularnością a liczba nagród była limitowana i pomimo Pana dużego zaangażowania w realizację jej warunków nie udało się Panu znaleźć wśród osób, które otrzymały nagrodę zgodnie z zapisami „Regulaminu Sprzedaży Premiowej „iKonto BNP Paribas z Tabletem”, gdzie był wskazany termin dostarczenia nagrody 10.10.2014 r.

Aczkolwiek w przeciwieństwie do tabo89 - mimo nie znalezienia się w pierwotnej transzy "zwyciezców" - niby nim jestem... Nie ma to jak stałość opnii banku :lol:

A i jeszcze muszę się zorientować się u Arbitra jak u niego wygląda sprawa. Ktoś już przerabiał jakiś spór u niego i orientuje się czy zawsze dostaje się ostateczną opinię od niego - czy też wystarczy mu że bank się w jakikolwiek sposób odezwał?
-- edit --
Dodzwoniłem się do Arbitra. Rzeczywiście bank zdecydował się na odpowiedź na moją reklamację po prośbie Arbitra o wyjaśnienia (u niego sprawa jest "w toku", oczekują na odpowiedź banku).
I dla potomności, Arbiter zawsze po zakończeniu postępowania informuje obie strony o wyniku, niezależnie od tego której stronie przyznał rację.
Góra
 Profil Relacje PM off
digger lubi ten post.
 
      
#493 PostWysłany: 27 Sty 2015 13:48 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1798
niebieski
Dobra robota!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#494 PostWysłany: 27 Sty 2015 14:41 

Rejestracja: 04 Cze 2013
Posty: 772
niebieski
Wacha91 napisał(a):
Cześć,
Macie problem ze zwrotem Cash-Backa?
O ile pamiętam w regulaminie jest zwrot do 10 dnia następnego miesiąca. U mnie za grudzień jeszcze nie wpłynęło nic.
Pozdrawiam


u mnie zwrot dzisiaj się zaksięgował

pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#495 PostWysłany: 27 Sty 2015 15:03 

Rejestracja: 26 Cze 2014
Posty: 109
Loty: 42
Kilometry: 83 387
kruczi napisał(a):
Wacha91 napisał(a):
Cześć,
Macie problem ze zwrotem Cash-Backa?
O ile pamiętam w regulaminie jest zwrot do 10 dnia następnego miesiąca. U mnie za grudzień jeszcze nie wpłynęło nic.


u mnie zwrot dzisiaj się zaksięgował


U mnie tez zaksiegowany dzisiaj przed poludniem.
Informacyjnie - podatku od cashback nie pobrali - dokladnie wyplacili 3% z transakcji PayU - przeliczylem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#496 PostWysłany: 03 Kwi 2015 12:08 

Rejestracja: 05 Mar 2014
Posty: 464
niebieski
No i nadszedł, przynajmniej dla mnie, czas rozstania z BNP Paribas. Mam kartę do konta BPH z tym samym zwrotem 3%, więc postanowiłem zrezygnować z BNP Paribas. Poszło w zasadzie gładko. Tylko jak zwykle "doradca" błysnął - powiedział, że jak nie wykonam obrotu kartą 200 zł w kwietniu (okres wypowiedzenia - 1 m-c, rezygnacja 31/03), to będzie naliczona opłata, nawet jak zastrzegę/zwrócę kartę. Pomyślałem - jak? Przecież opłata za brak obrotu byłaby pobrana w maju, a rachunek zamknie się 30/04. Nic to, z domu zadzwoniłem na infolinie, by kartę zastrzec. I co? Pan mnie informuje, że przecież złożyłem rezygnację i karta została automatycznie zastrzeżona. Na szybko wymyśliłem, że tak, właśnie wróciłem z oddziału i nie mam karty, może tak została - bo mi się głupio zrobiło. To chyba opłaty nie pobiorą, skoro sami mi uniemożliwili zrobienie nią obrotu, che, che?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#497 PostWysłany: 03 Kwi 2015 12:16 

Rejestracja: 30 Gru 2012
Posty: 430
niebieski
Rozumiem, że zwracasz wartość tabletu do banku?
Bo promocja jest z sierpnia, a z tego co pamiętam, trzeba utrzymać konto przez rok, aby mieć tablet za free.
Góra
 Profil Relacje PM off
Juve lubi ten post.
 
      
#498 PostWysłany: 03 Kwi 2015 12:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 1551
Loty: 98
Kilometry: 116 206
srebrny
zrezygnowałeś tylko z karty? bo jeśli chodzi o konto, to trzeba byc z nimi związanymi przez rok...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#499 PostWysłany: 03 Kwi 2015 12:24 

Rejestracja: 05 Mar 2014
Posty: 464
niebieski
epikie napisał(a):
zrezygnowałeś tylko z karty? bo jeśli chodzi o konto, to trzeba być z nimi związanymi przez rok...

Ale plama, rzeczywiście :oops: Zupełnie o tym rocznym warunku zapomniałem, pospieszyłem się - trudno, będę w plecy...


Ostatnio edytowany przez krzychfra, 03 Kwi 2015 12:26, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#500 PostWysłany: 03 Kwi 2015 12:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 1551
Loty: 98
Kilometry: 116 206
srebrny
spróbuj wycofać swoje wypowiedzenie, wydaje mi się, ze jest to wykonalne. Przeciez konto masz ciągle aktywne przez 30 dni
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 549 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group