Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 46 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 13 Sty 2014 22:32 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
Chciałem zakupić bilet na fluege.de. Wybrałem Vise i normalnie taką też podałem.
Dostałem klasycznego maila:

Cytuj:
leider war es uns nicht möglich, den Betrag für die Buchungsanfrage XXX von der Kreditkarte abzubuchen.

Aus datenschutzrechtlichen Gründen erhalten wir keine Auskunft über den genauen Grund der Ablehnung. Eine häufige Ursache ist die Überschreitung des Kreditkartenlimits. Bitte wenden Sie sich zur Klärung an Ihre kartenherausgebende Bank und setzen Sie sich im Anschluss mit uns telefonisch unter 0341- 65050 81420 in Verbindung.

Alternativ können Sie uns auch unter dieser Telefonnummer neue Kreditkartendaten mitteilen. Aus datenschutzrechtlichen Gründen dürfen wir Kreditkartendaten nicht per E-Mail empfangen.

Bitte beachten Sie, dass es sich bei Flugpreisen um tagesaktuelle Raten handelt und sich die Fluggesellschaft das Recht vorbehält, die Buchung zu stornieren, sollten die Tickets nicht innerhalb von 24 Stunden nach Buchung ausgestellt sein.

Sollten wir keine Rückmeldung von Ihnen bis 14.01.2014 18Uhr erhalten oder kommt es zu einer Stornierung der Buchungsanfrage, fallen gemäß unseren Allgemeinen Geschäftsbedingungen Gebühren (mindestens 50,00 EUR, maximal 100,00 EUR) für die bisherige Bearbeitung an.

Wenn Sie noch Fragen haben, können Sie sich sehr gern an uns wenden.


Mit freundlichen Grüßen

Ihr Linienflugteam

Unister GmbH
Barfußgäßchen 11
04109 Leipzig
Germany



Blokady żadnej nie ma, karta na 100% działa i żadnych limitów nie przekroczyła. Co w takiej sytuacji robić?
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN! Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN!
Wczasy w Albanii: 4* hotel z all inclusive za 1999 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Albanii: 4* hotel z all inclusive za 1999 PLN. Wyloty z 2 miast
#2 PostWysłany: 13 Sty 2014 22:43 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
Dzwoniłem do mBanku. Powiedzieli, że były dwie próby autoryzacji (jedna na 1 centa, druga na 10 euro) - automatycznie anulowane po stronie zapytującego - fluege.

Jednak okazuje się, że oni próbują dokonać autoryazji w trybie MOTO (telefonicznie), a ja na takie nie zezwalam. Zwiększe zatem na chwilę limit i zobaczymy czy im się uda....
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 15 Sty 2014 10:14 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
Wczoraj przedzwoniłem profilaktycznie, żeby poinformować że mogą chargować.

Dzisiaj dostałem maila, ale nie do końca go rozumiem:

Cytuj:
Sehr geehrter Herr X,

vielen Dank für Ihre Antwort auf unsere E-Mail.

Wir veranlassen nun die weitere Bearbeitung und Sie erhalten innerhalb von
12 Stunden von uns eine Rechnung und einen Reiseplan als pdf-Datei.

Bis zur endgültigen Bestätigung der Buchung bleiben Preisänderungen,
Leistungsänderungen sowie Zwischenverkauf vorbehalten.

Bei Fragen stehen wir Ihnen gern zur Verfügung!


Mit freundlichen Grüßen

Ihr Linienflugteam


Google Translator mówi dziwnym językiem, że cena może ulec zmianie? Generalnie blokady na karcie do tej pory nie ma. O co chodzi?
NIe mam zamiau płacić więcej - zresztą, podejrzewam że mogę wtedy zrobić chargeback?
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 15 Sty 2014 10:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
bartek. napisał(a):
Wczoraj przedzwoniłem profilaktycznie, żeby poinformować że mogą chargować.

Dzisiaj dostałem maila, ale nie do końca go rozumiem:

Cytuj:
Sehr geehrter Herr X,

vielen Dank für Ihre Antwort auf unsere E-Mail.

Wir veranlassen nun die weitere Bearbeitung und Sie erhalten innerhalb von
12 Stunden von uns eine Rechnung und einen Reiseplan als pdf-Datei.

Bis zur endgültigen Bestätigung der Buchung bleiben Preisänderungen,
Leistungsänderungen sowie Zwischenverkauf vorbehalten.

Bei Fragen stehen wir Ihnen gern zur Verfügung!


Mit freundlichen Grüßen

Ihr Linienflugteam


Google Translator mówi dziwnym językiem, że cena może ulec zmianie? Generalnie blokady na karcie do tej pory nie ma. O co chodzi?
NIe mam zamiau płacić więcej - zresztą, podejrzewam że mogę wtedy zrobić chargeback?


Piszą, że do czasu ostatecznego potwierdzenia zastrzegają sobie prawo do zmiany ceny, zmiany [zakresu] świadczeń, i możliwość wcześniejszej wyprzedaży. W ciągu 12h obiecują przesłać rachunek i plan podróży.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 06 Cze 2014 17:39 

nie mogę nic kupic na fluege z visa electron, co chwilę jakiś inny problem wyskakuje, a to kod pocztowy, a to coś innego, żadna płatność nie przechodzi. Tylko u mnie są jakieś problemy czy to oni coś kombinują?
Góra
 PM off  
      
#6 PostWysłany: 06 Cze 2014 17:49 

Rejestracja: 09 Maj 2014
Posty: 242
Zbanowany
Po co SAMI sie pchacie w problemy z fluge.de i klonami firmy Unister GmbH, google.de i Unister GmbH da wam odpowiedz jakie tam maja ludzie problemy jesli cos pojdzie nie tak z lotem odwolany, opozniony, kosztami haraczu za anulowanie lotu. Sam sie sprzeczam o bilety z Rygi linia anulowala loty a mimo to zwrocono mi kosz biletow pomiejszony kazdy o 50EUR bo podobno sam anulowalem lot wysylajac do nich odpowiedz ze nie akceptuje zmiany biletu i prosze o zwrot za bilety. Rece z daleka od platnosci i kart na ich roznych stronach.
Jesli lot sie odbedzie to nie ma z nimi problemu ale w innym przypadku dluga wymiana listow was czeka.
Góra
 Profil Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
      
#7 PostWysłany: 13 Cze 2014 22:12 

Rejestracja: 04 Sty 2014
Posty: 232
niebieski
tez ostrzegam przed fluege.de - bardzo nieprzyjemne doswiadczenie przy braku autoryzacji karty. zadali 100 Euro kary, ktora wynikala podobno z regulaminu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 18 Lip 2014 10:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 2203
Loty: 807
Kilometry: 1 954 890
srebrny
Ostatecznie wzięli komuś to 50-100 Euro z karty?
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 18 Lip 2014 10:40 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7917
HON fly4free
Wystarczy, że będą nękać o to, a potem sprzedadzą "dług" jakiejś windykacji.
Lepiej ich po prostu unikać i to z daleka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 18 Lip 2014 10:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 2203
Loty: 807
Kilometry: 1 954 890
srebrny
Ja kupiłem u nich kilka lotów bez problem do tej pory. I teraz nagle za jeden zablokowali pieniądze a za drugi przyszedł mail jak ten powyżej z 1 postu. Wystraszyłem się.
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 06 Kwi 2015 16:59 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 1
Witam. Mam prośbę do naciągniętych przez fluege.de o naświetlenie tematu i wszystkich możliwych dróg na odzyskanie od nich pieniędzy. Moja dziewczyna właśnie została naciągnięta. Chciała kupić bilet w dobrej cenie do Polski. Najpierw nie mogli sfinalizować transakcji z powodu limitów na karcie i straszyli karą 100€ za ewentualny brak kontaktu i wyjaśnień (bądź anulacji rezerwacji) a ostatecznie zdarli z niej 103 € z niewiadomego tytułu, pomimo dwóch maili wysłanych na service@fluege.de z rezygnacją z rezerwacji. Pieniądze pobrano na korzyść jakiegoś podmiotu z siedzibą w Londynie.
Widzę wśród forumowiczów osoby które miały wątpliwą przyjemność odzyskiwania swoich pieniędzy i z góry im dziękuję za podpowiedzi co należy teraz zrobić.
Jeżeli będą potrzebne szczegóły to uzupełnię.
Pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 06 Kwi 2015 17:52 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2243
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
Wydaje mi się, że po mailu z informacją o 100€ nie można już anulować rezerwacji, więc pobrali opłatę zgodnie z regulaminem.
Trzeba było wcześniej zastrzec kartę/przelać środki, teraz wątpię, że coś się uda załatwić.

U mnie gdy karta nie zadziałała, to zapłaciłem przelewem i wszystko było w porządku.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 06 Kwi 2015 19:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2012
Posty: 418
Generalnie polecam czytać dokładnie to co oni piszą po niemiecku. Np. na stronie głównej fluege.de jest napisane, że forma płatności jest uzależniona od tego, czy dana linia lotnicza akceptuje tego typu płatność. Jeśli przesłali maila że jest problem z płatnością i proszą o kontakt z nimi telefoniczny to trzeba do nich natychmiast zadzwonić (można się z nimi dogadać choćby po angielsku) - wówczas pomoże wybranie innej karty lub formy płatności. Jeśli anulujemy rezerwację gdyż płatność nie chce przejść to oni to traktują jako anulację z naszej winy i dokładają za to opłatę manipulacyjną.

W przypadku opisanym powyżej proponuję zadzwonić do nich, być może trafi się na ogarniętego konsultanta który coś doradzi - obsługę mają miłą i pomocną. Chociaż szanse są raczej niewielkie, ale spróbować nigdy nie zaszkodzi..
_________________
Ja chcę jeszcze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 06 Kwi 2015 20:34 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3877
Loty: 39
Kilometry: 33 222
A ja bym sugerował kontakt z jakimś odpowiednikiem rzecznika praw konsumenta - jednak żyjemy w Europie w XXI wieku. To, że ktoś wpisał sobie jakąś klauzulę do regulaminu, nie znaczy automatycznie, że jest ona bezwzględnie skuteczna "na podstawie swobody umów".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 24 Kwi 2015 21:00 

Rejestracja: 05 Lis 2010
Posty: 64
Czy OTA takie jak: govolo.es, budgetair.es też stosują kary w przypadku, gdy karta nie zadziała?
Np. govolo ma w regulaminie coś takiego:
Cytuj:
3.2.2 The amount of commission charged depends on the products purchased. The Organiser may also charge additional commission if you book by telephone or if you make changes to your booking or request a refund. If you use a credit/debit card not backed by sufficient funds or if your credit/debit card is refused by the bank for another reason within your control, the Organiser will charge you a fee, and will immediately contact you to request that you take action to pay for your booking. If you make full and effective payment for your booking, a fee will be added to the final total. You will not be able to receive your products until you have paid for your purchases in full. Moreover, we would like to draw your attention to the fact that due to the nature of travel products, it is possible that the price may change between the date you make your booking and the date you make your payment. The price you pay is the price shown when you make your payment.


Cena jest niższa niż u innych, ale jeśli jest ryzyko takiej sytuacji jak na fluege.de to nie skorzystam... Ma ktoś jakieś doświadczenia z tymi OTA?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 26 Kwi 2015 17:44 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 50
Z dzwonieniem do fluege.de też uważajcie.

Po blisko trzech godzinach od rezerwacji też dostałem maila, że nie mogą obciążyć karty. Limity na karcie są ok, a w banku stwierdzili, że nawet nie było próby autoryzacji i poradzili, aby spróbować raz jeszcze. Napisałem trzy maile do fluege.de, ale zero odpowiedzi. Zacząłem więc dzwonić. Po kilku próbach udało mi się połączyć z żywym człowiekiem. Posprawdzał w systemie i stwierdził, że teraz płatność jest ok i za 2-3 godziny dostanę a maila bilety. Zamiast biletów dostałam rachunek na 10 EUR za pomoc konsultanta oraz drugiego maila z informacją, że nie udało się obciążyć karty za bilety. Ale co ciekawe te 10 EUR z karty ściągnąć umieli.
Na poprzednie oraz kolejne maile zero odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 29 Kwi 2015 19:37 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 50
A po jakim czasie fluege.de anulowało Wam rezerwację po niemożności pobrania środków z karty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 29 Kwi 2015 21:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1191
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
widocznie wystawiaja bilety recznie jak im sie wydaje za tanio to puszczaja scieme ze nie mozna bylo obciazyc karty
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 26 Lip 2015 17:19 

Rejestracja: 26 Lip 2015
Posty: 9
Otrzymalem takiego samego maila. Wiez pobiora 100euro ale biletow nie bedzie ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 26 Lip 2015 17:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2011
Posty: 523
Loty: 125
Kilometry: 137 396
niebieski
Blokada karty nie załatwi sprawy?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 46 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group