Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#661 PostWysłany: 14 Paź 2014 13:23 

cypel napisał(a):
stroje gd napisał(a):
Z karty raczej mi tej kasy nie zdejmą, bo jej tam nie będzie

były tu na forum opisywane przypadki, że powstawały debety nawet na wyczyszczonych kartach prepaid


Nie mam debetu, a kartę i tak muszę zmienić ;) Trudno ,piszę dalej,może coś ugram 8-)
Góra
 PM off  
      
Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN
Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu
#662 PostWysłany: 14 Paź 2014 13:57 

Rejestracja: 18 Lis 2010
Posty: 313
niebieski
stroje gd napisał(a):
cypel napisał(a):
stroje gd napisał(a):
Z karty raczej mi tej kasy nie zdejmą, bo jej tam nie będzie

były tu na forum opisywane przypadki, że powstawały debety nawet na wyczyszczonych kartach prepaid


Nie mam debetu, a kartę i tak muszę zmienić ;) Trudno ,piszę dalej,może coś ugram 8-)


Nie pisz, dzwoń do booking.com (nie do hotelu). Miałem różne historie z booking.com (między innymi z anulacjami bezzwrotnych rezerwacji). Wszystko kończyło się dobrze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#663 PostWysłany: 14 Paź 2014 14:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2939
Loty: 348
Kilometry: 658 488
niebieski
Moim zdaniem to najpierw musisz odpowiedzieć sobie na jedno baaaardzo ważne pytanie :) Czy walczysz o skasowanie jednej rezerwacji żeby nie zapłacić ponad 2 tys za to samo, czy o więcej by poza skasowaniem jednej dodatkowo zapłacić tą niższą kwotę. Pierwsza wersja jak się pewnie domyślasz dużo łatwiejsza i rzekłbym optymistycznie, że dość prosta (przy dobrej argumentacji), druga ryzykowna, ze względu na to, że może skończyć się w sposób najbardziej pesymistyczny.
W każdym razie powodzenia i daj znać co się udało ugrać.
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#664 PostWysłany: 14 Paź 2014 18:00 

Nie pisz, dzwoń do booking.com (nie do hotelu). Miałem różne historie z booking.com (między innymi z anulacjami bezzwrotnych rezerwacji). Wszystko kończyło się dobrze.[/quote]

Też miałam ciekawe "przeboje rezerwacyjne" we Francji ,wszystko kończyło się dobrze, więc jestem dobrej myśli.

Tom K zdecydowanie interesuje mnie dlaczego w ciągu tych 16 min ta cena tak spadła.
W końcu Booking gwarantuje zawsze najlepszą cenę ;)
Góra
 PM off  
      
#665 PostWysłany: 14 Paź 2014 19:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1049
Loty: 271
Kilometry: 540 311
niebieski
Mam wrażenie, że jednak nie do końca rozumiesz swoją sytuację. Hotel naprawdę zrobi Ci dużą przysługę, jeśli bezpłatnie anuluje jedną rezerwację, nawet jeśli będzie to ta tańsza. I nie powinnaś w rozmowach z nimi zajmować postawy roszczeniowej, bo tak naprawdę Ty zawiniłaś, zrobiłaś dwie rezerwacje nie czytając warunków.
Co do cen to ich fluktuacje są normalną sprawą, akurat tak się trafiło i tyle. Natomiast co do gwarancji najniższej ceny, to dotyczy ona sytuacji, kiedy w tym samym momencie znalazłabyś na innej stronie ten sam pokój w niższej cenie. Przeczytaj też warunki, kiedy ma ona zastosowanie - między innymi musisz mieć rezerwację z opcją bezpłatnej anulacji.
Oczywiście życzę, żeby wszystko się dobrze skończyło i myślę, że jest taka szansa, ale musisz zdawać sobie sprawę, że będzie to tylko dobra wola hotelu.
_________________
Relacje na forum: Izrael | Tajlandia | Korea Południowa | Grecja | Portugalia | Teneryfa i Gran Canaria | Palau
Zapraszam na bloga: olus blog
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#666 PostWysłany: 17 Paź 2014 07:57 

Oczywiście życzę, żeby wszystko się dobrze skończyło i myślę, że jest taka szansa, ale musisz zdawać sobie sprawę, że będzie to tylko dobra wola hotelu.[/quote]


Anulowali mi rezerwację z Francji :) Niestety na inny wyjazd dostałam info :

Piszemy do Pani w sprawie rezerwacji nr 536438789 w obiekcie Riad Slima,
zameldowanie: 2014-11-19, wymeldowanie: 2014-11-21.

Z przykrością informujemy, że zakończyliśmy współpracę z obiektem Riad Slima.


Pytanie zostawić tę rezerwację ,czy szybko szukać drugiej?
Góra
 PM off  
      
#667 PostWysłany: 17 Paź 2014 08:07 

Rejestracja: 22 Sie 2012
Posty: 663
Loty: 78
Kilometry: 201 975
niebieski
Cytuj:
Anulowali mi rezerwację z Francji :) Niestety na inny wyjazd dostałam info :
Piszemy do Pani w sprawie rezerwacji nr 536438789 w obiekcie Riad Slima,
zameldowanie: 2014-11-19, wymeldowanie: 2014-11-21.

Z przykrością informujemy, że zakończyliśmy współpracę z obiektem Riad Slima.


Pytanie zostawić tę rezerwację ,czy szybko szukać drugiej?


Napisz, że nie zgadzasz się na anulowanie rezerwacji, masz już dopięty cały wyjazd. Zaproponują coś innego.
_________________
moje relacje:
http://www.fly4free.pl/forum/sztuka-ame ... ,212,81860
minirelacja-z-maxiwyspy-ilha-grande,212,96928&start=0
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#668 PostWysłany: 17 Paź 2014 08:14 

Z przykrością informujemy, że zakończyliśmy współpracę z obiektem Riad Slima.


Pytanie zostawić tę rezerwację ,czy szybko szukać drugiej?[/quote]

Napisz, że nie zgadzasz się na anulowanie rezerwacji, masz już dopięty cały wyjazd. Zaproponują coś innego.[/quote]

Pani rezerwacja dokonana przez portal Booking.com jest wciąż aktualna , co oznacza, że może Pani w tym obiekcie zamieszkać, jak to było wcześniej planowane. Aczkolwiek proszę mieć na uwadze fakt, że wszelkie zapytania odnośnie tej rezerwacji należy kierować bezpośrednio do obiektu.

W przypadku gdyby życzyła sobie Pani odwołać tą rezerwacje, warunki odwołania pozostają bez zmian.
Rezerwacja może być odwołana bezkosztowo do 10 listopada 2014 23:59 ( czas lokalny hotelu).

Raz jeszcze przepraszamy za wszelkie niedogodności.

PROBLEM ,POLEGA NA TYM ,ŻE TYLKO TEN RIAD MI ODPOWIADAŁ :?
CO BĘDZIE JEŻELI NIE ODWOŁAM REZERWACJI ,A NIE BĘDĘ MIAŁA GDZIE NOCOWAĆ
Góra
 PM off  
      
#669 PostWysłany: 17 Paź 2014 08:28 

Rejestracja: 22 Sie 2012
Posty: 663
Loty: 78
Kilometry: 201 975
niebieski
Cytuj:
PROBLEM ,POLEGA NA TYM ,ŻE TYLKO TEN RIAD MI ODPOWIADAŁ :?
CO BĘDZIE JEŻELI NIE ODWOŁAM REZERWACJI ,A NIE BĘDĘ MIAŁA GDZIE NOCOWAĆ


a z jakiego powodu?

Cytuj:
Pani rezerwacja dokonana przez portal Booking.com jest wciąż aktualna , co oznacza, że może Pani w tym obiekcie zamieszkać, jak to było wcześniej planowane. Aczkolwiek proszę mieć na uwadze fakt, że wszelkie zapytania odnośnie tej rezerwacji należy kierować bezpośrednio do obiektu.


Przecież rezerwacja jest aktualna. Dla potwierdzenie skontaktowałabym się z riadem.
_________________
moje relacje:
http://www.fly4free.pl/forum/sztuka-ame ... ,212,81860
minirelacja-z-maxiwyspy-ilha-grande,212,96928&start=0
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#670 PostWysłany: 17 Paź 2014 08:41 

Rejestracja: 26 Cze 2014
Posty: 191
Loty: 90
Kilometry: 169 440
Booking raczej nie zostawi Cie na lodzie, mi jak odwoływali rezerwacje to proponowali inne lokum + dopłatę do różnicy w cenie.
Aczkolwiek kasę mieli oddać na podstawie rachunku/faktury po odbytych noclegach w nowym miejscu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#671 PostWysłany: 17 Paź 2014 08:56 

CPQ napisał(a):
Booking raczej nie zostawi Cie na lodzie, mi jak odwoływali rezerwacje to proponowali inne lokum + dopłatę do różnicy w cenie.
Aczkolwiek kasę mieli oddać na podstawie rachunku/faktury po odbytych noclegach w nowym miejscu.


Faktycznie oferta jest aktualna,jednak Booking zakończył z nimi współpracę i to mnie martwi :roll:
Jak napisali wyżej , chcą by kontaktować się z hotelem,co jest jednoznaczne z
"""mamy cię gdzieś,umywamy ręce"""
Szukam czegoś innego na wszelki wypadek
Góra
 PM off  
      
#672 PostWysłany: 17 Paź 2014 10:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1986
Loty: 123
Kilometry: 110 954
niebieski
stroje gd napisał(a):
CPQ napisał(a):
Booking raczej nie zostawi Cie na lodzie, mi jak odwoływali rezerwacje to proponowali inne lokum + dopłatę do różnicy w cenie.
Aczkolwiek kasę mieli oddać na podstawie rachunku/faktury po odbytych noclegach w nowym miejscu.


Faktycznie oferta jest aktualna,jednak Booking zakończył z nimi współpracę i to mnie martwi :roll:
Jak napisali wyżej , chcą by kontaktować się z hotelem,co jest jednoznaczne z
"""mamy cię gdzieś,umywamy ręce"""
Szukam czegoś innego na wszelki wypadek


to ja Ci powiem co zrobić:

napisz bezpośrednio do hotelu, spytaj czy Twoja rezerwacja jest ważna ze względu na zakończenie współpracy z booking
możesz też dogadać się z hotelem na rezerwację bezpośrednio u nich, wtedy anulujesz tą bookingową i wcale bym się nie zdziwił jakbyś dostała lepszą cenę :)
_________________
vivere militare est
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: uwaga na booking.com
#673 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:32 

Rejestracja: 03 Lis 2014
Posty: 1
Cześć, pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło...
Mam potwierdzoną rezerwację przez booking.com na jedną noc w marakeszu i dwa dni temu dostałem z booking.com maila, że jest problem bo hotel stwierdził, że cena która była na stronie (i którą mam w potwierdzeniu rezerwacji) to pomyłka i zamiast 29 euro proponują, że ze zniżką mogę ten sam pokój mieć za jedyne 120 euro (sic!).
Co więcej booking.com idzie na rękę hotelarzowi i twierdzi, że anulują mi tę rezerwację, jeśli nie zgodzę się na te 120 euro za noc.
Czy mi się wydaje czy to zagrywki poniżej pasa? Czy ktoś z Was miał taki sam przypadek rezerwując na booking.com? Dotąd nie miałem z nimi problemów, ale teraz moje zaufanie do tej firmy zostało mocno nadszarpnięte


I dziękuję Moderatorom za przypięcie do odpowiedniego tematu;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#674 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Humboldt napisał(a):
Cześć, pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło...
Mam potwierdzoną rezerwację przez booking.com na jedną noc w marakeszu i dwa dni temu dostałem z booking.com maila, że jest problem bo hotel stwierdził, że cena która była na stronie (i którą mam w potwierdzeniu rezerwacji) to pomyłka i zamiast 29 euro proponują, że ze zniżką mogę ten sam pokój mieć za jedyne 120 euro (sic!).
Co więcej booking.com idzie na rękę hotelarzowi i twierdzi, że anulują mi tę rezerwację, jeśli nie zgodzę się na te 120 euro za noc.
Czy mi się wydaje czy to zagrywki poniżej pasa? Czy ktoś z Was miał taki sam przypadek rezerwując na booking.com? Dotąd nie miałem z nimi problemów, ale teraz moje zaufanie do tej firmy zostało mocno nadszarpnięte

Było sporo takich przypadków, np.:
grand-hotel-esplanade-w-berlinie-46-zl-2-os-z-bezpl-anul,81,38986
bali-blad-cenowy-1pln-5,81,29045

Skutek różny, ale zasadniczo jeśli błędnych rezerwacji jest mało, jest szansa, żeby powalczyć o swoje.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#675 PostWysłany: 04 Lis 2014 12:52 

Rejestracja: 29 Lip 2014
Posty: 11
Zbanowany
Witam serdecznie. Mam pytanie czy macie problemy ze swoimi kartami na booking.com ?
Zarezerwowałem 3 hotele. Jeden anulował mi rezerwacje ponieważ 3 razy próbował obciążyć kartę i nic. Jakiś błąd wyskakiwał.
Jutro lece do Koloni i dzis rano dostaje e-maila ze także próbowali obciążyć kartę i nic. Napisali ze jak nie dodam nowej karty dzis do południa to mogą anulować rezerwacje. Dodalem nową karte polską visa i dalej nic. Wczesniej dodawałem angielską visa wydaną przez Barclaysa i też nic. Dzień przed wylotem chcą anulować mi rezerwacje mimo iż jest napisane że można zaplacić na miejscu gotówką. Czy też macie takie problemy? Dziwne żeby dwie karty z dwóch różnych krajów i banków miały takie problemy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#676 PostWysłany: 04 Lis 2014 13:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
chestter88 napisał(a):
Witam serdecznie. Mam pytanie czy macie problemy ze swoimi kartami na booking.com ?
Zarezerwowałem 3 hotele. Jeden anulował mi rezerwacje ponieważ 3 razy próbował obciążyć kartę i nic. Jakiś błąd wyskakiwał.
Jutro lece do Koloni i dzis rano dostaje e-maila ze także próbowali obciążyć kartę i nic. Napisali ze jak nie dodam nowej karty dzis do południa to mogą anulować rezerwacje. Dodalem nową karte polską visa i dalej nic. Wczesniej dodawałem angielską visa wydaną przez Barclaysa i też nic. Dzień przed wylotem chcą anulować mi rezerwacje mimo iż jest napisane że można zaplacić na miejscu gotówką. Czy też macie takie problemy? Dziwne żeby dwie karty z dwóch różnych krajów i banków miały takie problemy.


To nie my mamy problem, tylko hotelarze. Zdarzyło mi się ze dwa razy. Przestraszyłam się, bo Booking.com przesyłał mi maile o możliwości anulowania rezerwacji. Napisałam więc maila bezpośrednio do hotelu, że zapłacę na miejscu. I dostałam odpowiedź, że oczywiście, że rezerwacja jest zagwarantowana i żeby niczym się nie martwić. Po czym w hotelu płaciłam tym samym Mastercardem, którego niby nie mogli obciążyć i problemu żadnego nie było.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#677 PostWysłany: 04 Lis 2014 14:03 

Rejestracja: 29 Lip 2014
Posty: 11
Zbanowany
elwirka napisał(a):
chestter88 napisał(a):
Witam serdecznie. Mam pytanie czy macie problemy ze swoimi kartami na booking.com ?
Zarezerwowałem 3 hotele. Jeden anulował mi rezerwacje ponieważ 3 razy próbował obciążyć kartę i nic. Jakiś błąd wyskakiwał.
Jutro lece do Koloni i dzis rano dostaje e-maila ze także próbowali obciążyć kartę i nic. Napisali ze jak nie dodam nowej karty dzis do południa to mogą anulować rezerwacje. Dodalem nową karte polską visa i dalej nic. Wczesniej dodawałem angielską visa wydaną przez Barclaysa i też nic. Dzień przed wylotem chcą anulować mi rezerwacje mimo iż jest napisane że można zaplacić na miejscu gotówką. Czy też macie takie problemy? Dziwne żeby dwie karty z dwóch różnych krajów i banków miały takie problemy.


To nie my mamy problem, tylko hotelarze. Zdarzyło mi się ze dwa razy. Przestraszyłam się, bo Booking.com przesyłał mi maile o możliwości anulowania rezerwacji. Napisałam więc maila bezpośrednio do hotelu, że zapłacę na miejscu. I dostałam odpowiedź, że oczywiście, że rezerwacja jest zagwarantowana i żeby niczym się nie martwić. Po czym w hotelu płaciłam tym samym Mastercardem, którego niby nie mogli obciążyć i problemu żadnego nie było.


Na szczęście hotel w Koloni odpisał ze do 17 mam zagwarantowaną rezerwacje. To chociaż tyle że nie anulowali. Jednak jest to irytujące i trzyma człowieka w niepewności że poleci i nie ma gdzie spać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#678 PostWysłany: 06 Lis 2014 16:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 338
Loty: 16
Kilometry: 39 898
Własnie mi anulowano 5 noclegów, oferta nie wygladala na blad, ot wrzucone nowe noclegi za 25 dolarów, po rezerwacji cena wzrosła do 125 i dalej była ona jako niby promocja, po paru dniach napisali do mnie że to błąd i promocyjna cena to 125$ a nie 25, więc im już podziękuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#679 PostWysłany: 06 Lis 2014 16:57 

Rejestracja: 13 Lut 2013
Posty: 114
Ja miałam w tym roku taką sytuację z hotelem w Monachium. Rezerwacja robiona przez booking, bezzwrotna , płatność kk z góry. Karta obciążona, po dwóch dniach mail z booking z informacją, że hotel jednak nie może autoryzować karty. Po dodaniu kolejne karty - rezerwacja została zatwierdzona. Po dojechaniu do hotelu okazało się, że naszej rezerwacji nie było ponieważ ... hotel nie mógł autoryzować karty ! Hotel ( sieć Ramada ) jednak stanął na wysokości zadania - dali nam pokój o podwyższonym standardzie ( tylko taki był wtedy wolny ), a kartę obciążyli po raz drugi ( tak, tą samą której wcześniej nie mogli ). Po powrocie procedura chargeback w banku ( prawie trzy miesiące ) , ale pieniądze zwrócone.
Mam nauczkę , na przyszłość w takich sytuacjach będę się jednak kontaktować bezpośrednio z hotelem.
K.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#680 PostWysłany: 06 Lis 2014 23:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1512
Loty: 610
Kilometry: 971 478
srebrny
chestter88 napisał(a):
Witam serdecznie. Mam pytanie czy macie problemy ze swoimi kartami na booking.com ?
Zarezerwowałem 3 hotele. Jeden anulował mi rezerwacje ponieważ 3 razy próbował obciążyć kartę i nic. Jakiś błąd wyskakiwał.
Jutro lece do Koloni i dzis rano dostaje e-maila ze także próbowali obciążyć kartę i nic. Napisali ze jak nie dodam nowej karty dzis do południa to mogą anulować rezerwacje. Dodalem nową karte polską visa i dalej nic. Wczesniej dodawałem angielską visa wydaną przez Barclaysa i też nic. Dzień przed wylotem chcą anulować mi rezerwacje mimo iż jest napisane że można zaplacić na miejscu gotówką. Czy też macie takie problemy? Dziwne żeby dwie karty z dwóch różnych krajów i banków miały takie problemy.


Dwukrotnie miałem podobny problem, dotyczył hotelu w Helsinkach a potem w Rydze- kilka dni po "gwarantowanej" rezerwacji odebrałem od booking.com maila, że podana przeze mnie karta nie ma autoryzacji. Okazało się, że nie tyle karta nie ma autoryzacji, co owe hotele nie akceptują karty Diners, a podczas rezerwacji opcja Diners się otwierała. Musiałem podać dane innej karty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group