Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#561 PostWysłany: 16 Lip 2014 09:43 

Maxima0909 napisał(a):
Czy kwota za noc w momencie rezerwacji jest ściągana z karty? czy dopiero w dzień przyjazdu?


Każda oferta ma swoje warunki oferty i ściągnięcia należności za nocleg/i, tam tego szukaj
Góra
 PM off  
      
Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN
Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu
#562 PostWysłany: 16 Lip 2014 22:49 

Rejestracja: 16 Lip 2014
Posty: 1
Witam - pierwszy raz rezerwuje przez booking.com i proszę o potwierdzenie ze dobrze robie :) i jest ok. Zarezerwowałem pobyt hotelu w Bułgarii Warunki były takie w ofercie ze w celu zgwarantowania nalezy wpłacić depozyt przelewem bankowym. (30 % wartości) Dostałem maila z BOK Booking z danymi do przelewu do wpłaty - jest imię nazwisko, numery swift, iban, bic nazwa banku - nie ma adresu osoby .Rozumiem ze w tytule przelewu wpisuje numer rezerwacji? Mam potwierdzac jeszcze to w hotelu przed wyjazdem czy nie. Depozyt należy wpłacić w ciagu trzech dni. W przypadku niewpłacenia depozytu w wyznaczonym terminie obiekt może odwołać Państwa rezerwację. Rozumiem ze to naturalna procedura dla rezerwacji bez karty kredytowej na okreslonych zasadach - w przypadku ofert bez mozliwosci bezpłatnego anulowania. Dziękuje za wyrozumiałość.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#563 PostWysłany: 17 Lip 2014 21:10 

Rejestracja: 17 Lip 2014
Posty: 5
Witajcie!
Mam pytanie odnośnie rezerwacji noclegów na booking.com

Piszecie, że potrzebna jest karta kredytowa, tymczasem ja (na próbę, w celu sprawdzenia "czy się da") zarezerwowałam pobyt używając numeru zwykłej karty płatniczej.
Dostałam potwierdzenie na email itd. Teraz jestem ciekawa czy ta rezerwacja jest ważna? Czy jest możliwość, że dostanę wiadomość, że hotel ją odrzucił? I czy możliwe jest, że poniosę jakieś koszty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#564 PostWysłany: 17 Lip 2014 21:15 

alicjak napisał(a):
Witajcie!
Mam pytanie odnośnie rezerwacji noclegów na booking.com

Piszecie, że potrzebna jest karta kredytowa, tymczasem ja (na próbę, w celu sprawdzenia "czy się da") zarezerwowałam pobyt używając numeru zwykłej karty płatniczej.
Dostałam potwierdzenie na email itd. Teraz jestem ciekawa czy ta rezerwacja jest ważna? Czy jest możliwość, że dostanę wiadomość, że hotel ją odrzucił? I czy możliwe jest, że poniosę jakieś koszty?


Zrobiłaś na próbę, a rezerwację masz rzeczywistą, z konsekwencjami nie wykorzystania. Jak zaakceptowało to znaczy, że kartę uznało, musisz pilnować by do dnia rezerwacji na koncie karty były wystarczające środki pieniężne na wypadek preautoryzacji karty przez hotel (w razie problemów kontakt z booking, na pewno pomogą)
Góra
 PM off  
      
#565 PostWysłany: 17 Lip 2014 22:14 

Rejestracja: 17 Lip 2014
Posty: 5
Zrobiłam na próbę, gdyby się nie udało poprosiłabym kogoś bliskiego o pomoc.
Dzięki za odpowiedź, na pewno będę tego pilnować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#566 PostWysłany: 17 Lip 2014 23:32 

Rejestracja: 17 Lip 2014
Posty: 5
Ku przestrodze – potwierdzenie faktycznie dostałam, ale niedługo potem wiadomość, że hotel nie mógł przetworzyć danych mojej karty w związku z czym mam dwa wyjścia – podać dane innej karty lub sprawdzić ustawienia tej, którą podałam. Skontaktowałam się z bankiem i prędko sprawa się wyjaśniła.
Zatem 2 informacje – jeśli bank ma w swojej ofercie transakcje internetowe kartami i karta jest wypukła, to można nimi płacić na bookingu,
a jeśli są jakieś problemy, to warto skontaktować się z bankiem, ponieważ w moim przypadku okazało się że bank odrzucił preautoryzację, ponieważ hotel wysłał je w takiej formie, jakbym była w tym hotelu i płaciła kartą. Dział wewnętrzny nie „puścił” tej transakcji i stąd ten problem. Po moim telefonie będę musiała jeszcze raz wpisać dane na stronie bookingu a bank przepuści tę transakcję.
Trochę nerwów, ale na szczęście mBank pracuje 24h i nie musiałam się tym martwić do rana…
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#567 PostWysłany: 31 Lip 2014 14:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lip 2010
Posty: 425
niebieski
zrobiłam w poniedziałek rezerwację na bookingu. całość płatna w momencie rezerwacji. hotel ma bezpośrednio ściągnąć z karty.
do dziś ani śladu na karcie, nawet żadnej blokady.
do tej pory jak miałam tego typu rezerwacje to max. następnego dnia hotel ściągał kasę a tu kolejny dzień nic... to normalne, że to może tyle trwać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#568 PostWysłany: 31 Lip 2014 14:55 

Rejestracja: 25 Sty 2012
Posty: 231
niebieski
juliaka napisał(a):
zrobiłam w poniedziałek rezerwację na bookingu. całość płatna w momencie rezerwacji. hotel ma bezpośrednio ściągnąć z karty.
do dziś ani śladu na karcie, nawet żadnej blokady.
do tej pory jak miałam tego typu rezerwacje to max. następnego dnia hotel ściągał kasę a tu kolejny dzień nic... to normalne, że to może tyle trwać?

Napisz ewentualnie do hotelu, ale myślę że nie masz się czym przejmować. Sprawdź stan rezerwacji w swojej zakładce w booking.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#569 PostWysłany: 31 Lip 2014 14:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 752
niebieski
juliaka napisał(a):
zrobiłam w poniedziałek rezerwację na bookingu. całość płatna w momencie rezerwacji. hotel ma bezpośrednio ściągnąć z karty.
do dziś ani śladu na karcie, nawet żadnej blokady.
do tej pory jak miałam tego typu rezerwacje to max. następnego dnia hotel ściągał kasę a tu kolejny dzień nic... to normalne, że to może tyle trwać?


może trwać niestety... oni ten system mają dość dziurawy...
sam miałem taką sytuację: wyjazd służbowy, rezerwacja na booking kartą służbową, płatność w momencie rezerwacji, nikt karty nie sprawdził czy płatność zeszła... przyjeżdżamy do hotelu i się okazuje, że hotel dostał z booking info, że płatność na miejscu, a karty służbowej ze sobą nie mieliśmy... skończyło się na przepychankach słownych z niesympatycznym recepcjonistą, wzywaniem managera hotelu i telefonach do booking... w końcu udało się obciążyć kartę bez jej fizycznego posiadania... godzina spędzona na recepcji...
nauczka: najlepiej zawsze napisać do hotelu przed przyjazdem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#570 PostWysłany: 31 Lip 2014 15:05 

Rejestracja: 25 Sty 2012
Posty: 231
niebieski
lagor napisał(a):
juliaka napisał(a):
zrobiłam w poniedziałek rezerwację na bookingu. całość płatna w momencie rezerwacji. hotel ma bezpośrednio ściągnąć z karty.
do dziś ani śladu na karcie, nawet żadnej blokady.
do tej pory jak miałam tego typu rezerwacje to max. następnego dnia hotel ściągał kasę a tu kolejny dzień nic... to normalne, że to może tyle trwać?


może trwać niestety... oni ten system mają dość dziurawy...
sam miałem taką sytuację: wyjazd służbowy, rezerwacja na booking kartą służbową, płatność w momencie rezerwacji, nikt karty nie sprawdził czy płatność zeszła... przyjeżdżamy do hotelu i się okazuje, że hotel dostał z booking info, że płatność na miejscu, a karty służbowej ze sobą nie mieliśmy... skończyło się na przepychankach słownych z niesympatycznym recepcjonistą, wzywaniem managera hotelu i telefonach do booking... w końcu udało się obciążyć kartę bez jej fizycznego posiadania... godzina spędzona na recepcji...
nauczka: najlepiej zawsze napisać do hotelu przed przyjazdem ;)

Zdarza się czasami. Ja miałem taką sytuację w marcu. Lufthansa przełożyła mi lot ze względu na strajk i miałem 3 h na rezerwację, powrót do domu, pakowanie i dojazd na lotnisko. W Madrycie okazało się że hotel nie dostał potwierdzenia z booking. Bo booking w tak krótkim czasie odrzucił kartę kredytową. Ale nie było problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#571 PostWysłany: 31 Lip 2014 15:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lip 2010
Posty: 425
niebieski
przed wyjazdem na pewno napisałabym w takiej sytuacji (wyjazd we wrześniu), ale zastanawiam się czy może czas np. do tygodnia na obciążenie karty to jeszcze standard? czyli krótko mówiąc - już pisać czy to norma, że po 4 dniach jeszcze nie ściągnęli?

dodam może jeszcze, że znajomi z którymi wyjeżdżamy rezerwowali swój pokój w tym samym czasie i u nich na karcie blokada pojawiała się następnego dnia.
to może też zależeć od banku czy to raczej kwestia zatwierdzenia przez hotel?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#572 PostWysłany: 31 Lip 2014 15:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 752
niebieski
juliaka napisał(a):
przed wyjazdem na pewno napisałabym w takiej sytuacji (wyjazd we wrześniu), ale zastanawiam się czy może czas np. do tygodnia na obciążenie karty to jeszcze standard? czyli krótko mówiąc - już pisać czy to norma, że po 4 dniach jeszcze nie ściągnęli?

dodam może jeszcze, że znajomi z którymi wyjeżdżamy rezerwowali swój pokój w tym samym czasie i u nich na karcie blokada pojawiała się następnego dnia.
to może też zależeć od banku czy to raczej kwestia zatwierdzenia przez hotel?


po prostu napisz do hotelu jeśli nie daje Ci to spokoju i wszystko będzie jasne ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#573 PostWysłany: 31 Lip 2014 15:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2921
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
lagor napisał(a):
sam miałem taką sytuację: wyjazd służbowy, rezerwacja na booking kartą służbową, płatność w momencie rezerwacji, nikt karty nie sprawdził czy płatność zeszła... przyjeżdżamy do hotelu i się okazuje, że hotel dostał z booking info, że płatność na miejscu, a karty służbowej ze sobą nie mieliśmy... skończyło się na przepychankach słownych z niesympatycznym recepcjonistą, wzywaniem managera hotelu i telefonach do booking... w końcu udało się obciążyć kartę bez jej fizycznego posiadania... godzina spędzona na recepcji...
nauczka: najlepiej zawsze napisać do hotelu przed przyjazdem ;)

Moim zdaniem wniosek powinien byc inny: Brac zawsze ze soba karte uzyta do rezerwacji. W koncu to nie jest duza ksiazka czy inna cegla, ktora przeszkadza w podrozy. Ja bym zwyczajnie zaplacila inna karta i potem odzyskala pieniadze od pracodawcy.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#574 PostWysłany: 31 Lip 2014 15:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 752
niebieski
Aga_podrozniczka napisał(a):
lagor napisał(a):
sam miałem taką sytuację: wyjazd służbowy, rezerwacja na booking kartą służbową, płatność w momencie rezerwacji, nikt karty nie sprawdził czy płatność zeszła... przyjeżdżamy do hotelu i się okazuje, że hotel dostał z booking info, że płatność na miejscu, a karty służbowej ze sobą nie mieliśmy... skończyło się na przepychankach słownych z niesympatycznym recepcjonistą, wzywaniem managera hotelu i telefonach do booking... w końcu udało się obciążyć kartę bez jej fizycznego posiadania... godzina spędzona na recepcji...
nauczka: najlepiej zawsze napisać do hotelu przed przyjazdem ;)

Moim zdaniem wniosek powinien byc inny: Brac zawsze ze soba karte uzyta do rezerwacji. W koncu to nie jest duza ksiazka czy inna cegla, ktora przeszkadza w podrozy. Ja bym zwyczajnie zaplacila inna karta i potem odzyskala pieniadze od pracodawcy.


to jest teoretycznie oczywiste ale niekoniecznie takie proste w praktyce... ale nie będę się rozpisywał... ;) tak czy owak w przypadku booking tego typu problemy się zdarzają...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#575 PostWysłany: 31 Lip 2014 15:21 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 469
niebieski
Mam podobną sytuację. Kilkanaście dni temu zrobiłem rezerwację na jedną noc na październik. Warunki rezerwacji mówią, że 100% za pierwszą noc zostanie pobrane w dniu rezerwacji, tyle że do dziś nic nie zeszło. Dzień po rezerwacji napisałem do hotelu, ale nikt nie raczył mi odpisać. Na booking.com rezerwacja potwierdzona.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#576 PostWysłany: 31 Lip 2014 15:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lip 2010
Posty: 425
niebieski
to jeszcze przy okazji zapytam o inną kwestię dotyczącą płatności w hotelach.
co prawda w tym przypadku nie chodzi o rezerwację na bookingu a bezpośrednio na stronie hotelu (nie znalazłam nic podobnego na forum, a chyba bez sensu zakładać nowy wątek w tej sprawie), ale ogólnie to też kwestia pobierania płatności bezpośrednio przez hotel.
zrobiłam na stronie rezerwację, płatność w dniu przyjazdu, możliwość anulowania do 2 dni przed przyjazdem, konieczna pre-autoryzacja karty. dzień później na karcie pojawiła się blokada, wisiała tydzień i zniknęła.
niedługo (w sierpniu) pozbędę się tej karty, więc teraz pytania:
- czy możliwe, że przed przyjazdem (w listopadzie) hotel będzie jeszcze raz chciał robić blokadę na karcie?
- czy możliwe, że będą chcieli w hotelu tę kartę?

wiem, że mogłabym napisać do hotelu;) ale wolałabym, żeby nie chcieli ode mnie danych kolejnej karty, szczególnie jeśli miałabym je podawać mailowo lub przez niezabezpieczoną stronę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#577 PostWysłany: 31 Lip 2014 15:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 752
niebieski
hank napisał(a):
Mam podobną sytuację. Kilkanaście dni temu zrobiłem rezerwację na jedną noc na październik. Warunki rezerwacji mówią, że 100% za pierwszą noc zostanie pobrane w dniu rezerwacji, tyle że do dziś nic nie zeszło. Dzień po rezerwacji napisałem do hotelu, ale nikt nie raczył mi odpisać. Na booking.com rezerwacja potwierdzona.


po prostu weź do hotelu pieniądze/kartę, ewentualnie tam zadzwoń jeśli Ci to sen z powiek spędza ;)

juliaka napisał(a):
to jeszcze przy okazji zapytam o inną kwestię dotyczącą płatności w hotelach.
co prawda w tym przypadku nie chodzi o rezerwację na bookingu a bezpośrednio na stronie hotelu (nie znalazłam nic podobnego na forum, a chyba bez sensu zakładać nowy wątek w tej sprawie), ale ogólnie to też kwestia pobierania płatności bezpośrednio przez hotel.
zrobiłam na stronie rezerwację, płatność w dniu przyjazdu, możliwość anulowania do 2 dni przed przyjazdem, konieczna pre-autoryzacja karty. dzień później na karcie pojawiła się blokada, wisiała tydzień i zniknęła.
niedługo (w sierpniu) pozbędę się tej karty, więc teraz pytania:
- czy możliwe, że przed przyjazdem (w listopadzie) hotel będzie jeszcze raz chciał robić blokadę na karcie?
- czy możliwe, że będą chcieli w hotelu tę kartę?

wiem, że mogłabym napisać do hotelu;) ale wolałabym, żeby nie chcieli ode mnie danych kolejnej karty, szczególnie jeśli miałabym je podawać mailowo lub przez niezabezpieczoną stronę.


prawdopodobnie, jeśli hotel będzie próbował jeszcze raz pre-autoryzować tę kartę i nie będzie miał takiej możliwości napisze do Ciebie, że jest problem. Myślę że nie będzie problemu jeśli na miejscu zapłacisz inną kartą... Jeśli chcesz mieć pewność napisz do hotelu kilka dni przed przyjazdem czy z rezerwacją wszystko ok
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#578 PostWysłany: 31 Lip 2014 18:27 

Rejestracja: 25 Sty 2012
Posty: 231
niebieski
Jeżeli wydrukujesz rezerwację to nawet jeżeli coś jest nie tak to na miejscu w hotelu na ogół akceptują bez marudzenia. Jeżeli przyjeżdżasz późno i chcesz mieć pewność, że wszystko będzie ok to piszesz do hotelu w tej sprawie, ewentualnie do booking.com. Mam bardzo dobre z nimi doświadczenia. Najczęściej starają się zrobić wszystko by było ok.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#579 PostWysłany: 01 Sie 2014 15:14 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 469
niebieski
hank napisał(a):
Mam podobną sytuację. Kilkanaście dni temu zrobiłem rezerwację na jedną noc na październik. Warunki rezerwacji mówią, że 100% za pierwszą noc zostanie pobrane w dniu rezerwacji, tyle że do dziś nic nie zeszło. Dzień po rezerwacji napisałem do hotelu, ale nikt nie raczył mi odpisać. Na booking.com rezerwacja potwierdzona.


Plus dla booking.com. Napisałem do nich wczoraj maila. W odpowiedzi, dziś otrzymałem telefon i wszystkie niejasności zostały wytłumaczone :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#580 PostWysłany: 01 Sie 2014 16:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2012
Posty: 108
Z serwisem Booking.com do tej pory nie miałem problemu (platforma i hotel). Raz tylko zdarzyło się, że w hotelu w Kuala Lumpur nie widzieli mojej rezerwacji, miałem wydruk potwierdzenia itp. Nie wiem czy to wina hotelu czy serwisu, natomiast nie stanowiło to dla nich jakiegoś problemu i wszystko co zarezerwowałem otrzymałem ;) Hotel jednak z tych większych. Najczęściej właśnie korzystam z rezerwacji poprzez booking.
_________________
W podróży korzystam z komunikatora Skype.
markandtravel.com - powoli uzupełniam bloga treściami :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group