forum logo

Forum strony Fly4free.pl

Tanie latanie, Tanie bilety lotnicze
Obecny czas: 22 Sie 2014 21:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
PostWysłany: 28 Mar 2011 00:38 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 118
witam!
Mam taki problem, moze ktos z was moze mi pomoc

Zarezerwoawalam na booking.com hotel w Warszawie za 40 zl.
Z booking.com dostalam potwierdzenie rezerwacji z numerem rezerwacji i pinem
po 3 godzinach dostałam meila z hotelu w Warszawie o nastepujacej tresci :

"Piszę do Pani w związku z rezerwacją, którą dokonana została w naszym
hotelu
poprzez portal booking.com.
Przepraszamy bardzo, ale cena jaka tam została wystawiona jest efektem
oczywistej pomyłki w trakcie konfiguracji systemu.
Nie jesteśmy w stanie przyjąć tej rezerwacji w takiej cenie.
Oczywiście jeżeli jest Pani zainteresowana pobytem w naszym obiekcie
jesteśmy skłonni udzielić Pani maksymalnej zniżki i udostępnić ten
pokój w
cenie 210 PLN (Cena ze śniadaniami).
Mam nadzieję, że możemy liczyć na Pani wyrozumiałość i jeszcze raz
przepraszamy za ten błąd.
Pozdrawiam serdecznie,
[----------------- (usunięto nazwisko - Kamil)]
prawdopodobna winowajczyni błędnej konfiguracji panelu rezerwującego i
odpowiedzialna finansowo za dokonany błąd."

Czy moge sie domagac od hotelu ceny 40 zl... przeciez moglam byc w podrozy i nieodczytac meila przeslanego przez hotel...
czy moze mam sobie szukac nowego hotelu?????????
przeciez nie moga tak sobie odwolywac rezerwacji....(?????)

dziekuje za info
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 01:08 

Rejestracja: 18 Gru 2010
Posty: 545
najprawdopodobniej booking.com wkrotce odwola te rezerwacje na prosbe hotelu, ale zawsze mozesz do nich napisac i zapytac o cala sprawe.

oczyscie ze moga odwolac rezerwacje powolujac sie na to, ze niska cena jest efektem pomylki. bylo juz kilka takich spraw w sadzie (samochody na allegro kupowane po kilkadziesiat zl)
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 01:20 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 118
a jezeli booking.com do mnie nie napisze..... ?
czy hotel nie jest zobligowany mnie przyjac w cenie 40 zl....(?). no wkoncu mam potwierdzenie i ciagle to potwierdzenie jest w "mojej rezerwacj"
mam wyjazd za 2 dni, we wtorek....
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 08:24 

Rejestracja: 20 Lut 2010
Posty: 971
a nie prościej napisać do booking.com? Czy to forum ma moc uzdrawiania? Masz konkretny problem na linii Booking.com-hotel i dziwię się że jeszcze tego nie załatwiłaś. Napisz do nich o całej sytuacji. Działają naprawdę szybko. Szybciej niż uzyskasz rozwiązanie na forum. Moj przypadek załatwili w 20min w godzinach wieczornych.
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 09:01 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 3818
Loty: 194
Kilometry: 334 674
Osiek, nie każdy ma wiedzę taką jak ty, mniej ofensywnie :)


Podam przykład: ostatnio na forach anglojęzycznych słynny był błąd rezerwacyjny, pozwalający zarezerwować drogi 5*hotel w Chinach za 1/10 ceny. Oczywiście przez błąd rezerwacyjny. Pośrednikiem był Booking.com

Hotel początkowo próbował kontaktować się z rezerwującymi i odwoływać rezerwację. Następnie zniknął z Booking.com. Przez dwa dni byłą cisza, następnie menadżer hotelu wydał oświadczenie, w którym stwierdził, ze mimo strat hotelu rezerwacje będą honorowane.

Według mojej teorii, gdy hotel chciał się wycofać z rezerwacji wykonanych z błedem, Boooking zaszantażował zdjęciem hotelu na stałe, nastąpiła kalkulacja kosztów, i hotel uznał za bardziej opłacalne poniesienie kosztów błedu, pozostanie na Bookingu i obronę reputacji.

Teraz co do twojej sytuacji. Wbrew temu, co Booking chciałby przekazać regulaminem, umowę zawarłeś z Booking.com , nie hotelem. Hotelowi odpisz, że dziękujesz za informację, umowę jednak zawierałeś z Booking.com wiec jeśli hotel ma nieuregulownae należności, neich się z tym zwraca do Booking, nie do ciebie. Ty ponieważ zawarłeś umowę świadczenia usług i uiściłeś opłatę stawisz się w hotelu tego i tego dnia, oczekując realizacji zobowiązania.

Jednocześnie napisz też do Booking.com i poinformuj o tym co zaszło, czyli ze otrzymałeś maila od hotelu, napisz to co hotelowi i dodaj, że w przypadku niehonorowania zobowiązania będziesz zmuszony wszelkimi kosztami wynikającymi z niehonorowania rezerwacji, w tym w szczególności znalezienia noclegu zastępczego, obciążyć Booking.com.

Oczywiście wszystko w miłym tonie, nie oszukujmy się, wszystkie strony są świadome, że z tak małą sprawą do sądu nie pójdziesz, więc to co osiągniesz to moim zdaniem kwestia zdolności negocjacyjnych i farta :)

A na koniec:

"prawdopodobna winowajczyni błędnej konfiguracji panelu rezerwującego i
odpowiedzialna finansowo za dokonany błąd."

w tym zdaniu, osoba do ciebie pisząca (być może bez wiedzy nawet menadżera), pisząc o odpowiedzialności finansowej, jasno daje znać, że może dojść do sytuacji, gdy rezerwacja zostanie uznana przez Booking i ktoś za błąd będzie musiał zapłacić.
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 09:18 

Rejestracja: 20 Lut 2010
Posty: 971
Kamil, spoko :)
Ale wracając do tematu: polecam naprawdę kontakt z booking.com. Może być w języku polskim, nie ma obaw barierę językową. Swego czasu wysyłałem maila a niedogodnościach będąc już w hotelu o godz 20. Recepcjonista twierdził że nic z nimi się nie da zrobić. O 20:20 miła Pani z bookinga zadzwoniła, że przed chwilą rozmawiała z recepcjonistą i w ciągu pięciu minut problem zostanie rozwiązany. Nie muszę dodawać chyba jaką minę miał recepcjonista ;)
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 09:29 

Rejestracja: 10 Lut 2011
Posty: 72
Tak sie sklada ze na codzien mam stycznosc z booking jako admnistrator hotelu i nikogo to w booking nie interesuje za ile zostala dokonana rezerwacja - hotel MUSI Cie przyjac w tej cenie. Zglos sie do booking to pewnie zablokuja hotel po takiej akcji - tak sa umowy skonsttruowane ze musza zapewnic gosciowi pobyt - a jesli nie maja miejsc to w sasiedztwie w podobnym lub wyzszym standardzie ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 10:54 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 3818
Loty: 194
Kilometry: 334 674
NonamePL - dzięki za podzielenie się z nami insajderską wiedzą. Cenna wypowiedź.
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 11:26 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 118
hej!
Juz mm problem rozwiaznay dziekuje Wam wszystkim za pomoc!!!!!!!!!!!! Szczegolnie NonamePL i Kamilkowi(!)

hotel przyjmnie mnie w cenie 26 zl (wczesniej podalam Wam 40 zl, gdzyz troche zmodyfikowalm ich meila wstawionego na forum), jak rowienz zmienialam nazwisko osoby piszacej...(nie musiales Kamil tego wycinac....) i miejsce hotelu ... to jest Krakow...(a nie warszawa)
skontaktowalam sie telefonicznie z bookingiem i Pani z bookingu w ciagu 30 minut potwierdzila mi rezerwacje na 26 zloty a nie 255zlotych
wczesnie z hotelu jeszcze dzwonili, ze chca mi anulowac rezerwacje, a ja stanowczo powiedzialam nie, potwierdzilam , ze przyjade do nich....
no i mam 3 gwiazdki w krakowie ze sniadaniem w centrum krakowa dla 2 osob za 26 zlotych

Dzieki Wam jeszcze raz!!!!!!!!!!!
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 12 Sie 2014 17:49 

Rejestracja: 16 Mar 2014
Posty: 7
Miałem podobny problem dotyczący tegorocznego sylwestra, zarezerwowałem domek za 500 euro, ale właściciel przysłał mi mejla, że ten termin jest już zajęty, napisałem do Booking.com, bardzo miła Pani pomogła mi, znalazłem inny domek za 728 euro i Booking.com obiecali mi zwrócić różnicę w cenie jak im przyślę fakturę 228EURO! Jestem zachwycony :)
Góra
 Profil PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
phpBB® Forum Software © phpBB Group