forum logo

Forum strony Fly4free.pl

Tanie latanie, Tanie bilety lotnicze
Obecny czas: 21 Kwi 2014 02:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
PostWysłany: 28 Mar 2011 00:38 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 105
witam!
Mam taki problem, moze ktos z was moze mi pomoc

Zarezerwoawalam na booking.com hotel w Warszawie za 40 zl.
Z booking.com dostalam potwierdzenie rezerwacji z numerem rezerwacji i pinem
po 3 godzinach dostałam meila z hotelu w Warszawie o nastepujacej tresci :

"Piszę do Pani w związku z rezerwacją, którą dokonana została w naszym
hotelu
poprzez portal booking.com.
Przepraszamy bardzo, ale cena jaka tam została wystawiona jest efektem
oczywistej pomyłki w trakcie konfiguracji systemu.
Nie jesteśmy w stanie przyjąć tej rezerwacji w takiej cenie.
Oczywiście jeżeli jest Pani zainteresowana pobytem w naszym obiekcie
jesteśmy skłonni udzielić Pani maksymalnej zniżki i udostępnić ten
pokój w
cenie 210 PLN (Cena ze śniadaniami).
Mam nadzieję, że możemy liczyć na Pani wyrozumiałość i jeszcze raz
przepraszamy za ten błąd.
Pozdrawiam serdecznie,
[----------------- (usunięto nazwisko - Kamil)]
prawdopodobna winowajczyni błędnej konfiguracji panelu rezerwującego i
odpowiedzialna finansowo za dokonany błąd."

Czy moge sie domagac od hotelu ceny 40 zl... przeciez moglam byc w podrozy i nieodczytac meila przeslanego przez hotel...
czy moze mam sobie szukac nowego hotelu?????????
przeciez nie moga tak sobie odwolywac rezerwacji....(?????)

dziekuje za info
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 01:08 

Rejestracja: 18 Gru 2010
Posty: 545
najprawdopodobniej booking.com wkrotce odwola te rezerwacje na prosbe hotelu, ale zawsze mozesz do nich napisac i zapytac o cala sprawe.

oczyscie ze moga odwolac rezerwacje powolujac sie na to, ze niska cena jest efektem pomylki. bylo juz kilka takich spraw w sadzie (samochody na allegro kupowane po kilkadziesiat zl)
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 01:20 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 105
a jezeli booking.com do mnie nie napisze..... ?
czy hotel nie jest zobligowany mnie przyjac w cenie 40 zl....(?). no wkoncu mam potwierdzenie i ciagle to potwierdzenie jest w "mojej rezerwacj"
mam wyjazd za 2 dni, we wtorek....
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 08:24 

Rejestracja: 20 Lut 2010
Posty: 971
a nie prościej napisać do booking.com? Czy to forum ma moc uzdrawiania? Masz konkretny problem na linii Booking.com-hotel i dziwię się że jeszcze tego nie załatwiłaś. Napisz do nich o całej sytuacji. Działają naprawdę szybko. Szybciej niż uzyskasz rozwiązanie na forum. Moj przypadek załatwili w 20min w godzinach wieczornych.
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 09:01 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 3664
Loty: 183
Kilometry: 327 727
Osiek, nie każdy ma wiedzę taką jak ty, mniej ofensywnie :)


Podam przykład: ostatnio na forach anglojęzycznych słynny był błąd rezerwacyjny, pozwalający zarezerwować drogi 5*hotel w Chinach za 1/10 ceny. Oczywiście przez błąd rezerwacyjny. Pośrednikiem był Booking.com

Hotel początkowo próbował kontaktować się z rezerwującymi i odwoływać rezerwację. Następnie zniknął z Booking.com. Przez dwa dni byłą cisza, następnie menadżer hotelu wydał oświadczenie, w którym stwierdził, ze mimo strat hotelu rezerwacje będą honorowane.

Według mojej teorii, gdy hotel chciał się wycofać z rezerwacji wykonanych z błedem, Boooking zaszantażował zdjęciem hotelu na stałe, nastąpiła kalkulacja kosztów, i hotel uznał za bardziej opłacalne poniesienie kosztów błedu, pozostanie na Bookingu i obronę reputacji.

Teraz co do twojej sytuacji. Wbrew temu, co Booking chciałby przekazać regulaminem, umowę zawarłeś z Booking.com , nie hotelem. Hotelowi odpisz, że dziękujesz za informację, umowę jednak zawierałeś z Booking.com wiec jeśli hotel ma nieuregulownae należności, neich się z tym zwraca do Booking, nie do ciebie. Ty ponieważ zawarłeś umowę świadczenia usług i uiściłeś opłatę stawisz się w hotelu tego i tego dnia, oczekując realizacji zobowiązania.

Jednocześnie napisz też do Booking.com i poinformuj o tym co zaszło, czyli ze otrzymałeś maila od hotelu, napisz to co hotelowi i dodaj, że w przypadku niehonorowania zobowiązania będziesz zmuszony wszelkimi kosztami wynikającymi z niehonorowania rezerwacji, w tym w szczególności znalezienia noclegu zastępczego, obciążyć Booking.com.

Oczywiście wszystko w miłym tonie, nie oszukujmy się, wszystkie strony są świadome, że z tak małą sprawą do sądu nie pójdziesz, więc to co osiągniesz to moim zdaniem kwestia zdolności negocjacyjnych i farta :)

A na koniec:

"prawdopodobna winowajczyni błędnej konfiguracji panelu rezerwującego i
odpowiedzialna finansowo za dokonany błąd."

w tym zdaniu, osoba do ciebie pisząca (być może bez wiedzy nawet menadżera), pisząc o odpowiedzialności finansowej, jasno daje znać, że może dojść do sytuacji, gdy rezerwacja zostanie uznana przez Booking i ktoś za błąd będzie musiał zapłacić.
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 09:18 

Rejestracja: 20 Lut 2010
Posty: 971
Kamil, spoko :)
Ale wracając do tematu: polecam naprawdę kontakt z booking.com. Może być w języku polskim, nie ma obaw barierę językową. Swego czasu wysyłałem maila a niedogodnościach będąc już w hotelu o godz 20. Recepcjonista twierdził że nic z nimi się nie da zrobić. O 20:20 miła Pani z bookinga zadzwoniła, że przed chwilą rozmawiała z recepcjonistą i w ciągu pięciu minut problem zostanie rozwiązany. Nie muszę dodawać chyba jaką minę miał recepcjonista ;)
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 09:29 

Rejestracja: 10 Lut 2011
Posty: 68
Tak sie sklada ze na codzien mam stycznosc z booking jako admnistrator hotelu i nikogo to w booking nie interesuje za ile zostala dokonana rezerwacja - hotel MUSI Cie przyjac w tej cenie. Zglos sie do booking to pewnie zablokuja hotel po takiej akcji - tak sa umowy skonsttruowane ze musza zapewnic gosciowi pobyt - a jesli nie maja miejsc to w sasiedztwie w podobnym lub wyzszym standardzie ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 10:54 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 3664
Loty: 183
Kilometry: 327 727
NonamePL - dzięki za podzielenie się z nami insajderską wiedzą. Cenna wypowiedź.
_________________
Image
Góra
 Profil PM off  
      
PostWysłany: 28 Mar 2011 11:26 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 105
hej!
Juz mm problem rozwiaznay dziekuje Wam wszystkim za pomoc!!!!!!!!!!!! Szczegolnie NonamePL i Kamilkowi(!)

hotel przyjmnie mnie w cenie 26 zl (wczesniej podalam Wam 40 zl, gdzyz troche zmodyfikowalm ich meila wstawionego na forum), jak rowienz zmienialam nazwisko osoby piszacej...(nie musiales Kamil tego wycinac....) i miejsce hotelu ... to jest Krakow...(a nie warszawa)
skontaktowalam sie telefonicznie z bookingiem i Pani z bookingu w ciagu 30 minut potwierdzila mi rezerwacje na 26 zloty a nie 255zlotych
wczesnie z hotelu jeszcze dzwonili, ze chca mi anulowac rezerwacje, a ja stanowczo powiedzialam nie, potwierdzilam , ze przyjade do nich....
no i mam 3 gwiazdki w krakowie ze sniadaniem w centrum krakowa dla 2 osob za 26 zlotych

Dzieki Wam jeszcze raz!!!!!!!!!!!
Góra
 Profil PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
phpBB® Forum Software © phpBB Group