Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2824 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 142  Następna
Autor Wiadomość
#2341 PostWysłany: 02 Wrz 2014 06:30 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2091
srebrny
Tata napisał(a):
2)1 konto na 1 kraj? Czyli chcesz mi powiedzieć, że jeśli dostałem 10 jajek GR, to mogłem wykorzystać tylko jedno? Bez jaj. :D Poza tym, skoro piszesz coś o oszczędzeniu 1000 euro i jednocześnie bronisz AFT, wspominając o jednym koncie na kraj, to chyba się to kupy nie trzyma.


Tak, mogłeś wykorzystać tylko jedno jajko z danego kraju na osobę na dzień. O ile pamiętam, to greckich jaj było w sumie 5 czy 6, więc jak dostałeś 10, to miałeś prawdopodobnie (niezgodnie z regulaminem) kilka kont w jednej wersji językowej i jeśli je wykorzystałeś tego samego dnia, to nie dziwię się, że serwis Ci anulował te noclegi.

Tata napisał(a):
3) Moje hotele bookowane były 30 marca oraz 20 kwietnia. Anulacje od 28mego sierpnia, choć zorientowałem się dopiero wczoraj. Wylot mam za 8 godzin. Nie byłbym zły gdybym dzień przed wyjazdem na wakacje nie musiał szukać noclegów.


A kiedy miał niby to zrobić? Jeśli Ty próbowałeś oszukać serwis, to i on był nie fair wobec Ciebie. Karma. :)

Tata napisał(a):
5) Sranda, wytłumaczysz też moją pazernością otrzymanie przeze mnie emaila odnośnie anulowania rezerwacji Admina Kamila? Może powinni mi też przesłać dane jego karty na koniec tłumacząc "for jor sekjurity, ser".


To, że mają bałagan w systemach, to jest inna sprawa. Ale prawdopodobnie rezerwacje z kodami szły w dziesiątki, jeśli nie setki tysięcy, więc nic dziwnego, że teraz nie do końca się w tym wszystkim odnajdują. Natomiast jestem niemal pewny, że przypadki anulacji mają dość dobrze rozpoznane, tzn. musiały to być osoby wykorzystujące kilka jajek z tej samej wersji językowej danego dnia, albo nie trzymające się reguł danego kodu (np. minimum wartości czy długości pobytu). Choć oczywiście przy takiej skali pewnie i tu mogły się zdarzyć pomyłki po ich stronie.

Żeby nie było - chodzi mi tylko o Twoje pretensjonalne podejście do serwisu, który i tak zrobił naprawdę porządną promocję dostępną dla ogromnej ilości osób. Podejrzewam, że nawet jeśli nie zwróciliby Ci tych kilkuset EUR wydanych na hotele, to i tak netto będziesz na plus, jeśli wcześniej wykorzystałeś u nich jakieś loty czy noclegi.

Sam też nie jestem 'święty' i korzystałem z różnego rodzaju okazji, błędów, kosmicznego sposobu na AFT, kodów promocyjnych i innych bardziej wyrafinowanych metod o których tutaj się nie pisze. ;) Ale zawsze robię to będąc świadom, ze atrakcyjna cena jest obarczona ryzykiem anulowania lotu czy noclegu nawet w dniu wyjazdu. W końcu mało kto na tym świecie daje coś za darmo lub prawie za darmo. ;)
Cieszę się z okazji, które udało się wykorzystać, a te, gdzie serwis dokona anulacji, przyjmuję z pokorą i wszystkim też to radzę, bo inaczej nie ma sensu z nich korzystać. Szkoda nerwów, żeby przez kilka miesięcy żyć w strachu, czy akurat dany nocleg czy lot anulują, czy nie... Lepiej od razu założyć, że anulują, a najwyżej później się miło zaskoczyć, jeśli uda się skorzystać. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast
Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN
#2342 PostWysłany: 02 Wrz 2014 11:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2011
Posty: 431
Loty: 32
Kilometry: 46 097
niebieski
A więc zdaję relację. Było tak: AFT przysłało mi anulację, a gdy napisałam do hotelu, odpisali, że rezerwacja jest potwierdzona. Zjawiłam się w hotelu i nie było żadnych problemów. Nocowałam z niedzieli na poniedziałek. Check out również bezproblemowy, nie naliczyli mi żadnych opłat.

Dodam, że była to rezerwacja bezzwrotna, opłacona w całości jajkiem 60 $.
_________________
Image

Moje podróże: https://podroze-podroze-podroze.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off
mateusz323 lubi ten post.
 
      
#2343 PostWysłany: 02 Wrz 2014 12:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 423
Loty: 55
Kilometry: 72 216
niebieski
A jak sprawdzic czy rezerwacje sabezzwrotne?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2344 PostWysłany: 02 Wrz 2014 13:24 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 991
niebieski
Najtańsza opcja zazwyczaj była bezzwrotna.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2345 PostWysłany: 02 Wrz 2014 13:42 

Rejestracja: 11 Mar 2012
Posty: 500
niebieski
bezwrotna to moze byc taryfa... taxy mozna powalczyc
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2346 PostWysłany: 03 Wrz 2014 22:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2013
Posty: 250
Loty: 16
Kilometry: 22 529
sranda napisał(a):
Tata napisał(a):
2)1 konto na 1 kraj? Czyli chcesz mi powiedzieć, że jeśli dostałem 10 jajek GR, to mogłem wykorzystać tylko jedno? Bez jaj. :D Poza tym, skoro piszesz coś o oszczędzeniu 1000 euro i jednocześnie bronisz AFT, wspominając o jednym koncie na kraj, to chyba się to kupy nie trzyma.


Tak, mogłeś wykorzystać tylko jedno jajko z danego kraju na osobę na dzień. O ile pamiętam, to greckich jaj było w sumie 5 czy 6, więc jak dostałeś 10, to miałeś prawdopodobnie (niezgodnie z regulaminem) kilka kont w jednej wersji językowej i jeśli je wykorzystałeś tego samego dnia, to nie dziwię się, że serwis Ci anulował te noclegi.

Tata napisał(a):
3) Moje hotele bookowane były 30 marca oraz 20 kwietnia. Anulacje od 28mego sierpnia, choć zorientowałem się dopiero wczoraj. Wylot mam za 8 godzin. Nie byłbym zły gdybym dzień przed wyjazdem na wakacje nie musiał szukać noclegów.


A kiedy miał niby to zrobić? Jeśli Ty próbowałeś oszukać serwis, to i on był nie fair wobec Ciebie. Karma. :)

Tata napisał(a):
5) Sranda, wytłumaczysz też moją pazernością otrzymanie przeze mnie emaila odnośnie anulowania rezerwacji Admina Kamila? Może powinni mi też przesłać dane jego karty na koniec tłumacząc "for jor sekjurity, ser".


To, że mają bałagan w systemach, to jest inna sprawa. Ale prawdopodobnie rezerwacje z kodami szły w dziesiątki, jeśli nie setki tysięcy, więc nic dziwnego, że teraz nie do końca się w tym wszystkim odnajdują. Natomiast jestem niemal pewny, że przypadki anulacji mają dość dobrze rozpoznane, tzn. musiały to być osoby wykorzystujące kilka jajek z tej samej wersji językowej danego dnia, albo nie trzymające się reguł danego kodu (np. minimum wartości czy długości pobytu). Choć oczywiście przy takiej skali pewnie i tu mogły się zdarzyć pomyłki po ich stronie.

Żeby nie było - chodzi mi tylko o Twoje pretensjonalne podejście do serwisu, który i tak zrobił naprawdę porządną promocję dostępną dla ogromnej ilości osób. Podejrzewam, że nawet jeśli nie zwróciliby Ci tych kilkuset EUR wydanych na hotele, to i tak netto będziesz na plus, jeśli wcześniej wykorzystałeś u nich jakieś loty czy noclegi.

Sam też nie jestem 'święty' i korzystałem z różnego rodzaju okazji, błędów, kosmicznego sposobu na AFT, kodów promocyjnych i innych bardziej wyrafinowanych metod o których tutaj się nie pisze. ;) Ale zawsze robię to będąc świadom, ze atrakcyjna cena jest obarczona ryzykiem anulowania lotu czy noclegu nawet w dniu wyjazdu. W końcu mało kto na tym świecie daje coś za darmo lub prawie za darmo. ;)
Cieszę się z okazji, które udało się wykorzystać, a te, gdzie serwis dokona anulacji, przyjmuję z pokorą i wszystkim też to radzę, bo inaczej nie ma sensu z nich korzystać. Szkoda nerwów, żeby przez kilka miesięcy żyć w strachu, czy akurat dany nocleg czy lot anulują, czy nie... Lepiej od razu założyć, że anulują, a najwyżej później się miło zaskoczyć, jeśli uda się skorzystać. ;)



Bardzo mądrze piszesz Sranda. Lubię Twoją argumentację. Są kwestie, z którymi się zgodzić nie mogę, ale to nie ma już znaczenia. Rezerwuję sobie noclegi po 2 noce, jest trochę drożej, ale za to loty były tanie (rezerwowane jak AFT jeszcze było hipsterskie :D )
_________________
http://my.flightmemory.com/Tatatata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2347 PostWysłany: 03 Wrz 2014 23:39 

Rejestracja: 05 Sie 2013
Posty: 263
niebieski
Astrid napisał(a):
A więc zdaję relację. Było tak: AFT przysłało mi anulację, a gdy napisałam do hotelu, odpisali, że rezerwacja jest potwierdzona. Zjawiłam się w hotelu i nie było żadnych problemów. Nocowałam z niedzieli na poniedziałek. Check out również bezproblemowy, nie naliczyli mi żadnych opłat.

Dodam, że była to rezerwacja bezzwrotna, opłacona w całości jajkiem 60 $.


A więc mimo maila o anulacji istnieje szansa że jednak uda się przenocować w hotelu :)

PS: Czy po mailu od AFT na stronie wasza rezerwacja wyświetlała się nadal jako potwierdzona czy anulowana?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2348 PostWysłany: 03 Wrz 2014 23:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sty 2014
Posty: 207
niebieski
U mnie po anulacji. Na stronie AFT potwierdzona
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2349 PostWysłany: 04 Wrz 2014 08:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 633
niebieski
Nie sugerujcie się tym co jest na stronie AFT. Dostałem kilka anulacji, na ich stronie wszystko było confirmed, natomiast hotele informowały, że rezerwacja została anulowana. Tak więc w razie wątpliwości pozostaje kontakt z hotelem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2350 PostWysłany: 04 Wrz 2014 18:24 

Rejestracja: 26 Kwi 2014
Posty: 106
Loty: 10
Kilometry: 5 872
Otrzymałem takiego maila:
Cytuj:
Your request has been solved. To reopen this request, reply to this email:
Ariadni Skapanli, Sep 01 21:20:
Dear Mr XXX,
Thank you for choosing to book with AirFastTickets!
Regarding the booking under the confirmation code AFTXXX we would like to inform you that during the booking procedure some of your details did not pass our standard security check due to Terms & Conditions misuse of the coupon codes.
We remain at your disposal for any further information
Best Regards
The AirFastTickets Team

i do tego coś takiego:
Cytuj:
Welcome to Air Fast Tickets. Please follow the link below to choose a password, and we will log you in right away.
https://airfasttickets.zendesk.com/veri ... email/XXX/

Takie maile dostawaliście przy anulacjach?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2351 PostWysłany: 04 Wrz 2014 18:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2011
Posty: 2832
Loty: 157
Kilometry: 403 841
niebieski
Tak.

A potem jeszcze maila z prośbą o ocenę kontaktu - pozytyw/negatyw ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2352 PostWysłany: 04 Wrz 2014 19:04 

Rejestracja: 26 Kwi 2014
Posty: 106
Loty: 10
Kilometry: 5 872
No to mam już komplet :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2353 PostWysłany: 05 Wrz 2014 08:39 

Rejestracja: 10 Lut 2012
Posty: 20
Czy jeśli AFT jednak nie anuluje rezerwacji, a ja - nie chcąc ryzykować, zabukuję inny hotel w innym miejscu i nie zamelduję się w tym pierwszym, rezerwowanym przez AFT - to AFT naliczy jakąś opłatę? Ew. czy AFT pobiera jakąś opłatę za anulowanie rezerwacji? Mam problem, gdyż na co najmniej tydzień przed planowanym noclegiem (a mniej więcej wtedy AFT zazwyczaj dokonuje anulacji) nie będę miał możliwości sprawdzenia co z moim noclegiem, więc wolę od razu olać ten cały niepoważny AFT.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2354 PostWysłany: 05 Wrz 2014 10:22 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3596
srebrny
sailor9 napisał(a):
Czy jeśli AFT jednak nie anuluje rezerwacji, a ja - nie chcąc ryzykować, zabukuję inny hotel w innym miejscu i nie zamelduję się w tym pierwszym, rezerwowanym przez AFT - to AFT naliczy jakąś opłatę? Ew. czy AFT pobiera jakąś opłatę za anulowanie rezerwacji?


Musisz sprawdzić w warunkach strony i rezerwacji, którą masz. U mnie - z tego co pamiętam - była możliwość anulowania, a opłatę w wysokości 100% ceny mieli pobrać za niestawienie się. W takiej sytuacji lepiej jest chyba na wszelki wypadek anulować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2355 PostWysłany: 05 Wrz 2014 10:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2588
Loty: 371
Kilometry: 601 471
sailor9 napisał(a):
Czy jeśli AFT jednak nie anuluje rezerwacji, a ja - nie chcąc ryzykować, zabukuję inny hotel w innym miejscu i nie zamelduję się w tym pierwszym, rezerwowanym przez AFT - to AFT naliczy jakąś opłatę? Ew. czy AFT pobiera jakąś opłatę za anulowanie rezerwacji? Mam problem, gdyż na co najmniej tydzień przed planowanym noclegiem (a mniej więcej wtedy AFT zazwyczaj dokonuje anulacji) nie będę miał możliwości sprawdzenia co z moim noclegiem, więc wolę od razu olać ten cały niepoważny AFT.

Pobrali juz kase za 100% rezerwacji, wiec co maja pobrac. Dlatego ze sie w hotelu nie stawiles ? Bezsensowna teoria :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2356 PostWysłany: 05 Wrz 2014 10:43 

Rejestracja: 10 Lut 2012
Posty: 20
Gdzieś mi w pamięci kołacze się, że widziałem takie zastrzeżenie o opłacie karnej za niestawienie się w hotelu, ale nie wiem gdzie teraz tego szukać, dlatego pytam.

Ok, znalazłem na stronie AFT w historii rezerwacji ("no-show fee" w kwocie jaka była za nocleg, bez zastosowania kodu, super :/ ). Jak anulować dokonane rezerwacje? Tylko pisząc maila? Nie widzę żadnego linku do anulowania rezerwacji przy szczegółach rezerwacji na ich stronie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2357 PostWysłany: 05 Wrz 2014 11:21 

Rejestracja: 09 Sty 2012
Posty: 30
sailor9 napisał(a):
Gdzieś mi w pamięci kołacze się, że widziałem takie zastrzeżenie o opłacie karnej za niestawienie się w hotelu, ale nie wiem gdzie teraz tego szukać, dlatego pytam.

Ok, znalazłem na stronie AFT w historii rezerwacji ("no-show fee" w kwocie jaka była za nocleg, bez zastosowania kodu, super :/ ). Jak anulować dokonane rezerwacje? Tylko pisząc maila? Nie widzę żadnego linku do anulowania rezerwacji przy szczegółach rezerwacji na ich stronie.



ale przeciez ta kwota za no-show nie oznacza, ze dodatkowo pobierza ci kase z konta, lecz ze nic nie zwroca...tzn.: jesli nie stawisz sie do hotelu, niczego nie zwroca ci - kwota zapłacona za nocleg przepada...
Góra
 Profil Relacje PM off
Pawel_T lubi ten post.
 
      
#2358 PostWysłany: 05 Wrz 2014 11:56 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3596
srebrny
Eryk napisał(a):
Nie prawda. Nie takie jest literalne znaczenie tego zapisu. W przypadku no show nabywają prawa do obciążenia kk kwota bez zastosowania kodu. Jeśli ktoś zatem płacił (używał kk) to ma niekomfortowa sytuacje w takim przypadku.

Ja się właśnie tego obawiałem, że pobiorą resztę z karty. Może napisze jak było ktoś, kto się nie stawił.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2359 PostWysłany: 05 Wrz 2014 14:10 

Rejestracja: 10 Lut 2012
Posty: 20
Odpowiedź AFT na moje zapytanie o możliwość anulowania rezerwacji:

"Regarding your reservation ..............., we would like to inform you that according hotel cancellation policy if you cancel your ticket as the cancellation durations mention from date - date you will be charged the whole amount of your booking 43.99 USD.
Kindly note that if you proceed to cancellation before the first of date you will receive back as a refund 18,99 USD, since we have a service fee of 25USD, within approximately 30 working days after refund procedure has been initiated, directly to your credit card.
Please inform us how you wish to proceed."

Czyli co, zwrócą mi 18,99 USD, pomimo że za rezerwację zapłaciłem 6 USD ? Już to widzę. To ja już chyba zaczekam, aż sami mi odwołają rezerwację. Mam nadzieję, że to nastąpi.

A może trzeba po prostu zastrzec kartę kredytową?


Ostatnio edytowany przez sailor9, 05 Wrz 2014 14:22, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2360 PostWysłany: 05 Wrz 2014 14:12 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
sailor9 napisał(a):
Odpowiedź AFT na moje zapytanie o możliwość anulowania rezerwacji:

"Regarding your reservation ..............., we would like to inform you that according hotel cancellation policy if you cancel your ticket as the cancellation durations mention from date - date you will be charged the whole amount of your booking 43.99 USD.
Kindly note that if you proceed to cancellation before the first of date you will receive back as a refund 18,99 USD, since we have a service fee of 25USD, within approximately 30 working days after refund procedure has been initiated, directly to your credit card.
Please inform us how you wish to proceed."

Czyli co, zwrócą mi 18,99 USD, pomimo że za rezerwację zapłaciłem 6 USD ? Już to widzę. To ja już chyba zaczekam, aż sami mi odwołają rezerwację. Mam nadzieję, że to nastąpi.

Ja bym brał :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2824 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 142  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group