Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 317 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 07 Lip 2015 11:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1588
niebieski
@Gaszpar tylko potwierdzenie przelewu z pensją.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień w Dolomitach za 1468 PLN. Loty z Warszawy, hotel + auto Tydzień w Dolomitach za 1468 PLN. Loty z Warszawy, hotel + auto
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
#82 PostWysłany: 07 Lip 2015 16:41 

Rejestracja: 05 Mar 2011
Posty: 181
Loty: 57
Kilometry: 99 151
Cytuj:
Szanowny Panie

W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informuję, że pierwszy miesiąc liczony jest od miesiąca następującego po miesiącu, w którym otrzymał Klient otworzył Kartę. Pana Karta została otwarta dnia 30 czerwca 2015 roku więc pierwszym miesiącem w którym należy dokonać obrotu kwalifkującego do promocji jest miesiąc lipiec.


Dla tych którzy zamawiali na przełomie miesiąca radzę dowiedzieć się, który to jest pierwszy miesiąc promocji. Karta do mnie przyszła 2 lipca, jednak po kontakcie z Citi wychodzi, że już w lipcu muszę zrobić wymagany obrót (potwierdzone telefonicznie i przez kontakt internetowy)
Góra
 Profil Relacje PM off
iwan-82 uważa post za pomocny.
 
      
#83 PostWysłany: 08 Lip 2015 14:49 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 511
niebieski
czy ktoś dostał limit najniższy limit 2000.
Czy propozycja z mojej strony takiego limitu automatycznie spowoduje odmowę Citi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#84 PostWysłany: 08 Lip 2015 18:10 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 310
niebieski
bronek40 napisał(a):
czy ktoś dostał limit najniższy limit 2000.
Czy propozycja z mojej strony takiego limitu automatycznie spowoduje odmowę Citi?

Ja taki limit dostalem w promocji na tablet Samsunga.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#85 PostWysłany: 08 Lip 2015 19:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1588
niebieski
Trochę off (przepraszam). Czyli limit 2000 zł w Żabie jest dla założonej karty KIK, numeru konta, na który się przelewa czy karty, którą się płaci? I obowiązuje on pod pierwszego do ostatniego dnia miesiąca czy od daty pierwszej płatności?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#86 PostWysłany: 08 Lip 2015 19:21 

Rejestracja: 25 Sie 2014
Posty: 374
srebrny
Dla karty KIK i od daty pierwszego przelewu.
Góra
 Profil Relacje PM off
iwan-82 uważa post za pomocny.
 
      
#87 PostWysłany: 08 Lip 2015 19:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 1436
srebrny
Dla karty KIK - 30 dni od płatności przynajmniej jak tak rozumiem ten zapis regulaminu tego się trzymam i nigdy nie miałem żadnych problemów
Góra
 Profil Relacje PM off
iwan-82 uważa post za pomocny.
 
      
#88 PostWysłany: 08 Lip 2015 19:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1588
niebieski
(skasowane)

Dostał ktoś już kartę i zrobił pierwszą transkację? Na stronie City pisze, że jest wakacyjna promocja i za pierwszą transakcje przyznawane jest nie 1000 pktów tylko 2000. Ja dostałem 1000... Jak u Was? :evil: Już zaczynają mnie wk...

Edit:

Chociaż, Regulamin mówi:

4. Naliczenie dodatkowych Punktów wakacyjnych będzie widoczne w katalogu nagród w CitibankOnline oraz na najbliższym wyciągu
dla Karty Kredytowej Citibank World MasterCard następującym po dacie ich naliczenia.


Czyli mam rozumieć, że dodatkowe 1000 pktów zostanie naliczone w przyszłym miesiącu? :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#89 PostWysłany: 09 Lip 2015 23:10 

Rejestracja: 15 Lis 2011
Posty: 51
iwan-82 napisał(a):
(skasowane)

Dostał ktoś już kartę i zrobił pierwszą transkację? Na stronie City pisze, że jest wakacyjna promocja i za pierwszą transakcje przyznawane jest nie 1000 pktów tylko 2000. Ja dostałem 1000... Jak u Was? :evil: Już zaczynają mnie wk...

Edit:

Chociaż, Regulamin mówi:

4. Naliczenie dodatkowych Punktów wakacyjnych będzie widoczne w katalogu nagród w CitibankOnline oraz na najbliższym wyciągu
dla Karty Kredytowej Citibank World MasterCard następującym po dacie ich naliczenia.


Czyli mam rozumieć, że dodatkowe 1000 pktów zostanie naliczone w przyszłym miesiącu? :(


Zgadza sięjest taka informacja u mnie dodatkowo jak wchodzę w katalog nagród to mi się wyświetla
Cytuj:
Dla Twojej karty katalog nagród jest niedostępny
. normalnie jaja jakieś
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#90 PostWysłany: 10 Lip 2015 05:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1588
niebieski
Dzwoniłem wczoraj na infolinie City. Niestety dostaniemy tylko 1000 pktow na start. 2000 pktow dostaje się ale przy zakładaniu karty ze "zwykłej" promocji. My natomiast mamy z grupona zatem podwójnych punktów nie będzie. Jak stwierdził koleś z City: albo grupon z tabletem albo 2000 pktów :shock:

Jak tu wspomniał ktoś wcześniej, radzę wyrobić limit już w lipcu. U mnie jest dziwna sprawa bo wniosek składałem w czerwcu ale sms o wstępnym przyznaniu karty przyszedł w lipcu. Natomiast już drugi konsultant poinformował mnie, że limit do wyrobienia liczy się od lipca..

Nie wiem czy wiecie ale każda karta ma swój indywidualny okres rozliczeniowy. Zatem w moim przypadku, do 22 lipca muszę mieć wydane i zaksięgowane na karcie 2500 zl dlatego przyspieszam kroku ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#91 PostWysłany: 10 Lip 2015 10:52 

Rejestracja: 04 Cze 2013
Posty: 772
niebieski
a mi konsultantka podczas składania wniosku powiedziała, że jest 2000 punktów na start ...

pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#92 PostWysłany: 10 Lip 2015 11:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1588
niebieski
@kruczi mi też. Teraz pracownik poinformował za błąd konsultantki. No cóż.. Dajcie znać ile wam zaksięgowało punktów po pierwszej transakcji :)

Edit: Napisałem reklamację i pyk :mrgreen: 1000 pktów zmieniło się na 2000 ;) Dalej czekam na info jak u Was z pktami :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#93 PostWysłany: 10 Lip 2015 11:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7695
Loty: 15
Kilometry: 58 252
srebrny
iwan-82 napisał(a):
Edit: Napisałem reklamację i pyk :mrgreen: 1000 pktów zmieniło się na 2000 ;) Dalej czekam na info jak u Was z pktami :-)


Jest jakiś formularz, czy na maila?

BTW coś wyłączaliście podpiętego do tej karty (usługi, ubezpieczenia) po aktywacji?
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#94 PostWysłany: 10 Lip 2015 12:09 

Rejestracja: 05 Mar 2011
Posty: 181
Loty: 57
Kilometry: 99 151
mashacra napisał(a):
iwan-82 napisał(a):
Edit: Napisałem reklamację i pyk :mrgreen: 1000 pktów zmieniło się na 2000 ;) Dalej czekam na info jak u Was z pktami :-)


Jest jakiś formularz, czy na maila?

BTW coś wyłączaliście podpiętego do tej karty (usługi, ubezpieczenia) po aktywacji?


Też teraz napisałem reklamacje, zobaczymy co zrobią. Póki co mam 1002pkt.
@mashacra tak, trzeba dezaktywować Citiphone usługę, która kosztuje 6 pln miesięcznie.
Góra
 Profil Relacje PM off
mashacra lubi ten post.
 
      
#95 PostWysłany: 10 Lip 2015 12:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 1436
srebrny
Reklamację piszesz z zakładki kontakt z bankiem tam odpowiednio się wybiera formularz reklamacji
Góra
 Profil Relacje PM off
mashacra lubi ten post.
 
      
#96 PostWysłany: 10 Lip 2015 12:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7695
Loty: 15
Kilometry: 58 252
srebrny
Pytam tutaj, a nie na infolinii, ponieważ mój wniosek odrzucili, ale żona dostała i teraz zajmuję się "obsługą promocji" ;)

Dezaktywacja Citiphone jest przez infolinię?
Jest jeszcze coś takiego jak CitiAlerts w panelu i przy próbie [wyrejestruj] pojawia się komunikat "opłata za ten miesiąc zostanie pobrana".

BTW panel Citi wygląda strasznie topornie ;)
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#97 PostWysłany: 10 Lip 2015 12:47 

iwan-82 napisał(a):
Dla osób, które zamówiły kartę.

Po jej otrzymaniu, aby nie płacić dodatkowo 6 zł miesięcznie, należy złożyć rezygnację za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego po zalogowaniu w cityonline, z usługi CityPhone.

Konsultantka o tym mówiła podczas rozmowy ale można zapomnieć. Tak w ramach przypomnienia ;)


Sami z siebie nie zrezygnują z opłaty, trzeba po zalogowaniu napisać wypełnić formularz rezygnacji (po chwili, do kilku dni kontakt i wtedy że rezygnuje z powodu opłaty, wtedy oni że dożywotnio zwalniają, byle nie rezygnować), przynajmniej jak dotąd w citi tak to wyglądało
Góra
 PM off
mashacra lubi ten post.
 
      
#98 PostWysłany: 10 Lip 2015 13:44 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 310
niebieski
Mozna takze do nich zadzwonic zeby wylaczyli.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#99 PostWysłany: 10 Lip 2015 13:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1588
niebieski
@gorny77 w moim przypadku nic nie proponowali. Odłączyli City Phone. Potwierdzenie przyszło na skrzynkę, dostępną po zalogowaniu do cityonline.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#100 PostWysłany: 10 Lip 2015 13:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 1436
srebrny
@gorny77 ja żonie wyłączałem CitiPhone przez te zakładki zapytaj/złóż dyspozycję - karta kredytowa - opłaty/ promocje. Krótki tekst że proszę o niezwłoczne wyłączenie usługi i potwierdzenie aby przesłali na maila - wyłączyli praktycznie od razu bezproblemowo

-- 10 Lip 2015 15:01 --

chester0 napisał(a):
@mashacra ja żonie wyłączałem CitiPhone przez te zakładki zapytaj/złóż dyspozycję - karta kredytowa - opłaty/ promocje. Krótki tekst że proszę o niezwłoczne wyłączenie usługi i potwierdzenie aby przesłali na maila - wyłączyli praktycznie od razu bezproblemowo
Góra
 Profil Relacje PM off
mashacra lubi ten post.
mashacra uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 317 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group