Wiele osób porównuje flagowego hiszpańskiego przewoźnika do Ryanaira czy Wizz Aira, a przecież nie jest on zaliczany do tanich linii lotniczych. Pojawiają się również głosy, że jest to "PKS Iberia", ze względu na niski poziom usług. Sprawdziłam to na własnej skórze, lecąc krótką, europejską trasą, z Mediolanu Malpensa do Madrytu.
W ostatnim rankingu serwisu „Which?” Iberia zajęła niezbyt zaszczytne, przedostatnie miejsce. Tylko 49% klientów poleciłoby podróż tą linią.
Przelot na pokładzie narodowej hiszpańskiej linii odbyłam podróżując do Cancun. Czy faktycznie zasługuje ona na tak niepochlebne opinie? Sprawdźcie.
PoprzednieObraz 1 z 9Następne
Słowem wstępu
Narodowy przewoźnik z Półwyspu Iberyjskiego dość często oferuje tanie przeloty za ocean, szczególnie do Ameryki Łacińskiej. Jest to łakomy kąsek dla osób marzących o wyprawie np. do Brazylii, Peru, czy tak jak ja do Meksyku. Połączenie europejskie, którym leciałam obsługiwane było przez Airbusa A320, czyli taką samą maszynę jaką lata np. Wizz Air. Przewoźnik dysponuje 12 tego typu samolotami (ogólnie grupa Iberia posiada 133 samoloty). Na pokład zabrać może ze sobą 171 pasażerów, w dwóch klasach: biznesowej i ekonomicznej.
fot. Monika Choroszewska
Narodowy przewoźnik z Półwyspu Iberyjskiego dość często oferuje tanie przeloty za ocean, szczególnie do Ameryki Łacińskiej. Jest to łakomy kąsek dla osób marzących o wyprawie np. do Brazylii, Peru, czy tak jak ja do Meksyku. Połączenie europejskie, którym leciałam obsługiwane było przez Airbusa A320, czyli taką samą maszynę jaką lata np. Wizz Air. Przewoźnik dysponuje 12 tego typu samolotami (ogólnie grupa Iberia posiada 133 samoloty). Na pokład zabrać może ze sobą 171 pasażerów, w dwóch klasach: biznesowej i ekonomicznej.
fot. Monika Choroszewska
PoprzednieObraz 1 z 9Następne